Toen hadden jullie Guus en nog een aantal andere belangrijke mensen die nu ontbreken, en de concurrentie (met name Ajax) was zwakker. Kan nog wel eens spannend worden dit seizoen met AZ, psv en Ajax.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:45 schreef LuukBes het volgende:
Vorig jaar ook een nederlaag en gelijkspel tegen Grunn en Heracles in beginfase competitie, op het eind was er toch een Schaal.
Stel je voor dat je met Spanjaarden in je elftal gaat spelen Real.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef maril het volgende:
[..]
Real Madrid heeft Alex in vizier
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 27-aug 13:45
Real Madrid heeft PSV'er Alex in het vizier. De Koninklijke is dringend op zoek naar een centrale verdediger en volgens de Spaanse sportkrant Marca is Alex samen met oud-Ajacied Cristian Chivu van AS Roma de belangrijkste gegadigde voor de positie. PSV nam eerder al afscheid van André Ooijer, een andere centrale verdediger.
Trainer Ronald Koeman wilde Ooijer al liever niet laten gaan, omdat hij daardoor dun in de verdedigers kwam te zitten. Een eventueel vertrek van Alex zou de coach dan ook slecht uitkomen. Als Real zaken wil doen, moet de club overigens opschieten. Op donderdag 31 augustus sluit de internationale transfermarkt.
Bron
www.sportweek.nl
Dat weet ik wel zeker! Kijk, verliezen bij dit Twente is niet goed maar geen man overboord natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Toen hadden jullie Guus en nog een aantal andere belangrijke mensen die nu ontbreken, en de concurrentie (met name Ajax) was zwakker. Kan nog wel eens spannend worden dit seizoen met AZ, PSV en Ajax.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:53 schreef StarGazer het volgende:
Stel je voor dat je met Spanjaarden in je elftal gaat spelen Real.
Ik begin ook steeds meer die kant op te neigen. In het begin stond het idee me totaal niet aan, maar hoe meer ik de reacties lees van sommige PSV-ers op het psv-netwerk, hoe meer ik besef dat het eigenlijk maar triest is om er zo tegenover te staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef twi het volgende:
Ik snap niet zo waarom het walgelijk zou zijn als PSV'er zijnde. Okee, Kluivert heeft een bedenkelijke reputatie, maar volgens mij is 'ie gewoon fit nu. En dan is het gewoon een regelrechte aanwinst, voor helemaal niks.
Wat ie in z'n "vrije tijd" doet zou mij nog niet eens zo boeien, meer het feit dat ie een über-Jood is. Als ik aan ajax denk, dan denk ik aan mannen zoals Patrick Kluivert.quote:
Stam in Ajax-shirt ook BS...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet niet hoe Twente vandaag speelden; maar zoals die vorige week en in de UEFA Cup speelden, dan mag je er echt niet verliezen hoor. Maar goed, alleen maar mooi.
Kluivert in een PSV-shirt zal altijd walgelijk zijn DD.
Inderdaad, maar wij vinden het prachtig omdat het een wereldverdediger is. Daarom vind ik het raar dat PSV'ers een wereldaanvaller als Kluivert niet gratis zouden willen hebben.quote:
Jonk, Vink, Wouters ook....quote:
Klopt ook, maar Kluivert is jarenlng het toonbeeld geweest van alles dat bij PSV in Ajax zo werd verafschuwd: een grote arrogante bek voorop. Zijn bedenkelijke privé-gebeuren telt natuurlijk ook mee voor veel mensen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:25 schreef twi het volgende:
Ik snap niet zo waarom het walgelijk zou zijn als PSV'er zijnde. Okee, Kluivert heeft een bedenkelijke reputatie, maar volgens mij is 'ie gewoon fit nu. En dan is het gewoon een regelrechte aanwinst, voor helemaal niks.
Zie mijn verhaaltje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wij vinden het prachtig omdat het een wereldverdediger is. Daarom vind ik het raar dat PSV'ers een wereldaanvaller als Kluivert niet gratis zouden willen hebben.
Geloof me, je bent niet de enigequote:Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik kan me nog alleen niet voorstellen dat Kluivert naar PSV zou willen...
Ik ook niet. Wil 'ie dat, dan is 'ie een nog grotere judas voor Ajax dan dat Stam dat voor PSV is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kan me nog alleen niet voorstellen dat Kluivert naar PSV zou willen...
En deze reacties maken dat ik eigenlijk nog meer hoop op zijn komst!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil 'ie dat, dan is 'ie een nog grotere judas voor Ajax dan dat Stam dat voor PSV is.
Thxquote:
hehe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef devv05 het volgende:
Dat gaat al gauw dit seizoen tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |