ik denk bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in mijn ogen nu verschillende kampen...
Kamp 1 : Semih, Micheline, Marcia en Egbert
Kamp 2: Monique, Sabrina, Etienne, Marcel, Jeroen, Hilde, Milica en Janine
Tijn, Rik en Marlies zweven een beetje tussen deze groepen in
Zullen we gaan protesteren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat de RED-PHONE op zondag over gaat, want dan kunnen ze dat op maandag meenemen in de live-uitzending.
Streamers worden gediscrimineerd door Hummie. Die mogen nooit op eerste rang zitten....
Maakt mij niet uit hoor, maar let niet al teveel op de taal hier, hoe later het wordt, hoe meer spelvoutenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:39 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Alcohol![]()
Haha... sorry... ik heb vandaag taalgroeiboekgesprek gehad... let dus nog iets teveel op taal![]()
Echt? Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef LuQas het volgende:
Hilde is impopulair!
Stom he die ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, maar let niet al teveel op de taal hier, hoe later het wordt, hoe meer spelvouten![]()
Maar nu maar weer ontopic, anders komen de mods weer![]()
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Flujas het volgende:
[..]
Zou Hummie hier niet ook een accountje hebben?
Ik ook, zit ademloos te luisterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef GJVH het volgende:
Ik vind deze nominatie-gesprekken wel boeiend!
EENSCH!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Rik scoort nu toch wel punten bij me... heerlijk dat taalgebruik
Slaapkamer imhoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef rubstar het volgende:
welke gesprekken zijn intressanter? de badkamer of de slaapkamert?
Dat gaat nog wat wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef Taz10 het volgende:
goed zo tijntje !!!!!! hijwordt knettergek van sjaan , joepie![]()
Zeker, die jongen heeft alles zeer goed doorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef GJVH het volgende:
Die Rik heeft echt superanalyses!
Ik had al het gevoel dat Marlies een dubbele bodem hadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef LuQas het volgende:
Ze zijn nu wel echt heel erg aan het roddelen. En Marlies begint nu ook wel een stuk minder lief te worden.
dat ze nog niet helemaal veilig was en dat jeroen waarschijnlijk op haar gaat stemmen, en dat bij die andere groep de jokers nogal vaak ter sprake kwamenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef GJVH het volgende:
Wat had Marlies gehoord?
sowieso vind ik Rik een van de meest nuchtere mensen in het huis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Rik scoort nu toch wel punten bij me... heerlijk dat taalgebruik
hoe noemen ze dat een wolf in schaapskleding?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef LuQas het volgende:
Ze zijn nu wel echt heel erg aan het roddelen. En Marlies begint nu ook wel een stuk minder lief te worden.
haha prachtig PRACHTIGquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert wordt al steevast papa genoemd door iedereen
Dat vertelt ze zelf dan weer nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef ThaSandman het volgende:
Op wie stemt Marlies.
Precies de juiste omschrijvingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe noemen ze dat een wolf in schaapskleding?
ja ik weet het nog niet.. moeilijk moeilijk.. maar ondertussen wel de mening van 15 mensen gepeild hebben -->quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat vertelt ze zelf dan weer niet![]()
oke maar ik verwacht geen veranderingen in marcia en milicia zonder pa of maquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etiënne, Hilde, Janine en Egbert mogen van mij....
Met Etiënne is Marcel alleen
Met Hilde is Milica VRIJ
Met Egbert is Marcia VRIJ
Als Marlies maar blijft....
Mis je een Rob-figuur?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef toxikon het volgende:
plofkop is een likkert
maar wat me opvalt is dat er nog steeds geen alpha mannetje in de groep is die de leiding op zich neemt.
![]()
Zij speelt het spelletje goed, maar wel heel gemeen... als de rest daar eenmaal achter is krijgt ze daar denk ik nog wel last vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef rubstar het volgende:
[..]
ja ik weet het nog niet.. moeilijk moeilijk.. maar ondertussen wel de mening van 15 mensen gepeild hebben -->![]()
Ik denk omdat sommige nu met een partner/familielid in het huis zitten, dan voel je samen al sneller sterk en komen ze misschien sneller voor hun uitgesproken mening uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
Ongelovelijk dit geroddel!
Zo open... nooit verwacht.
Daar kan ik me ook veel bij voorstellen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef GJVH het volgende:
Ze zijn ook bang voor Janine in slechte tijden...
Ja is zoooo open.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
Nouja, open, sommigen blijven wel vaag.
Ik kan er niet helemaal wijs uit wie nou wat vindt.
en ondertussen spreekt ze zelf niet uit wie zij gaat stemmenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:52 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Zij speelt het spelletje goed, maar wel heel gemeen... als de rest daar eenmaal achter is krijgt ze daar denk ik nog wel last van![]()
Egbert is er overduidelijk ingezet als vaderfiguur, in een groep de leider/ de sturende en achter de schermen de trooster, zoekende naar evenwicht in een groep..quote:
Dus gemeenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ondertussen spreekt ze zelf niet uit wie zij gaat stemmen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef rubstar het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/_Stream1_26-08-06_005308.JPG]afbeelding][/URL]
Wel leuk dat ze van BB over de nominatie mogen praten, hebben ze toch wat geleerd van vorig jaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
Nouja, open, sommigen blijven wel vaag.
Ik kan er niet helemaal wijs uit wie nou wat vindt.
hehehquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hier doe je niemand een plezier mee....
![]()
mwa dat weet ik niet. Rob stond toch wel een heel stuk sterker in de groep.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Egbert is er overduidelijk ingezet als vaderfiguur, in een groep de leider/ de sturende en achter de schermen de trooster, zoekende naar evenwicht in een groep..
Dus die IS er wel
Ik ga ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Janine
Mooi moment om naar bed te gaan
Niemand maakt caps van E10quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik had verwacht dat er wel meer zouden staan.. achteraf blijkt dat ik de enige was..
Marlies en Semih zijn sowieso al door BB gestraft met een nominatie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:53 schreef Loedertje het volgende:
Ik denk dat e meeste nominaties zullen vallen op diegene die ze als concurrentie zien, Marlies maakt dus een grote kans op op het nominatiebankje te komen.Ook die dochter van die ene en die vriendin van die Turk btw..
Is voor de bakvisjes die nu op bed liggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niemand maakt caps van E10![]()
En geef ze eens ongelijk...
is toch leuk om DE man in ze blote billetjes te zien staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niemand maakt caps van E10![]()
En geef ze eens ongelijk...
Marcia zou denk ik vrijwillig gaan. (want ze heeft moederrol)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke maar ik verwacht geen veranderingen in marcia en milicia zonder pa of ma
Vieze slijmbal met z'n praatjes achter de rug van anderen om... maar als het erop aankomt durft ie niets te zeggen....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef rubstar het volgende:
[..]
is toch leuk om DE man in ze blote billetjes te zien staan![]()
hij heeft ook gewoon de moves van iemand van 12 ofzo, ik snap niet dat die vrouwen daar dat allemaal goed vinden.. Sabrina is natuurlijk niet onwijs snugger maar come on zeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:04 schreef toxikon het volgende:
ach gut dit is pathetic die losert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |