ik denk bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Kamp 1 : Semih, Micheline, Marcia en Egbert
Kamp 2: Monique, Sabrina, Etienne, Marcel, Jeroen, Hilde, Milica en Janine
Tijn, Rik en Marlies zweven een beetje tussen deze groepen in
Zullen we gaan protesteren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat de RED-PHONE op zondag over gaat, want dan kunnen ze dat op maandag meenemen in de live-uitzending.
Streamers worden gediscrimineerd door Hummie. Die mogen nooit op eerste rang zitten....
Maakt mij niet uit hoor, maar let niet al teveel op de taal hier, hoe later het wordt, hoe meer spelvoutenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:39 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Alcohol![]()
Haha... sorry... ik heb vandaag taalgroeiboekgesprek gehad... let dus nog iets teveel op taal![]()
Echt? Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef LuQas het volgende:
Hilde is impopulair!
Stom he die ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, maar let niet al teveel op de taal hier, hoe later het wordt, hoe meer spelvouten![]()
Maar nu maar weer ontopic, anders komen de mods weer![]()
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Flujas het volgende:
[..]
Zou Hummie hier niet ook een accountje hebben?
Ik ook, zit ademloos te luisterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef GJVH het volgende:
Ik vind deze nominatie-gesprekken wel boeiend!
EENSCH!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Rik scoort nu toch wel punten bij me... heerlijk dat taalgebruik
Slaapkamer imhoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef rubstar het volgende:
welke gesprekken zijn intressanter? de badkamer of de slaapkamert?
Dat gaat nog wat wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef Taz10 het volgende:
goed zo tijntje !!!!!! hijwordt knettergek van sjaan , joepie![]()
Zeker, die jongen heeft alles zeer goed doorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef GJVH het volgende:
Die Rik heeft echt superanalyses!
Ik had al het gevoel dat Marlies een dubbele bodem hadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef LuQas het volgende:
Ze zijn nu wel echt heel erg aan het roddelen. En Marlies begint nu ook wel een stuk minder lief te worden.
dat ze nog niet helemaal veilig was en dat jeroen waarschijnlijk op haar gaat stemmen, en dat bij die andere groep de jokers nogal vaak ter sprake kwamenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef GJVH het volgende:
Wat had Marlies gehoord?
sowieso vind ik Rik een van de meest nuchtere mensen in het huis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Rik scoort nu toch wel punten bij me... heerlijk dat taalgebruik
hoe noemen ze dat een wolf in schaapskleding?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef LuQas het volgende:
Ze zijn nu wel echt heel erg aan het roddelen. En Marlies begint nu ook wel een stuk minder lief te worden.
haha prachtig PRACHTIGquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert wordt al steevast papa genoemd door iedereen
Dat vertelt ze zelf dan weer nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef ThaSandman het volgende:
Op wie stemt Marlies.
Precies de juiste omschrijvingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe noemen ze dat een wolf in schaapskleding?
ja ik weet het nog niet.. moeilijk moeilijk.. maar ondertussen wel de mening van 15 mensen gepeild hebben -->quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat vertelt ze zelf dan weer niet![]()
oke maar ik verwacht geen veranderingen in marcia en milicia zonder pa of maquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne, Hilde, Janine en Egbert mogen van mij....
Met Etiënne is Marcel alleen
Met Hilde is Milica VRIJ
Met Egbert is Marcia VRIJ
Als Marlies maar blijft....
Mis je een Rob-figuur?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef toxikon het volgende:
plofkop is een likkert
maar wat me opvalt is dat er nog steeds geen alpha mannetje in de groep is die de leiding op zich neemt.
![]()
Zij speelt het spelletje goed, maar wel heel gemeen... als de rest daar eenmaal achter is krijgt ze daar denk ik nog wel last vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef rubstar het volgende:
[..]
ja ik weet het nog niet.. moeilijk moeilijk.. maar ondertussen wel de mening van 15 mensen gepeild hebben -->![]()
Ik denk omdat sommige nu met een partner/familielid in het huis zitten, dan voel je samen al sneller sterk en komen ze misschien sneller voor hun uitgesproken mening uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
Ongelovelijk dit geroddel!
Zo open... nooit verwacht.
Daar kan ik me ook veel bij voorstellen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef GJVH het volgende:
Ze zijn ook bang voor Janine in slechte tijden...
Ja is zoooo open.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
Nouja, open, sommigen blijven wel vaag.
Ik kan er niet helemaal wijs uit wie nou wat vindt.
en ondertussen spreekt ze zelf niet uit wie zij gaat stemmenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:52 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Zij speelt het spelletje goed, maar wel heel gemeen... als de rest daar eenmaal achter is krijgt ze daar denk ik nog wel last van![]()
Egbert is er overduidelijk ingezet als vaderfiguur, in een groep de leider/ de sturende en achter de schermen de trooster, zoekende naar evenwicht in een groep..quote:
Dus gemeenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ondertussen spreekt ze zelf niet uit wie zij gaat stemmen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef rubstar het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/_Stream1_26-08-06_005308.JPG]afbeelding][/URL]
Wel leuk dat ze van BB over de nominatie mogen praten, hebben ze toch wat geleerd van vorig jaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
Nouja, open, sommigen blijven wel vaag.
Ik kan er niet helemaal wijs uit wie nou wat vindt.
hehehquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hier doe je niemand een plezier mee....
![]()
mwa dat weet ik niet. Rob stond toch wel een heel stuk sterker in de groep.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Egbert is er overduidelijk ingezet als vaderfiguur, in een groep de leider/ de sturende en achter de schermen de trooster, zoekende naar evenwicht in een groep..
Dus die IS er wel
Ik ga ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Janine
Mooi moment om naar bed te gaan
Niemand maakt caps van E10quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik had verwacht dat er wel meer zouden staan.. achteraf blijkt dat ik de enige was..
Marlies en Semih zijn sowieso al door BB gestraft met een nominatie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:53 schreef Loedertje het volgende:
Ik denk dat e meeste nominaties zullen vallen op diegene die ze als concurrentie zien, Marlies maakt dus een grote kans op op het nominatiebankje te komen.Ook die dochter van die ene en die vriendin van die Turk btw..
Is voor de bakvisjes die nu op bed liggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niemand maakt caps van E10![]()
En geef ze eens ongelijk...
is toch leuk om DE man in ze blote billetjes te zien staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niemand maakt caps van E10![]()
En geef ze eens ongelijk...
Marcia zou denk ik vrijwillig gaan. (want ze heeft moederrol)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke maar ik verwacht geen veranderingen in marcia en milicia zonder pa of ma
Vieze slijmbal met z'n praatjes achter de rug van anderen om... maar als het erop aankomt durft ie niets te zeggen....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef rubstar het volgende:
[..]
is toch leuk om DE man in ze blote billetjes te zien staan![]()
hij heeft ook gewoon de moves van iemand van 12 ofzo, ik snap niet dat die vrouwen daar dat allemaal goed vinden.. Sabrina is natuurlijk niet onwijs snugger maar come on zeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:04 schreef toxikon het volgende:
ach gut dit is pathetic die losert
Shocked...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:05 schreef ruby het volgende:
Tjen ligt bij Sabrina in bed.
Nee, die gaat pas zondagmiddag/avond af.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
Goh, wat hebben een lol. RED PHONE NU!!!!
Laatsen waren Sugarly Hooper en Kelly... dus hij kan gelijk hebben....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:05 schreef robster16 het volgende:
E10: "Dat is lang geleden dat ik met 2 vrouwen in bed heb gelegen!"
uh ja.... DUH!![]()
![]()
wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef toxikon het volgende:
hehe plofkop in de zeik genomen door twee domme blondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nadeel is beetje dat Marcel, Hilde, E10 niet zoveel op hebben met een homofiele man....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
Van mij mag Rik nog wel even een tijdje blijven![]()
Denk dat we nog aardig wat leuke uitspraken kunnen verwachten van hem en ik heb al een stuk of 5 die ik liever zie vertrekken![]()
Meer is het idd nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
Hilde en Marcel hebben het over de opdrachten, ze denken iets met het pierebadje![]()
Kunnen die 3 ook sms'en?? Ze kunnen hem op de bak zetten maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nadeel is beetje dat Marcel, Hilde, E10 niet zoveel op hebben met een homofiele man....
Ik ben nu al kwijt hoe het verhaaltje begonquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
Sabrina gaat een spookverhaal vertellen![]()
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:16 schreef toxikon het volgende:
hahah zusje slaat de hand van plofkop weg als ie " per ongeluk" haar tiet wil aanraken. ze zit de hele tijd al met der handen voor haar borst met plofkop in de buurt
Vreemde reactie eigenlijk. Ik bedoel, als die dochter dat nou wil.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:21 schreef Papabear het volgende:
Egbert tegen Tijn: Ik zal jou nooit nomineren. Tenzij je met m'n dochter naar bed gaat, dan lig je d'r als eerste uit![]()
Marlies en Semih zitten er al op. En er is niet eens bekend hoe groot de bank is....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen die 3 ook sms'en?? Ze kunnen hem op de bak zetten maar meer ook niet.
Weet niet hoe hij in de uitzendingen wordt neergezet maar de kans is groot dat hij mag blijven (het Lieske verhaal)
Ik ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat Semih echt een enorm mooi hoofd heeft.
Monique.. hij is verliefd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik kij net op 4, wie is die bloedmooie vrouw, wat Marlies zei? Waar Egbert het mee eens is?
Volgens mij is dat al gebeurtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef KonnieKipke het volgende:
Er gaat nog wel een keer geneukt worden in deze BB.
hij is hardcore 2 the bone.. Hij vind Outblast onwijs cool.. en hij was naar Sensation Black geweestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
Rik wil naar Mysteryland. Geen homo dus maar een gothic of een emo![]()
Hij is para he, dan mag je dat...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef rubstar het volgende:
[..]
Monique.. hij is verliefd.
wat bezield die E10 trouwens.. gewoon proberen om de nep tietjes van een moeder van 2 kinderen aan te raken. kom op zeg wat doe je nou.
Het gaat een hele dik bezette bank worden, ik verwacht 6 of 7 mensen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Marlies en Semih zitten er al op. En er is niet eens bekend hoe groot de bank is....
Misschien als ze een genomineerde kiezen, dat ze een andere moeten kiezen....
Mooiste zou zijn (wat ze meetal op het eind deden) om vanaf begin open te moeten zeggen op wie je hebt gestemd.
Ik blijf het geen homo vinden, meer een mietjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij is hardcore 2 the bone.. Hij vind Outblast onwijs cool.. en hij was naar Sensation Black geweest![]()
Ze heeft echt iets exotisch over zich.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees nu pas dat Micheline uit Venezuela komt. Wist ik ook niet
Wij zijn het eigenlijk nooit eens, maar nu een keer welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wil Egbert eruit hebben... die slijmbal manipuleert alles...
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef cpuntb het volgende:
Hij vindt het helemaal niet leuk dat mich en sem erbij zitten![]()
hehehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef rubstar het volgende:
hij had een leuke avond geplant maarre.. die is nu ff voorbij.
Heeft ie zijn ogen nog wel open?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Hij kan nu even niet friemelen bij Sabrina.
Ik zit naar Michelinne te luisterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben het er nu over om gewoon de telefoon niet op te nemen
Ik vind ze wel leuk, ze doen het niet achterbaks ofzo. Het niet zoals Rob vorig jaar sneaky.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met zijn dochter erbij....
Stille wateren hebben diepe gronden..... Dat zijn Egbert en Marcia (let maar op)
Egbert mag er van mij ook uit, als doortrapte spel-speler.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is op andere stream met Egbert. Rik etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit naar Michelinne te luisteren![]()
Wat denk jezelf ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:35 schreef ThaSandman het volgende:
Heeft die E10 Semih nog aangesproken vandaag over dat met dat eten??????
behalve die stoere kroegklets over zijn vrienden heb ik nog niks zinnings van hem gehoordquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:37 schreef rubstar het volgende:
ik wil nog 1 mooi verhaal van E10 horen, hij heeft alleen geen gesprekstof om in te haken bij dit onderwerp
Ik denk t niet dus hij is gewoon een praatjeslip.quote:
Soort opa Koos, maar dan geraffineerd en gevaarlijkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
Egbert is echt een ouwe zeikerd, hij wil niet veranderen van plek![]()
Ik vind het nogal meevallen, heb helemaal geen Rob gevoel bij hem ofzo. Hij denkt wel veel na over het spel, maar dat hoef je hem niet kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marlies.... kussssssssssss
En Egbert praat haar naar haar kont....
Marlies zei: "Je kan hier over speculeren, maar..........."
Egbert: "Ja ja je kan altijd speculeren...."
Egbert is een na-aper..... een lawaai papegaai.... een verschrikkelijke kerel...
Egbert een naaper ??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marlies.... kussssssssssss
En Egbert praat haar naar haar kont....
Marlies zei: "Je kan hier over speculeren, maar..........."
Egbert: "Ja ja je kan altijd speculeren...."
Egbert is een na-aper..... een lawaai papegaai.... een verschrikkelijke kerel...
En lult mee met de spookverhalen.quote:
wat is een "Rob gevoel" ??? Dit is toch BB6?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, heb helemaal geen Rob gevoel bij hem ofzo. Hij denkt wel veel na over het spel, maar dat hoef je hem niet kwalijk te nemen.
Wat ik heb hem eerder hoorde zeggen over dat er bij het binnengaan van het huis een allochtoon binnen kwam lopen, denk ik Sem!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:44 schreef BB-King het volgende:
E10 voelt een negatieve sfeer in de slaapkamer.
Semih of zichzelf vraag ik me dan af...
hij weet dat ie niks bereikt heeft maaarr dat ligt natuuuurlijk niet aan zichzelf maar aan bad karma ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:44 schreef BB-King het volgende:
E10 voelt een negatieve sfeer in de slaapkamer.
Semih of zichzelf vraag ik me dan af...
Ik weet niet welke streams jij kijkt, en welke BB van welk land. Dit gaat over Big Brother 2006.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef Taz10 het volgende:
[..]
Egbert een naaper ??
luister eens goed, marlies is het die overal ja en amen op zegt![]()
Dat is wat ik heb overgehouden van vorig jaar. Er schijnen hier nog mensen rond te hangen met een chantal fobie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
wat is een "Rob gevoel" ??? Dit is toch BB6?
Jep, viel me ook opquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef ThaSandman het volgende:
Die Marcel en Jeroen beginnen wel een beetje los te komen.
Sem en Mich zijn weg en hij heeft weer praats...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef toxikon het volgende:
plofkop weet echt niet wanneer die moet stoppen![]()
Als ie schrikt van zijn eigen spookverhaal misschienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef rubstar het volgende:
E10 heeft ze diadeem nog in joh.. wanneer gaat ie af..
en hij ligt toch weer in der bedje he..
van die domme blondjes vond ik het wel goed gevonden ..als dat meisje dood is hoe weten ze dan dat het verhaal zo gaat...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:52 schreef BB-King het volgende:
Nou, effe googlen naar het verhaal van E10...
Ik kom uit bij Harry Potter en de Steen der Wijzenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:52 schreef BB-King het volgende:
Nou, effe googlen naar het verhaal van E10...
Nog beter als we zelf de camera's konden besturen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:52 schreef toxikon het volgende:
zou wel te gek zijn als er een knop op de talpa site stond waarmee een bewoner de bek gesnoerd kan worden voor 30 minuten![]()
En op een knopje kunnen drukken om een bewoner een stroomstoot toe te dienen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef ThaSandman het volgende:
Nog beter als we zelf de camera's konden besturen.
GMTAquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef Loedertje het volgende:
Stroomschokje geven ( bij 1000 sms-jes krijg die persoon een schok
T'is geen "Saw" ... hoewel dat wel een idee zou zijn met deze bewoners.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En op een knopje kunnen drukken om een bewoner een stroomstoot toe te dienen.![]()
Yep, meestal zijn streamgates 1+2 de belangrijke mainstreamsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Hé, ze zijn stiekem van stream gewisseld
Goedkope actiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef Coraatje het volgende:
hij ow gewoon een eng verhaal vertellen en dan net doen alsof hij er niet meer uit durft en zo steeds dichter tegen haar aan kruipen
Ben overgegaan op Stream 3, voor de giechel zusjes en lonsdale boy.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, meestal zijn streamgates 1+2 de belangrijke mainstreams
Ja, dan ben je wel geloofwaardig met je verhalen over al die vrouwen. Aan de andere kant, als het werkt? Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef Coraatje het volgende:
hij ow gewoon een eng verhaal vertellen en dan net doen alsof hij er niet meer uit durft en zo steeds dichter tegen haar aan kruipen
dan gaat mijn vakantie geld op aan sms voor plof, maar dan gaat er een wel twee of drie keer een stroomstoot door zijn vette lijf.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef Loedertje het volgende:
Stroomschokje geven ( bij 1000 sms-jes krijg die persoon een schok
zo te zien werkt hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, dan ben je wel geloofwaardig met je verhalen over al die vrouwen. Aan de andere kant, als het werkt? Waarom niet?![]()
Dat op zich is niet zo heel raar, dat doen meer mensen van het mannelijke geslacht (kan hem nog geen man noemen)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef rubstar het volgende:
die moves van hem zijn overduidelijk.. die vrouwen zijn 27 en 35, hebben kinderen.. ik bedoel.. dit klopt toch niet.. zit gewoon iemand een moeder te versieren..
De twee zusjes gedragen zich wel een beetje als tienermeisjes...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef rubstar het volgende:
die moves van hem zijn overduidelijk.. die vrouwen zijn 27 en 35, hebben kinderen.. ik bedoel.. dit klopt toch niet.. zit gewoon iemand een moeder te versieren..
En het is ook geen "The shining" waar ineens een Herman Finkers wannabee opduikt met een fout bankstel....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T'is geen "Saw" ... hoewel dat wel een idee zou zijn met deze bewoners.
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T'is geen "Saw" ... hoewel dat wel een idee zou zijn met deze bewoners.
ik had het ook meer over de vrouwen.. die prikken daar toch door heen of wat? dat enge verhale gedoe deed ik 10 jaar terug op de basischool met kamp om een kusje te krijgen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat op zich is niet zo heel raar, dat doen meer mensen van het mannelijke geslacht (kan hem nog geen man noemen)
Nogal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:59 schreef toxikon het volgende:
volgens mij spelen de zusjes een beetje met plofkop
Nou nou, niet zo simpel he, niet op de man spelen hier, ik dacht dat jullie vriendjes waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En het is ook geen "The shining" waar ineens een Herman Finkers wannabee opduikt met een fout bankstel....
Maar het gaat hier gewoon om de streams van BB6....
Word jij niet een enorm flauw van jezelf met iedere keer dezelfde opmerking. Of denk je echt dat je nog steeds grappig bent. Idioot!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het is ook geen "The shining" waar ineens een Herman Finkers wannabee opduikt met een fout bankstel....
Maar het gaat hier gewoon om de streams van BB6....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |