Ik hoop dat de camera mensen dat ook hebben gehoord......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
Hilde wil niet in der BH onder de zonnenbank, Monique stelt voor dat alle bewoners dan naar het loungegedeelte gaan
hebben ze pechquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
euh ik voel aan dat er iemand moet pissen wat dan ?
daar zit denk ik de gemiddelde Fok-ker niet op te wachtenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:26 schreef frankium het volgende:
Hilde: "Moet ik nou ook in m`n ondebroek en BH gaan liggen?"
Om vervolgens bij de ontkenneng te klagen. Jawel hoor je kijkt gewoon niet naar mijn trutquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Scope het volgende:
Jongus... je ziet gewoon het touwtje van me tampon!
zwembad?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan zal dat in het zwembad moeten ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Planten genoeg...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zal dat in het zwembad moeten ofzo
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.quote:
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.![]()
Voor de dames: Dat is dus een reden om geen tattoo te nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef frankium het volgende:
[..]
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcorequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.![]()
weten we ook waarom e10 op haar valt.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Scope het volgende:
[..]
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcore
![]()
[afbeelding]
Daar lijkt het verdacht veel op inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Scope het volgende:
[..]
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcore
![]()
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat ze dat dan ook censureren . . . .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
Hilde wil niet in der BH onder de zonnenbank, Monique stelt voor dat alle bewoners dan naar het loungegedeelte gaan
Ze censureren Sjaan ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat dan ook censureren . . . .
Dat is wel handig dan want dat is waarschijnlijk precies de plek waar het over een aantal jaren heen gezakt zal zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef frankium het volgende:
[..]
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.
idd heel irritantquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:49 schreef Scope het volgende:
Fokking irritant. Dat geluid hapert de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |