Coldplay, you like satan's cock up your ass?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wat is je probleem? wie zijn "die" mensen? sorry hoor maar waar maak je je druk over?
Ik luister waar ik zin in heb en hoe ik me voel of dat nu de Mills Brothers(1930) zijn of Coldplay(nu)
Wasting Time...echt wat voor jouquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
spinvis best handig, nety zoals jack johnson
om in slaap te komen
Oeh Coldplay, iedere semikritische muziekliefhebber gaat je nu uitlachen en boos worden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Coldplay, you like satan's cock up your ass?
Ja, d'r was laatst iets over rappers op mtv. Maar dan over rappers die rappen over wat ze echt bezig houden, niet waar ze de meeste plaatjes of reputatie op de straat mee kunnen krijgen. Ik heb normaal een hekel aan rap, maar dat was echt een mooi stukje. Jammer dat het sinds die jaren zo verschrikkelijk achteruit gegaan is, de meeste clips lijken nou op een vleesreclame en de muziek gaat al helemaal nergens meer over. Net zoals in alle andere op mtv/tmf/the box uitgebrachte rotzooi.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Beter dan al die crap van tegenwoordig.
zo voorspel baar he... zeik dan mills brothers af.... nee die kent "meneer" nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Coldplay, you like satan's cock up your ass?
echtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wasting Time...echt wat voor jou![]()
1930, Let's all get up and dance to a songquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zo voorspel baar he... zeik dan mills brothers af.... nee die kent "meneer" niet![]()
Te commercieel... Klinkt teveel als Keane. Of andersom natuurlijk. Geef mij maar Parachutes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Oeh Coldplay, iedere semikritische muziekliefhebber gaat je nu uitlachen en boos worden.
Zulks een schande dat laatste album.
Klinkt teveel als Keane.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Te commercieel... Klinkt teveel als Keane. Of andersom natuurlijk. Geef mij maar Parachutes.![]()
ja idd coldplay lijkt erg op u2quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:19 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Klinkt teveel als Keane.
Keane en Coldplay hebben even de hits van U2 geanalyseerd, en geprobeerd dezelfde muziek te maken. Maar dan nóg slechter.
Is ook een van de weinige echt goede rappers die ook veel zendtijd krijgt, dus zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef Mirel het volgende:
Met hiphop neemt iedereen altijd tupac
Oh ja: Wat vind jij mooie liedjes?!
Mwa, ik vind Coldplay en Keane meer op elkaar lijken dan op U2 hoor... Maar Parachutes klinkt zeker niet als U2. En Keane is gewoon een slap aftreksel van Coldplay.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:19 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Klinkt teveel als Keane.
Keane en Coldplay hebben even de hits van U2 geanalyseerd, en geprobeerd dezelfde muziek te maken. Maar dan nóg slechter.
Wel leuk om mee wakker te worden of voor het slapen gaan, ben dan altijd zo weg. En nee, niet omdat ik het kutmuziek vind. Zitten wel mooie nummers tussen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Chowi het volgende:
Norah Jones is nog altijd beter dan welke negermuziek dan ook.
de eighties jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef Walvisje het volgende:
Probeer eens wat meer 80's muziek te beluisteren. Het zal voor een ieder een feest van herkenning zijn. Heel wat beter dan het singer / songwriter geneuzel en (c)rap.
Precies. Ik begrijp ook niet hoe TS op het idee komt om haar tot de categorie "popi-jopi muziek" te rekenen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef Solstice het volgende:
[..]
Wel leuk om mee wakker te worden of voor het slapen gaan, ben dan altijd zo weg. En nee, niet omdat ik het kutmuziek vind. Zitten wel mooie nummers tussen.
Ach ja, je kan zelf ook wel muziek ontdekken zonder de muziekzenders, maar jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Solstice het volgende:
[..]
Is ook een van de weinige echt goede rappers die ook veel zendtijd krijgt, dus zo raar is dat niet.
Staat wel veel niet commerciële muziek op de cd die ik gehoord heb van haar, dat klopt. Ik vind dat dan wel weer van Katie Melua, dat liedje nine million bycicles klinkt precies als een liedje dat ik al eens eerder gehoord heb van ik dacht ook Norah Jones.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies. Ik begrijp ook niet hoe TS op het idee komt om haar tot de categorie "popi-jopi muziek" te rekenen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, ieder z'n smaak. Ik ben ook niet echt fan van een bepaalde band ofzo, als het een goed nummer is, is het goed nummer. Dan kan ik best de rest van hun muziek bagger vinden.
De meest oppervlakkige muziek is dan ook hetgene die het satijnen opperlaagje vormen van de muziekbulk die iedere dag wordt geproduceerd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:32 schreef Overlast het volgende:
Bijna alle muziek die de laatste tientallen jaren gemaakt werd is oppervlakkig en heel beperkt houdbaar. Het is slechts consequent dan naar de allernieuwste muziek te luisteren.
Doe er eens wat zout bij dan. Waarom ontkracht ik mn postquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:03 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wat betreft Spinvis. Wat je daarna noemt ontkracht je post alleen weer.
Misschien omdat ze nogal gehyped werd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies. Ik begrijp ook niet hoe TS op het idee komt om haar tot de categorie "popi-jopi muziek" te rekenen.
Midnight Oil, XTC, U2, Elvis Costello, Smiths, The Cure, Echo & The bunnymen, Tom Waits, Sonic Youth, REM, Meatpuppets, dB's, Flaming Lips, Replacements, Metallica, Megadeth, Slayer, Testament, etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
de eighties ja
vol muziekale hoogstandjes![]()
REM? 80ties?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Midnight Oil, XTC, U2, Elvis Costello, Smiths, The Cure, Echo & The bunnymen, Tom Waits, Sonic Youth, REM, Meatpuppets, dB's, Flaming Lips, Replacements, Metallica, Megadeth, Slayer, Testament, etc.
Niks te klagen hoor![]()
Hoe dan? Op de radios tv en internet worden dezelfde schijtnummers steeds gepromote, het is al moeilijk genoeg om daar af en toe een goed nummer tussen te vinden. Je kunt naar concerten gaan, maar die zangers/zangeressen ontdek je ook pas als je wat van hun muziek gehoord hebt. Het is gewoon heel moeilijk om aan goede muziek te komen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ach ja, je kan zelf ook wel muziek ontdekken zonder de muziekzenders, maar ja![]()
je post op een forum.... dat beteknd dat je internet hebtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hoe dan? Op de radios tv en internet worden dezelfde schijtnummers steeds gepromote, het is al moeilijk genoeg om daar af en toe een goed nummer tussen te vinden. Je kunt naar concerten gaan, maar die zangers/zangeressen ontdek je ook pas als je wat van hun muziek gehoord hebt. Het is gewoon heel moeilijk om aan goede muziek te komen.
Omdat je Spinvis kutmuziek noemt. Daarna kom je met een partij bagger dat de term muziek nauwelijks benadert. Of wil je wat gewauwel door een microfoon op steeds dezelfde beat muziek noemen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef felic. het volgende:
[..]
Doe er eens wat zout bij dan. Waarom ontkracht ik mn post![]()
Vind je de Pussycat Dolls en Justin Timberlake slecht dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hoe dan? Op de radios tv en internet worden dezelfde schijtnummers steeds gepromote, het is al moeilijk genoeg om daar af en toe een goed nummer tussen te vinden. Je kunt naar concerten gaan, maar die zangers/zangeressen ontdek je ook pas als je wat van hun muziek gehoord hebt. Het is gewoon heel moeilijk om aan goede muziek te komen.
Pandora bezoeken ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:43 schreef Zyggie het volgende:
Goed punt. Hoe moet je aan de andere muziek komen. Misschien kan iemand een lijst maken van punten die je moet doen.![]()
Nee echt, serieus.![]()
yeaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:10 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Fuck nu kan ik het niet goed meer opnoemen. Hm
KT Tunstall, RHCP, Jack Johnson. Artic Monkeys, Maroon5 (als je het een jaar geleden had gevraagd), Pink Floyd, Oasis, Beatles.. En maar door met de standaard. White Stripes..
Nu ben ik zelf ook niet echt een muziekgod, maar de lijsten zijn zo voorspelbaar.
slecht is een beetje zwak uitgedruktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:43 schreef Teije het volgende:
Vind je de Pussycat Dolls en Justin Timberlake slecht dan?![]()
Eigenlijk doelde ik vooral op de student die dus juist afwijkt van TMF/MTV, maar dan wel een standaardlijst opsompt van MTV2 bands.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
yeaik hoor er niet bij
maar oasis en de beatles horen niet in dit rijtje thuis.. bestaan toch al redelijk lang en zijn niet op tmf te zien
Moet je toch eerst namen van bands en artiesten hebben. Gewoon limewire opstarten, met je kop op je toetsenbord rammen, en dan hopen dat het programma goeie muziek opzoekt heeft ook geen nut.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
je post op een forum.... dat beteknd dat je internet hebt
et voila een heel medium waar je kan zoeken naar goede muziek
Dramatisch dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:46 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
slecht is een beetje zwak uitgedrukt
Hun beste albums (van Murmur tot Lifes rich pageant) komen uit de jaren '80. Als je die kent weet je dat Automatic for the people niks nieuws was, sterker nog, eerder stilstand dan vooruitgang.quote:
Ellendig of niet, muzikaal was er genoeg te beleven als ik dat zo terug hoor.quote:maar goed de eighties zat vol ellendige muziek zo ellendig dat het nu gewoon leuk is om naar te luisteren
Zo moeilijk is dat toch niet? Je weet in grote lijnen wel welke genres je aanspreken. Koop daar een tijdschrift van, lees de cd-recensies en probeer eens een nummertje of een cd te downloaden hiervan. Spreekt het je aan, dan koop je de cd (of hou je het bij je gedownloade versie).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:43 schreef Zyggie het volgende:
Goed punt. Hoe moet je aan de andere muziek komen. Misschien kan iemand een lijst maken van punten die je moet doen.![]()
Nee echt, serieus.![]()
i know... maar ik vind toch dat oasis en beatles t verkeerde voorbeeld zijn.. maar ik snap je puntquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:46 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Eigenlijk doelde ik vooral op de student die dus juist afwijkt van TMF/MTV, maar dan wel een standaardlijst opsompt van MTV2 bands.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |