Mwa..ik zal vandeweek ook eens een na-foto plaatsen wel na 2 zwangerschappenquote:[b]Op dinsdag 26 september 2006 17:22 schreef
Ik plaats ook een ná foto hoor, tzt.
Haha! Moest ik ook aan denken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:49 schreef chacama het volgende:
@ Moonah, was wat voor jou geweest..... toch nog met je dikke buik aan het strand
Ehm, inmiddels hangt hij zó laag dat hij vanaf mijn kruis horizontaal 'loopt'....quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:24 schreef linda856763 het volgende:
Wat een mooie buikjes weer. Moonah, wat een toetermaar wel prachtig
Respect dat je hem nu al post!quote:En mooie na-buikjes! Nu kan ik natuurlijk niet achterblijven hè?
Mag je best zeggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm, inmiddels hangt hij zó laag dat hij vanaf mijn kruis horizontaal 'loopt'....
[..]
Respect dat je hem nu al post!![]()
Je lijkt nu pas 4 maanden zwanger...
Da's toch mooi 5 maanden eraf in slechts 4 dagen.
En jij mag tzt ook zoiets tegen mij zeggen hoor!!
Wat lijkt het me heeeerlijk als je weer gewoon een 'slappe' buik hebt ipv zo'n volle, strakgespannen, allesoverheersende buik! Nu idd nog je andere toeters.
Echt wel!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:11 schreef Vicky het volgende:
*jaloers is op de buik van Miss-Take*
Ik hoop toch echt dat ik zo veel geluk heb als jijquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:00 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Mwa..ik zal vandeweek ook eens een na-foto plaatsen wel na 2 zwangerschappen![]()
Edit; achja..heb toch niks beters te doen op dit nachtelijke uur, dus nu maar even een fotootje gemaakt![]()
Links 39 wkn zwanger, dag erna is Ryan geboren------- rechts, 4 mnd en 25 dagen later.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je zie je zie je, het klopt!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef lcicle het volgende:
Mooi ja, dat streepjeNee, héél de buik is mooi!
En als hij doorloopt tot (ver) boven de navel (net als bij jou dus), krijg je een jongetje. Zegt men..
Bij mij klopte het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |