oei, iemand postte het, maar het is dus de 18e, als iemand even de topicnaam kan veranderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:43 schreef Ricky_ het volgende:
Wordt op 4 oktober aflevering 1008 gelaunched?
mmm, mrtwig zegt 18, en dat is de plek waar toch de meeste fok!kers kijken voor de datum..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:49 schreef Ricky_ het volgende:
Ik keek even op Southparkstudios.com, en die zeggen ook 4 oktober.
Ik vind het een goede zaak!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef Ricky_ het volgende:The Box mag van mij trouwens even de tering krijgen, van 17.10 naar 18.10 verplaatsen.Ik kijk wel op internet.
wat is nieuwe shit voor jou?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef FCDB het volgende:
Wanneer gaan ze op the box met nieuwe shit beginnen? Nu is het allemaal HH....
Ik vind het toch wel matig dat ze nu steeds seizoen 7 t/m 9 herhalen. Seizoen 5 en 6 erbij zou leuk zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is nieuwe shit voor jou?
ze zenden alleen de eerste seizoenen niet uit volgens mij
jij ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef slindenau het volgende:
Och, de echte fan heeft elke eps toch al minstens 2x gezien.
Hehe, dat is met mijn geheugen geen doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Ricky_ het volgende:
De echte fan kent álle one-liners.
Wat ik nog niet heb gezien hequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is nieuwe shit voor jou?
ze zenden alleen de eerste seizoenen niet uit volgens mij
En "The Return of Chef" niet te vergeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef JedaiNait het volgende:
Als ze ook seizoen 9 uitzenden is er niet zo heel veel 'nieuwe shit' meer voor je dan. Alleen de eerste helft van seizoen 10. Wat naar mijn mening nou niet bepaald de beste reeks is...met als grote uitzondering natuurlijk Tsst
Ik vond het een erg geslaagde afrekening met Isaac Hayes. Cartoon Wars is inderdaad ook erg komisch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Ricky_ het volgende:
Return Of Chief is niet zo goed vind ik, Cartoon Wars 1 & 2 dan weer wel.
Stan: "Wait, wait. This is gay.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:47 schreef Twista101 het volgende:
Op het einde weer terug naar die orgie
Kyle: ''This really gay.''quote:
En dan nog zo'n vent erachteraan: "Tuk ur jubs"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Kyle: ''This really gay.''
Cartman: ''Yeah this is even gayer than all the man are getting into a big pile and havind sex with eachother.''
Stan: ''Ok, sorry my bad everyone back in the pile!''
People: ''BACK TO THE PILE!''
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Kyle: ''This really gay.''
Cartman: ''Yeah this is even gayer than all the man are getting into a big pile and havind sex with eachother.''
Stan: ''Ok, sorry my bad everyone back in the pile!''
People: ''BACK TO THE PILE!''
![]()
Dan mogen ze de eerdere seizoenen ook wel uitzenden want die heb ik iig niet gezien...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef JedaiNait het volgende:
Als ze ook seizoen 9 uitzenden is er niet zo heel veel 'nieuwe shit' meer voor je dan. Alleen de eerste helft van seizoen 10. Wat naar mijn mening nou niet bepaald de beste reeks is...met als grote uitzondering natuurlijk Tsst
welke bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:34 schreef _petjan het volgende:
Cardman?
Maarja die aflevering van net was weer super.
ik denk dat hij bedoelt dat cartman met een t isquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:47 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
welke bedoel je?
vandaag was van 17:00 tot 19:00 South Park![]()
vooral als Cartman en Mr. Jefferson in Stan's bed liggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoelt dat cartman met een t is
michael jackson aflevering![]()
jaa dat is wel één van de meest hillarische stukjes van south park in al zijn simpelheidquote:Op zondag 3 september 2006 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
vooral als Cartman en Mr. Jefferson in Stan's bed liggen(nachtmerie van Stan)
indd goud!quote:Op zondag 3 september 2006 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
geweldige aflevering is datquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=hmb8GlCfhpw
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef Agiath het volgende:
Trouwens in de vakantie denk ik mijn grappigste SP-aflevering ooit gezien:
604 - The New Terrance and Phillip Movie Trailer
Echt zoo grappig, met Russel Crowe, Cartman die de heletijd loopt te gillen als hij rent, geweldig
-edit-quote:
quote:
das het neefje van kyle, kylequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef DoMi-KuN het volgende:
Cartman is gewoon te geniaal...![]()
Jewish Kid: Is anyone else having problems concentrating on this? I just can't seem to concentrate.
Cartman: Maybe we should send you to a concentration camp.
pff.. soms moet ik gewoon huilen van het lachen tijdens southpark![]()
Whehe, dat mag hier niet.quote:
Jawel, die site is volkomen legaal ---> -edit-quote:Op donderdag 28 september 2006 16:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe, dat mag hier niet.
Maar wel leuk die eps. En ligt het aan mij, of lijkt die stem (en die hele show) van Russel Crowe (expres?) op die van Steve 'The Croc Hunter' Irwin?
Express, waarom weet ik ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 16:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe, dat mag hier niet.
Maar wel leuk die eps. En ligt het aan mij, of lijkt die stem (en die hele show) van Russel Crowe (expres?) op die van Steve 'The Croc Hunter' Irwin?
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:36 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Ok, good, do it! I'm not scared of you! Sue me!
En vervolgens heten ze bij de aftiteling allemaal John Smith.
http://en.wikipedia.org/w(...)episode)#Controversyquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja!
ik snap nog steeds niet waarom eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja!
ik snap nog steeds niet waarom eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, als ik hem uitleg wordt 'ie er niet leuker op of wel?![]()
Die quote van de Paus "A chick blabla..."quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:26 schreef roelofjan het volgende:
Ok, dit is vast die aflevering waar de katholieke kerk niet zo blij mee was....
scientology kerkquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:26 schreef roelofjan het volgende:
Ok, dit is vast die aflevering waar de katholieke kerk niet zo blij mee was....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
scientology kerk![]()
Isaac Hayes (chef) zat er ook bij en was er ook niet blij mee
Oh oke, ik dacht nog steeds dat het over Trapped in the Closet gingquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:36 schreef roelofjan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is de paus nog altijd katholiek...
ik had het over de aflevering die ze net aan het uitzenden waren..
Bloody Mary.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:39 schreef Remqo het volgende:
welke aflevering zendde ze net dan uit? ik heb het niet gezien
Mwa, van Comedy Central mag het nog steeds niet volgens mijquote:Op donderdag 28 september 2006 16:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jawel, die site is volkomen legaal ---> nee
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, als ik hem uitleg wordt 'ie er niet leuker op of wel?!
![]()
:')
Ik las ergens dat de makers van South Park torrent e.d. helemaal niet erg vinden, ze willen gewoon dat zoveel mensen hun shows zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, van Comedy Central mag het nog steeds niet volgens mij.
Die hebben er alleen weinig over te zeggen. Links naar complete afleveringen zijn hier niet toegestaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de makers van South Park torrent e.d. helemaal niet erg vinden, ze willen gewoon dat zoveel mensen hun shows zien
En daarmee ook gelijk de nieuwe titel:quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:15 schreef __Saviour__ het volgende:
http://media.southparkstu(...)e=/media/SPinWoW.avi
we hebben al kenny verslaafd zien worden aan heaven VS. hell, en nu komt die knul dus in aanraking met WoWquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:37 schreef Ricky_ het volgende:
[afbeelding]
World of Warcraft dus, nog een paar dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |