Lijkt me gezelligquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:07 schreef Oksel het volgende:
Chanty![]()
Kom je bij mij Wii-en? Ik woon in R'dam!
Je kan makkelijk zien dat het een fan-made plaatje is. Het is gewoon hardstikke lelijk.quote:
Jij bent zo voorspelbaar. Ik weet zeker dat als dit officiële art was dat jij het fantastisch zou vindne.. Maar omdat het fanart is vind je het "hardstikke lelijk"..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan makkelijk zien dat het een fan-made plaatje is. Het is gewoon hardstikke lelijk.
Nicequote:
Nog foute fanart ook...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:33 schreef Xrenity het volgende:
/edit
van de url van die controllers:
[afbeelding]
Waar komt dit vandaan?Fanmade?
Link.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef Oksel het volgende:
Zelda heeft wel een oorbel btw.. beetje gay.
Ik ook. Hoop dat er weer verschillende kleuren (controllers) komen, net als bij de Cube waar ik Emerald, Spice, Zwart en Paars hebquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
[..]
FAKE!
[/Ruzbeh mode]
Ik vind de groene wel leukValt lekker op
dus de groene maillot is niet gay?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef Oksel het volgende:
Zelda heeft wel een oorbel btw.. beetje gay.
Wit =3quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus de groene maillot is niet gay?
een witte maillot kan alleen gedragen worden door ballerina's en kleine meisjesquote:
En helden! 14.gifquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een witte maillot kan alleen gedragen worden door ballerina's en kleine meisjes
Robin Hood says Hi!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een witte maillot kan alleen gedragen worden door ballerina's en kleine meisjes
en die had ook een homoclub, diep verstopt in het bosquote:
lelijk? ik vind em fucking mooi. afbeelding is een beetje slechte kwaliteit, maar dat kun je de artist niet verwijten(tenzijn die m heeft opgeslagen).quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan makkelijk zien dat het een fan-made plaatje is. Het is gewoon hardstikke lelijk.
quote:We blijven doorgaan? OK. Punt 1. Ik heb NERGENS ontkend dat online gamen gewild is.
Lang niet iedereen klinkt anders toch echt hetzelfde als zeggen dat online gamen niet gewild is. Anders zou niet lang niet iedereen geen interrese in online op de console hebben.quote:XBL heeft nog altijd maar een beperkte groep gamers van het totale aantal. Lang niet iedereen heeft interesse in online gamen op consoles
Nee niet iedereen maar wel een groot gedeelte anders zou er niet zoveel aandacht aan worden besteed.quote:Het interesseert alleen niet iedere console gamer.
Jawel. Als veel mensen online hebben en jij bied dat pas later dan geef je dus niet wat de consument wil en loop je dus klanten mis.quote:Dat 'hoeveel mensen willen online' heeft overigens ook 0,0 met de discussie te maken.
Heb ik iets gemist?quote:En op de posts waarin de spijker op de kop wordt geslagen reageer je niet. Voorbeelden?
maar niet op je Wii, dan moet je nog ff wachtenquote:
Heb ik nu ook met mijn nickname.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat dat soort posts. Je moet een post niet letterlijk ontleden, het gaat om het geheel
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
vertel mij eens wat voor nut het nog heeft om steeds over hetzelfde door te zagen dan? Het gaat toch meer nergens heen.
Hoe vaak heb ik wel niet gevraagd om te kappen met deze discussie? Haal het dan in godsnaam niet steeds op, Christus zeg. Dit gezeik was een pagina terug al gestopt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:41 schreef Chanty87 het volgende:
I rest my case overigens.
Wat een complete fucking onzin. Je kan in het plaatje zoveel dingen zien waardoor het alles behalve een professionele uitstraling heeft. Als het officieel was dan zou ik doodleuk minder vertrouwen krijgen in Nintendo's artiesten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent zo voorspelbaar. Ik weet zeker dat als dit officiële art was dat jij het fantastisch zou vindne.. Maar omdat het fanart is vind je het "hardstikke lelijk"..
Dit ziet er ook niet uit, ten eerste is het voor de helft een devkit controller (wtf), ten tweede is dit de oude model, dus dit zal vast een oud plaatje zijn. Het is jammer dat ik geen 3ds max meer gebruik, anders had ik een veel mooiere plaatje kunnen maken, het is namelijk niet zo moeilijk om een simpele object als de Wii controller na te modelen.quote:
Profesionaliteit is ook altijd zo belangrijk bij kunst. En denk je nu werkelijk dat alle artists aan iedere stukje art werken? Is het niet logischer om ieder stuk apart te beoordelen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een complete fucking onzin. Je kan in het plaatje zoveel dingen zien waardoor het alles behalve een professionele uitstraling heeft. Als het officieel was dan zou ik doodleuk minder vertrouwen krijgen in Nintendo's artiesten.
Gewoon lelijk dus.
Enkele details geven weg dat het geen professionele art is van Nintendo zelf waaronder de letters.quote:
Jawel, ik zeg alleen dat ik kan weten dat het geen officiele art is door te zien dat het niet professioneel is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Profesionaliteit is ook altijd zo belangrijk bij kunst. En denk je nu werkelijk dat alle artists aan iedere stukje art werken? Is het niet logischer om ieder stuk apart te beoordelen?
Ik ben inderdaad geen gefrustreerde, geëmotioneerde elitist die op het internet obsesseert over bepaalde personen waar hij opeenvolgend vrijwel overal kansen ziet om grappen te maken over die bepaalde personen en te betrekken in al gaande discussies waar het geen enkele releventie betreft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BMH het volgende:
Anyhoo.. Ik doe geen moeite meer.. Jij bent anders dan ik. HOERA!!![]()
Aardig filmpje, maar teveel niet interessante games ertussen. Zeker voor iemand met een EA sucks avatar.quote:
Ik vind een paar van de vijanden in het spel al mistieus overkomen. Bijvoorbeeld: http://wiimedia.ign.com/w(...)0060823081803362.jpgquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Enkele details geven weg dat het geen professionele art is van Nintendo zelf waaronder de letters.
Nietemin vind ik het erg goed gemaakt hoor.
Jammer dat het niet officieel is want de sfeer is precies het sfeertje waar ik op hoop met de nieuwe Zelda. Zo'n mysterieuze vijand zou geweldig passen in het spel.
Ik hoop dat het er inzit zoiets dergelijks: gewoon dwalen door een woud en dan ineens een poort tegenkomen die leeft.
De technische tekortkomingen van de Wii zijn toch wel een gevalletje jammer voor de sfeer van een spel zoals Zelda.
Ik heb em uiteraard niet gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aardig filmpje, maar teveel niet interessante games ertussen. Zeker voor iemand met een EA sucks avatar.
Als mensen mij leren kennen is het eerste wat ze opvallen altijd het ontbreken ven enige vorm van empathie, mijn vermogen om emoties in te ruilen voor cynisme & humor & mijn ontzettend grote blaas (don't ask).quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben inderdaad geen gefrustreerde, geëmotioneerde elitist die op het internet obsesseert over bepaalde personen waar hij opeenvolgend vrijwel overal kansen ziet om grappen te maken over die bepaalde personen en te betrekken in al gaande discussies waar het geen enkele releventie betreft.
Ik denk dat ik mensenkennis heb? Het enige waar ik kennis over beschik is het feit dat ik jou als zwaar irritant ervaar, dus wat mij betreft ben je ook zwaar irritant. En als dat in feite niet zo is, is dat mijn probleem niet. Dat jij niet goed overkomt bij andere mensen is jouw probleem.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef BMH het volgende:
Dus om mij geëmotineerd te noemen is heel erg foutEn grappen maken op internet? Wahahha.. Dat is een goeie
Ook leuk dat jij weer 1 van de personen bent die denkt dat hij mensenkennis beschikt
Veel wrijving?? Volgens mij is half dit forum aan de rooie klats! Lijkt godver wel een stel wijven zeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef moomoo het volgende:
wow, volgens mij is er veel wrijving hier. ga allemaal eens even achter die computer vandaan en neem een biertje.
quote:Resident Evil komt toch naar de Wii
Laatst werd bekendgemaakt dat Resident Evil 5 niet naar de Nintendo Wii zou komen. Sindsdien is het aantal drugsverslaafden in de wereld aanzienlijk toegenomen. Echter...
Resident Evil 4 was een gigantisch succes. Menig Gamecube bezitter keek er maanden naar uit: hun eigen exclusieve Resident Evil game op hun lievelingskubus speelbaar; het kon niet waar zijn. Na een tijdje kregen we te horen dat het geen exclusieve titel meer zou worden, maar dat hij wel voor een tijdje alleen voor de Gamecube zou verschijnen. Een domper, maar er was niets aan te doen. Toen de game eenmaal verschenen was en de E3 van 2006 was afgelopen, kregen we er nog een klap bij: Capcom maakte bekend dat Resident Evil 5 niet naar de Nintendo Wii zal komen. Wat? Dit ga je niet menen! Gelukkig bleek het allemaal niet zo drastisch te zijn, zo bleek vandaag.
Vandaag is namelijk bekend geworden dat Resident Evil toch op de Nintendo Wii zal verschijnen. Het zal niet Resident Evil 5 worden, zoals op de Xbox 360 en PS3, maar het wordt een exclusieve Nintendo Wii titel. Dat vertelde Capcom Europe's Ben Le Rougetel vandaag in een interview. Het zal een RE game worden die uitermate gebruik maakt van de capaciteiten van de Nunchuck en de WiiMote.
Dat woordje exclusief hebben we eerder gehoord.....laten we hopen dat het dit keer echt zo is. Een eventuele releasedate is nog niet bekend.
Vind ik ook, maar dat neemt niet weg dat zo'n scene in het woud niet een leuke toevoeging is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vind een paar van de vijanden in het spel al mistieus overkomen. Bijvoorbeeld: http://wiimedia.ign.com/w(...)0060823081803362.jpg
Er was een recente gerucht dat er helemaal geen RE Wii zou komen, vandaar dit nieuw bericht.quote:
hij kennelijk niet. waarschijnlijk was hij uitgekeken op zijn zelda hentai pr0nquote:Op maandag 28 augustus 2006 07:24 schreef Herr.Flick het volgende:
om 2.34 lig ik wel wat anders te doen!![]()
die laatste....quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:40 schreef depax het volgende:
trouwens wat nieuwe info:
swordsplay in red steel is verbeterd met 1:1
http://gonintendo.com/?p=5039
en dan dit...
http://gonintendo.com/?p=5040
http://gonintendo.com/?p=5035
enjoy the reads
Dat is echt de grootste crap die ik tot nu toe gehoord heb denk ik, of iig het één na grootste als je het hele Nintendo-On gebeuren meeteltquote:
Zucht wat een bagger zooi.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste crap die ik tot nu toe gehoord heb denk ik, of iig het één na grootste als je het hele Nintendo-On gebeuren meetelt
ze hebben het ook over de Xbox, niet de 360quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zucht wat een bagger zooi.
Als of de zelfde CPU soort maar dan rond de 1 ghz sneller dan de 3 ghz (xbox360) right. zou wel leuk zijn maar toch.....
Ik weet wel zeker dat de Wii toffere graphics aan kan dan dat we nu hebben gezien.quote:
Maar dan nog dat was toch al lang bekend dat de wii betere graphics zou hebben als de XBox (oud)quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ze hebben het ook over de Xbox, niet de 360
ja... ja....quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:08 schreef remcheese het volgende:
T is gewoon dat wat we graag willen weten maar dan van een bron die we niet kunnen checken
Ik zie opvallend veel overeenkomsten met de ideeen voor de Wii. Hopen dat de ontwikkelaars hetzelfde vindenquote:Hori Yuji .. the father of DQ has spoken with J Wave
In his interview he stated
- DQ 1 was made by 5 people. DQ 9 by 100 to 200 people
- DQ 7 had such a big scenario that the game was delayed often - DQ 9 is under development. About 80% of the World it will take place in has been finished.. The theme is a secret. But there will be a lot of new gameplay
- Next Month there will be some more info. The maincharacter might not be male .
- 'FF' wants to show great visuals and DQ wants to let the gamer feel a direct experience..
- Hori Yuji is sceptical about greater Disc space and better graphics. He doesnt care that much about graphics, speed or capacity.. All he cares about is a great experience
- He likes Legend of Zelda, Animal Crossing, FF XI, Famicom Wars (Advance Wars) and Monster Hunter
[FC2]
quote:Mordrag (thats me): Hi, in your interview with ubisoft you could ask how the swordfighting is going to work now, because it was announced to be redesigned. So that the swordmoves aren't predetermined any more but are converted 1:1.
N-LAN: That's the case indeed. A developer has confirmed that the control scheme will be completely redesigned so that the controller moves are converted into the game precisely. Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version. And the graphics were improved very well since E3, now the atmosphere is much more darklier and thrilling. But that's not all, there will be even more improvements on the graphics side.
Mordrag: Furthermore you could ask Ubisoft if there are any loading times in Red Steel or in other games on the Wii.
N-LAN: In Red Steel there will be no loading times at all because of smart streaming techniques. How it's handled in other Wii games we can't say at the moment. But it's a fact that Mario Strikers Charged will have loading times similar to the Gamecube version of the game. We were not told if that will be changed in the future. But we're sure that it will work like on the Gamecube. And as you know the loading times on Gamecube - if they have existed at all - actually were not a big deal.
Das goed nieuws voor sommige sceptisie die daar een tiental topics terug problemen mee verwachten....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:04 schreef BMH het volgende:
Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version.
Dit had ik al gepost maar zo zien mensen het nog een keer.quote:
De meeste ontwikkelaars willen voor de Wii games maken (exclusief of niet exclusief), maar wat ze tegen houdt is de mogelijkheid dat de Wii flopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:32 schreef kipknots het volgende:
Ik zie opvallend veel overeenkomsten met de ideeen voor de Wii. Hopen dat de ontwikkelaars hetzelfde vinden![]()
Idd, hetzelfde principe gaat op voor de PS3. Maakt het de verwachtingen waar en in welk tijdsbestek. Met Nintendo die 4 miljoen Wiitjes (quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De meeste ontwikkelaars willen voor de Wii games maken (exclusief of niet exclusief), maar wat ze tegen houdt is de mogelijkheid dat de Wii flopt.
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Idd, hetzelfde principe gaat op voor de PS3. Maakt het de verwachtingen waar en in welk tijdsbestek. Met Nintendo die 4 miljoen Wiitjes () klaar heeft voor dit jaar zou t vertrouwen weleens gestaag kunnen groeien.
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
Ja FMV's moeten er worden uitgeslooptquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja FMV's moeten er worden uitgesloopt
2 discsquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
Goh dan niet natuurlijk, het was ook meer om aan te geven dat de 360 en PS3 meer op elkaar lijken dan de Wii met een andere console.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
Dat is zeker zo. Denk niet dat we veel poorts zullen zien van PS3/Xbox360 spellen op de Wii.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Goh dan niet natuurlijk, het was ook meer om aan te geven dat de 360 en PS3 meer op elkaar lijken dan de Wii met een andere console.
maar het maken van een x360 of ps3 game is ook veel duurder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
de 360 games zijn nu gemiddeld 5-6 gig. ik denk dat pas over een 1 tot 1,5 jaar ze groter worden, maar dan maakt alsnog niks uit, want we hebben een harde schijf waarop content kan gezet wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn..
Het lijkt me dat de compressietechnieken tegenwoordig zo goed zijn dat je echt nauwelijks moeite zult hebben met die 9 gb. Meer is natuurlijk makkelijker, maar het is niet onoverkomelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
Yep. Het is nooit de programmatuur of data die de ruimte in beslag neemt, maar de muziek, textures, etc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me dat de compressietechnieken tegenwoordig zo goed zijn dat je echt nauwelijks moeite zult hebben met die 9 gb. Meer is natuurlijk makkelijker, maar het is niet onoverkomelijk.
Bij madden schijnt het wel goed te werken dus schijnbaar is er wel wat van te maken. Denk wel dat voetbal spellen en vechtspellen games zijn die niet echt ideaal zijn voor de wiimote tenzij je alleen de knoppen gebruikt en dan is het nog niet ideaal doordat de vorm van de wiimote daar niet voor gemaakt is. Alle andere soort spellen daar kan het denk ik wel zeker iets aan toevoegen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef Chen het volgende:
Die controller he, leuk voor zwaardspellen en tennisspellen, maar voor een voetbal spel of NFL bijvoorbeeld is het toch niet zo geschikt lijkt mij? En ook voor een schietspel is het volgens mij niet de beste controller
Het is een controller voor niets. Spellen zijn er niet leuk op. Dingen ermee doen zijn niet leuk. Heel dir controller is niets. Komop zeg, je hebt er mee gespeelt en je weer dat het niets isquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef Chen het volgende:
Die controller he, leuk voor zwaardspellen en tennisspellen, maar voor een voetbal spel of NFL bijvoorbeeld is het toch niet zo geschikt lijkt mij? En ook voor een schietspel is het volgens mij niet de beste controller
Matt - IGNquote:Not the Super Spiffy Version
It seems that the latest Red Steel videos we posted have caused a small explosion of chatter on the message boards -- some people arguing that they look pretty good and others declaring war against Ubisoft.
The good folks at Ubi contacted me today to clarify a few things, namely that the videos in question do not represent the game as it really exists today. Apparently there are mechanical and graphical advancements not shown in the GC 2006 build, which is more or less an updated version of the E3 demo; it even showcases the same level.
Ubisoft staff have at one point or another spotlighted a new darker look for the game (in screenshots) and chatted briefly about improved gunplay and swordplay fundamentals. There's even some word going around about a 1:1 control method for sword fights, which is at this point still just hearsay, as far as I'm concerned.
So when might we see this new, better build in motion? Well, there's this big event coming up. You may have read something about it already on my blog. And at this event, there will be a crapload of Wii titles, including a truly updated version of Red Steel.
Rest assured that when I get my hands-on a more complete version, I'll let you know exactly how it plays and looks. But until then, let's try to reserve judgment on the game. After all, we have only seen a few snippets from a single level -- apparently running on an old build.
On a totally unrelated note, Activision called earlier to let me know that pro-scan and 16:9 are still being considered for Tony Hawk's Downhill Jam, so there's still hope. Write some angry letters and you'll probably get it.
The plot thickens... (waarschijnlijk iets te mooi om waar te zijn)quote:Go Nintendo points to French gaming blog ActuJV which claims to have information from an "inside source" concerning Nintendo and its attempt to hide the real graphical power of the Wii. Perhaps to capture even more attention as we approach a final launch date, rumor has it Nintendo will take the gaming world by storm by revealing the real goods behind their system. According to ActuJV's source, this is what has been goin' down:
Nintendo has been playing us the fool all along. They have been showing us trailers for games that have deliberately downgraded graphics compared to what the Wii can actually do. This is to create an element of surprise for the press during Nintendo's next media event.
That next media event in discussion could be the Sept. 14 affair which Nintendo has set up in NYC. Rest assured, Joystiq will be there all day to get the goods of that event as perhaps the real Wii and games will be showcased.
en dalijk zit er ook nog 7.1 op...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Interessant...
[..]
Is het een marketingtrick van Nintendo? Op zich niet eens zo verrassend als je terugkijkt op al de geheimzinnigheid die we al doorlopen hebben vanaf het moment dat de Revolution aangekondigd was. Verder zou het een duidelijk signaal zijn tav hun 'playing is believing' slogan en de opmerkingen dat we eerst kennis moesten maken met de Wii zonder de nadruk te leggen op de graphics.
En Kaplan zei nog dat er verrassingen waren op hardware front.
EDIT
Joystiq meldt:
[..]
The plot thickens... (waarschijnlijk iets te mooi om waar te zijn)
het zou erg dom zijn van Nintendo om eerst express slechte graphics te laten zien, en daarna de goede versie. Mensen onthouden veel vaker de eerste indruk van een game, in dit geval dus een slechte (mbt de graphics).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Interessant...
[..]
Is het een marketingtrick van Nintendo? Op zich niet eens zo verrassend als je terugkijkt op al de geheimzinnigheid die we al doorlopen hebben vanaf het moment dat de Revolution aangekondigd was. Verder zou het een duidelijk signaal zijn tav hun 'playing is believing' slogan en de opmerkingen dat we eerst kennis moesten maken met de Wii zonder de nadruk te leggen op de graphics.
En Kaplan zei nog dat er verrassingen waren op hardware front.
EDIT
Joystiq meldt:
[..]
The plot thickens... (waarschijnlijk iets te mooi om waar te zijn)
Het tweede nieuwsbericht is niet een logische extrapolatie van de eerste. Het zou heel goed kunnen dat Red Steel nu heel wat veranderd is, qua graphics en besturing, maar dat ze dat bij de GC nog niet konden tonen omdat er nog wat bugs in zaten, of dat het nog niet helemaal goed getweaked was. En dat Matt hier dus gelijk heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Toch heeft Matt het in het verleden wel aan het goede eind gehad. Op zich vind ik het helemaal geen onmogelijke kwestie want hoewel de Wii hardwarematig veel minder is dan de overige twee, zou ie toch tot meer in staat moeten zijn dan wat we bij 90% van de titels gezien hebben. Dat zijn gewoon Cube screens. En zeker zonder HD zouden de titels er beter uit moeten zien dan ze doen.
Dat is denk ik ook iets wat diehard fanboys ervan maken. Als je kijkt naar welke transformatie TonyHawks downhill jam heeft doorstaan aan de hand van de eerste screenshots en de laatste, kan ik me voorstellen dat zoiets ook mogelijk is met Red Steel e.a.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat er een industrie-brede afspraak is om mensen zand in de ogen te strooien over de capaciteiten van de Wii.
Ja, net zoals dat Kid Icarus op Leipzig getoond zou worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Toch heeft Matt het in het verleden wel aan het goede eind gehad.
Maar hoe vaak riep Nintendo wel niet op de E3 dat ze de graphics als iets zagen dat er niet toe deed op het moment dat je het speelde. Voor en tijdens de E3 maakten ze al duidelijk dat ze niet teveel in wilden gaan op specs en de grafische kwaliteit van de games. Daar bleven ze de hele show over doorzeuren. Wat het wel iets schappelijker maakt dat ze nu zoiets hebben van 'laten we nu de hele shit maar laten zien', dus specinfo, flashy games en finished products.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef D.A.A.F. het volgende:
Op zich zou het logisch dat de grafische kwaliteit nog omhoog gaat als men van de GC devkit naar de Wii Devkit zou gaan. Dat men ouwe rommel laat zien op grote events lijkt me dan weer een beetje onlogisch.. Toch blijf ik hopen
Daar lijkt me een veel simpelere uitleg voor, nog nooit heeft de console zo ver achtergelopen op de concurrentie. De SNES en de N64 waren beide een stuk beter dan de rest, en de NGC kon aardig meekomen met de xbox en was ook stukken beter dan de PS2. Over de Wii valt niets te patsen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef alex4allofyou het volgende:
Maar het is onlogisch ja, en de reden is dat het nog nooit op die manier gedaan is. Maar nog nooit is er ook zo weinig vertelt over een nieuwe Nintendo console kort voor de launch...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar lijkt me een veel simpelere uitleg voor, nog nooit heeft de console zo ver achtergelopen op de concurrentie. De SNES en de N64 waren beide een stuk beter dan de rest, en de NGC kon aardig meekomen met de xbox en was ook stukken beter dan de PS2. Over de Wii valt niets te patsen.
G4quote:If you happen to be following the game behind the videogame game, you know that September 14th is an important date for Wii-fans. That's the day that Nintendo has invited press to a media event of some kind in New York City to announce...something.
Conventional wisdom says that Nintendo will release the price and the street-date for the system... but a French blog is reporting that the REAL announcement will be that the Wii is a more powerful machine graphically than Nintendo had previously reported.
The theory goes that Nintendo has been deliberately downplaying the graphical strength of its system from the jump so that they can show off graphics "Far exceeding the Xbox" right before launch, and also take care of the main complaint hardcore gamers have about the system.
It's possible, but I don't think it's too likely to be true. I can't see Nintendo building and showing off so many gimped out games at E3 and after just to surprise people.
I don't think the graphical capability of the Wii really matters anyway. I know cutting-edge graphics are very important to hardcore gamers and tech heads out there, but there really aren't as many of you as you think.
Most regular people just want to have fun with videogames and couldn't care less about which system is the most powerful and all that noise.
Case-in-point: I was showing a non-gamer friend of mine Dead Rising this weekend after promising him awesome, comical zombie-slaying action, We started up a new game, and it took nearly half an hour to get to the zombies: You gotta learn how the watch works and the mission system, and sit through cut-scenes, and learn complicated controls--all of which is awesome and fun to me and just about every other even semi-hardcore gamer out there, but if you just want to bash zombies in the face with a guitar, it's a lot to go through...and exactly the kind of gameplay Nintendo seems to be betting against with the Wii's simple-to-play, easy to learn games.
Niet belangrijk, maar wel interessant. Het neemt namelijk de enigste twijfel weg die sommige potentiele kopers nog hebben met de Wii.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef kepler het volgende:
oww nu het gerucht gaat dat het grafisch veel mooier zal worden zijn de graphics opeens wel weer belangrijk...
Daarom lijkt het me vreemd. Daarnaast heb je alle mensen die teleurgesteld zijn in de graphics toch niet achter je door nu een iets betere red steel te laten zien. Het valt toch in het niet naast Gears of War of Resistance:FOM . Hoe groot de grafische update ook is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar lijkt me een veel simpelere uitleg voor, nog nooit heeft de console zo ver achtergelopen op de concurrentie. De SNES en de N64 waren beide een stuk beter dan de rest, en de NGC kon aardig meekomen met de xbox en was ook stukken beter dan de PS2. Over de Wii valt niets te patsen.
ik denk niet dat de graphics de enige twijfel is die mensen hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niet belangrijk, maar wel interessant. Het neemt namelijk de enigste twijfel weg die sommige potentiele kopers nog hebben met de Wii.
Oh... heb ik iets gemist de laatste 15 jaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
De SNES en de N64 waren beide een stuk beter dan de rest,
Kennelijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:23 schreef Herr.Flick het volgende:
Oh... heb ik iets gemist de laatste 15 jaar
we pakken even heel de top 20quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:36 schreef Ruzbeh het volgende:
http://tools.wikimedia.de(...)ndex.php?wiki=enwiki
Wii staat op nummer 7. X360 en PS3 staan niet eens in de top 100.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
we pakken even heel de top 20
1563666 ± 18% 3.9924% 1. Main Page
64666 ± 91% 0.1651% 2. JonBenét Ramsey
63666 ± 92% 0.1626% 3. United States
50333 ± 103% 0.1285% 4. Wikipedia
47000 ± 107% 0.1200% 5. Pluto
43333 ± 111% 0.1106% 6. Irukandji jellyfish
35333 ± 123% 0.0902% 7. Wii
34333 ± 125% 0.0877% 8. Jeff Hardy
33000 ± 127% 0.0843% 9. Pokémon
32666 ± 128% 0.0834% 10. Wiki
31000 ± 131% 0.0792% 11. Neighbours
30333 ± 133% 0.0774% 12. Hurricane Katrina
30000 ± 134% 0.0766% 13. Priyanka Chopra
29666 ± 134% 0.0757% 14. List of big-bust models and performers
28333 ± 137% 0.0723% 15. Volkswagen Type 2
28000 ± 138% 0.0715% 16. Morocco
27000 ± 141% 0.0689% 17. Table of Disney characters
26666 ± 142% 0.0681% 18. World Wrestling Entertainment roster
26333 ± 143% 0.0672% 19. List of female porn stars
25000 ± 146% 0.0638% 20. Fable (video game)
interessante lijst, dat wel![]()
vooral Fableen de Irukandji jellyfish niet te vergeten natuurlijk
Doe PS schopte kont tegenover de N64, idem met de Megadrive...quote:
Omdat de N64 een 64 bit machine was, en de PS een 32 bit machine, en ook de hardware van de SNES beter was dan die van de Megadrive. Je hebt dus niet op zitten letten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:44 schreef Herr.Flick het volgende:
Doe PS schopte kont tegenover de N64, idem met de Megadrive...
Dus waarom zou de hardware beter zijn geweest van nintendo in de 2 generaties
Mag ie mij wel eens even uitleggen
Ja is toch algemeen bekend?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat de N64 een 64 bit machine was, en de PS een 32 bit machine, en ook de hardware van de SNES beter was dan die van de Megadrive. Je hebt dus niet op zitten letten.
De SNES was DUIDELIJK de betere console. Je kan me veel vertellen, maar de SNES was qua hardware echt stúkken beter dan de Megadrive. Niet in de laatste plaats dankzij Mode 7, de geluidschip en later games met de FX chip.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:44 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Doe PS schopte kont tegenover de N64, idem met de Megadrive...
Dus waarom zou de hardware beter zijn geweest van nintendo in de 2 generaties
Mag ie mij wel eens even uitleggen
Meer=beter?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat de N64 een 64 bit machine was, en de PS een 32 bit machine, en ook de hardware van de SNES beter was dan die van de Megadrive. Je hebt dus niet op zitten letten.
Het ging om de hardware, niet het marktpercentagequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Meer=beter?
Standaart graphicshoer geneuzel...
De N64 was de zware verliezer, kwam veel te laat op de markt.Sony's PS1 en PS2 hebben sinds die tijd de markt gedomineert, zeker nintendo niet met de N64.
Lees de conclusie eensquote:
Nee, het gaat niet om de conclusie, het ging volgens jou om de snelheid van de prossesor, en die is bij de sega hoger...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Het ging om de hardware, niet het marktpercentage![]()
![]()
.
[..]
Lees de conclusie eens![]()
![]()
.
.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef speknek het volgende:
[..]
32,768 kleuren tegen 512, 2x zoveel ram, lagere ram cycle time en meer sprites mogelijk. Daarnaast heeft de snes blijkbaar nog een paar coprocessoren, de megadrive komt niet eens in de buurt volgens die specs.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:54 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Meer=beter?
De N64 was de zware verliezer, kwam veel te laat op de markt.Sony's PS1 en PS2 hebben sinds die tijd de markt gedomineert, zeker nintendo niet met de N64.
En met de megadrive delfde nintendo ook al het onderspit: (cpu)
[afbeelding]
![]()
Alsof het aantal Mhz alles zegt... Snes was gewoon sneller dan de genesis en de n64 was al helemaal sneller dan de psx. Dat je kwa gamesaanbod beter uit bent op een andere console daar hadden we het niet over. Puur op specs waren de n64 en snes gewoon beter (net zoals de gc sneller is dan de ps2).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om de conclusie, het ging volgens jou om de snelheid van de prossesor, en die is bij de sega hoger...
[..]
Speknek refereert aan de grafische kracht van de consoles, niet of de 1 succesvoller was als de ander of betere opties (CD) had. En ik denk ook dat ie alleen de grote concurrenten in de equation neemt, aangezien er ook consoles zijn geweest die een kort leven beschoren waren maar wel een stuk krachtiger (3DO).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:54 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Meer=beter?
En met de megadrive delfde nintendo ook al het onderspit: (cpu)
[afbeelding]
![]()
64bit is nog iets anders dan het aantal MHz, maar goed, als je al niet snapt dat dat slechts bedoeld was ter indicatie...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:58 schreef Herr.Flick het volgende:
Nee, het gaat niet om de conclusie, het ging volgens jou om de snelheid van de prossesor, en die is bij de sega hoger...
Aangezien ze beide 16 Bit zijn, ga je vanzelf kijken naar de kloksnelheid waarop ze draaien, maar ik had wel verwacht van je dat jij dat zou begrijpen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:08 schreef speknek het volgende:
[..]
64bit is nog iets anders dan het aantal MHz, maar goed, als je al niet snapt dat dat slechts bedoeld was ter indicatie...
Ik dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen een console kochten die grafisch ruk was en kwa games ook nog eens veel minder (kwalitatief en kwantitatief) was.
Ja dat begrijp ik ook. Maar toen ik zei dat de N64 betere hardware had dan de PS, en de SNES betere hardware had dan de Megadrive, bedoelde ik natuurlijk dat de hardware overall beter was, niet dat elk afzonderlijk onderdeel beter scoorde. Het hele punt was dat Nintendo in het verleden kon patsen dat ze, grosso modo(!), de beste computer hadden, en dat dat nu verreweg niet meer het geval is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Herr.Flick het volgende:
Aangezien ze beide 16 Bit zijn, ga je vanzelf kijken naar de kloksnelheid waarop ze draaien, maar ik had wel verwacht van je dat jij dat zou begrijpen...
De vraag blijft natuurlijk of ze dat nodig hebben, ik heb totaal geen "gevoel" bij de PS-serie of Xdoos, en heb al sinds de 8 bit nintendo. 1 keer ben ik over gesprongen van de snes naar de saturn, dit tot grote spijt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook. Maar toen ik zei dat de N64 betere hardware had dan de PS, en de SNES betere hardware had dan de Megadrive, bedoelde ik natuurlijk dat de hardware overall beter was, niet dat elk afzonderlijk onderdeel beter scoorde. Het hele punt was dat Nintendo in het verleden kon patsen dat ze, grosso modo(!), de beste computer hadden, en dat dat nu verreweg niet meer het geval is.
Megadrive was wel vet cool in het NES tijdperk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef depax het volgende:
[..]
Ik dusal kreeg ik hem van sinterklaas naar het maken van mijn verlanglijstje een van mijn mooiste kado's ooit. ( zwijmelt weg naar de goede oude tijd)
Mijn neef had een nes en ik was toch altijd veel blijer met mijn megadrive door sonic en zijn mooie kleuren. Hij staat nog altijd on mijn tv denk dat ik vandaag weer eens jungle book ga spelen ofzo
tot de Wii er komt moet je wat:P
Het ziet er serieus beter uit dan in het begin. Zou het dan toch? BELIEVE!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vooral die ene soldaat op die bank, die ziet er echt levensecht uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ziet er serieus beter uit dan in het begin. Zou het dan toch? BELIEVE!
Hij is alleen wel een beetje eigenwijs, zonder helm op enzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:32 schreef kepler het volgende:
[..]
vooral die ene soldaat op die bank, die ziet er echt levensecht uit
fotorealisme op de Wii FTW!!!!
Als je nou zou begrijpen waar je het over had dan had je geweten dat het aantal Mhz nogsteeds niet veel zegt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Aangezien ze beide 16 Bit zijn, ga je vanzelf kijken naar de kloksnelheid waarop ze draaien, maar ik had wel verwacht van je dat jij dat zou begrijpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |