Geef Hilde een kansquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:14 schreef LuQas het volgende:
Ik wou dat ze er een soort Mona II in hadden gestopt.
Hij moest ook van ver komen.quote:
Dat is Sabrina... en die heeft dus dat hartje..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef Zody het volgende:
Om even terug te komen op die tattoo, hier de onduidelijke foto, even naar beneden scrollen voor het tunderdome plaatje:
[COS #71] Tuin in aantocht?
Lost!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:17 schreef NorthernStar het volgende:
Die van Tijn is een soort zonnewiel
[afbeelding]
Dat die nog niet om een wijntje heeft gevraagd.quote:
Ja bedankt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Zody, deze is wel duidelijk toch?
Jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef rubstar het volgende:
heeft Hilde ook implantaten??
k had het wel gewten! Zuipen! Zeker in het weekend!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat die nog niet om een wijntje heeft gevraagd.
BTW, niemand van het huis zit eigenlijk om een borreltje te vragen.
Dat schijnt wel zo te zijn, maar dan vind ik ze een beetje...slapjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef rubstar het volgende:
heeft Hilde ook implantaten??
ze heeft ze er ook in laten zetten toen ze nog heel mager was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn, maar dan vind ik ze een beetje...slapjes.
Ik kan me Hilde niet heel mager voorstellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:22 schreef intoyou het volgende:
[..]
ze heeft ze er ook in laten zetten toen ze nog heel mager was.
Dat hoor ik al.... die van Janine zijn toch hoop ik puur natuurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:22 schreef ruby het volgende:
Ze hebben het over nepborsten JufJoop.
Best of BB5?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Heb even een film gekeken, maar volgens mij heb ik niets gemist hier. Ze zitten nog hetzelfde als toen ik de streams uitdeed
Kun je nagaan hoe goed ze gelukt zijn. Niet van de echte te onderscheiden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mwah echt eerlijk is ze idd niet, ze zei vanmiddag tegen Marcia dat de boobjob van Sabrina lelijk is, en dat ze dat echt niet wilt.. en nu zegt ze dat het bij iedereen daar onwijs mooi is gedaan.. tsja.. ze is een beetje aan het mee lullen..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
Janine meldt weer dat ze heel eerlijk is.
Waarom vind ik dat nou zo ongeloofwaardig klinken?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed ze gelukt zijn. Niet van de echte te onderscheiden.
Is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik weet niet het hele verhaal meer, maar toen ze ziek werd is ze zo dik geworden. Volgens mij vertelde ze dat dat pas twee jaar geleden is geweest. Ze zit er zelfs overigens niet mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me Hilde niet heel mager voorstellen.
ze had het toch over die van Milicaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
mwah echt eerlijk is ze idd niet, ze zei vanmiddag tegen Marcia dat de boobjob van Sabrina lelijk is, en dat ze dat echt niet wilt.. en nu zegt ze dat het bij iedereen daar onwijs mooi is gedaan.. tsja.. ze is een beetje aan het mee lullen..
Waarvan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef lionsguy18 het volgende:
Is er al een top 5 lijstje of zoiets?
Waarom heeft ze het in vredesnaam gedaan dan. Had ze een kleine A ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef rubstar het volgende:
Milica heeft een lening genomen voor der tiete.. ik wist niet dat je Leen daarvoor kon gebruiken
Dat bedoel ik. Ze is gewoon niet wijs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
mwah echt eerlijk is ze idd niet, ze zei vanmiddag tegen Marcia dat de boobjob van Sabrina lelijk is, en dat ze dat echt niet wilt.. en nu zegt ze dat het bij iedereen daar onwijs mooi is gedaan.. tsja.. ze is een beetje aan het mee lullen..
Misschien is ze een onzeker tiepje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef Zody het volgende:
Milica heeft een lening genomen voor een borstvegroting.... hoe dom kan je zijn
heeft ze niet verteldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het in vredesnaam gedaan dan. Had ze een kleine A ofzo
Ze zegt van niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef Scrupules het volgende:
die marlies is verdacht stil tijdens het siliconen gesprek, die heeft toch ook gewoon neppe?
Nee, ze maakt er zelf de meeste grapjes over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef intoyou het volgende:
ik weet niet het hele verhaal meer, maar toen ze ziek werd is ze zo dik geworden. Volgens mij vertelde ze dat dat pas twee jaar geleden is geweest. Ze zit er zelfs overigens niet mee.
Zelfvertrouwen krijg je niet door een borstvergroting... je moet je gewoon fijn kunnen voelen in je eigen lichaam... niemand is helemaal perfectquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:28 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Misschien is ze een onzeker tiepje.
Ik denk dat het heel erg kan helpen om weer zelfvertrouwen te krijgen als je super onzeker bent over 1 ding (je borsten bijv.). Sommige mensen voelen zich ook pas gelukkig als hun neus recht staat, ze 30 kilo zijn afgevallen, ze een ander kapsel hebben etc,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:30 schreef JufJoop het volgende:
Zelfvertrouwen krijg je niet door een borstvergroting... je moet je gewoon fijn kunnen voelen in je eigen lichaam... niemand is helemaal perfect![]()
Haar borsten zijn gewoon supermooi. Ik heb ook genoeg mooie-echte-tieten gezien, dus zo gek is t niet.quote:
True that.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg kan helpen om weer zelfvertrouwen te krijgen als je super onzeker bent over 1 ding (je borsten bijv.). Sommige mensen voelen zich ook pas gelukkig als hun neus recht staat, ze 30 kilo zijn afgevallen, ze een ander kapsel hebben etc,
Heus, ik voel me verdomde onzeker met harige benen op het strand. Even scheren et voila: ik voel me weer prima. Klein voorbeeldje, maar ik denk dat het net zo werkt met een erg onzeker gevoel over je borsten.
Ja, alleen batterijen wisselen op commando van BB.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef JufJoop het volgende:
Stond er iets op de tv? Hij zoomde ineens in...
nja.. maar ze is onwijs lang.. en dan is het meestal aan de bovenkant niet zo goed..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar borsten zijn gewoon supermooi. Ik heb ook genoeg mooie-echte-tieten gezien, dus zo gek is t niet.
Batterijen wisselen alleen op commando van BBquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef JufJoop het volgende:
Stond er iets op de tv? Hij zoomde ineens in...
Dat is nou vrouwenpraat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:33 schreef rubstar het volgende:
waar hebben ze het in godsnaam over.. zien er toch goed verder.. alsof ze allemaal onwijs vet zijn ofzo.
Maar benen scheren is wel iets anders dan een lening nemen voor een borstvergroting... daarbij ben je nog jong, denk er eerst eens over na...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg kan helpen om weer zelfvertrouwen te krijgen als je super onzeker bent over 1 ding (je borsten bijv.). Sommige mensen voelen zich ook pas gelukkig als hun neus recht staat, ze 30 kilo zijn afgevallen, ze een ander kapsel hebben etc,
Heus, ik voel me verdomde onzeker met harige benen op het strand. Even scheren et voila: ik voel me weer prima. Klein voorbeeldje, maar ik denk dat het net zo werkt met een erg onzeker gevoel over je borsten.
Dat zou ik dan idd niet kunnen weten gezien t feit dat ik zelf niet súperlang ben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef rubstar het volgende:
[..]
nja.. maar ze is onwijs lang.. en dan is het meestal aan de bovenkant niet zo goed..
quote:
Dat ben ik wel met je eens...ze was wel héél erg jong en dan zou ik er nog even niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef JufJoop het volgende:
Maar benen scheren is wel iets anders dan een lening nemen voor een borstvergroting... daarbij ben je nog jong, denk er eerst eens over na...
Och ja... als zij er gelukkig mee is... ik zou er niet aan beginnen... (liever een goede psycholoogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens...ze was wel héél erg jong en dan zou ik er nog even niet aan beginnen.
Ik denk dat zelfs een goede psycholoog haar boobs niet groter kon lullenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:38 schreef JufJoop het volgende:
Och ja... als zij er gelukkig mee is... ik zou er niet aan beginnen... (liever een goede psycholoog)
Rik haakte er wel op in nadat Semih het had gezegdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
Janine haar stem hoor je ook over al he, zegt Tijn.
-edit- Misschien was het wel Rik.
Janine hoor je overal bovenuit iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:38 schreef Marrije het volgende:
Semih: die stem van Janine hoor je echt overal, of je nou in bed ligt of. . .
Ik vind het alleen maar handig![]()
Janine praat ook altijd...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
Janine haar stem hoor je ook over al he, zegt Tijn.
-edit- Misschien was het wel Rik.
Misschien wel om je zelfbeeld wat op te vijzelen ofzo.... en je ook trots kunt zijn op kleine borsten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een goede psycholoog haar boobs niet groter kon lullenDus daar schiet je dan niks mee op.
Op die leeftijd een lening nemen voor een borstvergroting klinkt mij ook niet echt jofel in de oren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar benen scheren is wel iets anders dan een lening nemen voor een borstvergroting... daarbij ben je nog jong, denk er eerst eens over na...
Misschien kan hij iemand wel aan het idee laten wennen dat je goed bent zoals je bentquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een goede psycholoog haar boobs niet groter kon lullenDus daar schiet je dan niks mee op.
Kan me er wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef ruby het volgende:
Hilde is wel 200 euro kwijt als ze naar de kapper moet; 2 kleuren, föhnen...en toen ging de stream bufferen.
En ik vind mijn 16 euro al zo veel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef ruby het volgende:
Hilde is wel 200 euro kwijt als ze naar de kapper moet; 2 kleuren, föhnen...en toen ging de stream bufferen.
Ik denk dat dat verschrikkelijk moeilijk is als je jong en onzeker bent en er compleet van overtuigd bent dat je heel erg kleine (en dus lelijke) borsten hebt. Volgens mij helpt alleen de tijd in dit soort gevallen. Vaak als je ouder wordt ga je toch wat anders tegen uiterlijkheden aankijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wel om je zelfbeeld wat op te vijzelen ofzo.... en je ook trots kunt zijn op kleine borsten.
hier ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:43 schreef Zody het volgende:
Mijn streams stoppen steeds...
Er is dus nog wel drank over en dat mogen ze ook gewoon opdrinken vanavond?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
Rik heeft trek in een borrel. Partytime!
Gisteren geweest, het was 52.50. Maar dat is wel inclusief wax.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik vind mijn 16 euro al zo veel.
Zeker weten. En wat ik al helemaal niet begrijp is dat ze toch van vooral jongens overal zullen horen dat ze siliconen lelijk vinden. Dat ze ondanks dat tóch nog kiezen om hun borsten te mismaken (want zo zie ik het) is onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Tenzij je echt een platte plank van boven bent zie ik ook niet in waarom je je borsten zou moeten laten vergroten. Ook kleine borsten kunnen heel bijzonder en charmant zijn.
\
Er is volgens mij nog heel veelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is dus nog wel drank over en dat mogen ze ook gewoon opdrinken vanavond?
ik weet niet of ik dit allemaal wel wilt horenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Monique heeft de bevalling van haar tweede kind zelf gedaan, omdat het zo snel ging. Het kind was er binnen een half uur.
Ongelooflijk. De dag dat ik 110 gulden moet betalen voor een kapper, ga ik het wel zelf knippen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gisteren geweest, het was 52.50. Maar dat is wel inclusief wax.. Mensen bedankt voor jullie verjaardagsfelicitaties
, nu ga ik zuipen.
Schijnbaar ja. Alleen wil Hilde geen wijntje, ze heeft liever wat sterkers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is dus nog wel drank over en dat mogen ze ook gewoon opdrinken vanavond?
Misschien dat het om de opvulling in truitjes/bikini's en zo gaat. Maar goed, mannen hoor je meestal ook zeggen dat ze vrouwen met make up op niet mooi vinden en elke keer weer als ik opgemaakt ben dan krijg ik allemaal complimentjes en zonder make up nauwelijks (ik zou bijv. een dankbaar object in een metamorfose show zijn...eerst zonder make up laten zien en dan metquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. En wat ik al helemaal niet begrijp is dat ze toch van vooral jongens overal zullen horen dat ze siliconen lelijk vinden. Dat ze ondanks dat tóch nog kiezen om hun borsten te mismaken (want zo zie ik het) is onbegrijpelijk.
Uiteindelijk kijkt iedere jongen hier doorheen... de meisjes met dikke lagen make-up zijn (in ieder geval in mijn buurt) meestal alleen voor een avondje...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat het om de opvulling in truitjes/bikini's en zo gaat. Maar goed, mannen hoor je meestal ook zeggen dat ze vrouwen met make up op niet mooi vinden en elke keer weer als ik opgemaakt ben dan krijg ik allemaal complimentjes en zonder make up nauwelijks (ik zou bijv. een dankbaar object in een metamorfose show zijn...eerst zonder make up laten zien en dan met)
beetje behoorlijk wel ja....maar bij mij loopt die ook steeds vast!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een open deur in te trappen: vinden jullie het langzamerhand ook zeer vervelend worden op de streams?
Het kan beter inderdaad. Maar ja, ik blijf toch luisteren in de hoop dat er iets spectaculairs gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een open deur in te trappen: vinden jullie het langzamerhand ook zeer vervelend worden op de streams?
semmiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
wie gaat er NU al slapen?
Ik heb de streams uitgedaan. Is dat een antwoord op je vraag?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
lijkt wel iedere keer het zelfde plaatje!!!( ja ik weet dat het niet zo is)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB250894.jpg]afbeelding][/URL]
Zo ongeveer jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgedaan. Is dat een antwoord op je vraag?
jupquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
JA ECHT!!!!!!!!!!!! Er staat een telefoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
echt?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
JA ECHT!!!!!!!!!!!! Er staat een telefoon(maar die gaat niet over....)
En ze bellen met de bestellijn, en dat is ook een telefoon.
Aaaargh, dat zijn van die plastic klompachtige krengen. Heeeeel eng.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
wat zijn dat nou weer voor achterlijke dingen die ze aan heeft> Schoenen met gaten![]()
[afbeelding]
ik denk dat ik dat helemaal niet erg vind.... ben eigenlijk best wel moequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dat iedereen vanavond vroeg in bed ligt in dat huis.... en dat voor een vrijdagavond.
Schandalig dat ik dit moet meemaken voor m'n vakantie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dat iedereen vanavond vroeg in bed ligt in dat huis.... en dat voor een vrijdagavond.
Ze beginnen nu een alcoholische versnapering te nemen, dus er is nog beetje hoop.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
OK-schoeiselquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef ruby het volgende:
Aaaargh, dat zijn van die plastic klompachtige krengen. Heeeeel eng.![]()
Lekker op tijd naar bedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja![]()
Het boeit nog voor geen meter.. en daar baal ik stevig van
vind het een beetje mietig....hoop dat ze een puinhoop achter laten en dat sjaan morgen ochtend weer door het lint gaat ...( wel ff wachten tot ik wakker ben)!!!!....of straks als iedereen slaapt DE TELEFOON.........quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Ze schijnen Crocs te worden genoemd las ik een paar stukjes terug.. Ik heb ze wel eens in een sportwinkel zien hangen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OK-schoeisel(OK als in operatiekamer)
Ik herinner me ook die bontdingen met pompoms en al die verschrikkelijke puntschoenen nog, dus er wordt wat afverzonnen op schoengebiedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:03 schreef ruby het volgende:
Ze schijnen Crocs te worden genoemd las ik een paar stukjes terug.. Ik heb ze wel eens in een sportwinkel zien hangen.
Hoe verzinnen ze het?![]()
Nou, ik geef ze groot gelijk! Elkaars lekkere lijf naast je in bed is altijd beter dan dat saaie gedoe verder in het huis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef JufJoop het volgende:
Micheline en Semih gaan saampjes naar bed
Mensen met dit soort creepy schoenen verdienen een boete.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me ook die bontdingen met pompoms en al die verschrikkelijke puntschoenen nog, dus er wordt wat afverzonnen op schoengebied![]()
Semih niet nee... maar Micheline wel denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline kunnen het niet meer tegenhouden
Cappers klaar??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Even niet opgelet: is het wel Semih??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Semih zei tegen Micheline: Pak die vibo van Sjaan 's effe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
Kut, ik kan ze net niet verstaan.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:11 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Even niet opgelet: is het wel Semih??![]()
Met dit soort beelden moeten we het van het geluid hebben.quote:
Ja, niet Tijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:11 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Even niet opgelet: is het wel Semih??![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Semih zei tegen Micheline: Pak die vibo van Sjaan 's effe.![]()
hahaha was je ook net te laat voor een shot dat ze in der blote trut stondquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2508101.jpg]afbeelding][/URL]
Hij wilde dan ook de vibo voor zich zelf hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk toch echt dat Semih liever zelf als vibo dient.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Doet me denken aan vorig jaar. Wij hadden allemaal de speakers op max volume staan en opeens knalde er een omroep door de speakers
moe tje koptelefoon opzetten en dan op geluid op 20quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
Kut, ik kan ze net niet verstaan.
Of camera's die er doorheen kunnen kijken. Dat hadden ze geloof ik in Engeland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Die dekens/dat dekbed moesten ze eigenlijk gewoon verbieden.
Had Rob z'n been laten liggen dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:15 schreef Taz10 het volgende:
kut zit je net lekker in je koptelefoon krijg je een poot te zien
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:15 schreef Taz10 het volgende:
kut zit je net lekker in je koptelefoon krijg je een poot te zien
Denk ook niet dat ze een nummertje gaan maken. Maar Semih's handjes zullen wel even ronddwalen onder die dekens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij durft Micheline niet
Van die warmtecams of zo? (er echt 'doorheen kijken' kan volgens mij niet)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:15 schreef schatje het volgende:
Of camera's die er doorheen kunnen kijken. Dat hadden ze geloof ik in Engeland.
Nu nog wel, maar na een tijdje gaat dat volgens mij heel lastig worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze een nummertje gaan maken. Maar Semih's handjes zullen wel even ronddwalen onder die dekens.
Hummie is niet te beroerd om voor wat privacy te zorgen in het huis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:15 schreef -Myrt- het volgende:
en de streams zijn weg van semmih en micheline
Dat kan ook ja. Ik weet het niet meer precies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die warmtecams of zo? (er echt 'doorheen kijken' kan volgens mij niet)
LOL... zou ook wel een stunt zijn. Zeker als ze het niet wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Of camera's die er doorheen kunnen kijken. Dat hadden ze geloof ik in Engeland.
http://www.volumelogic.com/quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Doet me denken aan vorig jaar. Wij hadden allemaal de speakers op max volume staan en opeens knalde er een omroep door de speakers
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... zou ook wel een stunt zijn. Zeker als ze het niet weten
quote:Not even the bed sheets will provide a refuge from Big Brother's all-seeing eye this year.
According to The People today, producers have installed special cameras in order to spy on the housemates under the duvet - and under the table.
"These cameras will take things to a new level," an insider told the newspaper. "No matter how much the lads and lasses dive under the sheets they can't hide! And it will be really funny seeing their bones getting up close and personal."
Although the report claims that "X-ray cameras" had been installed, the radiation levels they would emit would be both unfeasible and illegal given current legislation. A more likely scenario is the installation of specialist cameras with heat-detecting technology.
The newspaper went on to claim that a shock eviction is planned for day two. "From the moment all 12 contestants go into the house, the phone lines will be open for [the viewers] to kick one out," the source added. "They'll then have the chance to replace them a night later."
Wat ik wél weet dat jij je hele budget gaat sms'en op Janine. Zoveel reclame heb jij nog nooit gehad voor je nick.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Ik weet het niet meer precies.
Hahaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef -Myrt- het volgende:
semmih gaat vragen om 2 pers deken...
en micheline zegt daar op..
je zit aan me borstjes
en semiih ze zijn tenminste echt
hahhaa
Heel erg onverzorgd ja. En dat terwijl hij zelf kapster is en anderen mooi wil maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n onverzorgde homo gezien
Toch fijn dat ze dat soort commentaar erbij geeft. Maakt het voor ons iets makkelijker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef -Myrt- het volgende:
semmih gaat vragen om 2 pers deken...
en micheline zegt daar op..
je zit aan me borstjes
en semiih ze zijn tenminste echt
hahhaa
Freudquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
hij ligt te geilen en zij begint over tijn....sfeer verpester
Was je mee aan het geilen dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
hij ligt te geilen en zij begint over tijn....sfeer verpester
nou er is nu ff nix aan ....lijkt me wel wat als er nu iets gaat gebeuren...sex...beetje mot....dronken...of sjaanquote:
hij heeft gekookt... en na wat ik gezien heb de knoflook gesneden....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef cpuntb het volgende:
Knoflookhandjes?
Ach ja, bij Dido leverde dat ook een leuk hoogtepuntje op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:27 schreef rubstar het volgende:
die gaan niet lopen neucken.. misschien een beetje friemele maar meer niet..
Hebben ze het niet over Semih en Micheline?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef GJVH het volgende:
Milica denkt erover om op Marcel te stemmen. Moeder vindt het sowieso een raar stel (de vader en zoon)
Dat was niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef GJVH het volgende:
Milica denkt erover om op Marcel te stemmen. Moeder vindt het sowieso een raar stel (de vader en zoon)
Goed idee! Als Marcel genomineerd wordt, zou dat wel eens zijn exit kunnen betekenen, want niemand thuis gaat vóór hem stemmen. Hij is zo nutteloos in deze groep.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef GJVH het volgende:
Ik vind Jeroen anders nóg saaierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Goed idee! Als Marcel genomineerd wordt, zou dat wel eens zijn exit kunnen betekenen, want niemand thuis gaat vóór hem stemmen. Hij is zo nutteloos in deze groep.
Helemaal mee eens. Totaal overbodig, deze meneer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Goed idee! Als Marcel genomineerd wordt, zou dat wel eens zijn exit kunnen betekenen, want niemand thuis gaat vóór hem stemmen. Hij is zo nutteloos in deze groep.
Ik dacht dat jij dat wel zou hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
damn.. wie heeft dat shot?????????
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
ze horen scheten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef LeonII het volgende:
Micheline en semmi denken wat te zien achter de spiegel.
Zet ze dan aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Welk shot!! Mijn streams staan uit, verdorie
Micheline lag er wel erg uitnodigend bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Welk shot!! Mijn streams staan uit, verdorie
Volgens mij zag ik dat ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het over Michellequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Milica weet de naam van Micheline nog steeds niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |