Gelukkig welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Gelukkig hebben we Shakira nog.
Spinvis is gelukkig ook niet pas sinds gister begonnen ofz:{quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:59 schreef RTB het volgende:
Spinvis eigenlijk nog nooit gehoord. Even stiekem downloaden
idd, mensen die die single gekocht hebben zouden tegen de muur moeten.quote:
En bedankt...nu hoor ik dat liedje de hele nacht inmijn hoofd....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef RTB het volgende:
I'm in the moooooood for dancing! Romancing!![]()
Ooohhh, I'm giving it all tonight!![]()
Dat zeg ik in de OP ook zeker niet:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef PrinceLu het volgende:
Ook al heeft de TS een punt, vind ik mensen die zich superieur voelen over anderen vanwege muzieksmaak eigenlijk veel zieliger.
quote:Ik zeg niet dat de muziek slecht is, in tegendeel, maar hoe kun je alleen van muziek houden/luisteren die recent populair zijn geworden?
Goed punt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef PrinceLu het volgende:
Ook al heeft de TS een punt, vind ik mensen die zich superieur voelen over anderen vanwege muzieksmaak eigenlijk veel zieliger.
Vergeet The buggles of Queen niet 14.gifquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:59 schreef yok het volgende:
[..]
Goed punt!
En dan heeft de TS over 'de jeugd'. Flikker toch op met die term. Ik ben ook 'de jeugd' en luister naar;
Beatles, HIM, Rolling Stones, Ray Charles, Goo Goo Dolls, Coldplay, Eric Clapton, B.B King, Oasis, Acda & de Munnik, Audio Bully's, Blues Brothers, Tahiti80, The Feeling, KT Tunstall, Jack Johnson, Jamiroquai, Johhny Cash, Keane, Lynyrd Skynyrd, Racoon, A Balladeer, Blof, The Byrds, Cream, The Sheer, The Beach Boys etc. (en natuurlijk veel meer, dit zijn even de dingen die in mij opkwamen).
Genoeg voor iedereen. Ik zeg niet dat ik een goede muzieksmaak heb, hooguit een brede. Maar om 'de jeugd' zo over één kam te scheren (wat al veel te vaak gedaan word) vind ik echt belachelijk.
En de beste films is trouwens The usual Suspects en Memento. Nu blij met je 40 jaar oud?
Best leuke muziek, hoor. Ondanks dat bijna de hele Nederlandse bevolking erachteraan loopt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:20 schreef Schlumberger het volgende:
Opvallend dat nog niemand over 'Gnarls Barkley' begonnen is.
Het doet me deugd dat ie nu alweer in de vergetelheid aan het raken is
Natuurlijk, maar dat houdt het MUZ forum wel leuker dan als iedereen elkaars voorkeuren maar zou respecterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef PrinceLu het volgende:
Nieuwe bril kopen misschien? De TS heeft het helemaal niet over 'de jeugd'. Hij het gewoon over mensen die alleen een recente 'muzieksmaak' hebben. Dat kan van alle leeftijden zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:59 schreef yok het volgende:
[..]
Goed punt!
En dan heeft de TS over 'de jeugd'. Flikker toch op met die term. Ik ben ook 'de jeugd' en luister naar;
Beatles, HIM, Rolling Stones, Ray Charles, Goo Goo Dolls, Coldplay, Eric Clapton, B.B King, Oasis, Acda & de Munnik, Audio Bully's, Blues Brothers, Tahiti80, The Feeling, KT Tunstall, Jack Johnson, Jamiroquai, Johhny Cash, Keane, Lynyrd Skynyrd, Racoon, A Balladeer, Blof, The Byrds, Cream, The Sheer, The Beach Boys etc. (en natuurlijk veel meer, dit zijn even de dingen die in mij opkwamen).
Genoeg voor iedereen. Ik zeg niet dat ik een goede muzieksmaak heb, hooguit een brede. Maar om 'de jeugd' zo over één kam te scheren (wat al veel te vaak gedaan word) vind ik echt belachelijk.
En de beste films is trouwens The usual Suspects en Memento. Nu blij met je 40 jaar oud?
Wat bedoel de recente muziekstijl? Die brezah en Niger muziek die je de hele dag op de BOX en TMF voor bij ziet komen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Metal_Mart het volgende:
Nieuwe bril kopen misschien? De TS heeft het helemaal niet over 'de jeugd'. Hij het gewoon over mensen die alleen een recente 'muzieksmaak' hebben. Dat kan van alle leeftijden zijn.![]()
O, ja vergeet Queen en Supertramp ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:59 schreef yok het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |