oei, iemand postte het, maar het is dus de 18e, als iemand even de topicnaam kan veranderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:43 schreef Ricky_ het volgende:
Wordt op 4 oktober aflevering 1008 gelaunched?
mmm, mrtwig zegt 18, en dat is de plek waar toch de meeste fok!kers kijken voor de datum..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:49 schreef Ricky_ het volgende:
Ik keek even op Southparkstudios.com, en die zeggen ook 4 oktober.
Ik vind het een goede zaak!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef Ricky_ het volgende:The Box mag van mij trouwens even de tering krijgen, van 17.10 naar 18.10 verplaatsen.Ik kijk wel op internet.
wat is nieuwe shit voor jou?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef FCDB het volgende:
Wanneer gaan ze op the box met nieuwe shit beginnen? Nu is het allemaal HH....
Ik vind het toch wel matig dat ze nu steeds seizoen 7 t/m 9 herhalen. Seizoen 5 en 6 erbij zou leuk zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is nieuwe shit voor jou?
ze zenden alleen de eerste seizoenen niet uit volgens mij
jij ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef slindenau het volgende:
Och, de echte fan heeft elke eps toch al minstens 2x gezien.
Hehe, dat is met mijn geheugen geen doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Ricky_ het volgende:
De echte fan kent álle one-liners.
Wat ik nog niet heb gezien hequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is nieuwe shit voor jou?
ze zenden alleen de eerste seizoenen niet uit volgens mij
En "The Return of Chef" niet te vergeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef JedaiNait het volgende:
Als ze ook seizoen 9 uitzenden is er niet zo heel veel 'nieuwe shit' meer voor je dan. Alleen de eerste helft van seizoen 10. Wat naar mijn mening nou niet bepaald de beste reeks is...met als grote uitzondering natuurlijk Tsst
Ik vond het een erg geslaagde afrekening met Isaac Hayes. Cartoon Wars is inderdaad ook erg komisch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Ricky_ het volgende:
Return Of Chief is niet zo goed vind ik, Cartoon Wars 1 & 2 dan weer wel.
Stan: "Wait, wait. This is gay.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:47 schreef Twista101 het volgende:
Op het einde weer terug naar die orgie
Kyle: ''This really gay.''quote:
En dan nog zo'n vent erachteraan: "Tuk ur jubs"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Kyle: ''This really gay.''
Cartman: ''Yeah this is even gayer than all the man are getting into a big pile and havind sex with eachother.''
Stan: ''Ok, sorry my bad everyone back in the pile!''
People: ''BACK TO THE PILE!''
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Kyle: ''This really gay.''
Cartman: ''Yeah this is even gayer than all the man are getting into a big pile and havind sex with eachother.''
Stan: ''Ok, sorry my bad everyone back in the pile!''
People: ''BACK TO THE PILE!''
![]()
Dan mogen ze de eerdere seizoenen ook wel uitzenden want die heb ik iig niet gezien...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef JedaiNait het volgende:
Als ze ook seizoen 9 uitzenden is er niet zo heel veel 'nieuwe shit' meer voor je dan. Alleen de eerste helft van seizoen 10. Wat naar mijn mening nou niet bepaald de beste reeks is...met als grote uitzondering natuurlijk Tsst
welke bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:34 schreef _petjan het volgende:
Cardman?
Maarja die aflevering van net was weer super.
ik denk dat hij bedoelt dat cartman met een t isquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:47 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
welke bedoel je?
vandaag was van 17:00 tot 19:00 South Park![]()
vooral als Cartman en Mr. Jefferson in Stan's bed liggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoelt dat cartman met een t is
michael jackson aflevering![]()
jaa dat is wel één van de meest hillarische stukjes van south park in al zijn simpelheidquote:Op zondag 3 september 2006 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
vooral als Cartman en Mr. Jefferson in Stan's bed liggen(nachtmerie van Stan)
indd goud!quote:Op zondag 3 september 2006 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
geweldige aflevering is datquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=hmb8GlCfhpw
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef Agiath het volgende:
Trouwens in de vakantie denk ik mijn grappigste SP-aflevering ooit gezien:
604 - The New Terrance and Phillip Movie Trailer
Echt zoo grappig, met Russel Crowe, Cartman die de heletijd loopt te gillen als hij rent, geweldig
-edit-quote:
quote:
das het neefje van kyle, kylequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef DoMi-KuN het volgende:
Cartman is gewoon te geniaal...![]()
Jewish Kid: Is anyone else having problems concentrating on this? I just can't seem to concentrate.
Cartman: Maybe we should send you to a concentration camp.
pff.. soms moet ik gewoon huilen van het lachen tijdens southpark![]()
Whehe, dat mag hier niet.quote:
Jawel, die site is volkomen legaal ---> -edit-quote:Op donderdag 28 september 2006 16:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe, dat mag hier niet.
Maar wel leuk die eps. En ligt het aan mij, of lijkt die stem (en die hele show) van Russel Crowe (expres?) op die van Steve 'The Croc Hunter' Irwin?
Express, waarom weet ik ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 16:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe, dat mag hier niet.
Maar wel leuk die eps. En ligt het aan mij, of lijkt die stem (en die hele show) van Russel Crowe (expres?) op die van Steve 'The Croc Hunter' Irwin?
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:36 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Ok, good, do it! I'm not scared of you! Sue me!
En vervolgens heten ze bij de aftiteling allemaal John Smith.
http://en.wikipedia.org/w(...)episode)#Controversyquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja!
ik snap nog steeds niet waarom eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja!
ik snap nog steeds niet waarom eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, als ik hem uitleg wordt 'ie er niet leuker op of wel?![]()
Die quote van de Paus "A chick blabla..."quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:26 schreef roelofjan het volgende:
Ok, dit is vast die aflevering waar de katholieke kerk niet zo blij mee was....
scientology kerkquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:26 schreef roelofjan het volgende:
Ok, dit is vast die aflevering waar de katholieke kerk niet zo blij mee was....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
scientology kerk![]()
Isaac Hayes (chef) zat er ook bij en was er ook niet blij mee
Oh oke, ik dacht nog steeds dat het over Trapped in the Closet gingquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:36 schreef roelofjan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is de paus nog altijd katholiek...
ik had het over de aflevering die ze net aan het uitzenden waren..
Bloody Mary.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:39 schreef Remqo het volgende:
welke aflevering zendde ze net dan uit? ik heb het niet gezien
Mwa, van Comedy Central mag het nog steeds niet volgens mijquote:Op donderdag 28 september 2006 16:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jawel, die site is volkomen legaal ---> nee
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, als ik hem uitleg wordt 'ie er niet leuker op of wel?!
![]()
:')
Ik las ergens dat de makers van South Park torrent e.d. helemaal niet erg vinden, ze willen gewoon dat zoveel mensen hun shows zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, van Comedy Central mag het nog steeds niet volgens mij.
Die hebben er alleen weinig over te zeggen. Links naar complete afleveringen zijn hier niet toegestaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de makers van South Park torrent e.d. helemaal niet erg vinden, ze willen gewoon dat zoveel mensen hun shows zien
En daarmee ook gelijk de nieuwe titel:quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:15 schreef __Saviour__ het volgende:
http://media.southparkstu(...)e=/media/SPinWoW.avi
we hebben al kenny verslaafd zien worden aan heaven VS. hell, en nu komt die knul dus in aanraking met WoWquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:37 schreef Ricky_ het volgende:
[afbeelding]
World of Warcraft dus, nog een paar dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
soort van lord of the rings maar dan een computerspelletje.quote:
Tis niet jude maar Jewquote:Op donderdag 28 september 2006 16:31 schreef KaMo het volgende:
ookzo: fucking jude!
you said the f word
What? Jude?
Ja maar die site mag je hier niet neerzetten, waarom snap ik ook niet...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Een teaser voor de South park aflevering staat hier (snel gevonden aangezien ik de hele dag door WoW speel hehe):
http://media.southparkstu(...)e=/media/SPinWoW.avi
Dit is ook wel een handige (legale!) site. Kun je alle South Park episodes (en Simpsons enzo) terugkijken in redelijke kwaliteit.
-edit-
Neuh, ik had even gegoogled naar de site in combi met 'legal' en de een zei dat het legaal was, de ander niet. Ik weet de site zelf nu te vinden (voor zolang het duurt, want illegale shit op zulke sneller servers kan gewoon niet lang bestaan) , dus hoef ik de discussie niet meer aan te gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Dit is ook wel een handige (legale!) site. Kun je alle South Park episodes (en Simpsons enzo) terugkijken in redelijke kwaliteit.
-edit: is niet legaal...mocht je de zoveelste zijn die die discussie aan wil gaan, dan verwijs ik je naar het feedback-topic van FTR-
Het gaat om diegene die het uitgeeft, Comedy Central in dit geval. En die zullen nooit gratis southpark eps. weggevenquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Neuh, ik had even gegoogled naar de site in combi met 'legal' en de een zei dat het legaal was, de ander niet. Ik weet de site zelf nu te vinden (voor zolang het duurt, want illegale shit op zulke sneller servers kan gewoon niet lang bestaan) , dus hoef ik de discussie niet meer aan te gaan
quote:
In Amerika om 22.00. Dat is hier om 4.00 dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:04 schreef Gamer_V het volgende:
Hoe laat airt ie? In Amerika dan?
oei, het was eerst 20:00 of niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:44 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
In Amerika om 22.00. Dat is hier om 4.00 dus.
Dan ga ik nu slapen....*burp*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef most_wanted het volgende:
Word morgenochtend vroeg dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILERS OMFG!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:53 schreef Nepthys het volgende:
Dat stuk waar ze aan het gamen slaan en helemaal dik en puisterig worden
En die opblaaspop van Antonio Banderas ligt ook nog steeds bij Cartman thuis in de kelder.
"Dude i have no WoW account, i have a life"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
yep yep hij was grappighehe die gasten van blizzard ook
![]()
Jupquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:01 schreef Agiath het volgende:
Leukste aflevering van dit seizoen tot nu toe...Ik weet niet hoe WoW eruit ziet, ziet het er echt zo uit als in de aflevering? Dat zou dan wel vet zijn
Ventrillo zeker? (Ja vroeger ook veel gegamed jij zit toch ook op dat gamer.nl forum? Daar zat ik ook op eerst, als Frenky)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Jup
Alleen kan je niet zo je armen bewegen enzo terwijl je praatZijn een paar standaard acties (zwaaien, dansen, wijzen, enz) en je moet een apart programma hebben om te praten
of Team Speak (en jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ventrillo zeker? (Ja vroeger ook veel gegamed jij zit toch ook op dat gamer.nl forum? Daar zat ik ook op eerst, als Frenky)
Nee, dat nietquote:En iemands hoofd zo kapot stampen kan dat ook?
Ik wilde het net gaan typen ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
BriljantHelemaal suf gelachen.
Ook elke keer "it will be the end of the world *stilte* of Warcraft"
En Cartman"Yeah Clyde, if you could go back in time to kill Hitler, would you do that? I personally would not do that because I think Hitler is awesome!"
Eh, je blijft maar uit dit topic dan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:54 schreef Skwish het volgende:
MENSEN SPOILERTAGS!!!!
Ik zit op mijn werk! Kan pas vanavond ut zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door slindenau op 05-10-2006 14:17:38 ]
Zonder WOW te spelen is hij denk ik juist leukerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:44 schreef Lexiun het volgende:
Wat een koning ep dit ik ging helemaal stukahhaha maar volgens mij moet je zelf WOW gespeeld hebben om deze aflevering te kunnen waarderen.
Nee hoor, helemaal niet nodig. Misschien wel een beetje in de computer wereld zitten om te weten wat pwnd en übercool/überpwnage is...maar verder is het best te doen zonder enige WoW kennisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:44 schreef Lexiun het volgende:
Wat een koning ep dit ik ging helemaal stukahhaha maar volgens mij moet je zelf WOW gespeeld hebben om deze aflevering te kunnen waarderen.
nee joh dik lachen tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Stone & Parker kap er maar mee het wordt steeds minder![]()
dude, dit was aflevering 8 van seizoen 10 hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:29 schreef Megalomaniac het volgende:
GEWELDIG!!!!
Geweldige opener van het nieuwe seizoen.
Dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:53 schreef hornage het volgende:
[..]
dude, dit was aflevering 8 van seizoen 10 hoor
Nieuwe seizoen duurt nog wel een aantal maanden
Hehe, duidelijk geen fanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:00 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.![]()
Leuke start van 2e helft dan.
![]()
Mwa, de 8e aflevering van een seizoen verwarren met een nieuw seizoen is niet bepaald iets 'kleins'...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of jij bent gewoon een mierenneuker.
Eigenlijk wel.quote:
Oeps, sorry...in de ochtend wil er bij mij ook wel eens wat misgaan jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Tegen het ziekelijke aan.
Heb alle afleveringen op schijf staan en heel vaak gekeken, blijven sterk.![]()
Dus je moet me maar niet afrekenen op een klein foutje zo vroeg in de ochtend.Das nie lieff.
Ik ook, maar ik heb erg gelachenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Men wat heb ik een hekel aan MMORPG en de spelers daarvan, maar ben wel benieuwd naar deze aflevering.
quote:
En natuurlijk seizoen 1 t/m 8 op dvd, zoals een échte fan betaamt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:33 schreef slindenau het volgende:
En alle afleveringen op schijf...dat heb ik ook ja. Veel beter dan die online streams
.
Daar moest ik ook een beetje aan denken, Good Times With Weapons vond ik eigenlijk leukerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:42 schreef Kipman het volgende:
Geweldige aflevering!
Deed me vaak denken aan Good Times With Weapons en dat is alleen maar goed.
Mwa, nog niet. Die staan wel op de wishlist, maar vrij ver onderaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:49 schreef Durbin het volgende:
[..]
[..]
En natuurlijk seizoen 1 t/m 8 op dvd, zoals een échte fan betaamt?![]()
ik vond het eigenlijk wel leuk dat vage gedoe, die nerd die geen woord zegt en uiteindelijk ineens verliestquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef Neuralnet het volgende:
Het eerste gedeelte vond ik maar saai. Daarna kwam het goed op gang, maar ze hadden er meer uit kunnen halen. Ook had ik gehoopt dat de dikke nerd na het verlies een bizarre reactie zou geven. Zelfmoord ofzo.
Ineens? Dat duurde gvd de hele 2e helft van de epsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk wel leuk dat vage gedoe, die nerd die geen woord zegt en uiteindelijk ineens verliest
Hij zit nog steeds in mijn hoofd wat een superieure afleveringquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering. De WoW stukjes waren ook heel gaaf gedaan.
Ja, maar na het verlies verwachtte ik echt een uitbarsting. Best wel vaag dat die er niet kwam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk wel leuk dat vage gedoe, die nerd die geen woord zegt en uiteindelijk ineens verliest
Dat stotteren in WoW danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Ook toen Timmy's character "Timmyyyy" schreeuwde
Wacht, hier moet ik op terugkomen. Ik hoorde het opnieuw en realiseerde me dat dit het titelnummers moet zijn van de nieuwe solo-cd van Paul Stanley (van KISS). Tof dat de makers van South Park dat nummer mochten gebruiken/quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef Kipman het volgende:
Vet nummer trouwens, dat Live To Win. Eindelijk eens lekkere metal gemaakt door South Park
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Ook toen Timmy's character "Timmyyyy" schreeuwde
Ik vond het nieuwe intro-liedje maar kut eigenljik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat nieuwe intro-liedje is ook wel okay trouwens
Inderdaad, ik vond het ook niet echt leuk. Steeds die vertraging erin...niks voor mij. Gelukkig duurt die intro altijd 1 minuut, dus die kan je alvast preventief skippenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vond het nieuwe intro-liedje maar kut eigenljik.
whehe mooie episodequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:05 schreef Snake_NL het volgende:
Clyde met die playboy![]()
En cartmans reactie![]()
Geweldige Ep
Ik ook, die gitaar was veel leuker, paste er meer bijquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vond het nieuwe intro-liedje maar kut eigenljik.
Ik vindt het nu al een geweldige afleveringquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:32 schreef Agiath het volgende:
1009 - Mystery of the Urinal Deuce
Original air Date: 2006-10-11
The world’s biggest conspiracy of all time will finally be uncovered when Eric Cartman exposes the true culprit behind the September 11th attacks. An attempted assassination in South Park means no one is safe from the people who are the real brains behind the 9/11 conspiracy. When Kyle and Stan hit the road in search of the truth, they come face-to-face with the masterminds who pulled off the most elaborate, intricate and flawlessly executed operation in American history..
dat zou wel leuk zijn, beter dan die crabpeople iigquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Professor Chaos denk ik
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:32 schreef Agiath het volgende:
1009 - Mystery of the Urinal Deuce
Original air Date: 2006-10-11
The world’s biggest conspiracy of all time will finally be uncovered when Eric Cartman exposes the true culprit behind the September 11th attacks. An attempted assassination in South Park means no one is safe from the people who are the real brains behind the 9/11 conspiracy. When Kyle and Stan hit the road in search of the truth, they come face-to-face with the masterminds who pulled off the most elaborate, intricate and flawlessly executed operation in American history..
Mwoah, een beetjequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Trouwens, heb net Cartoon Wars bekeken en 1 ding snap ik niet: In this shot, Mohammed hands a football helmet to Family Guy. Comedy Central has refused to broadcast an image of Mohammed on their network. Is dat een grap?
Nee, is echt zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Trouwens, heb net Cartoon Wars bekeken en 1 ding snap ik niet: In this shot, Mohammed hands a football helmet to Family Guy. Comedy Central has refused to broadcast an image of Mohammed on their network. Is dat een grap?
Mja, Comedy Central pussed out.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De aflevering over censuur werd dus gecensureerd?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:32 schreef slindenau het volgende:
Het is ook wel een grap hoor. Zeker als je het originele, ongecencureerde stukje ziet:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_Southpark-1004-CartoonWarsPartII-un.jpg]afbeelding][/URL]
Te flauw voor woorden om dat te gaan cencureren.
Hoe heet die?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
nog 2 Days 9 Hours 12 Minutes
welke hebben jullie het over ?? seizoen 10, aflevering deel ??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geweldig!! beste van dit seizoen tot nu toe vind ik!
randy was ook weer geweldig, mijn favorite character
we hebben het over aflevering 10-08, de nieuwste afleveringquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:48 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
welke hebben jullie het over ?? seizoen 10, aflevering deel ??
heb nu van seizoen 10 1-6 gedownload![]()
en toen die tv wegliep...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef Agiath het volgende:
Trouwens in de vakantie denk ik mijn grappigste SP-aflevering ooit gezien:
604 - The New Terrance and Phillip Movie Trailer
Echt zoo grappig, met Russel Crowe, Cartman die de heletijd loopt te gillen als hij rent, geweldig
Russel Crowe als Steve Irwin met zn 'Fighting Around The World'...dat opzich was al enormquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:07 schreef kalinho het volgende:
[..]
en toen die tv wegliep...![]()
![]()
![]()
![]()
en butters heel de tijd met die tampons![]()
Je had ook even de commentaren door kunnen lezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=29ZE-6r2xvI welke aflevering is dit?
Ah, ja inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je had ook even de commentaren door kunnen lezen.
Dat is 'Goobacks', eps 806.
Ben benieuwdquote:The world’s biggest conspiracy of all time will finally be uncovered when Eric Cartman exposes the true culprit behind the September 11th attacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |