Zeker, mooie herinnering! En het is precies zo geworden als ik wilde, de stijl lijkt ook op jouw voorbeelden toen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:17 schreef lcicle het volgende:
Ik..!? ongeduldig..!? neeejjjjj
Maareh, ik vind ze heel erg mooi! ComplimentenWaardevolle herinnering..
Vooral goed voor mijn humeur, me even optutten.quote:
Dus tis niet eens een zwangerschapsjurkje?quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vooral goed voor mijn humeur, me even optutten.
En ik ben zoooo blij met mijn jurk! Uit de H&M-Madonnacollectie.
Mijn lief zei ook al: "Er zit een vlek op je gezicht..."quote:Op maandag 4 september 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
je bent een beetje uitgeschoten met de mascara, huh huh.
Ik durf het bijna niet te zeggen ivm dames hier die meer moeite met de lijn hebben...quote:Op maandag 4 september 2006 14:49 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Dus tis niet eens een zwangerschapsjurkje?
HA dat had ik toch al gezien, jij magere lat jij!quote:Op maandag 4 september 2006 14:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen ivm dames hier die meer moeite met de lijn hebben...
Maat 34 normale collectie.
Wel stretch.
Ben jij al 34 weken ver?quote:Op maandag 4 september 2006 14:20 schreef Moonah het volgende:
Zo, opgetut en nieuwe jurk aan.
[afbeelding]
Ruim 34 weken.
Ben ik even blij dat ik nog een stukje in 2007 zwanger ben, maak ik misschien nog een kansquote:Op maandag 4 september 2006 17:36 schreef Belana het volgende:
zeg ehm... over een tijdje is het weer verkiezingentijd he en ik weet zeker dat ik pinquit haar buik het allermooist vind, maar iedereen is die buik natuurlijk vergeten, dus laat hem nog eens zien pinquit
Hoezo 'terug'? Volgens mij is haar figuur niet eens weg!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:22 schreef nikky het volgende:
Mooi hoor Moonah. Jij bent volgens mij ook iemand die snel haar figuur weer terugheeft
quote:Op maandag 4 september 2006 17:59 schreef pinquit het volgende:
![]()
![]()
uploadsite is even stuk, dus k laat t zo snel mogelijk zien![]()
tis een soort van bloemetje.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:42 schreef Luchtbel het volgende:
Wat heb je nou voor een tattoo eigenlijk?
Komt goedquote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
tis een soort van bloemetje.
[afbeelding]
(whaha dit is een oude foto, hier zittie nog gewoon op mn rug)
en hij is nu uitgelopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |