En dit zijn nou juist geen zwangerschapskleren (broek wel).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef Tan het volgende:
Wouw Sugar, wat Groot! En Mooi! Ik sta er van te kijken hoe jij altijd zo leuk weet te kleden tijdens de zwangerschap, ik liep altijd in die moeketenten rond, ook omdat ik er geen geld voor (over) had, krijgertjes van anderen voornamelijk...
Ah dat verklaart een boel, de enige keren dat ik vond dat ik er leuk uitzag waren de keren dat ik mijzelf in gewone (rekbare) kleding had geperstquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef Sugar het volgende:
[..]
En dit zijn nou juist geen zwangerschapskleren (broek wel).
Dat doe ik ook altijd. Rok die op de heupen kan in maatje 44, rekbare t-shirts en sinds een paar weken de buikband ontdekt daar ik anders met een blote buik zit en de hele dag aan mn t-shirt loop te trekken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:52 schreef Tan het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een boel, de enige keren dat ik vond dat ik er leuk uitzag waren de keren dat ik mijzelf in gewone (rekbare) kleding had geperst
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:40 schreef Stiekemurd het volgende:
PM zwart slankt lekker af![]()
Linda ik vind dat jij wel een kanshebber bent voor mooiste buik award 2006![]()
De eer... en een hele mooie avatarquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef linda856763 het volgende:
En wat is de prijs? Een pondspak drop, een rode biefstuk en een bakje filet americain?![]()
![]()
Zeker, mooie herinnering! En het is precies zo geworden als ik wilde, de stijl lijkt ook op jouw voorbeelden toen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef lcicle het volgende:
Ik..!? ongeduldig..!? neeejjjjj
Maareh, ik vind ze heel erg mooi! ComplimentenWaardevolle herinnering..
Vooral goed voor mijn humeur, me even optutten.quote:
Dus tis niet eens een zwangerschapsjurkje?quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vooral goed voor mijn humeur, me even optutten.
En ik ben zoooo blij met mijn jurk! Uit de H&M-Madonnacollectie.
Mijn lief zei ook al: "Er zit een vlek op je gezicht..."quote:Op maandag 4 september 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
je bent een beetje uitgeschoten met de mascara, huh huh.
Ik durf het bijna niet te zeggen ivm dames hier die meer moeite met de lijn hebben...quote:Op maandag 4 september 2006 14:49 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Dus tis niet eens een zwangerschapsjurkje?
HA dat had ik toch al gezien, jij magere lat jij!quote:Op maandag 4 september 2006 14:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen ivm dames hier die meer moeite met de lijn hebben...
Maat 34 normale collectie.
Wel stretch.
Ben jij al 34 weken ver?quote:Op maandag 4 september 2006 14:20 schreef Moonah het volgende:
Zo, opgetut en nieuwe jurk aan.
[afbeelding]
Ruim 34 weken.
Ben ik even blij dat ik nog een stukje in 2007 zwanger ben, maak ik misschien nog een kansquote:Op maandag 4 september 2006 17:36 schreef Belana het volgende:
zeg ehm... over een tijdje is het weer verkiezingentijd he en ik weet zeker dat ik pinquit haar buik het allermooist vind, maar iedereen is die buik natuurlijk vergeten, dus laat hem nog eens zien pinquit
Hoezo 'terug'? Volgens mij is haar figuur niet eens weg!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:22 schreef nikky het volgende:
Mooi hoor Moonah. Jij bent volgens mij ook iemand die snel haar figuur weer terugheeft
quote:Op maandag 4 september 2006 17:59 schreef pinquit het volgende:
![]()
![]()
uploadsite is even stuk, dus k laat t zo snel mogelijk zien![]()
tis een soort van bloemetje.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:42 schreef Luchtbel het volgende:
Wat heb je nou voor een tattoo eigenlijk?
Komt goedquote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
tis een soort van bloemetje.
[afbeelding]
(whaha dit is een oude foto, hier zittie nog gewoon op mn rug)
en hij is nu uitgelopen![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:26 schreef Luchtbel het volgende:
Is eht niet meer mooi geworden? Zonde dan!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Komt goed.
Bij een vriendin van mij zag hij tijdens de zwangerschap er ook "raar" uit. Maar zittie weer op zijn plekje
Dat ga ik tzt ook krijgen denk ik. Heimwee naar mijn zwangere buik....quote:Op donderdag 7 september 2006 17:12 schreef pinquit het volgende:
wow ik krijg ineens traantjes nu ik dit weer zie![]()
mijn buikkie!!daar zat gewoon mijn maxlief in!!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:55 schreef pinquit het volgende:
[..]
[..]
ben langs de tatoeagemeneer gegaan die hem heeft gezet, en hij zei dat ie was uitgelopen onder mijn huid. vind het nogal naar dat ie niet eerder had gezegd dat dat kón. wist t namelijk niet.
hierstondeenemailadresquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:11 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik wil je daar wel wat meer over vertellen maar heb geen zin om in het openbaar je tatoeagemeneer af te kraken
MSN?
Oh, maar ik ben ook erg tevreden hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:11 schreef Neuk het volgende:
Moonah: jouw tieties passen toch ook lekker bij de verhoudingen van je lichaam!![]()
En je hebt een supermooi bolleke!
Heb ik over gedacht, maar waar laat je zo'n ding?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:46 schreef Neuk het volgende:
Mooi van vorm! Ga je nog een afgietsel ofzo maken?
Ik iig niet!
Neuh, hou ik niet zo van. Staat alleen maar in de weg straks. Foto's vind ik leuk, maar die hang ik óók niet uitvergroot aan de muur..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:46 schreef Neuk het volgende:
Mooi van vorm! Ga je nog een afgietsel ofzo maken?
Ik iig niet!
quote:
Dankje! Maar ik denk niet dat jij mijn foto's die ik bij de fotograaf heb laten maken gezien hebtquote:Op donderdag 7 september 2006 20:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
icicle, die foto's zijn erg mooi van de fotograaf
Ja hebben we al eens voorbij zien komenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:53 schreef bastardhost het volgende:
ik zeg: allemaal superbuiken, maar het red het niet tegen dit filmpje (laat het een voorbeeld zijn voor hen die nog moeten zwangeren)
http://video.google.ca/videoplay?docid=-5792002857037121340
S U P E R .... ik zou haar zo weer zwanger maken om zo'n filmpje te kunnen doen ;-)
Dit wil ik dus ooooohhhooook.....quote:
Dat wordt al echt wat!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:57 schreef beefcake het volgende:
Meimeltje wat een leuke foto's! En zeer mooie buik
Ik vond het ook weer tijd, zie hier met 19 weken en 5 dagen:
[afbeelding]
Hihi, als ik mijn vinger niet op de telefoon doe, beweegt ie als ik het knopje voor de foto indruk. En ik moet op het schermpje kijken of alles erop staat, maar daar moet je verder helemaal niet op letten ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef jessie het volgende:
Beefcake mooi bescheiden buikje joh
(Maarre wat sta je daar nou te prutsen)
Nope, ben daar helemaal niet bekendquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef Marie79 het volgende:
Even voor Meimeltje, je doet me denken aan iemand die ik ken van vroeger. Kom jij uit Beverwijk/Heemskerk?
Dan keek ik goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hihi, als ik mijn vinger niet op de telefoon doe, beweegt ie als ik het knopje voor de foto indruk. En ik moet op het schermpje kijken of alles erop staat, maar daar moet je verder helemaal niet op letten ook
Niet huilen meisie....ik had het beloofd..... dikke knuffel enquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:33 schreef Moonah het volgende:
Nou Chacama....
Nu zit ik hier te brullen....![]()
![]()
Wat ben je toch een lieverd...
Prachtige foto's!!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:48 schreef Sjeen het volgende:
Op speciaal verzoek van Nuek in Z&G... Een buikfoto van mij![]()
[afbeelding]
Note: Deze buik is gefotografeerd 2 jaar na zwangerschap... en 1,5 jaar na start afvallen
Belana je hebt Ezra net gehad.....dus ff geduld en dan gaat dat met die buik van jou ook vast goed komen..... Sjeen heeft vast nog wel goede tips voor het afvallen na de zwangerschap en het weer in vorm krijgen van je body....quote:
Zie nú pas je buik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:00 schreef mjammetje het volgende:
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/896/buikbm4.th.jpg]afbeelding][/URL]
Foto van vorige week, 39 weken zwanger![]()
Mwaoh, driehoekig?quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:04 schreef chacama het volgende:
Hele mooie serie Meimeltje. Inderdaad van puntje naar rond. Ben benieuwd hoe het over 2 weken is.
Ja, en dat vond ik ook leuk om te zien, maar ik wil meer ná-buikjesquote:Op zaterdag 23 september 2006 08:21 schreef Belana het volgende:
linda, ik had mijn buik erna gepost heur![]()
maarre, de jouwe is aardig gegroeid nogen die van chaca en meimeltje ook
prachtige buiken dames!
Jij blijft echt een bij de handje. Maar, goed. Ik zat meer te denken aan een dikkere buik die misschien wel aan het zakken is..... of zo iets....quote:
Thnx, maar ik heb het ook niet zelf gemaakt hoor...ben ook niet zo handigquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:22 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Meimeltje, wat een leuke serie! ik ben veel te à technisch met een pc om zoiets in elkaar te prutsen
Zal er later eentje maken. Ik heb helemaal niet buik meerquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:22 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ja, en dat vond ik ook leuk om te zien, maar ik wil meer ná-buikjes![]()
linea negraquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:32 schreef chacama het volgende:
Hij heeft een hele mooie naam. Maar kan er even niet opkomen. Wie, weet het??
Bij mij loopt hij ook tot boven. En een jongetje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:36 schreef PM-girl het volgende:
Linea negra, ik kom het bakerpraatje tegen dat het iets zou zeggen over het geslacht van je kindje. Loopt de lijn tot je navel, jongen, loopt hij daarboven door, meisje!
Alleen zag ik 10 tellen later hetzelfde verhaal, maar dan andersom!
Das ook een soort van voldoen aan de meldplicht! Mooi hoor!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:49 schreef Bass-Miss het volgende:
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_buik38_2weken.jpg]afbeelding][/URL]
Boem!![]()
Oeps. Had ik dat nog niet gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Das ook een soort van voldoen aan de meldplicht! Mooi hoor!![]()
Bij deze dus. Bijna 38 weken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef PM-girl het volgende:
Moonah wanneer post jij weer eens een buik? Is die van jou zo laag dan?
Haha! Elegant! Nou, ik voel me verre van dat!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:39 schreef Bass-Miss het volgende:
Zo elegant dat jij er nog bijstaat, Moonah!
Ik ook niet, troost je.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha! Elegant! Nou, ik voel me verre van dat!
Bescheiden? Ik vind hem enorm!quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef bixister het volgende:
en bass-miss blijft bescheiden maar ik vind 'm ook erg mooi!
Moonah!!! Wat een enorme buik zeg, of jij bent ook gewoon klein van stukquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Bij deze dus. Bijna 38 weken.
Mooi behang he?![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:22 schreef linda856763 het volgende:
Ja, en dat vond ik ook leuk om te zien, maar ik wil meer ná-buikjes![]()
Dank voor alle complimentjes! Ik ben er dan ook een beetje trots op eigenlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:22 schreef Moonah het volgende:
Nou Icicle, dat ziet er goed uit hoor!
Onvoorstelbaar dat zo'n enorme buik zo mooi kan terugplooien he?
Ik plaats ook een ná foto hoor, tzt.
Mwa..ik zal vandeweek ook eens een na-foto plaatsen wel na 2 zwangerschappenquote:[b]Op dinsdag 26 september 2006 17:22 schreef
Ik plaats ook een ná foto hoor, tzt.
Haha! Moest ik ook aan denken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:49 schreef chacama het volgende:
@ Moonah, was wat voor jou geweest..... toch nog met je dikke buik aan het strand
Ehm, inmiddels hangt hij zó laag dat hij vanaf mijn kruis horizontaal 'loopt'....quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:24 schreef linda856763 het volgende:
Wat een mooie buikjes weer. Moonah, wat een toetermaar wel prachtig
Respect dat je hem nu al post!quote:En mooie na-buikjes! Nu kan ik natuurlijk niet achterblijven hè?
Mag je best zeggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm, inmiddels hangt hij zó laag dat hij vanaf mijn kruis horizontaal 'loopt'....
[..]
Respect dat je hem nu al post!![]()
Je lijkt nu pas 4 maanden zwanger...
Da's toch mooi 5 maanden eraf in slechts 4 dagen.
En jij mag tzt ook zoiets tegen mij zeggen hoor!!
Wat lijkt het me heeeerlijk als je weer gewoon een 'slappe' buik hebt ipv zo'n volle, strakgespannen, allesoverheersende buik! Nu idd nog je andere toeters.
Echt wel!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:11 schreef Vicky het volgende:
*jaloers is op de buik van Miss-Take*
Ik hoop toch echt dat ik zo veel geluk heb als jijquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:00 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Mwa..ik zal vandeweek ook eens een na-foto plaatsen wel na 2 zwangerschappen![]()
Edit; achja..heb toch niks beters te doen op dit nachtelijke uur, dus nu maar even een fotootje gemaakt![]()
Links 39 wkn zwanger, dag erna is Ryan geboren------- rechts, 4 mnd en 25 dagen later.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je zie je zie je, het klopt!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef lcicle het volgende:
Mooi ja, dat streepjeNee, héél de buik is mooi!
En als hij doorloopt tot (ver) boven de navel (net als bij jou dus), krijg je een jongetje. Zegt men..
Bij mij klopte het
hihi en ik had 'm nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |