Geef Hilde een kansquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:14 schreef LuQas het volgende:
Ik wou dat ze er een soort Mona II in hadden gestopt.
Hij moest ook van ver komen.quote:
Dat is Sabrina... en die heeft dus dat hartje..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef Zody het volgende:
Om even terug te komen op die tattoo, hier de onduidelijke foto, even naar beneden scrollen voor het tunderdome plaatje:
[COS #71] Tuin in aantocht?
Lost!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:17 schreef NorthernStar het volgende:
Die van Tijn is een soort zonnewiel
[afbeelding]
Dat die nog niet om een wijntje heeft gevraagd.quote:
Ja bedankt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Zody, deze is wel duidelijk toch?
Jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef rubstar het volgende:
heeft Hilde ook implantaten??
k had het wel gewten! Zuipen! Zeker in het weekend!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat die nog niet om een wijntje heeft gevraagd.
BTW, niemand van het huis zit eigenlijk om een borreltje te vragen.
Dat schijnt wel zo te zijn, maar dan vind ik ze een beetje...slapjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef rubstar het volgende:
heeft Hilde ook implantaten??
ze heeft ze er ook in laten zetten toen ze nog heel mager was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn, maar dan vind ik ze een beetje...slapjes.
Ik kan me Hilde niet heel mager voorstellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:22 schreef intoyou het volgende:
[..]
ze heeft ze er ook in laten zetten toen ze nog heel mager was.
Dat hoor ik al.... die van Janine zijn toch hoop ik puur natuurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:22 schreef ruby het volgende:
Ze hebben het over nepborsten JufJoop.
Best of BB5?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Heb even een film gekeken, maar volgens mij heb ik niets gemist hier. Ze zitten nog hetzelfde als toen ik de streams uitdeed
Kun je nagaan hoe goed ze gelukt zijn. Niet van de echte te onderscheiden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mwah echt eerlijk is ze idd niet, ze zei vanmiddag tegen Marcia dat de boobjob van Sabrina lelijk is, en dat ze dat echt niet wilt.. en nu zegt ze dat het bij iedereen daar onwijs mooi is gedaan.. tsja.. ze is een beetje aan het mee lullen..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
Janine meldt weer dat ze heel eerlijk is.
Waarom vind ik dat nou zo ongeloofwaardig klinken?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed ze gelukt zijn. Niet van de echte te onderscheiden.
Is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik weet niet het hele verhaal meer, maar toen ze ziek werd is ze zo dik geworden. Volgens mij vertelde ze dat dat pas twee jaar geleden is geweest. Ze zit er zelfs overigens niet mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me Hilde niet heel mager voorstellen.
ze had het toch over die van Milicaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
mwah echt eerlijk is ze idd niet, ze zei vanmiddag tegen Marcia dat de boobjob van Sabrina lelijk is, en dat ze dat echt niet wilt.. en nu zegt ze dat het bij iedereen daar onwijs mooi is gedaan.. tsja.. ze is een beetje aan het mee lullen..
Waarvan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef lionsguy18 het volgende:
Is er al een top 5 lijstje of zoiets?
Waarom heeft ze het in vredesnaam gedaan dan. Had ze een kleine A ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef rubstar het volgende:
Milica heeft een lening genomen voor der tiete.. ik wist niet dat je Leen daarvoor kon gebruiken
Dat bedoel ik. Ze is gewoon niet wijs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
mwah echt eerlijk is ze idd niet, ze zei vanmiddag tegen Marcia dat de boobjob van Sabrina lelijk is, en dat ze dat echt niet wilt.. en nu zegt ze dat het bij iedereen daar onwijs mooi is gedaan.. tsja.. ze is een beetje aan het mee lullen..
Misschien is ze een onzeker tiepje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef Zody het volgende:
Milica heeft een lening genomen voor een borstvegroting.... hoe dom kan je zijn
heeft ze niet verteldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het in vredesnaam gedaan dan. Had ze een kleine A ofzo
Ze zegt van niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef Scrupules het volgende:
die marlies is verdacht stil tijdens het siliconen gesprek, die heeft toch ook gewoon neppe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |