quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, Homdeck, kan Stanley jou niet ophalen?
En Bwennie, of je nou een kale kop hebt of haren als Cousin It, dat kan me niet schelen. Je blijft even lief. Bovendien voel ik me dan ook niet zo oudNatuurlijk gaat je zus voor, dat begrijpen we best.
Het was het laatste gedeelte van een geluidsvraag, zie vorig topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was dat een vraag dan? antwoorde het alleen maar op Daf.
Juist! Heb het niet zo op de iets oudere muziek op de een of andere manier, maar vind het spul dat Joe Jackson gemaakt heeft vaak toch wel mooi.quote:
Woon je op één van de eilanden? Of gewoon in Engeland ofzoquote:
nee ik begreep de vraag een beetje verkeerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woon je op één van de eilanden? Of gewoon in Engeland ofzo
Opslaan werkt niet SuperSheep
Ah hoor het nu, West Side Story! Live opname of wat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het was het laatste gedeelte van een geluidsvraag, zie vorig topic.![]()
En via welke lukt het je iig wel? Dan hou ik daar rekening mee voor de volgende keerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woon je op één van de eilanden? Of gewoon in Engeland ofzo
Opslaan werkt niet SuperSheep
Ik probeer die nu, maar die upload echt ontzettend sloomquote:
Ah dan heb je dus eigenlijk geen excuus meer om niet te komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee ik begreep de vraag een beetje verkeerd![]()
Mensen uit groningen moeten idd verder reizen dan ik.
Nee, dit was The Nice, psychedelisch rockbandje met onder andere Keith Emerson van Emerson, Lake & Palmer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah hoor het nu, West Side Story! Live opname of wat?
Ik zat vanmiddag in de auto nog mee te bleren met 'Happy ending' op de radio, van hetzelfde albumquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist! Heb het niet zo op de iets oudere muziek op de een of andere manier, maar vind het spul dat Joe Jackson gemaakt heeft vaak toch wel mooi.
You send it werkt wel. De systeembeheerder heeft de computer iets te goed beveiligd helaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah hoor het nu, West Side Story! Live opname of wat?
[..]
En via welke lukt het je iig wel? Dan hou ik daar rekening mee voor de volgende keer
Ja hoor, er zijn ook mensen die naar Santiago de Compostela lopen en daar begin ik ook niet aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan heb je dus eigenlijk geen excuus meer om niet te komen
Heb ik nu opstaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, dit was The Nice, psychedelisch rockbandje met onder andere Keith Emerson van Emerson, Lake & Palmer.
[..]
Ik zat vanmiddag in de auto nog mee te bleren met 'Happy ending' op de radio, van hetzelfde album'
Joh Sheep, ik doe die handelingen wel hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Supersheep het volgende:
Ik gebruik voor alle audio zooi (behalve realmedia) gewoon het ontzettend fijne winamp
lekker veel aan te passen en ooit eens een skin voor in elkaar geflatst
[..]
Ik probeer die nu, maar die upload echt ontzettend sloom
die is ook ontzettend aanstekelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef Berkery het volgende:
Ik zat vanmiddag in de auto nog mee te bleren met 'Happy ending' op de radio, van hetzelfde album'
systeembeheerder? waar zit je wel niet dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
You send it werkt wel. De systeembeheerder heeft de computer iets te goed beveiligd helaas
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Joh Sheep, ik doe die handelingen wel hoormaakt niet uit....ben alleen wat langzamer dan [afbeelding]
Hij zat aan de drugs?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef Berkery het volgende:
Robin Williams deed ooit auditie voor de rol van een weerwolf, waarom werd hij afgewezen?
Hey Dart!quote:
Nee, het had met zijn fysiek te maken. Wie hem wel eens gezien heeft op Discovery, zwemmend met dolfijnen, zou het kunnen raden.quote:
De computer van mijn ouders, die aan het netwerk van de computers van hun bedrijf aangesloten zit. Daarom mag ik hier geen zooi opzetten (daar heb ik mijn eigen computer voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
systeembeheerder? waar zit je wel niet dan?
Hoe dan ook, probeer http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=E126CD624CD7B134 eens en laat me even weten of ie wel voor je werkt, ok?
Ik ga dit goed rekenen. Robin Williams is van zichzelf te zwaar behaard om overtuigend de overgang van mens naar weerwolf te kunnen spelen.quote:
hoe is t met de koppijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereen, ben er weer heel efkens
Watquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ga dit goed rekenen. Robin Williams is van zichzelf te zwaar behaard om overtuigend de overgang van mens naar weerwolf te kunnen spelen.
Majo + 1
Met de koppijn gaat 't primaquote:
Die moet ik onthouden. Vervelend dat het met jou iets minder gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met de koppijn gaat 't prima. Met mij dus iets minder
oi!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereen, ben er weer heel efkens
Wat is er loos dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met de koppijn gaat 't prima. Met mij dus iets minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |