Profesionaliteit is ook altijd zo belangrijk bij kunst. En denk je nu werkelijk dat alle artists aan iedere stukje art werken? Is het niet logischer om ieder stuk apart te beoordelen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een complete fucking onzin. Je kan in het plaatje zoveel dingen zien waardoor het alles behalve een professionele uitstraling heeft. Als het officieel was dan zou ik doodleuk minder vertrouwen krijgen in Nintendo's artiesten.
Gewoon lelijk dus.
Enkele details geven weg dat het geen professionele art is van Nintendo zelf waaronder de letters.quote:
Jawel, ik zeg alleen dat ik kan weten dat het geen officiele art is door te zien dat het niet professioneel is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Profesionaliteit is ook altijd zo belangrijk bij kunst. En denk je nu werkelijk dat alle artists aan iedere stukje art werken? Is het niet logischer om ieder stuk apart te beoordelen?
Ik ben inderdaad geen gefrustreerde, geėmotioneerde elitist die op het internet obsesseert over bepaalde personen waar hij opeenvolgend vrijwel overal kansen ziet om grappen te maken over die bepaalde personen en te betrekken in al gaande discussies waar het geen enkele releventie betreft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BMH het volgende:
Anyhoo.. Ik doe geen moeite meer.. Jij bent anders dan ik. HOERA!!![]()
Aardig filmpje, maar teveel niet interessante games ertussen. Zeker voor iemand met een EA sucks avatar.quote:
Ik vind een paar van de vijanden in het spel al mistieus overkomen. Bijvoorbeeld: http://wiimedia.ign.com/w(...)0060823081803362.jpgquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Enkele details geven weg dat het geen professionele art is van Nintendo zelf waaronder de letters.
Nietemin vind ik het erg goed gemaakt hoor.
Jammer dat het niet officieel is want de sfeer is precies het sfeertje waar ik op hoop met de nieuwe Zelda. Zo'n mysterieuze vijand zou geweldig passen in het spel.
Ik hoop dat het er inzit zoiets dergelijks: gewoon dwalen door een woud en dan ineens een poort tegenkomen die leeft.
De technische tekortkomingen van de Wii zijn toch wel een gevalletje jammer voor de sfeer van een spel zoals Zelda.
Ik heb em uiteraard niet gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aardig filmpje, maar teveel niet interessante games ertussen. Zeker voor iemand met een EA sucks avatar.
Als mensen mij leren kennen is het eerste wat ze opvallen altijd het ontbreken ven enige vorm van empathie, mijn vermogen om emoties in te ruilen voor cynisme & humor & mijn ontzettend grote blaas (don't ask).quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben inderdaad geen gefrustreerde, geėmotioneerde elitist die op het internet obsesseert over bepaalde personen waar hij opeenvolgend vrijwel overal kansen ziet om grappen te maken over die bepaalde personen en te betrekken in al gaande discussies waar het geen enkele releventie betreft.
Ik denk dat ik mensenkennis heb? Het enige waar ik kennis over beschik is het feit dat ik jou als zwaar irritant ervaar, dus wat mij betreft ben je ook zwaar irritant. En als dat in feite niet zo is, is dat mijn probleem niet. Dat jij niet goed overkomt bij andere mensen is jouw probleem.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef BMH het volgende:
Dus om mij geėmotineerd te noemen is heel erg foutEn grappen maken op internet? Wahahha.. Dat is een goeie
Ook leuk dat jij weer 1 van de personen bent die denkt dat hij mensenkennis beschikt
Veel wrijving?? Volgens mij is half dit forum aan de rooie klats! Lijkt godver wel een stel wijven zeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef moomoo het volgende:
wow, volgens mij is er veel wrijving hier. ga allemaal eens even achter die computer vandaan en neem een biertje.
quote:Resident Evil komt toch naar de Wii
Laatst werd bekendgemaakt dat Resident Evil 5 niet naar de Nintendo Wii zou komen. Sindsdien is het aantal drugsverslaafden in de wereld aanzienlijk toegenomen. Echter...
Resident Evil 4 was een gigantisch succes. Menig Gamecube bezitter keek er maanden naar uit: hun eigen exclusieve Resident Evil game op hun lievelingskubus speelbaar; het kon niet waar zijn. Na een tijdje kregen we te horen dat het geen exclusieve titel meer zou worden, maar dat hij wel voor een tijdje alleen voor de Gamecube zou verschijnen. Een domper, maar er was niets aan te doen. Toen de game eenmaal verschenen was en de E3 van 2006 was afgelopen, kregen we er nog een klap bij: Capcom maakte bekend dat Resident Evil 5 niet naar de Nintendo Wii zal komen. Wat? Dit ga je niet menen! Gelukkig bleek het allemaal niet zo drastisch te zijn, zo bleek vandaag.
Vandaag is namelijk bekend geworden dat Resident Evil toch op de Nintendo Wii zal verschijnen. Het zal niet Resident Evil 5 worden, zoals op de Xbox 360 en PS3, maar het wordt een exclusieve Nintendo Wii titel. Dat vertelde Capcom Europe's Ben Le Rougetel vandaag in een interview. Het zal een RE game worden die uitermate gebruik maakt van de capaciteiten van de Nunchuck en de WiiMote.
Dat woordje exclusief hebben we eerder gehoord.....laten we hopen dat het dit keer echt zo is. Een eventuele releasedate is nog niet bekend.
Vind ik ook, maar dat neemt niet weg dat zo'n scene in het woud niet een leuke toevoeging is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vind een paar van de vijanden in het spel al mistieus overkomen. Bijvoorbeeld: http://wiimedia.ign.com/w(...)0060823081803362.jpg
Er was een recente gerucht dat er helemaal geen RE Wii zou komen, vandaar dit nieuw bericht.quote:
hij kennelijk niet. waarschijnlijk was hij uitgekeken op zijn zelda hentai pr0nquote:Op maandag 28 augustus 2006 07:24 schreef Herr.Flick het volgende:
om 2.34 lig ik wel wat anders te doen!![]()
die laatste....quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:40 schreef depax het volgende:
trouwens wat nieuwe info:
swordsplay in red steel is verbeterd met 1:1
http://gonintendo.com/?p=5039
en dan dit...
http://gonintendo.com/?p=5040
http://gonintendo.com/?p=5035
enjoy the reads
Dat is echt de grootste crap die ik tot nu toe gehoord heb denk ik, of iig het één na grootste als je het hele Nintendo-On gebeuren meeteltquote:
Zucht wat een bagger zooi.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste crap die ik tot nu toe gehoord heb denk ik, of iig het één na grootste als je het hele Nintendo-On gebeuren meetelt
ze hebben het ook over de Xbox, niet de 360quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zucht wat een bagger zooi.
Als of de zelfde CPU soort maar dan rond de 1 ghz sneller dan de 3 ghz (xbox360) right. zou wel leuk zijn maar toch.....
Ik weet wel zeker dat de Wii toffere graphics aan kan dan dat we nu hebben gezien.quote:
Maar dan nog dat was toch al lang bekend dat de wii betere graphics zou hebben als de XBox (oud)quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ze hebben het ook over de Xbox, niet de 360
ja... ja....quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:08 schreef remcheese het volgende:
T is gewoon dat wat we graag willen weten maar dan van een bron die we niet kunnen checken
Ik zie opvallend veel overeenkomsten met de ideeen voor de Wii. Hopen dat de ontwikkelaars hetzelfde vindenquote:Hori Yuji .. the father of DQ has spoken with J Wave
In his interview he stated
- DQ 1 was made by 5 people. DQ 9 by 100 to 200 people
- DQ 7 had such a big scenario that the game was delayed often - DQ 9 is under development. About 80% of the World it will take place in has been finished.. The theme is a secret. But there will be a lot of new gameplay
- Next Month there will be some more info. The maincharacter might not be male .
- 'FF' wants to show great visuals and DQ wants to let the gamer feel a direct experience..
- Hori Yuji is sceptical about greater Disc space and better graphics. He doesnt care that much about graphics, speed or capacity.. All he cares about is a great experience
- He likes Legend of Zelda, Animal Crossing, FF XI, Famicom Wars (Advance Wars) and Monster Hunter
[FC2]
quote:Mordrag (thats me): Hi, in your interview with ubisoft you could ask how the swordfighting is going to work now, because it was announced to be redesigned. So that the swordmoves aren't predetermined any more but are converted 1:1.
N-LAN: That's the case indeed. A developer has confirmed that the control scheme will be completely redesigned so that the controller moves are converted into the game precisely. Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version. And the graphics were improved very well since E3, now the atmosphere is much more darklier and thrilling. But that's not all, there will be even more improvements on the graphics side.
Mordrag: Furthermore you could ask Ubisoft if there are any loading times in Red Steel or in other games on the Wii.
N-LAN: In Red Steel there will be no loading times at all because of smart streaming techniques. How it's handled in other Wii games we can't say at the moment. But it's a fact that Mario Strikers Charged will have loading times similar to the Gamecube version of the game. We were not told if that will be changed in the future. But we're sure that it will work like on the Gamecube. And as you know the loading times on Gamecube - if they have existed at all - actually were not a big deal.
Das goed nieuws voor sommige sceptisie die daar een tiental topics terug problemen mee verwachten....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:04 schreef BMH het volgende:
Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version.
Dit had ik al gepost maar zo zien mensen het nog een keer.quote:
De meeste ontwikkelaars willen voor de Wii games maken (exclusief of niet exclusief), maar wat ze tegen houdt is de mogelijkheid dat de Wii flopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:32 schreef kipknots het volgende:
Ik zie opvallend veel overeenkomsten met de ideeen voor de Wii. Hopen dat de ontwikkelaars hetzelfde vinden![]()
Idd, hetzelfde principe gaat op voor de PS3. Maakt het de verwachtingen waar en in welk tijdsbestek. Met Nintendo die 4 miljoen Wiitjes (quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De meeste ontwikkelaars willen voor de Wii games maken (exclusief of niet exclusief), maar wat ze tegen houdt is de mogelijkheid dat de Wii flopt.
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Idd, hetzelfde principe gaat op voor de PS3. Maakt het de verwachtingen waar en in welk tijdsbestek. Met Nintendo die 4 miljoen Wiitjes () klaar heeft voor dit jaar zou t vertrouwen weleens gestaag kunnen groeien.
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
Ja FMV's moeten er worden uitgeslooptquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja FMV's moeten er worden uitgesloopt
2 discsquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
Goh dan niet natuurlijk, het was ook meer om aan te geven dat de 360 en PS3 meer op elkaar lijken dan de Wii met een andere console.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
Dat is zeker zo. Denk niet dat we veel poorts zullen zien van PS3/Xbox360 spellen op de Wii.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Goh dan niet natuurlijk, het was ook meer om aan te geven dat de 360 en PS3 meer op elkaar lijken dan de Wii met een andere console.
maar het maken van een x360 of ps3 game is ook veel duurder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
de 360 games zijn nu gemiddeld 5-6 gig. ik denk dat pas over een 1 tot 1,5 jaar ze groter worden, maar dan maakt alsnog niks uit, want we hebben een harde schijf waarop content kan gezet wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn..
Het lijkt me dat de compressietechnieken tegenwoordig zo goed zijn dat je echt nauwelijks moeite zult hebben met die 9 gb. Meer is natuurlijk makkelijker, maar het is niet onoverkomelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
Yep. Het is nooit de programmatuur of data die de ruimte in beslag neemt, maar de muziek, textures, etc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me dat de compressietechnieken tegenwoordig zo goed zijn dat je echt nauwelijks moeite zult hebben met die 9 gb. Meer is natuurlijk makkelijker, maar het is niet onoverkomelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |