wat is een "Rob gevoel" ??? Dit is toch BB6?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, heb helemaal geen Rob gevoel bij hem ofzo. Hij denkt wel veel na over het spel, maar dat hoef je hem niet kwalijk te nemen.
Wat ik heb hem eerder hoorde zeggen over dat er bij het binnengaan van het huis een allochtoon binnen kwam lopen, denk ik Sem!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:44 schreef BB-King het volgende:
E10 voelt een negatieve sfeer in de slaapkamer.
Semih of zichzelf vraag ik me dan af...
hij weet dat ie niks bereikt heeft maaarr dat ligt natuuuurlijk niet aan zichzelf maar aan bad karma ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:44 schreef BB-King het volgende:
E10 voelt een negatieve sfeer in de slaapkamer.
Semih of zichzelf vraag ik me dan af...
Ik weet niet welke streams jij kijkt, en welke BB van welk land. Dit gaat over Big Brother 2006.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:43 schreef Taz10 het volgende:
[..]
Egbert een naaper ??
luister eens goed, marlies is het die overal ja en amen op zegt![]()
Dat is wat ik heb overgehouden van vorig jaar. Er schijnen hier nog mensen rond te hangen met een chantal fobie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
wat is een "Rob gevoel" ??? Dit is toch BB6?
Jep, viel me ook opquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef ThaSandman het volgende:
Die Marcel en Jeroen beginnen wel een beetje los te komen.
Sem en Mich zijn weg en hij heeft weer praats...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef toxikon het volgende:
plofkop weet echt niet wanneer die moet stoppen![]()
Als ie schrikt van zijn eigen spookverhaal misschienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef rubstar het volgende:
E10 heeft ze diadeem nog in joh.. wanneer gaat ie af..
en hij ligt toch weer in der bedje he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |