Ongelooflijk. De dag dat ik 110 gulden moet betalen voor een kapper, ga ik het wel zelf knippen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gisteren geweest, het was 52.50. Maar dat is wel inclusief wax.. Mensen bedankt voor jullie verjaardagsfelicitaties
, nu ga ik zuipen.
Schijnbaar ja. Alleen wil Hilde geen wijntje, ze heeft liever wat sterkers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is dus nog wel drank over en dat mogen ze ook gewoon opdrinken vanavond?
Misschien dat het om de opvulling in truitjes/bikini's en zo gaat. Maar goed, mannen hoor je meestal ook zeggen dat ze vrouwen met make up op niet mooi vinden en elke keer weer als ik opgemaakt ben dan krijg ik allemaal complimentjes en zonder make up nauwelijks (ik zou bijv. een dankbaar object in een metamorfose show zijn...eerst zonder make up laten zien en dan metquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. En wat ik al helemaal niet begrijp is dat ze toch van vooral jongens overal zullen horen dat ze siliconen lelijk vinden. Dat ze ondanks dat tóch nog kiezen om hun borsten te mismaken (want zo zie ik het) is onbegrijpelijk.
Uiteindelijk kijkt iedere jongen hier doorheen... de meisjes met dikke lagen make-up zijn (in ieder geval in mijn buurt) meestal alleen voor een avondje...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat het om de opvulling in truitjes/bikini's en zo gaat. Maar goed, mannen hoor je meestal ook zeggen dat ze vrouwen met make up op niet mooi vinden en elke keer weer als ik opgemaakt ben dan krijg ik allemaal complimentjes en zonder make up nauwelijks (ik zou bijv. een dankbaar object in een metamorfose show zijn...eerst zonder make up laten zien en dan met)
beetje behoorlijk wel ja....maar bij mij loopt die ook steeds vast!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een open deur in te trappen: vinden jullie het langzamerhand ook zeer vervelend worden op de streams?
Het kan beter inderdaad. Maar ja, ik blijf toch luisteren in de hoop dat er iets spectaculairs gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een open deur in te trappen: vinden jullie het langzamerhand ook zeer vervelend worden op de streams?
semmiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
wie gaat er NU al slapen?
Ik heb de streams uitgedaan. Is dat een antwoord op je vraag?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
lijkt wel iedere keer het zelfde plaatje!!!( ja ik weet dat het niet zo is)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB250894.jpg]afbeelding][/URL]
Zo ongeveer jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgedaan. Is dat een antwoord op je vraag?
jupquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
JA ECHT!!!!!!!!!!!! Er staat een telefoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
echt?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
JA ECHT!!!!!!!!!!!! Er staat een telefoon(maar die gaat niet over....)
En ze bellen met de bestellijn, en dat is ook een telefoon.
Aaaargh, dat zijn van die plastic klompachtige krengen. Heeeeel eng.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
wat zijn dat nou weer voor achterlijke dingen die ze aan heeft> Schoenen met gaten![]()
[afbeelding]
ik denk dat ik dat helemaal niet erg vind.... ben eigenlijk best wel moequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dat iedereen vanavond vroeg in bed ligt in dat huis.... en dat voor een vrijdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |