Ongelooflijk. De dag dat ik 110 gulden moet betalen voor een kapper, ga ik het wel zelf knippen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gisteren geweest, het was 52.50. Maar dat is wel inclusief wax.. Mensen bedankt voor jullie verjaardagsfelicitaties
, nu ga ik zuipen.
Schijnbaar ja. Alleen wil Hilde geen wijntje, ze heeft liever wat sterkers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is dus nog wel drank over en dat mogen ze ook gewoon opdrinken vanavond?
Misschien dat het om de opvulling in truitjes/bikini's en zo gaat. Maar goed, mannen hoor je meestal ook zeggen dat ze vrouwen met make up op niet mooi vinden en elke keer weer als ik opgemaakt ben dan krijg ik allemaal complimentjes en zonder make up nauwelijks (ik zou bijv. een dankbaar object in een metamorfose show zijn...eerst zonder make up laten zien en dan metquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. En wat ik al helemaal niet begrijp is dat ze toch van vooral jongens overal zullen horen dat ze siliconen lelijk vinden. Dat ze ondanks dat tóch nog kiezen om hun borsten te mismaken (want zo zie ik het) is onbegrijpelijk.
Uiteindelijk kijkt iedere jongen hier doorheen... de meisjes met dikke lagen make-up zijn (in ieder geval in mijn buurt) meestal alleen voor een avondje...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat het om de opvulling in truitjes/bikini's en zo gaat. Maar goed, mannen hoor je meestal ook zeggen dat ze vrouwen met make up op niet mooi vinden en elke keer weer als ik opgemaakt ben dan krijg ik allemaal complimentjes en zonder make up nauwelijks (ik zou bijv. een dankbaar object in een metamorfose show zijn...eerst zonder make up laten zien en dan met)
beetje behoorlijk wel ja....maar bij mij loopt die ook steeds vast!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een open deur in te trappen: vinden jullie het langzamerhand ook zeer vervelend worden op de streams?
Het kan beter inderdaad. Maar ja, ik blijf toch luisteren in de hoop dat er iets spectaculairs gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een open deur in te trappen: vinden jullie het langzamerhand ook zeer vervelend worden op de streams?
semmiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
wie gaat er NU al slapen?
Ik heb de streams uitgedaan. Is dat een antwoord op je vraag?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
lijkt wel iedere keer het zelfde plaatje!!!( ja ik weet dat het niet zo is)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB250894.jpg]afbeelding][/URL]
Zo ongeveer jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgedaan. Is dat een antwoord op je vraag?
jupquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
JA ECHT!!!!!!!!!!!! Er staat een telefoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
echt?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
JA ECHT!!!!!!!!!!!! Er staat een telefoon(maar die gaat niet over....)
En ze bellen met de bestellijn, en dat is ook een telefoon.
Aaaargh, dat zijn van die plastic klompachtige krengen. Heeeeel eng.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
wat zijn dat nou weer voor achterlijke dingen die ze aan heeft> Schoenen met gaten![]()
[afbeelding]
ik denk dat ik dat helemaal niet erg vind.... ben eigenlijk best wel moequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dat iedereen vanavond vroeg in bed ligt in dat huis.... en dat voor een vrijdagavond.
Schandalig dat ik dit moet meemaken voor m'n vakantie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben bang dat iedereen vanavond vroeg in bed ligt in dat huis.... en dat voor een vrijdagavond.
Ze beginnen nu een alcoholische versnapering te nemen, dus er is nog beetje hoop.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
OK-schoeiselquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef ruby het volgende:
Aaaargh, dat zijn van die plastic klompachtige krengen. Heeeeel eng.![]()
Lekker op tijd naar bedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja![]()
Het boeit nog voor geen meter.. en daar baal ik stevig van
vind het een beetje mietig....hoop dat ze een puinhoop achter laten en dat sjaan morgen ochtend weer door het lint gaat ...( wel ff wachten tot ik wakker ben)!!!!....of straks als iedereen slaapt DE TELEFOON.........quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Ze schijnen Crocs te worden genoemd las ik een paar stukjes terug.. Ik heb ze wel eens in een sportwinkel zien hangen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OK-schoeisel(OK als in operatiekamer)
Ik herinner me ook die bontdingen met pompoms en al die verschrikkelijke puntschoenen nog, dus er wordt wat afverzonnen op schoengebiedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:03 schreef ruby het volgende:
Ze schijnen Crocs te worden genoemd las ik een paar stukjes terug.. Ik heb ze wel eens in een sportwinkel zien hangen.
Hoe verzinnen ze het?![]()
Nou, ik geef ze groot gelijk! Elkaars lekkere lijf naast je in bed is altijd beter dan dat saaie gedoe verder in het huis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef JufJoop het volgende:
Micheline en Semih gaan saampjes naar bed
Mensen met dit soort creepy schoenen verdienen een boete.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me ook die bontdingen met pompoms en al die verschrikkelijke puntschoenen nog, dus er wordt wat afverzonnen op schoengebied![]()
Semih niet nee... maar Micheline wel denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline kunnen het niet meer tegenhouden
Cappers klaar??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Even niet opgelet: is het wel Semih??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Semih zei tegen Micheline: Pak die vibo van Sjaan 's effe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
Kut, ik kan ze net niet verstaan.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:11 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Even niet opgelet: is het wel Semih??![]()
Met dit soort beelden moeten we het van het geluid hebben.quote:
Ja, niet Tijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:11 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Even niet opgelet: is het wel Semih??![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Semih zei tegen Micheline: Pak die vibo van Sjaan 's effe.![]()
hahaha was je ook net te laat voor een shot dat ze in der blote trut stondquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2508101.jpg]afbeelding][/URL]
Hij wilde dan ook de vibo voor zich zelf hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk toch echt dat Semih liever zelf als vibo dient.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Doet me denken aan vorig jaar. Wij hadden allemaal de speakers op max volume staan en opeens knalde er een omroep door de speakers
moe tje koptelefoon opzetten en dan op geluid op 20quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
Kut, ik kan ze net niet verstaan.
Of camera's die er doorheen kunnen kijken. Dat hadden ze geloof ik in Engeland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Die dekens/dat dekbed moesten ze eigenlijk gewoon verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |