Die is al iets langer in de biz.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dr. Dre
Ook als producer wel af en toe om aan te horen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dr. Dre
2pac is doodquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef GioStyle het volgende:
2Pac / Craig David.
Echt de enige 2 topartiesten voor mij.
Ik had het niet over die rappers met oerwoudgeluiden, dat is nog een degradatie muziekliefhebbers lager. Ik heb het meer over muziek zoals omschreven in de OP.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef Don_Antoin het volgende:
Het enige wat je nog hoort zijn negers die oerwoudgeluiden nabootst, een of andere debiel die denkt dat ie 'muziek' uit zn computer kan toveren, of blije huppelkutjes die een of ander zwakzinnig nummer maken.
quote:
Zegt iemand met een username van het allerkutste dance nummer ooit gemaaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan zijn er altijd van die kneuzen die denken dat hij naast Elvis leeft op een onbewoond eiland.
2Pac
We zullen het nooit weten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan zijn er altijd van die kneuzen die denken dat hij naast Elvis leeft op een onbewoond eiland.
2Pac
zoals? (ff checken of ik eronder valquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef Zyggie het volgende:
Ook supergrappig is de 'alternatieve' muzieksmaak van veel studenten. Allemaal precies dezelfde bands, je kent het wel.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
Maar het doet met denken aan mensen aan wie je vraagt: "Wat is de beste film die je ooit gezien hebt??"
"Ja ehh, dat is (insert populaire film die op dat moment in de bios draait)Pulp Fiction"
Fuck that, die is uit 2006! Die mensen hebben een geheugen van een marmotje.
Nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef Aoristus het volgende:
Ehm Pberends, jouw muziek stamt nog uit de jaren 80, WET WET WET is dood
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef GioStyle het volgende:
2Pac / Craig David.
Echt de enige 2 topartiesten voor mij.
Ik ben het met je eens wat betreft Spinvis. Wat je daarna noemt ontkracht je post alleen weer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef felic. het volgende:
Spinvis is nog zweveriger dan 20 hippies die een jaar lang aan de wiet hebben gezeten. Kudtmuziek.
Pete philly & Perquisite, Jawat, Opgezwolle, Typhoon, das pas goeie sjit.
Oh dat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:01 schreef felic. het volgende:
[..]
Zegt iemand met een username van het allerkutste dance nummer ooit gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:03 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wat betreft Spinvis. Wat je daarna noemt ontkracht je post alleen weer.
Juist, je kunt alleen fan van iets zijn waar je echt al jarenlang fan van bent, structureel. Zo niet, ben je een fucking popi jopi die teveel MTV volgt of een conformist naar je omgeving.quote:Het allergekste van die figuren waar pberends op doelt is dat ze de muziek waar ze eerst zogenaamd fan van waren, nu triest vinden. Dus gabber, grunge e.d. waar in de jaren '90 naar geluisterd werd is nu opeens teringherrie.
Mwoah, wel een van de weinige rapartiesten die ik interessant vind om te horen. Een plaatje over je bitches en je geld kan ik zelf ook nog wel in mekaar zetten. Je hebt op het moment wel heel veel kutmuziek ja. Dan nog liever terug naar de tijd van 2unlimited en die andere zooi. Luister ik dan liever dan Jack Johnson, Jamie Cullum en al die andere zelfoverschattende popsterretjes die denken dat ze zo verschrikkelijk interessant zijn. Het is allemaal zo gemaakt, muziek moet iets zijn waar je zelf achter staat en waar je je hart inlegt, niet waar je het meest mee kunt verdienen.quote:
Beter dan al die crap van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Tupac is best goed, voor een rapartiest.
Pete Phillie rocks man.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:03 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wat betreft Spinvis. Wat je daarna noemt ontkracht je post alleen weer.
Het allergekste van die figuren waar pberends op doelt is dat ze de muziek waar ze eerst zogenaamd fan van waren, nu triest vinden. Dus gabber, grunge e.d. waar in de jaren '90 naar geluisterd werd is nu opeens teringherrie.
ach ja er zijn nog wel goede rappertsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Beter dan al die crap van tegenwoordig.
Wat is je probleem? wie zijn "die" mensen? sorry hoor maar waar maak je je druk over?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Vreselijk die mensen met hun popi-jopi muzieksmaak van alleen zeer recente artiesten tegenwoordig.
Favo muziek: Norah Jones, Jack Johnson, Counting Crows, met klapper op de vuurpijl: Spinvis!
Sinds wanneer zijn die mensen muziek gaan luisteren? Sinds 2004? Daarvoor hadden ze nog geen plaat gehoord ofzo?
Ik zeg niet dat de muziek slecht is, in tegendeel, maar hoe kun je alleen van muziek houden/luisteren die recent populair zijn geworden? Gooien die mensen hun cd's/mp3tjes die langer dan een jaar oud zijn weg ofzo? Het zou me niets verbazen.
coldplayquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wat is je probleem? wie zijn "die" mensen? sorry hoor maar waar maak je je druk over?
Ik luister waar ik zin in heb en hoe ik me voel of dat nu de Mills Brothers(1930) zijn of Coldplay(nu)
Fuck nu kan ik het niet goed meer opnoemen. Hmquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zoals? (ff checken of ik eronder val)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Spinvis![]()
.
Dan heb je echt geen smaak nee.
spinvis best handig, nety zoals jack johnsonquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |