Die moet ik onthouden. Vervelend dat het met jou iets minder gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met de koppijn gaat 't prima. Met mij dus iets minder
oi!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereen, ben er weer heel efkens
Wat is er loos dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met de koppijn gaat 't prima. Met mij dus iets minder
Die jaquote:
Dat is hemquote:
Lelijke muzikanten die het toch gemaakt hebben-topic. # 1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je hebt hem 20 min. geleden nog gepost
argh! had ik t nou maar op Norman Cook gelaten, dan was ik Berkery misschien nog voor geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hemNorman Cook is inderdaad zijn echte naam zoals Sheep later ook zegt (sorry
)
Berkery + 1
What can I say, sometimes I crack myself upquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden. Vervelend dat het met jou iets minder gaat.
IIG goedeavond Asmo
Als je't zo wilt noemen, dan jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er loos dan?Nog steeds last van de Lowlandsgriep?
Haha kan ik me wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Fatboy Slim? Met zo'n naam verwacht ik zo'n BlingBling-neger....
sniet nodig, sniet nodig... Doen wij wel. Raampje open....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Asmodian het volgende:
Ook morgen m'n apartementje opruimen lijkt me verstandig
Misschien moet je tot wat minder laat uitgaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
What can I say, sometimes I crack myself up
Maar goedeavond Dart![]()
[..]
Als je't zo wilt noemen, dan ja- maar ik denk dat het vooral een gebrek aan slaap is nu. Ik ga ook echt over een half uurtje pitten - moet morgen nog eerst in Amsterdam ontbijten alvorens terug te komen naar Utrecht voor de meet. Ook morgen m'n apartementje opruimen lijkt me verstandig
Ach dat opruimen, kun je ook NADERHAND doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
What can I say, sometimes I crack myself up
Maar goedeavond Dart![]()
[..]
Als je't zo wilt noemen, dan ja- maar ik denk dat het vooral een gebrek aan slaap is nu. Ik ga ook echt over een half uurtje pitten - moet morgen nog eerst in Amsterdam ontbijten alvorens terug te komen naar Utrecht voor de meet. Ook morgen m'n apartementje opruimen lijkt me verstandig
op de meet?quote:
Misschien niet eens een onverstandig ideequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
sniet nodig, sniet nodig... Doen wij wel. Raampje open....![]()
OY!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien moet je tot wat minder laat uitgaan![]()
Ja, dat zou wel verstandig zijn. Ik ging eigenlijk m'n computer uitdraaien ipv op Fok kijken, maar ach - what can ya do? En ik weet wat je gaat zeggen - such a rookie mistake, right?quote:En een keer vroeg je bed in zou ook wel eens verstandig zijn ja(hoor wie het zegt
)
Ook datquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ach dat opruimen, kun je ook NADERHAND doen![]()
Leek me niet echt moeilijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ford Anglia
Is het ook niet. Toen kon je auto's nog op de tast herkennen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Leek me niet echt moeilijk![]()
Daffodil31LE + 1
Het is oiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
OY!![]()
![]()
[..]
Ja, dat zou wel verstandig zijn. Ik ging eigenlijk m'n computer uitdraaien ipv op Fok kijken, maar ach - what can ya do? En ik weet wat je gaat zeggen - such a rookie mistake, right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |