Levert een goed antwoord in dit geval punten op?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
Hallo zijn jullie blij dat ik er ook weer ben om achteraf te zeggen dat ik het wist ?
ja hoor tong.... tuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
Hallo zijn jullie blij dat ik er ook weer ben om achteraf te zeggen dat ik het wist ?
* pos wil ook een zouterijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja hoor tong.... tuurlijk
waar is Berkery eigenlijk?
*nog een zoute rij in mond propt
Zal wel geen Koos Alberts zijn danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef Homdeck het volgende:
Als dit niks wordt wil ik straks wel een muziekvraagje doen. heb het nu ook onder de knie![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wel geen Koos Alberts zijn dan
zonder g, maar ik reken hem goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:41 schreef Supersheep het volgende:
Tim Harding
Vind je 't gek? Alle Lowlanders liggen ziek op bed....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:41 schreef MaJo het volgende:
Zo, ik ga weer eens een avondje ouderwets quizzenIs nog voor Lowlands geweest
Loopt hier ook niet meer zo storm als eerst
Morgen de meet
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:41 schreef MaJo het volgende:
Zo, ik ga weer eens een avondje ouderwets quizzenIs nog voor Lowlands geweest
Loopt hier ook niet meer zo storm als eerst
Morgen de meet
Ik niet hoor, maar ik ben dan ook hardcorequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vind je 't gek? Alle Lowlanders liggen ziek op bed....![]()
quote:
Heb je geen trein?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:48 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb geen alibi. tis alleen een beetje uit mijn richting zeg maar.
Was dat een vraag dan? antwoorde het alleen maar op Daf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
Excuseer voor daarnet, ik moest even snel weg
[..]![]()
Supersheep + 1
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oja, MaJo, er staat nog een vraag open van Berkery. Iets met een musical. Laatste blad, vorige deel.
Skip that.
Inderdaad ja, was een makkiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo zou het je zo kunnen vertellen...
Da''s geheel correct en tevens juist. Maar ik geloof niet dat jullie op mij en me kale kop zitten te wachten toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bwennie heeft 'r zus als alibi zei ze gisteren....
Meer uit de richting dan Groningen, Limburg en België?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:48 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb geen alibi. tis alleen een beetje uit mijn richting zeg maar.
ook niet als je het eerst opslaat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef MaJo het volgende:
Dat programma van Sheep werkt niet op mijn computer trouwens
ja, nee en neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meer uit de richting dan Groningen, Limburg en België?![]()
jawel hoor Sheep maar ik moet ook zoveel handelingen uithalen, maar goed heb m binnen en weet m nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ook niet als je het eerst opslaat?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, Homdeck, kan Stanley jou niet ophalen?
En Bwennie, of je nou een kale kop hebt of haren als Cousin It, dat kan me niet schelen. Je blijft even lief. Bovendien voel ik me dan ook niet zo oudNatuurlijk gaat je zus voor, dat begrijpen we best.
Het was het laatste gedeelte van een geluidsvraag, zie vorig topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was dat een vraag dan? antwoorde het alleen maar op Daf.
Juist! Heb het niet zo op de iets oudere muziek op de een of andere manier, maar vind het spul dat Joe Jackson gemaakt heeft vaak toch wel mooi.quote:
Woon je op één van de eilanden? Of gewoon in Engeland ofzoquote:
nee ik begreep de vraag een beetje verkeerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woon je op één van de eilanden? Of gewoon in Engeland ofzo
Opslaan werkt niet SuperSheep
Ah hoor het nu, West Side Story! Live opname of wat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het was het laatste gedeelte van een geluidsvraag, zie vorig topic.![]()
En via welke lukt het je iig wel? Dan hou ik daar rekening mee voor de volgende keerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woon je op één van de eilanden? Of gewoon in Engeland ofzo
Opslaan werkt niet SuperSheep
Ik probeer die nu, maar die upload echt ontzettend sloomquote:
Ah dan heb je dus eigenlijk geen excuus meer om niet te komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee ik begreep de vraag een beetje verkeerd![]()
Mensen uit groningen moeten idd verder reizen dan ik.
Nee, dit was The Nice, psychedelisch rockbandje met onder andere Keith Emerson van Emerson, Lake & Palmer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah hoor het nu, West Side Story! Live opname of wat?
Ik zat vanmiddag in de auto nog mee te bleren met 'Happy ending' op de radio, van hetzelfde albumquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist! Heb het niet zo op de iets oudere muziek op de een of andere manier, maar vind het spul dat Joe Jackson gemaakt heeft vaak toch wel mooi.
You send it werkt wel. De systeembeheerder heeft de computer iets te goed beveiligd helaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah hoor het nu, West Side Story! Live opname of wat?
[..]
En via welke lukt het je iig wel? Dan hou ik daar rekening mee voor de volgende keer
Ja hoor, er zijn ook mensen die naar Santiago de Compostela lopen en daar begin ik ook niet aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan heb je dus eigenlijk geen excuus meer om niet te komen
Heb ik nu opstaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, dit was The Nice, psychedelisch rockbandje met onder andere Keith Emerson van Emerson, Lake & Palmer.
[..]
Ik zat vanmiddag in de auto nog mee te bleren met 'Happy ending' op de radio, van hetzelfde album'
Joh Sheep, ik doe die handelingen wel hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Supersheep het volgende:
Ik gebruik voor alle audio zooi (behalve realmedia) gewoon het ontzettend fijne winamp
lekker veel aan te passen en ooit eens een skin voor in elkaar geflatst
[..]
Ik probeer die nu, maar die upload echt ontzettend sloom
die is ook ontzettend aanstekelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef Berkery het volgende:
Ik zat vanmiddag in de auto nog mee te bleren met 'Happy ending' op de radio, van hetzelfde album'
systeembeheerder? waar zit je wel niet dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
You send it werkt wel. De systeembeheerder heeft de computer iets te goed beveiligd helaas
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Joh Sheep, ik doe die handelingen wel hoormaakt niet uit....ben alleen wat langzamer dan [afbeelding]
Hij zat aan de drugs?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef Berkery het volgende:
Robin Williams deed ooit auditie voor de rol van een weerwolf, waarom werd hij afgewezen?
Hey Dart!quote:
Nee, het had met zijn fysiek te maken. Wie hem wel eens gezien heeft op Discovery, zwemmend met dolfijnen, zou het kunnen raden.quote:
De computer van mijn ouders, die aan het netwerk van de computers van hun bedrijf aangesloten zit. Daarom mag ik hier geen zooi opzetten (daar heb ik mijn eigen computer voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
systeembeheerder? waar zit je wel niet dan?
Hoe dan ook, probeer http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=E126CD624CD7B134 eens en laat me even weten of ie wel voor je werkt, ok?
Ik ga dit goed rekenen. Robin Williams is van zichzelf te zwaar behaard om overtuigend de overgang van mens naar weerwolf te kunnen spelen.quote:
hoe is t met de koppijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereen, ben er weer heel efkens
Watquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ga dit goed rekenen. Robin Williams is van zichzelf te zwaar behaard om overtuigend de overgang van mens naar weerwolf te kunnen spelen.
Majo + 1
Met de koppijn gaat 't primaquote:
Die moet ik onthouden. Vervelend dat het met jou iets minder gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met de koppijn gaat 't prima. Met mij dus iets minder
oi!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereen, ben er weer heel efkens
Wat is er loos dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met de koppijn gaat 't prima. Met mij dus iets minder
Die jaquote:
Dat is hemquote:
Lelijke muzikanten die het toch gemaakt hebben-topic. # 1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je hebt hem 20 min. geleden nog gepost
argh! had ik t nou maar op Norman Cook gelaten, dan was ik Berkery misschien nog voor geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hemNorman Cook is inderdaad zijn echte naam zoals Sheep later ook zegt (sorry
)
Berkery + 1
What can I say, sometimes I crack myself upquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden. Vervelend dat het met jou iets minder gaat.
IIG goedeavond Asmo
Als je't zo wilt noemen, dan jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er loos dan?Nog steeds last van de Lowlandsgriep?
Haha kan ik me wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Fatboy Slim? Met zo'n naam verwacht ik zo'n BlingBling-neger....
sniet nodig, sniet nodig... Doen wij wel. Raampje open....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Asmodian het volgende:
Ook morgen m'n apartementje opruimen lijkt me verstandig
Misschien moet je tot wat minder laat uitgaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
What can I say, sometimes I crack myself up
Maar goedeavond Dart![]()
[..]
Als je't zo wilt noemen, dan ja- maar ik denk dat het vooral een gebrek aan slaap is nu. Ik ga ook echt over een half uurtje pitten - moet morgen nog eerst in Amsterdam ontbijten alvorens terug te komen naar Utrecht voor de meet. Ook morgen m'n apartementje opruimen lijkt me verstandig
Ach dat opruimen, kun je ook NADERHAND doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
What can I say, sometimes I crack myself up
Maar goedeavond Dart![]()
[..]
Als je't zo wilt noemen, dan ja- maar ik denk dat het vooral een gebrek aan slaap is nu. Ik ga ook echt over een half uurtje pitten - moet morgen nog eerst in Amsterdam ontbijten alvorens terug te komen naar Utrecht voor de meet. Ook morgen m'n apartementje opruimen lijkt me verstandig
op de meet?quote:
Misschien niet eens een onverstandig ideequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
sniet nodig, sniet nodig... Doen wij wel. Raampje open....![]()
OY!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien moet je tot wat minder laat uitgaan![]()
Ja, dat zou wel verstandig zijn. Ik ging eigenlijk m'n computer uitdraaien ipv op Fok kijken, maar ach - what can ya do? En ik weet wat je gaat zeggen - such a rookie mistake, right?quote:En een keer vroeg je bed in zou ook wel eens verstandig zijn ja(hoor wie het zegt
)
Ook datquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ach dat opruimen, kun je ook NADERHAND doen![]()
Leek me niet echt moeilijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ford Anglia
Is het ook niet. Toen kon je auto's nog op de tast herkennen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Leek me niet echt moeilijk![]()
Daffodil31LE + 1
Het is oiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
OY!![]()
![]()
[..]
Ja, dat zou wel verstandig zijn. Ik ging eigenlijk m'n computer uitdraaien ipv op Fok kijken, maar ach - what can ya do? En ik weet wat je gaat zeggen - such a rookie mistake, right?
Ja, ik las dat op een andere plek. Gesprekje ging, ongeveer, alsvolgt: "Ik ga opruimen, krijg bezoek. Zou je dat wel doen, kun je beter doen als het bezoek weg is"quote:
Ik denk dat ik toch echt een 'authority' ben in all things Oyquote:
Inderdaad, ja! Laat me raden, laat uitgeweest?quote:En ik wilde inderdaad such a rookie mistake zeggen ja![]()
![]()
Is hoog tijd dat ik ook vroeg ga slapen
Merk is juist. "Snoek" is een bijnaam voor de DS. En die had geen ruit die 'naar binnen' stond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef MaJo het volgende:
Citroën Snoek?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:37 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, ik las dat op een andere plek. Gesprekje ging, ongeveer, alsvolgt: "Ik ga opruimen, krijg bezoek. Zou je dat wel doen, kun je beter doen als het bezoek weg is"
Hoé, zei je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch echt een 'authority' ben in all things Oy. De punk-kreet is Oi de verontwaardigings-kreet is Oi
Ouch, busted!quote:
Haha zag het ook al jaquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Homdeck het volgende:
Die vent die dat ontworpen heeft moet wel heel erg dronken zijn geweest![]()
Ga je één van de grootste geniën op designgebied, Flaminio Bertoni, beschuldigen van dronkenschap?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Homdeck het volgende:
Die vent die dat ontworpen heeft moet wel heel erg dronken zijn geweest![]()
Een paar keerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die journalisten van tegenwoordig![]()
MaJo ging ook al een paar keer de fout in vandaag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die journalisten van tegenwoordig![]()
MaJo ging ook al een paar keer de fout in vandaag![]()
![]()
Als ik midden op de straat sta en zo'n ding komt er aan dan sta ik van schrik waarschijnlijk gewoon zo stil als een hert en wacht ik tot het mechanische monster me plat heeft geredenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier is-ie helemaal:
[afbeelding]
En hij heeft zo'n vriendelijk snuitje:
[afbeelding]
Met een opgeboord 2CV-motortje van 600 cc? Nah... Dan sta je lang te wachten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ik midden op de straat sta en zo'n ding komt er aan dan sta ik van schrik waarschijnlijk gewoon zo stil als een hert en wacht ik tot het mechanische monster me plat heeft gereden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef MaJo het volgende:
AMI5?
Nou is-ie goed. Dat is een Ami 6 (vanwege de 600 cc) Er kwam later een Ami 8 (nee die had geen 800 cc, maar was hertekend en had een gesynchroniseerde 4-bak) en daarna een Ami Super (met een 1015 cc blok van de GS).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef MaJo het volgende:
Ami6
Tja, tegen speedy gonzalez kun je niet op hequote:
That's supposed to be my linequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja, tegen speedy gonzalez kun je niet op he![]()
Dat is nagenoeg onmogelijk. Net als een 2CV is zo'n ding bijna niet op z'n zij te krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef Supersheep het volgende:
De enigste juiste manier om een AMI6 te parkeren:
[afbeelding]
Een band die hier gemist wordt: Lelijke muzikanten die het toch gemaakt hebben-topic. # 1quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef lienelien het volgende:
We Are scientists
Die rechter is behoorlijk heet hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een band die hier gemist wordt: Lelijke muzikanten die het toch gemaakt hebben-topic. # 1
Die rechtse is écht wel mooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een band die hier gemist wordt: Lelijke muzikanten die het toch gemaakt hebben-topic. # 1
Geweldig tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zonder te willen beledigen, maar het lijkt net alsof die lui uit de jaren '70 zijn weggelopen. Zo'n trui had m'n vader toen ook...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Supersheep het volgende:
Butterfly Effect
Je snapt dr geen zak van? Ik vind m fantastisch! heb m pas maar op nr4 in m'n filmlijstje gezet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Supersheep +1
Nog 20 minuutjes, ik snap d'r geen zak van, maar hij is gaaf!
Net zoals Brick!
Hoppa! lekker snel deze keerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Asmodian het volgende:
3rd Rock from the Sun
gvrrrr.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Asmodian het volgende:
3rd Rock from the Sun
Nou ik 'm heb opgezocht, lijkt het toch ietsjes anders. Maar toch niet minder geweldig.quote:
Ja, ik snap hem wel maar het hoe en waarom enzo, en waar nou uiteindelijk naartoe wordt gewerkt is me niet geheel duidelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je snapt dr geen zak van? Ik vind m fantastisch! heb m pas maar op nr4 in m'n filmlijstje gezet.
En Brick moet ik nog steeds zien, al wil ik eerst die andere film van Joseph Gordon-Levitt zien (Mysterious Skin)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
[b]
Nog 20 minuutjes, ik snap d'r geen zak van, maar hij is gaaf!
Net zoals Brick!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
volgens mij heeft hij in die serie geen krullen hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
gvrrrr.
Dat schatje met die krullen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Jaja, inderdaad, dat snapte ik al. Maar ik vind het niet leuk als het een eind goed-al goed einde is. Veel te voorspelbaar. Maar in de directors cut heb je dan ook nog een alternatief eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij in die serie geen krullen hoor
Yay!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoppa! lekker snel deze keer
Asmo +1!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Asmodian het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier bij wie de smileys het niet doen?
Lekker retro. Da's weer helemaal in, je bent hip, mèn!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ikke, toen ik nog heel erg jong was. En m'n ouders.
quote:En het wordt gefluisterd dat gauw als we allen de toon roepen
dan zal de fluiter ons naar verstand leiden.
En een nieuwe dag zal aanbreken voor zij die lang staan
En het bos zal weerklinken met gelach
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef Berkery het volgende:
Stairway to heaven - Led Zeppelin
Bovenstaande begint knap irritant te wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Asmodian het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Bovenstaande begint knap irritant te worden
Maar zie je ze ook niet dan? Want ik zie de jouwe welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Herlaarzen, Asmo. Gewoon herlaarzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klopt, niet gezien maar weet wel het standaard slechte einde. Als het goed is staat ook het normale einde erop (en nog een andere?).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaja, inderdaad, dat snapte ik al. Maar ik vind het niet leuk als het een eind goed-al goed einde is. Veel te voorspelbaar. Maar in de directors cut heb je dan ook nog een alternatief einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mocht je echt eens een film willen zien die er behoorlijk inhakt (en dan bedoel ik dus niet letterlijk als in één of ander slacht-horror-feest) dan raad ik je aan om eens Dandelion te kijken. Erg mooi maar ook flink dramatisch.wat liev!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan laat ik jullie even schrikken:
[afbeelding]nergens last van, al eens een CTRL (of was t Shift? (of was t beide?)) + refresh geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef Asmodian het volgende:
Maar, maar, maar... Ik heb een nieuwe computer - daar hoort dat niet te hoevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Herlaarzen, Asmo. Gewoon herlaarzen.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt, niet gezien maar weet wel het standaard slechte einde. Als het goed is staat ook het normale einde erop (en nog een andere?).
Ik hou het toch liever op de wat betere eindes al hoeft het ook niet echt mierzoet te zijnBedoel je dat je die ene film in je Spoiler wel of niet goed vond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mocht je echt eens een film willen zien die er behoorlijk inhakt (en dan bedoel ik dus niet letterlijk als in één of ander slacht-horror-feest) dan raad ik je aan om eens Dandelion te kijken. Erg mooi maar ook flink dramatisch.
[..]
wat liev!
[..]
nergens last van, al eens een CTRL (of was t Shift? (of was t beide?)) + refresh geprobeerd?
En ja, al geprobeerd, werk nie
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
Oyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef MaJo het volgende:
Jongens, snel vraag allemaal vragen waarbij asmo ons altijd te snel af is. Nu kan het nog
Ik doe gewoon ouderwets uploaden naar mijn eigen site en link hier neerkwakkenquote:
Vond m erg goed, alleen het einde was wel erg zoetjes natuurlijk (al paste dat natuurlijk ook wel bij die film)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Bedoel je dat je die ene film in je Spoiler wel of niet goed vond?
En ja, al geprobeerd, werk nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:29 schreef MaJo het volgende:
"Oi, pronounced [ɔɪ], is a British and Australian working class slang interjection used to get someone's attention, or to express surprise or disapproval. It is also used in Singapore, with the alternate pronunciation [oɪ]. It is not polite, but it is not especially offensive. It is not to be confused with the Yiddish exclamation of dismay or exasperation "oy" or "oy vey"."
Vond het ook wel toepasselijkquote:
Algemene Kennis Quiz Deel 215quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef MaJo het volgende:
Ik vind trouwens ook dit: "In Dutch, the word "Oi" is sometimes used as a short for "Hoi", a greeting with the same meaning as "Hi" in English." Nog nooit van gehoord?
Als je Garden State hebt gezien kan je die eerste lezen, als je The Notebook hebt gezien kan je die tweede lezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:31 schreef MaJo het volgende:
Hou eens op met die spoilersWil ze steeds lezen
Hahahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:29 schreef MaJo het volgende:
"Oi, pronounced [ɔɪ], is a British and Australian working class slang interjection used to get someone's attention, or to express surprise or disapproval. It is also used in Singapore, with the alternate pronunciation [oɪ]. It is not polite, but it is not especially offensive. It is not to be confused with the Yiddish exclamation of dismay or exasperation "oy" or "oy vey"."
Dat is best freakyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 215
[..]
Als je Garden State hebt gezien kan je die eerste lezen, als je The Notebook hebt gezien kan je die tweede lezen
Toche, salesman!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 215
klinkt vrij Beatlesque inderdaad. Maar tich denk ik niet dat ze het zijn...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:35 schreef Homdeck het volgende:
zijn het niet gewoon the beatles?
De spoilersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is best freaky
Moet je ze eerst zien voordat je ze kan lezen dan? Heb trouwens geen flauw idee waar je het over hebt hoor(eerste en tweede lezen...)
Ha ok, dan gebruik je het stiekem wel goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:35 schreef Asmodian het volgende:
com
[..]
Hahaha- Wikipedia?
To get someone's attention zou ik idd ook wel 'Oi!' gebruiken, maar als ik m'n dismay wil uiten zeg ik dus 'Oy!'
Oy!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is best freaky
Moet je ze eerst zien voordat je ze kan lezen dan? Heb trouwens geen flauw idee waar je het over hebt hoor(eerste en tweede lezen...)
Oi!quote:
Ik heb gehoord wat ik wilde horenquote:
quote:When Badfinger had a Top Ten hit on both sides of the Atlantic with "Come and Get It" in early 1970 on the Beatles' Apple label, many listeners thought at first that it was an actual Beatles song; some of the more imaginative thought it might be the Beatles under a pseudonym. It wasn't the Beatles, but there were good reasons for such thoughts. "Come and Get It" was not only a Paul McCartney composition, but was arranged and sung in such a fashion that it sounded very much like a high-quality, if slightly innocuous, Beatles track. The mid-tempo piano-dominated arrangement was very much in keeping with McCartney's late-'60s Beatles work, and the melody, like most of his 1960s compositions, was immediately hummable, memorable, and commercial. There was also a sly, playful quality to the on-the-surface light lyrics that helped distinguish it from much similar pop of the era. The brief bridge, as in so many Beatles songs, was an artful contrast to the verse, adding a sense of doubt and tension without sacrificing melody, particularly when the song came to a near dead stop after the singer questioned whether we would walk away from a ton of money. That in turn led into a resumption of the main verse, which was almost carnival barker-like in its reckless optimism. In keeping with McCartney efforts like "Hello Goodbye," there was some clever ambiguity to the apparently simple wordplay. It was never made clear what exactly we were supposed to come and get, though it was made to sound as enticing as a red raspberry sundae, and interspersed were warnings that we had to hurry up and make up our minds if we wanted to get what was coming. As it turned out, that was appropriate for scenes in the film which used this song as an unofficial theme of sorts, The Magic Christian, in which Ringo Starr was one of the stars. Many years after Badfinger had used "Come and Get It" for its first hit, bootlegs with Paul McCartney's demo of the song surfaced. It turned out that McCartney, who recorded the demo in July 1969 (and played all of the instruments), used almost exactly the same arrangement that Badfinger did. Badfinger essentially copied his demo as best they could when they recorded the song nine days later, with McCartney producing, coming up with a track that was uncannily similar to the prototype. The original McCartney demo was officially released in 1996 on the Beatles' Anthology 3. When it was first released by Badfinger in January 1970, incidentally, it bore the credit " McCartney," rather than " Lennon- McCartney": another sign that the Beatles were only months away from breaking up.
Ga je proberen te zingen, meiske?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef BwennieBren het volgende:
jeuj!
Ik ga ook weer een geluidsfragment plaatsen hoor, van mezelf, magdah?
ja? zijn jullie er klaar voor?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ga je proberen te zingen, meiske?![]()
da's 1quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:50 schreef Homdeck het volgende:
Ray Charles
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ray Charles
Jerry Lee Lewis
Louis Armstrong
Wow! Echt waar, ben jij dat? Amazing!quote:
hobbyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:53 schreef MaJo het volgende:
Doe je er ook iets mee of is het een hobbie? Je stem klinkt bekend namelijk
Hobbie is de Nederlandse spellingquote:
Ehm.... Voor wie moet die whiskey zijn? Voor jou om los te komen of voor ons....?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef BwennieBren het volgende:
Bij de volgende meet ga ik voor jullie zingen okay, moet er wel veel whiskey bij geschonken worden hoor!
Daar zorg ik wel voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:54 schreef BwennieBren het volgende:
Bij de volgende meet ga ik voor jullie zingen okay, moet er wel veel whiskey bij geschonken worden hoor!
Nee hoor is een hobby. Vroeger in een onbekend bandje en nu thuis achter de PCquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:53 schreef MaJo het volgende:
Doe je er ook iets mee of is het een hobbie? Je stem klinkt bekend namelijk
Doei Soempie en welterusten!quote:
dagdag!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Doei Soempie en welterusten!![]()
. Als je onverhoopt toch geen zin hebt om te verhuizen ben je van harte welkom
Voor ons allen natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ehm.... Voor wie moet die whiskey zijn? Voor jou om los te komen of voor ons....?![]()
Tot morgen Asmoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef Asmodian het volgende:
Maar lieve mensjes, ik ga nu toch echt slapen - lange dag morgen.
Ik zal wel heel efkens online zijn morgen, maar niet echt lang. Dus: Doei Homdeck, doei BB
![]()
Daf & MaJo, ik zie jullie morgen!
Slaap lekker Dart en tot morgenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Tot morgen Asmo![]()
Ik ga ook afsluiten. Ben morgen wel nog even on, maar daarna ben ik weg.
Iig Daf en MaJo tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Doei Soempie en welterusten!![]()
. Als je onverhoopt toch geen zin hebt om te verhuizen ben je van harte welkom
Geeft niks hoor. Ik heb jouw muziekvragen toch nooit goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
...sorry Soempie, ik zag je niet binnenkomen. Volgende keer beter, okee?
En welterusten aan hen die slapen gaan
ja hoor, ik geloof dat yousendit t 7 dagen in zijn bestand houdt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
oja..ik heb nog geen geluid op de computer. Laat je het fragment nog even staan BB? Kan ik later dit weekend luisteren![]()
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken. Misschien vlucht ik morgen wel naar Utrecht
Proest! Geen idee, maar t is een blijvertjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, dan gooi ik er ook nog een song in. Met mooie tekst!
yousendit.
keepmyfile.
Groepsnaam en titel alsjeblieft
Nu ben ik wel heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Proest! Geen idee, maar t is een blijvertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |