Dan hopen we daar maar opquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Vorig jaar verloren ze toch ook de eerste match zonder Lee en Bouma, om daarna vrijwel alles te winnen??
Nee die werd gewonnen van Utrecht, er werd pas verloren van Feyenoord in december.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:
Vorig jaar verloren ze toch ook de eerste match zonder Lee en Bouma, om daarna vrijwel alles te winnen??
Dat was de tweede verliespartij. Er werd eerder verloren van Groningenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee die werd gewonnen van Utrecht, er werd pas verloren van Feyenoord in december.
o ja, die dramapartij was ik even vergetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was de tweede verliespartij. Er werd eerder verloren van Groningen
Dit is gebasseerd op?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:46 schreef maril het volgende:
En real wil ook nog eens Alex.
Real Madrid heeft Alex in vizierquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef HenkdeTank het volgende:
Koeman moet opzouten!
Toen hadden jullie Guus en nog een aantal andere belangrijke mensen die nu ontbreken, en de concurrentie (met name Ajax) was zwakker. Kan nog wel eens spannend worden dit seizoen met AZ, psv en Ajax.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:45 schreef LuukBes het volgende:
Vorig jaar ook een nederlaag en gelijkspel tegen Grunn en Heracles in beginfase competitie, op het eind was er toch een Schaal.
Stel je voor dat je met Spanjaarden in je elftal gaat spelen Real.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef maril het volgende:
[..]
Real Madrid heeft Alex in vizier
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 27-aug 13:45
Real Madrid heeft PSV'er Alex in het vizier. De Koninklijke is dringend op zoek naar een centrale verdediger en volgens de Spaanse sportkrant Marca is Alex samen met oud-Ajacied Cristian Chivu van AS Roma de belangrijkste gegadigde voor de positie. PSV nam eerder al afscheid van André Ooijer, een andere centrale verdediger.
Trainer Ronald Koeman wilde Ooijer al liever niet laten gaan, omdat hij daardoor dun in de verdedigers kwam te zitten. Een eventueel vertrek van Alex zou de coach dan ook slecht uitkomen. Als Real zaken wil doen, moet de club overigens opschieten. Op donderdag 31 augustus sluit de internationale transfermarkt.
Bron
www.sportweek.nl
Dat weet ik wel zeker! Kijk, verliezen bij dit Twente is niet goed maar geen man overboord natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Toen hadden jullie Guus en nog een aantal andere belangrijke mensen die nu ontbreken, en de concurrentie (met name Ajax) was zwakker. Kan nog wel eens spannend worden dit seizoen met AZ, PSV en Ajax.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:53 schreef StarGazer het volgende:
Stel je voor dat je met Spanjaarden in je elftal gaat spelen Real.
Ik begin ook steeds meer die kant op te neigen. In het begin stond het idee me totaal niet aan, maar hoe meer ik de reacties lees van sommige PSV-ers op het psv-netwerk, hoe meer ik besef dat het eigenlijk maar triest is om er zo tegenover te staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef twi het volgende:
Ik snap niet zo waarom het walgelijk zou zijn als PSV'er zijnde. Okee, Kluivert heeft een bedenkelijke reputatie, maar volgens mij is 'ie gewoon fit nu. En dan is het gewoon een regelrechte aanwinst, voor helemaal niks.
Wat ie in z'n "vrije tijd" doet zou mij nog niet eens zo boeien, meer het feit dat ie een über-Jood is. Als ik aan ajax denk, dan denk ik aan mannen zoals Patrick Kluivert.quote:
Stam in Ajax-shirt ook BS...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet niet hoe Twente vandaag speelden; maar zoals die vorige week en in de UEFA Cup speelden, dan mag je er echt niet verliezen hoor. Maar goed, alleen maar mooi.
Kluivert in een PSV-shirt zal altijd walgelijk zijn DD.
Inderdaad, maar wij vinden het prachtig omdat het een wereldverdediger is. Daarom vind ik het raar dat PSV'ers een wereldaanvaller als Kluivert niet gratis zouden willen hebben.quote:
Jonk, Vink, Wouters ook....quote:
Klopt ook, maar Kluivert is jarenlng het toonbeeld geweest van alles dat bij PSV in Ajax zo werd verafschuwd: een grote arrogante bek voorop. Zijn bedenkelijke privé-gebeuren telt natuurlijk ook mee voor veel mensen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef twi het volgende:
Ik snap niet zo waarom het walgelijk zou zijn als PSV'er zijnde. Okee, Kluivert heeft een bedenkelijke reputatie, maar volgens mij is 'ie gewoon fit nu. En dan is het gewoon een regelrechte aanwinst, voor helemaal niks.
Zie mijn verhaaltje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wij vinden het prachtig omdat het een wereldverdediger is. Daarom vind ik het raar dat PSV'ers een wereldaanvaller als Kluivert niet gratis zouden willen hebben.
Geloof me, je bent niet de enigequote:Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik kan me nog alleen niet voorstellen dat Kluivert naar PSV zou willen...
Ik ook niet. Wil 'ie dat, dan is 'ie een nog grotere judas voor Ajax dan dat Stam dat voor PSV is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kan me nog alleen niet voorstellen dat Kluivert naar PSV zou willen...
En deze reacties maken dat ik eigenlijk nog meer hoop op zijn komst!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil 'ie dat, dan is 'ie een nog grotere judas voor Ajax dan dat Stam dat voor PSV is.
Thxquote:
hehe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef devv05 het volgende:
Dat gaat al gauw dit seizoen tot nu toe
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Zapper het volgende:
Sibon wordt node gemist.
Die wist tenminste wel te scoren in het Arke Stadionquote:
Heeft een te grote mond voor koemanquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:35 schreef Pritt het volgende:
Snap niet wat Koeman ziet in Affelay en waarom hij t niet ziet in Iassatie.
quote:**** Matig debuut Ooijer bij Blackburn
**André Ooijer heeft een valse start
gemaakt in de Premier League.In zijn
eerste wedstrijd voor Blackburn Rovers
verloor hij met 2-0 van landskampioen
Chelsea en was de oud-PSV'er bij beide
doelpunten betrokken.
Ooijer begon nerveus en kende al in het
begin van het treffen enkele hachelijke
momenten.Na rust hield hij Terry vast
in het strafschopgebied.De Nederlander
werd op de bon geslingerd en Chelsea
kreeg een penalty,die Lampard benutte.
Blackburn kreeg nog enige grote kansen,
maar Drogba,die voor de matig spelende
Kalou inviel,besliste het duel.Met zijn
krachtige lijf rukte de Ivoriaan zich
los van Ooijer en schoot hij binnen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij kunnen jullie de Kluif wel gebruiken...
was............. of hij het nog is blijft vooralsnog de vraagquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:19 schreef venomsnake het volgende:
Vreemd gezicht zal dat zijn, Kluivert in een PSV shirt.![]()
wel leuk dat Kluivert weer terugkomt in Nederland, het is natuurlijk gewoon een geweldige speler.
daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was............. of hij het nog is blijft vooralsnog de vraag
Mooiquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef Lemming22 het volgende:
Kluivert in een PSV-shirt, verliezen van een armoeiig Twente.
Dit wordt echt een kudtseizoen![]()
Dan heeft PSV niks te vertellen. Niet in de transfer, niet in de competitie en Europees al helemaal niets. Maar ik verwacht dat Chelsea Alex niet van de hand gaat doen nu hij net caps begint binnen te halen bij het Braziliaans elftal. Volgend seizoen speelt de Tank in Londen namelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef Radegast het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Alex nog naar Real vertrekt de komende dagen? Als Real en Chelsea het eens worden dan heeft PSV niet veel te vertellen toch?
Maar Chelsea is zo kapitaal krachtig dat ze wel een leuke speler trugkopen, of ze ruilen alex met een van real's spelersquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan heeft PSV niks te vertellen. Niet in de transfer, niet in de competitie en Europees al helemaal niets. Maar ik verwacht dat Chelsea Alex niet van de hand gaat doen nu hij net caps begint binnen te halen bij het Braziliaans elftal. Volgend seizoen speelt de Tank in Londen namelijk.
Erg handig tijdens een kutseizoen. Dan zul je ver komen.quote:
Moet hij dan niet 75% van de wedstrijden van Brazilie in de afgelopen 2 jaar hebben gespeeld? Dan zou hij komend seizoen nog steeds niet bij Chelsea mogen spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef Lemming22 het volgende:
Maar ik verwacht dat Chelsea Alex niet van de hand gaat doen nu hij net caps begint binnen te halen bij het Braziliaans elftal. Volgend seizoen speelt de Tank in Londen namelijk.
Ach ja, Champions League maakt ongekende krachten in spelers losquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Erg handig tijdens een kutseizoen. Dan zul je ver komen.![]()
Sorry, iets sterkers kan ik niet verzinnen.![]()
Dit lees ik nu toch echt te vaak van een Ajacied. Willen jullie dan zo graag dat die mislukte seizoenen onder Koeman gezien worden als zijn fout? Kwam gewoon door die kutspelers in de selectie destijds hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef Bombardier het volgende:
Ja de hand van Koeman is vandaag pas echt zichtbaar geworden.
Van een Ajacied? Voel eens aan je voorhoofd!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dit lees ik nu toch echt te vaak van een Ajacied. Willen jullie dan zo graag dat die mislukte seizoenen onder Koeman gezien worden als zijn fout? Kwam gewoon door die kutspelers in de selectie destijds hoor![]()
Wat mekker je dan man.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Bombardier het volgende:
Van een Ajacied? Voel eens aan je voorhoofd!![]()
Hij heeft het twee jaar uitstekend gedaan bij Ajax. In 2004, na het kampioenschap,had ie zich moeten realiseren dat hij alleen nog maar kon verliezen bij Ajax. Na het EK2004 ging het fout.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:56 schreef koningdavid het volgende:
Onder Koeman zijn we wel 2 keer kampioen geworden, telkens CL gehaald, en hebben we ook de kwartfinale van de Champions League gehaald.
Mensen doen alsof hij Ajax compleet verwoest heeft ofzo. Beetje overdreven...
Laatste keer (denk ik): We hebben geen geld!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:16 schreef The_M het volgende:
Als PSV Kluivert gratis kan halen, kunnen ze toch ook nog een verdediger halen? Of verdient Kluivert 4 miljoen per jaar......Sankoh???
Maar we hebben toch wel een beetje nadat we al die spelers verkocht hebben?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laatste keer (denk ik): We hebben geen geld!
Het is óf Kluivert voor nop óf helemaal niks.
Het is op het einde even genoemd, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef LuNaTiC het volgende:
geen woord over PSV/Kluivert bij Studio Voetbal (tenminste, ik heb het een beetje half gevolgd, dus correct me if I'm wrong).
misschien lulkoek dat het al rond is. Dat er duidelijke interesse bestaat vanuit PSV is toch gewoon duidelijk? Zie ook artikel op de Frontpage nu Voetbal: 'Kluivert serieuze kandidaat PSV'quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef LuNaTiC het volgende:
geen woord over PSV/Kluivert bij Studio Voetbal (tenminste, ik heb het een beetje half gevolgd, dus correct me if I'm wrong).
Zou het dan toch allemaal nog lulkoek zijn?
Onzin. Wat Kluivert aan loon binnensleept, kunnen wij beter als aankoopsom gebruiken en een mindere naam met statiegeld van binnenhalen. Economisch verantwoorder. Kluivert zal een enorm economisch risico met zich meebrengen. Kijk de situaties bij Newcastle United en Valencia maar. Die jongen lijkt mentaal niet in staat zich economisch te renderen in professioneel voetbal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laatste keer (denk ik): We hebben geen geld!
Het is óf Kluivert voor nop óf helemaal niks.
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die het licht zienquote:Moet PSV Kluivert halen?
Jij koos voor de optie 'Ja'. De huidige tussenstand:
Ja - 45,7%
Nee, hij is niet goed genoeg - 10,6%
Nee, hij is te duur - 0,9%
Nee, hij past niet bij PSV - 40,0%
Geen mening - 2,6%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |