abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:52:47 #184
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41234865
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wat een complete fucking onzin. Je kan in het plaatje zoveel dingen zien waardoor het alles behalve een professionele uitstraling heeft. Als het officieel was dan zou ik doodleuk minder vertrouwen krijgen in Nintendo's artiesten.

Gewoon lelijk dus.
Profesionaliteit is ook altijd zo belangrijk bij kunst. En denk je nu werkelijk dat alle artists aan iedere stukje art werken? Is het niet logischer om ieder stuk apart te beoordelen?

Anyhoo.. Ik doe geen moeite meer.. Jij bent anders dan ik. HOERA!!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:54:48 #185
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41234942
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Wat een mooi, sfeervol plaatje!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:02:50 #186
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41235219
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41235286
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Enkele details geven weg dat het geen professionele art is van Nintendo zelf waaronder de letters.
Nietemin vind ik het erg goed gemaakt hoor.

Jammer dat het niet officieel is want de sfeer is precies het sfeertje waar ik op hoop met de nieuwe Zelda. Zo'n mysterieuze vijand zou geweldig passen in het spel.
Ik hoop dat het er inzit zoiets dergelijks: gewoon dwalen door een woud en dan ineens een poort tegenkomen die leeft.

De technische tekortkomingen van de Wii zijn toch wel een gevalletje jammer voor de sfeer van een spel zoals Zelda.
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:23:14 #188
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41235907
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Profesionaliteit is ook altijd zo belangrijk bij kunst. En denk je nu werkelijk dat alle artists aan iedere stukje art werken? Is het niet logischer om ieder stuk apart te beoordelen?
Jawel, ik zeg alleen dat ik kan weten dat het geen officiele art is door te zien dat het niet professioneel is.
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BMH het volgende:

Anyhoo.. Ik doe geen moeite meer.. Jij bent anders dan ik. HOERA!!
Ik ben inderdaad geen gefrustreerde, geėmotioneerde elitist die op het internet obsesseert over bepaalde personen waar hij opeenvolgend vrijwel overal kansen ziet om grappen te maken over die bepaalde personen en te betrekken in al gaande discussies waar het geen enkele releventie betreft.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:23:15 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41235909
quote:
Aardig filmpje, maar teveel niet interessante games ertussen. Zeker voor iemand met een EA sucks avatar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41239636
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Enkele details geven weg dat het geen professionele art is van Nintendo zelf waaronder de letters.
Nietemin vind ik het erg goed gemaakt hoor.

Jammer dat het niet officieel is want de sfeer is precies het sfeertje waar ik op hoop met de nieuwe Zelda. Zo'n mysterieuze vijand zou geweldig passen in het spel.
Ik hoop dat het er inzit zoiets dergelijks: gewoon dwalen door een woud en dan ineens een poort tegenkomen die leeft.

De technische tekortkomingen van de Wii zijn toch wel een gevalletje jammer voor de sfeer van een spel zoals Zelda.
Ik vind een paar van de vijanden in het spel al mistieus overkomen. Bijvoorbeeld: http://wiimedia.ign.com/w(...)0060823081803362.jpg
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:20:31 #191
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41240587
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Aardig filmpje, maar teveel niet interessante games ertussen. Zeker voor iemand met een EA sucks avatar.
Ik heb em uiteraard niet gemaakt
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben inderdaad geen gefrustreerde, geėmotioneerde elitist die op het internet obsesseert over bepaalde personen waar hij opeenvolgend vrijwel overal kansen ziet om grappen te maken over die bepaalde personen en te betrekken in al gaande discussies waar het geen enkele releventie betreft.
Als mensen mij leren kennen is het eerste wat ze opvallen altijd het ontbreken ven enige vorm van empathie, mijn vermogen om emoties in te ruilen voor cynisme & humor & mijn ontzettend grote blaas (don't ask).

Dus om mij geėmotineerd te noemen is heel erg fout En grappen maken op internet? Wahahha.. Dat is een goeie Ook leuk dat jij weer 1 van de personen bent die denkt dat hij mensenkennis beschikt

p.s. Ik heb echt te vaak gemeld dat ik niets serieus neem in de conditie waar ik me nu in bevind.

[ Bericht 30% gewijzigd door BMH op 27-08-2006 23:26:44 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:05:56 #192
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41242454
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef BMH het volgende:
Dus om mij geėmotineerd te noemen is heel erg fout En grappen maken op internet? Wahahha.. Dat is een goeie Ook leuk dat jij weer 1 van de personen bent die denkt dat hij mensenkennis beschikt
Ik denk dat ik mensenkennis heb? Het enige waar ik kennis over beschik is het feit dat ik jou als zwaar irritant ervaar, dus wat mij betreft ben je ook zwaar irritant. En als dat in feite niet zo is, is dat mijn probleem niet. Dat jij niet goed overkomt bij andere mensen is jouw probleem.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41243064
miiiiiiiiiiiiiiaaaauuuwwww...

kom op jongens... laten we niet persoonlijk worden...

hier een leuke wallpaper...


en laten we het weer over de wii hebben...
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:24:08 #194
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41243157
wow, volgens mij is er veel wrijving hier. ga allemaal eens even achter die computer vandaan en neem een biertje.
pi_41244517
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef moomoo het volgende:
wow, volgens mij is er veel wrijving hier. ga allemaal eens even achter die computer vandaan en neem een biertje.
Veel wrijving?? Volgens mij is half dit forum aan de rooie klats! Lijkt godver wel een stel wijven zeg.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_41244671
quote:
Resident Evil komt toch naar de Wii

Laatst werd bekendgemaakt dat Resident Evil 5 niet naar de Nintendo Wii zou komen. Sindsdien is het aantal drugsverslaafden in de wereld aanzienlijk toegenomen. Echter...

Resident Evil 4 was een gigantisch succes. Menig Gamecube bezitter keek er maanden naar uit: hun eigen exclusieve Resident Evil game op hun lievelingskubus speelbaar; het kon niet waar zijn. Na een tijdje kregen we te horen dat het geen exclusieve titel meer zou worden, maar dat hij wel voor een tijdje alleen voor de Gamecube zou verschijnen. Een domper, maar er was niets aan te doen. Toen de game eenmaal verschenen was en de E3 van 2006 was afgelopen, kregen we er nog een klap bij: Capcom maakte bekend dat Resident Evil 5 niet naar de Nintendo Wii zal komen. Wat? Dit ga je niet menen! Gelukkig bleek het allemaal niet zo drastisch te zijn, zo bleek vandaag.

Vandaag is namelijk bekend geworden dat Resident Evil toch op de Nintendo Wii zal verschijnen. Het zal niet Resident Evil 5 worden, zoals op de Xbox 360 en PS3, maar het wordt een exclusieve Nintendo Wii titel. Dat vertelde Capcom Europe's Ben Le Rougetel vandaag in een interview. Het zal een RE game worden die uitermate gebruik maakt van de capaciteiten van de Nunchuck en de WiiMote.

Dat woordje exclusief hebben we eerder gehoord.....laten we hopen dat het dit keer echt zo is. Een eventuele releasedate is nog niet bekend.
pi_41244856
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:20 schreef Oksel het volgende:

[..]
...

Dit wist ik al heel lang
pi_41244962
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

...

Dit wist ik al heel lang
Ik ook.
pi_41245076
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik vind een paar van de vijanden in het spel al mistieus overkomen. Bijvoorbeeld: http://wiimedia.ign.com/w(...)0060823081803362.jpg
Vind ik ook, maar dat neemt niet weg dat zo'n scene in het woud niet een leuke toevoeging is.
  maandag 28 augustus 2006 @ 01:48:42 #201
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41245081
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:31 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

...

Dit wist ik al heel lang
Er was een recente gerucht dat er helemaal geen RE Wii zou komen, vandaar dit nieuw bericht.

Nog... twee weken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41245434
dan wat
pi_41245590
Releasedate
  maandag 28 augustus 2006 @ 02:34:09 #204
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41245731
Wat doe je zo laat.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41245740
Nee jij dan
  maandag 28 augustus 2006 @ 02:35:43 #206
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41245751
Ik ben al vaker zo laat.

Dussss.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 28 augustus 2006 @ 02:41:19 #207
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41245824
*refresh*

*refresh*

*refresh*

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41246812
tof
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:24:12 #209
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41247262
om 2.34 lig ik wel wat anders te doen!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  Eindredactie Games maandag 28 augustus 2006 @ 07:51:38 #210
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41247355
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:24 schreef Herr.Flick het volgende:
om 2.34 lig ik wel wat anders te doen!
hij kennelijk niet. waarschijnlijk was hij uitgekeken op zijn zelda hentai pr0n
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:19:11 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_41247521
Red Steel begint er toch wel goed uit te zien, de crosshair is minder gigantisch en minder trillerig, omgevingen lijken ook weer wat mooier. Misschien toch wel een spel om in de gaten te houden..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41248246
Ik wil ook weten wanneer de Wii komt .... duurt me al lang. Maar als het mee zit rond 11 november ofzo dan kan ie mooi voor mijn verjaardag.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:40:04 #213
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41248519
trouwens wat nieuwe info:
swordsplay in red steel is verbeterd met 1:1
http://gonintendo.com/?p=5039
en dan dit...
http://gonintendo.com/?p=5040
http://gonintendo.com/?p=5035

enjoy the reads
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_41248989
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:40 schreef depax het volgende:
trouwens wat nieuwe info:
swordsplay in red steel is verbeterd met 1:1
http://gonintendo.com/?p=5039
en dan dit...
http://gonintendo.com/?p=5040
http://gonintendo.com/?p=5035

enjoy the reads
die laatste....
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:09:31 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41249074
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:05 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

die laatste....
Dat is echt de grootste crap die ik tot nu toe gehoord heb denk ik, of iig het één na grootste als je het hele Nintendo-On gebeuren meetelt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41249698
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is echt de grootste crap die ik tot nu toe gehoord heb denk ik, of iig het één na grootste als je het hele Nintendo-On gebeuren meetelt
Zucht wat een bagger zooi.

Als of de zelfde CPU soort maar dan rond de 1 ghz sneller dan de 3 ghz (xbox360) right. zou wel leuk zijn maar toch.....
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:42:39 #217
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41249774
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Zucht wat een bagger zooi.

Als of de zelfde CPU soort maar dan rond de 1 ghz sneller dan de 3 ghz (xbox360) right. zou wel leuk zijn maar toch.....
ze hebben het ook over de Xbox, niet de 360
The line is a dot to you!
pi_41249859
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:05 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

die laatste....
Ik weet wel zeker dat de Wii toffere graphics aan kan dan dat we nu hebben gezien.
Red Steel is al behóórlijk mooi, en daar zitten geen laadtijden bij. Ik hoop persoonlijk dat het een strijd wordt wie met de minste kracht de beste graphics neer kan zetten, inplaats van de zoveelste PS3/X360 normalmapped shooter.
pi_41249873
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef kepler het volgende:

[..]

ze hebben het ook over de Xbox, niet de 360
Maar dan nog dat was toch al lang bekend dat de wii betere graphics zou hebben als de XBox (oud)

Niet nuttig nieuws komkommer tijd ....
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:08:54 #220
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_41250414
T is gewoon dat wat we graag willen weten maar dan van een bron die we niet kunnen checken
Giggity giggity giggity!
pi_41250441
tvp
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41250543
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:08 schreef remcheese het volgende:
T is gewoon dat wat we graag willen weten maar dan van een bron die we niet kunnen checken
ja... ja....


pi_41251093
Ik vind wel dat de graphics van sommige Wiispellen nog steeds op het GC niveau zitten, maar of dat opzettelijk is gedaan, lijkt me sterk.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:24:56 #224
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_41252450
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ja... ja....


ik had nog geen tvp
maar t ging over de fake reg mails...
Giggity giggity giggity!
pi_41254423
Ik kwam net nog wat info tegen over dragon quest 9:
quote:
Hori Yuji .. the father of DQ has spoken with J Wave

In his interview he stated

- DQ 1 was made by 5 people. DQ 9 by 100 to 200 people

- DQ 7 had such a big scenario that the game was delayed often - DQ 9 is under development. About 80% of the World it will take place in has been finished.. The theme is a secret. But there will be a lot of new gameplay

- Next Month there will be some more info. The maincharacter might not be male .

- 'FF' wants to show great visuals and DQ wants to let the gamer feel a direct experience..

- Hori Yuji is sceptical about greater Disc space and better graphics. He doesnt care that much about graphics, speed or capacity.. All he cares about is a great experience

- He likes Legend of Zelda, Animal Crossing, FF XI, Famicom Wars (Advance Wars) and Monster Hunter

[FC2]
Ik zie opvallend veel overeenkomsten met de ideeen voor de Wii. Hopen dat de ontwikkelaars hetzelfde vinden
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:04:16 #226
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41255379
quote:
Mordrag (thats me): Hi, in your interview with ubisoft you could ask how the swordfighting is going to work now, because it was announced to be redesigned. So that the swordmoves aren't predetermined any more but are converted 1:1.


N-LAN: That's the case indeed. A developer has confirmed that the control scheme will be completely redesigned so that the controller moves are converted into the game precisely. Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version. And the graphics were improved very well since E3, now the atmosphere is much more darklier and thrilling. But that's not all, there will be even more improvements on the graphics side.


Mordrag: Furthermore you could ask Ubisoft if there are any loading times in Red Steel or in other games on the Wii.

N-LAN: In Red Steel there will be no loading times at all because of smart streaming techniques. How it's handled in other Wii games we can't say at the moment. But it's a fact that Mario Strikers Charged will have loading times similar to the Gamecube version of the game. We were not told if that will be changed in the future. But we're sure that it will work like on the Gamecube. And as you know the loading times on Gamecube - if they have existed at all - actually were not a big deal.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41255596
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:04 schreef BMH het volgende:
Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version.
Das goed nieuws voor sommige sceptisie die daar een tiental topics terug problemen mee verwachten....
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:41:33 #228
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41258368
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:04 schreef BMH het volgende:

[..]
Dit had ik al gepost maar zo zien mensen het nog een keer.
Altijd goed.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:36:13 #229
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41260216
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:32 schreef kipknots het volgende:
Ik zie opvallend veel overeenkomsten met de ideeen voor de Wii. Hopen dat de ontwikkelaars hetzelfde vinden
De meeste ontwikkelaars willen voor de Wii games maken (exclusief of niet exclusief), maar wat ze tegen houdt is de mogelijkheid dat de Wii flopt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:38:14 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41260291
DQ9 komt echt niet naar de Wii, niet nu al. Het zou me zelfs niet verbazen alsie gewoon nog op de PS2 komt (wat een Wiiversie wel weer waarschijnlijker maakt vanwege de makkelijke portmogelijkheden).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41260607
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De meeste ontwikkelaars willen voor de Wii games maken (exclusief of niet exclusief), maar wat ze tegen houdt is de mogelijkheid dat de Wii flopt.
Idd, hetzelfde principe gaat op voor de PS3. Maakt het de verwachtingen waar en in welk tijdsbestek. Met Nintendo die 4 miljoen Wiitjes ( ) klaar heeft voor dit jaar zou t vertrouwen weleens gestaag kunnen groeien.
pi_41260774
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Idd, hetzelfde principe gaat op voor de PS3. Maakt het de verwachtingen waar en in welk tijdsbestek. Met Nintendo die 4 miljoen Wiitjes ( ) klaar heeft voor dit jaar zou t vertrouwen weleens gestaag kunnen groeien.
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:52:30 #233
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41260868
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Tain het volgende:

[..]

Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???

Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41260896
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:

[..]

360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???

Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
Ja FMV's moeten er worden uitgesloopt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:54:36 #235
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41260942
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:53 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja FMV's moeten er worden uitgesloopt
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:55:59 #236
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41260992
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
2 discs of HD DVD (iedereen weet dat het er aan zit te komen).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41261107
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
Goh dan niet natuurlijk, het was ook meer om aan te geven dat de 360 en PS3 meer op elkaar lijken dan de Wii met een andere console.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:04:58 #238
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41261325
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Goh dan niet natuurlijk, het was ook meer om aan te geven dat de 360 en PS3 meer op elkaar lijken dan de Wii met een andere console.
Dat is zeker zo. Denk niet dat we veel poorts zullen zien van PS3/Xbox360 spellen op de Wii.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_41262681
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Tain het volgende:

[..]

Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
maar het maken van een x360 of ps3 game is ook veel duurder.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  Eindredactie Games maandag 28 augustus 2006 @ 17:57:18 #240
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41262895
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:

[..]

360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???

Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn..
de 360 games zijn nu gemiddeld 5-6 gig. ik denk dat pas over een 1 tot 1,5 jaar ze groter worden, maar dan maakt alsnog niks uit, want we hebben een harde schijf waarop content kan gezet worden
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:43:52 #241
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_41264132
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:

[..]

360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???

Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
Het lijkt me dat de compressietechnieken tegenwoordig zo goed zijn dat je echt nauwelijks moeite zult hebben met die 9 gb. Meer is natuurlijk makkelijker, maar het is niet onoverkomelijk.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:52:46 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_41274065
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me dat de compressietechnieken tegenwoordig zo goed zijn dat je echt nauwelijks moeite zult hebben met die 9 gb. Meer is natuurlijk makkelijker, maar het is niet onoverkomelijk.
Yep. Het is nooit de programmatuur of data die de ruimte in beslag neemt, maar de muziek, textures, etc.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41274183
Mjah het nadeel van compressen is dat decompressen ook veel rekenkracht kost. Dus je kan het wel zo erg compressen dat het op een DVD past maar als je dan gigantische laadtijden krijgt schiet het nog niet op.

Ow en muziek, textures etc zijn ook data
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:00:28 #244
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41274378
Wii wont load...

Atleast wii hope
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')