Mooiquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef Lemming22 het volgende:
Kluivert in een PSV-shirt, verliezen van een armoeiig Twente.
Dit wordt echt een kudtseizoen![]()
Dan heeft PSV niks te vertellen. Niet in de transfer, niet in de competitie en Europees al helemaal niets. Maar ik verwacht dat Chelsea Alex niet van de hand gaat doen nu hij net caps begint binnen te halen bij het Braziliaans elftal. Volgend seizoen speelt de Tank in Londen namelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef Radegast het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Alex nog naar Real vertrekt de komende dagen? Als Real en Chelsea het eens worden dan heeft PSV niet veel te vertellen toch?
Maar Chelsea is zo kapitaal krachtig dat ze wel een leuke speler trugkopen, of ze ruilen alex met een van real's spelersquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan heeft PSV niks te vertellen. Niet in de transfer, niet in de competitie en Europees al helemaal niets. Maar ik verwacht dat Chelsea Alex niet van de hand gaat doen nu hij net caps begint binnen te halen bij het Braziliaans elftal. Volgend seizoen speelt de Tank in Londen namelijk.
Erg handig tijdens een kutseizoen. Dan zul je ver komen.quote:
Moet hij dan niet 75% van de wedstrijden van Brazilie in de afgelopen 2 jaar hebben gespeeld? Dan zou hij komend seizoen nog steeds niet bij Chelsea mogen spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:27 schreef Lemming22 het volgende:
Maar ik verwacht dat Chelsea Alex niet van de hand gaat doen nu hij net caps begint binnen te halen bij het Braziliaans elftal. Volgend seizoen speelt de Tank in Londen namelijk.
Ach ja, Champions League maakt ongekende krachten in spelers losquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Erg handig tijdens een kutseizoen. Dan zul je ver komen.![]()
Sorry, iets sterkers kan ik niet verzinnen.![]()
Dit lees ik nu toch echt te vaak van een Ajacied. Willen jullie dan zo graag dat die mislukte seizoenen onder Koeman gezien worden als zijn fout? Kwam gewoon door die kutspelers in de selectie destijds hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef Bombardier het volgende:
Ja de hand van Koeman is vandaag pas echt zichtbaar geworden.
Van een Ajacied? Voel eens aan je voorhoofd!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dit lees ik nu toch echt te vaak van een Ajacied. Willen jullie dan zo graag dat die mislukte seizoenen onder Koeman gezien worden als zijn fout? Kwam gewoon door die kutspelers in de selectie destijds hoor![]()
Wat mekker je dan man.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Bombardier het volgende:
Van een Ajacied? Voel eens aan je voorhoofd!![]()
Hij heeft het twee jaar uitstekend gedaan bij Ajax. In 2004, na het kampioenschap,had ie zich moeten realiseren dat hij alleen nog maar kon verliezen bij Ajax. Na het EK2004 ging het fout.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:56 schreef koningdavid het volgende:
Onder Koeman zijn we wel 2 keer kampioen geworden, telkens CL gehaald, en hebben we ook de kwartfinale van de Champions League gehaald.
Mensen doen alsof hij Ajax compleet verwoest heeft ofzo. Beetje overdreven...
Laatste keer (denk ik): We hebben geen geld!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:16 schreef The_M het volgende:
Als PSV Kluivert gratis kan halen, kunnen ze toch ook nog een verdediger halen? Of verdient Kluivert 4 miljoen per jaar......Sankoh???
Maar we hebben toch wel een beetje nadat we al die spelers verkocht hebben?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laatste keer (denk ik): We hebben geen geld!
Het is óf Kluivert voor nop óf helemaal niks.
Het is op het einde even genoemd, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef LuNaTiC het volgende:
geen woord over PSV/Kluivert bij Studio Voetbal (tenminste, ik heb het een beetje half gevolgd, dus correct me if I'm wrong).
misschien lulkoek dat het al rond is. Dat er duidelijke interesse bestaat vanuit PSV is toch gewoon duidelijk? Zie ook artikel op de Frontpage nu Voetbal: 'Kluivert serieuze kandidaat PSV'quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef LuNaTiC het volgende:
geen woord over PSV/Kluivert bij Studio Voetbal (tenminste, ik heb het een beetje half gevolgd, dus correct me if I'm wrong).
Zou het dan toch allemaal nog lulkoek zijn?
Onzin. Wat Kluivert aan loon binnensleept, kunnen wij beter als aankoopsom gebruiken en een mindere naam met statiegeld van binnenhalen. Economisch verantwoorder. Kluivert zal een enorm economisch risico met zich meebrengen. Kijk de situaties bij Newcastle United en Valencia maar. Die jongen lijkt mentaal niet in staat zich economisch te renderen in professioneel voetbal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laatste keer (denk ik): We hebben geen geld!
Het is óf Kluivert voor nop óf helemaal niks.
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die het licht zienquote:Moet PSV Kluivert halen?
Jij koos voor de optie 'Ja'. De huidige tussenstand:
Ja - 45,7%
Nee, hij is niet goed genoeg - 10,6%
Nee, hij is te duur - 0,9%
Nee, hij past niet bij PSV - 40,0%
Geen mening - 2,6%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |