Shocked...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:05 schreef ruby het volgende:
Tjen ligt bij Sabrina in bed.
Nee, die gaat pas zondagmiddag/avond af.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
Goh, wat hebben een lol. RED PHONE NU!!!!
Laatsen waren Sugarly Hooper en Kelly... dus hij kan gelijk hebben....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:05 schreef robster16 het volgende:
E10: "Dat is lang geleden dat ik met 2 vrouwen in bed heb gelegen!"
uh ja.... DUH!![]()
![]()
wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef toxikon het volgende:
hehe plofkop in de zeik genomen door twee domme blondjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nadeel is beetje dat Marcel, Hilde, E10 niet zoveel op hebben met een homofiele man....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
Van mij mag Rik nog wel even een tijdje blijven![]()
Denk dat we nog aardig wat leuke uitspraken kunnen verwachten van hem en ik heb al een stuk of 5 die ik liever zie vertrekken![]()
Meer is het idd nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
Hilde en Marcel hebben het over de opdrachten, ze denken iets met het pierebadje![]()
Kunnen die 3 ook sms'en?? Ze kunnen hem op de bak zetten maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nadeel is beetje dat Marcel, Hilde, E10 niet zoveel op hebben met een homofiele man....
Ik ben nu al kwijt hoe het verhaaltje begonquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
Sabrina gaat een spookverhaal vertellen![]()
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:16 schreef toxikon het volgende:
hahah zusje slaat de hand van plofkop weg als ie " per ongeluk" haar tiet wil aanraken. ze zit de hele tijd al met der handen voor haar borst met plofkop in de buurt
Vreemde reactie eigenlijk. Ik bedoel, als die dochter dat nou wil.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:21 schreef Papabear het volgende:
Egbert tegen Tijn: Ik zal jou nooit nomineren. Tenzij je met m'n dochter naar bed gaat, dan lig je d'r als eerste uit![]()
Marlies en Semih zitten er al op. En er is niet eens bekend hoe groot de bank is....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen die 3 ook sms'en?? Ze kunnen hem op de bak zetten maar meer ook niet.
Weet niet hoe hij in de uitzendingen wordt neergezet maar de kans is groot dat hij mag blijven (het Lieske verhaal)
Ik ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat Semih echt een enorm mooi hoofd heeft.
Monique.. hij is verliefd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik kij net op 4, wie is die bloedmooie vrouw, wat Marlies zei? Waar Egbert het mee eens is?
Volgens mij is dat al gebeurtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef KonnieKipke het volgende:
Er gaat nog wel een keer geneukt worden in deze BB.
hij is hardcore 2 the bone.. Hij vind Outblast onwijs cool.. en hij was naar Sensation Black geweestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
Rik wil naar Mysteryland. Geen homo dus maar een gothic of een emo![]()
Hij is para he, dan mag je dat...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef rubstar het volgende:
[..]
Monique.. hij is verliefd.
wat bezield die E10 trouwens.. gewoon proberen om de nep tietjes van een moeder van 2 kinderen aan te raken. kom op zeg wat doe je nou.
Het gaat een hele dik bezette bank worden, ik verwacht 6 of 7 mensen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Marlies en Semih zitten er al op. En er is niet eens bekend hoe groot de bank is....
Misschien als ze een genomineerde kiezen, dat ze een andere moeten kiezen....
Mooiste zou zijn (wat ze meetal op het eind deden) om vanaf begin open te moeten zeggen op wie je hebt gestemd.
Ik blijf het geen homo vinden, meer een mietjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij is hardcore 2 the bone.. Hij vind Outblast onwijs cool.. en hij was naar Sensation Black geweest![]()
Ze heeft echt iets exotisch over zich.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees nu pas dat Micheline uit Venezuela komt. Wist ik ook niet
Wij zijn het eigenlijk nooit eens, maar nu een keer welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wil Egbert eruit hebben... die slijmbal manipuleert alles...
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef cpuntb het volgende:
Hij vindt het helemaal niet leuk dat mich en sem erbij zitten![]()
hehehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef rubstar het volgende:
hij had een leuke avond geplant maarre.. die is nu ff voorbij.
Heeft ie zijn ogen nog wel open?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Hij kan nu even niet friemelen bij Sabrina.
Ik zit naar Michelinne te luisterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben het er nu over om gewoon de telefoon niet op te nemen
Ik vind ze wel leuk, ze doen het niet achterbaks ofzo. Het niet zoals Rob vorig jaar sneaky.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met zijn dochter erbij....
Stille wateren hebben diepe gronden..... Dat zijn Egbert en Marcia (let maar op)
Egbert mag er van mij ook uit, als doortrapte spel-speler.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is op andere stream met Egbert. Rik etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit naar Michelinne te luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |