abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41229029
Dat gaat al gauw dit seizoen tot nu toe
pi_41229117
Vorig jaar ook een nederlaag en gelijkspel tegen Grunn en Heracles in beginfase competitie, op het eind was er toch een Schaal.
pi_41229344
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:45 schreef LuukBes het volgende:
Vorig jaar ook een nederlaag en gelijkspel tegen Grunn en Heracles in beginfase competitie, op het eind was er toch een Schaal.
Toen hadden jullie Guus en nog een aantal andere belangrijke mensen die nu ontbreken, en de concurrentie (met name Ajax) was zwakker. Kan nog wel eens spannend worden dit seizoen met AZ, psv en Ajax.
pi_41229382
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef maril het volgende:

[..]

Real Madrid heeft Alex in vizier

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 27-aug 13:45

Real Madrid heeft PSV'er Alex in het vizier. De Koninklijke is dringend op zoek naar een centrale verdediger en volgens de Spaanse sportkrant Marca is Alex samen met oud-Ajacied Cristian Chivu van AS Roma de belangrijkste gegadigde voor de positie. PSV nam eerder al afscheid van André Ooijer, een andere centrale verdediger.

Trainer Ronald Koeman wilde Ooijer al liever niet laten gaan, omdat hij daardoor dun in de verdedigers kwam te zitten. Een eventueel vertrek van Alex zou de coach dan ook slecht uitkomen. Als Real zaken wil doen, moet de club overigens opschieten. Op donderdag 31 augustus sluit de internationale transfermarkt.

Bron
www.sportweek.nl
Stel je voor dat je met Spanjaarden in je elftal gaat spelen Real.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41231821
Hoe meer ik het tegen mezelf zeg, hoe leuker ik het ga vinden. Kluivert bij PSV...

In eerste instantie een walgelijk idee, nu wordt het wel funny eigenlijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_41231837
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Toen hadden jullie Guus en nog een aantal andere belangrijke mensen die nu ontbreken, en de concurrentie (met name Ajax) was zwakker. Kan nog wel eens spannend worden dit seizoen met AZ, PSV en Ajax.
Dat weet ik wel zeker! Kijk, verliezen bij dit Twente is niet goed maar geen man overboord natuurlijk.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:25:25 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41231875
Ik snap niet zo waarom het walgelijk zou zijn als PSV'er zijnde. Okee, Kluivert heeft een bedenkelijke reputatie, maar volgens mij is 'ie gewoon fit nu. En dan is het gewoon een regelrechte aanwinst, voor helemaal niks.
pi_41231903
Ik weet niet hoe Twente vandaag speelden; maar zoals die vorige week en in de UEFA Cup speelden, dan mag je er echt niet verliezen hoor. Maar goed, alleen maar mooi.

Kluivert in een PSV-shirt zal altijd walgelijk zijn DD.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:27:36 #134
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_41231945
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:53 schreef StarGazer het volgende:

Stel je voor dat je met Spanjaarden in je elftal gaat spelen Real.
stel je voor dat er weer een nederlander in PSV komt na het vertrek van Ooijer.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_41231948
Zolang het nog niet definitief is weiger ik het te geloven
Porcupine Tee - Normal
pi_41231951
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef twi het volgende:
Ik snap niet zo waarom het walgelijk zou zijn als PSV'er zijnde. Okee, Kluivert heeft een bedenkelijke reputatie, maar volgens mij is 'ie gewoon fit nu. En dan is het gewoon een regelrechte aanwinst, voor helemaal niks.
Ik begin ook steeds meer die kant op te neigen. In het begin stond het idee me totaal niet aan, maar hoe meer ik de reacties lees van sommige PSV-ers op het psv-netwerk, hoe meer ik besef dat het eigenlijk maar triest is om er zo tegenover te staan.

Ik vind het eigenlijk wel een gewaagde gok, en of ie nu goed of slecht uitpakt, 'spannend' is het wel wat het gaat worden.

Dus ach, laat hem maar komen!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41232020
Als Kluivert van toegevoegde waarde kan zijn voor PSV, laat hem maar komen. Maar hij heeft al twee jaar geen fatsoenlijke bal geraakt, dus ik heb mn twijfels nog.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:43:52 #138
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:54:48 #139
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41232839
quote:
Wat ie in z'n "vrije tijd" doet zou mij nog niet eens zo boeien, meer het feit dat ie een über-Jood is. Als ik aan ajax denk, dan denk ik aan mannen zoals Patrick Kluivert.

Maar hey, wie ben ik....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_41233353
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet niet hoe Twente vandaag speelden; maar zoals die vorige week en in de UEFA Cup speelden, dan mag je er echt niet verliezen hoor. Maar goed, alleen maar mooi.

Kluivert in een PSV-shirt zal altijd walgelijk zijn DD.
Stam in Ajax-shirt ook BS...
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:11:01 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41233430
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Inderdaad, maar wij vinden het prachtig omdat het een wereldverdediger is. Daarom vind ik het raar dat PSV'ers een wereldaanvaller als Kluivert niet gratis zouden willen hebben.
pi_41233445
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jonk, Vink, Wouters ook....

Over Arnesen wil ik het helemaal niet meer hebben.
Porcupine Tee - Normal
pi_41233471
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef twi het volgende:
Klopt ook, maar Kluivert is jarenlng het toonbeeld geweest van alles dat bij PSV in Ajax zo werd verafschuwd: een grote arrogante bek voorop. Zijn bedenkelijke privé-gebeuren telt natuurlijk ook mee voor veel mensen.

Zijn voetbalkwaliteiten staan buiten kijf natuurlijk: als hij fit is en blijft en in vorm raakt, is het een geweldenaar.

Ik kan me nog alleen niet voorstellen dat Kluivert naar PSV zou willen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_41233483
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, maar wij vinden het prachtig omdat het een wereldverdediger is. Daarom vind ik het raar dat PSV'ers een wereldaanvaller als Kluivert niet gratis zouden willen hebben.
Zie mijn verhaaltje.
Wat een vrouw!
spits!
pi_41233515
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geloof me, je bent niet de enige
Porcupine Tee - Normal
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:14:04 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41233520
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ook niet. Wil 'ie dat, dan is 'ie een nog grotere judas voor Ajax dan dat Stam dat voor PSV is.
pi_41233550
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:14 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ook niet. Wil 'ie dat, dan is 'ie een nog grotere judas voor Ajax dan dat Stam dat voor PSV is.
En deze reacties maken dat ik eigenlijk nog meer hoop op zijn komst!
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:15:43 #148
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41233558
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Deze is voor Pyth:
Thx

Vind het erger dat P.K. waarschijnlijk naar PSV komt dan dat we vandaag verloren hebben van FCT
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:19:39 #149
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_41233699
Sibon wordt node gemist.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_41233792
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef devv05 het volgende:
Dat gaat al gauw dit seizoen tot nu toe
hehe.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')