waarom?quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze mij maar bij de komers zolang er niks tussen komt kom ik
is allang gebeurd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is jouw OP die kan je toch aanpassen![]()
![]()
okeequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
is allang gebeurd.
vandaar mijn PI
Omdat het een aanwezigheidslijstje is, en ik er niet benquote:
JA HORRRRRRRRRRR IK ZEI HET TOCH SUKKKELquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik en nog wat anderen hebben ook al een toffe groningen meet
Dus ik weet niet meer zo zeker of ik kom, een meet per half jaar is wel genoeg..
+113 Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik weet niet meer zo zeker of ik kom, een meet per half jaar is wel genoeg..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef Sebasser het volgende:
quote:
Wat die 2 lieverds zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JA HORRRRRRRRRRR IK ZEI HET TOCH SUKKKEL
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat die 3 lieverds zeggen![]()
Sorry. We zullen het niet meer doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ach joh, mij hebben ze gewoon op de komen lijst gepleurd.
Tja, als ik me aanmeld voor iets 3 maanden geleden wil niet zeggen dat ik dan meteen 3 maanden later ook komquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry. We zullen het niet meer doen.
Dan beginnen we toch weer vroeg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef Nolius het volgende:
Tja, op de 29e kan ik wel komen, maar moet ik ook weer op tijd weg. Net als de vorige keer![]()
Homoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef Nolius het volgende:
Tja, op de 29e kan ik wel komen, maar moet ik ook weer op tijd weg. Net als de vorige keer![]()
ze is fins he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, als ik me aanmeld voor iets 3 maanden geleden wil niet zeggen dat ik dan meteen 3 maanden later ook kom.
Ik ben drukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Nog even en dan zie ik jullie vuige smoelwerken weer.
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben druk![]()
Misschien wel verhuizen![]()
Ga dan gluren en bier nippen in mn eentje![]()
Zou leuk zijn. Om het verschuiven van de vorige keren goed te maken, krijg je van mij een biertjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Zet mij maar bij misschien.Ik weet nog niet wat mijn werktijden dan zijn.![]()
en van mij een tequila shotquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Om het verschuiven van de vorige keren goed te maken, krijg je van mij een biertje.
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef MoChe het volgende:
ik kom ook!
Uiteraard. Nostalgiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:41 schreef remlof het volgende:
We doen het weer in Stairway to Heavenhe?
Bepaal jij datquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Nostalgie![]()
![]()
.
Kijk uit bij het trapje.
met de auto komen naar een fok!meet? weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig want ik kom met de auto.![]()
Maar in ieder geval bedankt.![]()
Whoei ik kan niet wachten opde interviewsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef Nolius het volgende:
ohjaaaaaaaaa nu gaan we weer ff voor de handigheid de datum veranderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |