abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41205220
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Gelukkig hebben we Shakira nog.
Gelukkig wel .
pi_41205309
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:59 schreef RTB het volgende:
Spinvis eigenlijk nog nooit gehoord. Even stiekem downloaden
Spinvis is gelukkig ook niet pas sinds gister begonnen ofz:{
pi_41205311
Ik weet eigenlijk niet waar het topic over gaat, maar als het over goeie muziek gaat, is Blalt0248f dan al genoemd?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:05:05 #104
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41205380
ik luister alleen nog maar naar de itchy finger trigger nigga's, gewoon.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41205424
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:57 schreef RacerDKB het volgende:
paris hilton!!!!!!!!!
idd, mensen die die single gekocht hebben zouden tegen de muur moeten.

Ik vind het juist leuk om muziek te horen van bands die begonnen voor dat ik geboren was . Bad Religion, Nofx, de Descendents .
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:25:53 #106
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_41205901
Kijk mij eens een goede muzieksmaak hebben-topic.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_41206299
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef RTB het volgende:
I'm in the moooooood for dancing! Romancing!
Ooohhh, I'm giving it all tonight!
En bedankt...nu hoor ik dat liedje de hele nacht inmijn hoofd....
Take on the situation, but not the torment ...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:20:27 #108
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41207372
Ook al heeft de TS een punt, vind ik mensen die zich superieur voelen over anderen vanwege muzieksmaak eigenlijk veel zieliger.
Nee jij bent lekker. =X
pi_41208750
Kan je nagaan hoe raar ik ben volgens hedendaagse normen.

Ik probeer namelijk elke track die ik ooit leuk heb gevonden in mijn cd-collectie te krijgen. En hoe oud het is en welk genre, kan me geen moer schelen. Als ik het maar goed vind, of óóit goed heb gevonden (herinneringen maken veel goed als de kwaliteit wat minder is). Inmiddels liggen hier een paar honderd cd's met zogenaamde 'oude meuk' (voornamelijk vanaf 1989 maar ook ouder materiaal). Er zit genoeg bij wat ik nog met veel plezier draai.

Een tijdje geleden jaagde ik bovendien een aantal andere (overigens redelijk jonge) mensen zowat de gordijnen in toen ik een cd opzette. Na drie tracks werd 'ie bruut afgekapt. "Veel te oud, daar luister je toch niet meer naar?" Het jaartal? 2003...

En over die standaard-rijtjes qua artiesten? Als de muziek van 'de massa' me aanspreekt luister ik gezellig mee met de rest van Nederland, maar zo nee, dan zoek ik wel wat anders op (ik luister dagelijks naar een Franse techno/house-zender die minstens 90 % van Nederland geen bal aan zal vinden). Ben gewoon jezelf. Jammer dat mensen elkaar zo achterna lopen. Het is erg correct om Norah Jones en Katie Melua goed te vinden. Echt van die artiesten waarbij bijna alle mensen je gelijk cool vinden als je zegt dat je het leuk vindt. Want dan heb je zogenaamd een goede smaak. Ik vind ze het toppunt van zouteloos, maar ja...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2006 23:11:31 ]
pi_41209112
Wat heeft iedereen tegen spinvis? Het is niet echt m'n ding maar leerde het kennen via een maatje van me die fan was, en later toen het wat "populairder" werd hoor je steeds vaker dat het overated is en doorsnee studentenmeuk is.

Ik vind het persoonlijk wel relaxt, en hij heeft wel grappige teksten. Er zijn genoeg slechte artiesten en je kunt veel van spinvis zeggen, maar slecht is het mijns inziens niet. Wel anders, maar zeker niet slecht.
pi_41209703
Keane is kwaliteit
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_41210281
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef PrinceLu het volgende:
Ook al heeft de TS een punt, vind ik mensen die zich superieur voelen over anderen vanwege muzieksmaak eigenlijk veel zieliger.
Dat zeg ik in de OP ook zeker niet:
quote:
Ik zeg niet dat de muziek slecht is, in tegendeel, maar hoe kun je alleen van muziek houden/luisteren die recent populair zijn geworden?
  zondag 27 augustus 2006 @ 00:29:13 #113
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41211522
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef SvenM het volgende:
Keane is kwaliteit
Idd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41212942
50ct is mijn idool fo sho.
  zondag 27 augustus 2006 @ 04:20:43 #115
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41215876
Opvallend dat nog niemand over 'Gnarls Barkley' begonnen is.

Het doet me deugd dat ie nu alweer in de vergetelheid aan het raken is
pi_41215972
Dire Straits
pi_41216081
quote:
Goed punt!

En dan heeft de TS over 'de jeugd'. Flikker toch op met die term. Ik ben ook 'de jeugd' en luister naar;
Beatles, HIM, Rolling Stones, Ray Charles, Goo Goo Dolls, Coldplay, Eric Clapton, B.B King, Oasis, Acda & de Munnik, Audio Bully's, Blues Brothers, Tahiti80, The Feeling, KT Tunstall, Jack Johnson, Jamiroquai, Johhny Cash, Keane, Lynyrd Skynyrd, Racoon, A Balladeer, Blof, The Byrds, Cream, The Sheer, The Beach Boys etc. (en natuurlijk veel meer, dit zijn even de dingen die in mij opkwamen).

Genoeg voor iedereen. Ik zeg niet dat ik een goede muzieksmaak heb, hooguit een brede. Maar om 'de jeugd' zo over één kam te scheren (wat al veel te vaak gedaan word) vind ik echt belachelijk.

En de beste films is trouwens The usual Suspects en Memento. Nu blij met je 40 jaar oud?
  † In Memoriam † zondag 27 augustus 2006 @ 05:28:40 #118
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_41216156
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 04:59 schreef yok het volgende:

[..]

Goed punt!

En dan heeft de TS over 'de jeugd'. Flikker toch op met die term. Ik ben ook 'de jeugd' en luister naar;
Beatles, HIM, Rolling Stones, Ray Charles, Goo Goo Dolls, Coldplay, Eric Clapton, B.B King, Oasis, Acda & de Munnik, Audio Bully's, Blues Brothers, Tahiti80, The Feeling, KT Tunstall, Jack Johnson, Jamiroquai, Johhny Cash, Keane, Lynyrd Skynyrd, Racoon, A Balladeer, Blof, The Byrds, Cream, The Sheer, The Beach Boys etc. (en natuurlijk veel meer, dit zijn even de dingen die in mij opkwamen).

Genoeg voor iedereen. Ik zeg niet dat ik een goede muzieksmaak heb, hooguit een brede. Maar om 'de jeugd' zo over één kam te scheren (wat al veel te vaak gedaan word) vind ik echt belachelijk.

En de beste films is trouwens The usual Suspects en Memento. Nu blij met je 40 jaar oud?
Vergeet The buggles of Queen niet 14.gif
Of YMCA.
  zondag 27 augustus 2006 @ 05:35:24 #119
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41216174
Heeft de TS al gemeld wat ie zelf leuke muziek vindt?
pi_41216282
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 04:20 schreef Schlumberger het volgende:
Opvallend dat nog niemand over 'Gnarls Barkley' begonnen is.

Het doet me deugd dat ie nu alweer in de vergetelheid aan het raken is
Best leuke muziek, hoor. Ondanks dat bijna de hele Nederlandse bevolking erachteraan loopt.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2006 09:00:34 ]
pi_41216678
quote:
Natuurlijk, maar dat houdt het MUZ forum wel leuker dan als iedereen elkaars voorkeuren maar zou respecteren

Soms is het gewoon vermakelijk om de fans van 1 of andere kutband op de kast te jagen of muziek af te kraken omdat het constant gedraaid wordt en iedereen er maar achter aan hobbelt. Of om een beetje elitair te doen, daar kunnen veel mensen ook helemaal niet tegen
pi_41218352
quote:

[..]

Goed punt!

Nieuwe bril kopen misschien? De TS heeft het helemaal niet over 'de jeugd'. Hij het gewoon over mensen die alleen een recente 'muzieksmaak' hebben. Dat kan van alle leeftijden zijn.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:49:48 #123
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41218565
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Metal_Mart het volgende:
Nieuwe bril kopen misschien? De TS heeft het helemaal niet over 'de jeugd'. Hij het gewoon over mensen die alleen een recente 'muzieksmaak' hebben. Dat kan van alle leeftijden zijn.
Wat bedoel de recente muziekstijl? Die brezah en Niger muziek die je de hele dag op de BOX en TMF voor bij ziet komen?

Dat valt bij mij niet onder muziek. Luister maar een goed naar:
quote:
O, ja vergeet Queen en Supertramp ook niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41219262
kijk...jullie 30 plusser vonden het soort muziek die Yok noemde leuk, en nu vind de jeugd neger en hiphopmuziek en breezah muziek leuk. en over 20 jaar luisterd iedereen misschien naar death punk deutsche schlager en gaat de generatie jongeren van nu weer terugluisteren naar 50 cent enz, net als jullie naar the beatles en rollings stones luisteren enz
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:19:34 #125
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_41219328
niks mis met spinvis
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')