Meer is het idd nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
Hilde en Marcel hebben het over de opdrachten, ze denken iets met het pierebadje![]()
Kunnen die 3 ook sms'en?? Ze kunnen hem op de bak zetten maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nadeel is beetje dat Marcel, Hilde, E10 niet zoveel op hebben met een homofiele man....
Ik ben nu al kwijt hoe het verhaaltje begonquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
Sabrina gaat een spookverhaal vertellen![]()
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:16 schreef toxikon het volgende:
hahah zusje slaat de hand van plofkop weg als ie " per ongeluk" haar tiet wil aanraken. ze zit de hele tijd al met der handen voor haar borst met plofkop in de buurt
Vreemde reactie eigenlijk. Ik bedoel, als die dochter dat nou wil.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:21 schreef Papabear het volgende:
Egbert tegen Tijn: Ik zal jou nooit nomineren. Tenzij je met m'n dochter naar bed gaat, dan lig je d'r als eerste uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |