en nog een babyfotoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Shane MacGowan
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je Lemmy niet kent, dan mag je jezelf geen muziekkenner noemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik herken geen van de namen van deze gedrochten, zo gemaakt hebben ze het volgens mij niet.
Dat zegt meer over jouw muziekkennis dan over het feit of deze heren het gemaakt hebben ja of neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik herken geen van de namen van deze gedrochten, zo gemaakt hebben ze het volgens mij niet.
Dan zit je in het verkeerde subforum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik herken geen van de namen van deze gedrochten
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Laat me raden; Nederlandstalig en hardstyle?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Haha, nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef kriele het volgende:
[..]
Laat me raden; Nederlandstalig en hardstyle?
Er staat niets over de volgorde in de OPquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Die had het al gemaakt toen ie nog knap was.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:13 schreef DrDentz het volgende:
wat een macaber topic
en Mick Jagger wordt gezien als de meest sexy man op aarde![]()
Nee joh, dat méén je nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
The Housemartins, die vent daar op de achtergrond lijkt wel wat op Fatboy Slim.
Dat komt waarschijnlijk omdat het Fatboy slim is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Maar ja, ze "hebben het wel gemaakt". Blij zijn dus!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef DrDentz het volgende:
ik bedoel de gitarist van de Rolling Stones natuurlijk, Keith Richards
wat een hoofd heeft die kerel
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef DrDentz het volgende:
ik bedoel de gitarist van de Rolling Stones natuurlijk, Keith Richards
wat een hoofd heeft die kerel
Holy shit... nou weet ik ook waarom Mick Jagger met hem op het podium staat. Mick is een plaatje vergeleken met hemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind dit zo lelijk dat het bijna weer mooi wordt. Lelijkheid met een coole uitstraling. Zoals Tom waits en Steven Tyler dat ook hebben.
40 jaar geleden zag ie er wel leuk uit, hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:13 schreef DrDentz het volgende:
wat een macaber topic
en Mick Jagger wordt gezien als de meest sexy man op aarde![]()
Toen de foto gemaakt werd heette hij nog gewoon Norman Cookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:27 schreef Sasandra het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat het Fatboy slim is.![]()
Onder die dikke laag plamuur zit vast een hele knappe man, die elke vrouw kan plezieren met z'n prothesequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gene Simmons. Maar hij is steenrijk en heeft meer dan 5000 vrouwen geneukt.
Als die allemaal net zo lelijk zijn als hij mag-ie ze houdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gene Simmons. Maar hij is steenrijk en heeft meer dan 5000 vrouwen geneukt.
Ze zijn vast niet echt knap, maar ze trekken het bij verre niet bij de rest van alle lelijkerds in dit topicquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ulrich en Mustaine, ooit samen in een band, nu hebben ze niks meer gemeen, behalve hun lelijkheid.
Nog even een hele erge van Dave Mustaine:
[afbeelding]
En van Lars Ulrich:
[afbeelding]
Ik denk dat het de tong is die het hem doet. En dan bedoel ik niet die ene met de '80' er achter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Onder die dikke laag plamuur zit vast een hele knappe man, die elke vrouw kan plezieren met z'n prothese
Die foto van Mustaine is idd vooral erg "fout" (ik bedoel maar, dat kapsel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ze zijn vast niet echt knap, maar ze trekken het bij verre niet bij de rest van alle lelijkerds in dit topic
wat, je gaat me toch niet vertellen dat ie een tong heeft van een ratelslang oid?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik denk dat het de tong is die het hem doet. En dan bedoel ik niet die ene met de '80' er achter.
Hij kan er ook wel goed uitzien hoor, ik stond 3 jaar geleden tijdens een optreden van hem vooraan en toen vond ik 'm eigenlijk best hotquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Die foto van Mustaine is idd vooral erg "fout" (ik bedoel maar, dat kapsel...).
Misschien zou hij er met een andere "stijl" wel wat beter uitzien.
Dat was dan zeker toen 'ie z'n mond hieldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij kan er ook wel goed uitzien hoor, ik stond 3 jaar geleden tijdens een optreden van hem vooraan en toen vond ik 'm eigenlijk best hot
Ah, dus je zou het er wel op kunnen? Blijkbaar straalt een muzikant toch iets van macht uit ofzo op die groupies...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij kan er ook wel goed uitzien hoor, ik stond 3 jaar geleden tijdens een optreden van hem vooraan en toen vond ik 'm eigenlijk best hot
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, dus je zou het er wel op kunnen? Blijkbaar straalt een mannelijke muzikant toch iets van macht uit ofzo op die groupies...
"The longest tongue in rock"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
wat, je gaat me toch niet vertellen dat ie een tong heeft van een ratelslang oid?
Muzikanten hebben over het algemeen best wel aantrekkingskracht voor mij ja, is een heel bekend en heel normaal verschijnsel hoor. Verschil is dat ik niet alles doe om met ze in contact te kopen of posters of foto's verzamel. Terwijl ik daar toch heel vaak de kans voor heb gehadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, dus je zou het er wel op kunnen? Blijkbaar straalt een muzikant toch iets van macht uit ofzo op die groupies...
Gene Simmons staat bekend om zijn lange tong en de kunstjes die hij ermee kan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
wat, je gaat me toch niet vertellen dat ie een tong heeft van een ratelslang oid?
Groupies voor vrouwelijke muzikanten worden gelijk als stalkers bestempeld...quote:
Sorry, ik heb z'n boek niet gelezen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"The longest tongue in rock"
En die 'titel' heeft-ie niet voor niets.
Ken je klassiekers..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, ik heb z'n boek niet gelezen..
Dat gaat natuurlijk ook moeilijk als je onder een steen ligtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, ik heb z'n boek niet gelezen..
Tja, m'n kennis van Kiss reikte nooit echt verder dan "I was made for loving you, baby" en dat vond ik nou niet echt een geweldig nummer ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook moeilijk als je onder een steen ligt.
Dat is hun meest non-representatieve nummer ooit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, m'n kennis van Kiss reikte nooit echt verder dan "I was made for loving you, baby" en dat vond ik nou niet echt een geweldig nummer ofzo.
Give me a break, ik heb liever Nina Simone en Miles Davis in m'n klassieke muziekverzameling zitten dan Kiss
Is dat die lelijkerd van Twisted Sister?quote:
Speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef Aventura het volgende:
. Als vrouw kun je nog zo steengoed zijn, als je er niet uitziet ben je gewoon niet in de markt te zetten.
Dat is een pot, dus dat telt niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Tja hun grootste inkomstenbron is toch van de mannen geloof ik en mannen zijn visueel ingesteld..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef Aventura het volgende:
Opvallend weinig vrouwen in dit topic. Ik denk dat dat komt omdat het van mannen nog wel geaccepteerd wordt als ze lelijk zijn, zolang ze maar goede muziek maken. Als vrouw kun je nog zo steengoed zijn, als je er niet uitziet ben je gewoon niet in de markt te zetten.
Je vergeet nu wel alle Britney Spearsen en Christina Aguileras van deze wereld in je redenering.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef Aventura het volgende:
Opvallend weinig vrouwen in dit topic. Ik denk dat dat komt omdat het van mannen nog wel geaccepteerd wordt als ze lelijk zijn, zolang ze maar goede muziek maken. Als vrouw kun je nog zo steengoed zijn, als je er niet uitziet ben je gewoon niet in de markt te zetten.
Een kut is een kut.... pot of geen potquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is een pot, dus dat telt niet.
Die zijn gewoon over plamuurd, das wat anders. Echt lelijk kan ik ze niet noemen, maar als je bedoeld dat er geen stukje "natura" meer in zit heb je gelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Je vergeet nu wel alle Britney Spearsen en Christina Aguileras van deze wereld in je redenering.
Die zijn kwalitatief slecht, maar maken het tóch, omwille van hun uiterlijk.
Jij mag hen dan lelijk vinden, naar algemene maatstaven zijn ze toch echt wel 'mooi'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Je vergeet nu wel alle Britney Spearsen en Christina Aguileras van deze wereld in je redenering.
(En Heather Love.)
Sorry, ik was mijn post nog snel even aan het editten, lees het dus hierboven nog eens...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij mag hen dan lelijk vinden, naar algemene maatstaven zijn ze toch echt wel 'mooi'.
Overigens vind ik dat de prijs voor de band met daarin de meeste lelijkerds naar Queensryche.
[afbeelding]
Tegenwoordig kun je het echt niet meer maken om zo lelijk te zijn
Nee, maar als je dan een album als Operation: Mindcrime neerzet, dan moet Bon Jovi en co. ook gewoon zijn mond houdenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij mag hen dan lelijk vinden, naar algemene maatstaven zijn ze toch echt wel 'mooi'.
Overigens vind ik dat de prijs voor de band met daarin de meeste lelijkerds naar Queensryche.
[afbeelding]
Dan heb je het over artiesten die een jaar of 15 jaar geleden hot waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:28 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn post nog snel even aan het editten, lees het dus hierboven nog eens...![]()
Maar verder: Sinead O'Connor, Suzanne Vega etc. etc., die hebben het toch allemaal wél gemaakt, zonder een "sexsymbool" te moeten zijn.
Niet alles valt te compenseren met uiterlijk neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee, maar als je dan een album als Operation: Mindcrime neerzet, dan moet Bon Jovi en co. ook gewoon zijn mond houden![]()
Maar.. maar.. maar...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had laatst eens een keer een foto van Sinead O 'Conner met lang haar gezien. Wat een wereld van verschil!! Ik vond het zelfs nog een mooie vrouwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:28 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn post nog snel even aan het editten, lees het dus hierboven nog eens...![]()
Maar verder: Sinead O'Connor, Suzanne Vega etc. etc., die hebben het toch allemaal wél gemaakt, zonder een "sexsymbool" te moeten zijn.
Voor hem was die stem een zegen jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar...
Die stem van Geoff Tate. Ik zou er een moord voor doen.
Maar wie zijn nu de "lelijkste" muzikanten in dit topic? Dat zijn meestal mannelijke muzikanten die 15 of soms zelfs 30 jaar geleden hot waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan heb je het over artiesten die een jaar of 15 jaar geleden hot waren.
Mick Jagger heeft er nooit goed uitgezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Maar wie zijn nu de "lelijkste" muzikanten in dit topic? Dat zijn meestal mannelijke muzikanten die 15 of soms zelfs 30 jaar geleden hot waren.
Dus al die "knappe" babes van nu zien er over 30 jaar net zo uit als Mick Jagger nu.![]()
Ok, 't is geen Britney (in haar goede tijden), maar lelijk vind ik ze ook niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mick Jagger heeft er nooit goed uitgezien.
En over vrouwen: De zangeressen die Therion op het podium neerzet zijn nou ook niet echt schoonheden te noemen:
[afbeelding]
Een dijk van een stem, dat wel.
Het is een slecht voorbeeld wat dat betreft, maar ik kon zo snel geen betere vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ok, 't is geen Britney (in haar goede tijden), maar lelijk vind ik ze ook niet.
Ik ken m vooral als de man die Kate Moss aan de drugs verslaafd maaktequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
In de (licht-)alternatieve scene in ieder geval bekend genoeg met zijn band.
Dat is Fatboy Slim, slome.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Slome nr. 2 die haptquote:
ho ho Dave Mustaine is gaaf! En vroegah zag hij er best leuk uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ulrich en Mustaine, ooit samen in een band, nu hebben ze niks meer gemeen, behalve hun lelijkheid.
Nog even een hele erge van Dave Mustaine:
[afbeelding]
En van Lars Ulrich:
[afbeelding]
Alsof Kate niet al eerder aan de drugs was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken m vooral als de man die Kate Moss aan de drugs verslaafd maakte
Getrouwd geweest met Julia Robertsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiew had je me niet kunnen waarschuwen
![]()
Is dat Skin?... Ik vind dat anders best een mooie vrouw hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef AlohaXa het volgende:
Samenvatting van dit topic. Bijna geen enkele in de mainstream
Die is toch niet lelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:16 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Veel mainstreamer krijg je het tegenwoordig niet, hoor...
Wtf som je hier nou op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:20 schreef Laurens. het volgende:
[afbeelding]
Jimi Hendrix
[afbeelding]
John Lennon
Echt een babyface die ventquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In de (licht-)alternatieve scene in ieder geval bekend genoeg met zijn band.
Tja, dat die Nelly het met zo'n kop gered heeft, zegquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:35 schreef NoSigar het volgende:
Missy Elliot en dat mens van de Blackeyed Peas (vooral die, zie het topic over onflatteuse celebs) zijn ook niet moeders mooiste, om maar even te relatieveren dat je als vrouw perse knap moet zijn heden ten dage om het te maken. Nelly Furtado is trouwens ook niet echt een grote schoonheid.
Maar die stem...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:42 schreef PDOA het volgende:
[..]
[afbeelding]
David Eugene Edwards van 16 Horsepower en Woven Hand.
Ah, onze kleine drakendoder met de grote stem. De man is trouwens al 63.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ronnie James Dio: de man is een held (geweest), maar zo hemeltergend lelijk.... geen wonder dat ze 'm gevraagd hebben als stem voor de zingende kikker....
[afbeelding]
... en volgens mij issie ook gewoon stand-in voor Gollum geweest...
[afbeelding]
Nelly Furtado isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:35 schreef NoSigar het volgende:
Missy Elliot en dat mens van de Blackeyed Peas (vooral die, zie het topic over onflatteuse celebs) zijn ook niet moeders mooiste, om maar even te relativeren dat je als vrouw perse knap moet zijn heden ten dage om het te maken. Nelly Furtado is trouwens ook niet echt een grote schoonheid.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:51 schreef CLM het volgende:
Kun je nu concluderen dat wanneer je lelijk bent en toch perse de muziek in wilt je dan maar alternatieve muziek moet gaan maken.![]()
Nee hoor. Het soort elektronische muziek waarvoor je nooit de studio uithoeft werkt ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:51 schreef CLM het volgende:
Kun je nu concluderen dat wanneer je lelijk bent en toch perse de muziek in wilt je dan maar alternatieve muziek moet gaan maken.![]()
Ik vind het wel een charismatische man, maar zeker niet moeders-mooiste.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef linebear het volgende:
wat is er lelijk aan Fish ?! Vind het een mooie man hoor
kijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Misschien heb ik ze over het hoofd gezien, maar deze waren volgens mij nog niet genoemd:
[afbeelding]
Freddy Mercury.
[afbeelding]
Prince.
It takes one to know one.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
kijk.
jij hebt verstand van lelijkerds![]()
ohquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:52 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mezelf.
Hij heeft een aantal jaren geleden een hersentumor gehad en door het medicijn gebruik is ie zo zwaar geworden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding]
Lou Gramm: die was ten tijde van Foreigner al lelijk, maar tegenwoordig.....![]()
gelukkig kan ie er zelf nog om lachen![]()
![]()
Dat gerucht gaat de ronde inderdaad. Maar zelfs op het Dio forum zijn ze er nog steeds niet over uit hoe oud hij nu eigenlijk precies is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef kriele het volgende:
[..]
Ah, onze kleine drakendoder met de grote stem. De man is trouwens al 63.
Ik noem mezelf nog altijd een metalhead thankuverymuchquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:41 schreef Zyggie het volgende:
Oeh Di-rect, nu moet je als alto een kruis slaan.![]()
Dat is het resultaat van een aantal jaren ziektebed en de medicijnen die hij daartoe kreeg gediend. Wereldzanger toen, helaas niet meer....bij Foreiger, gaat solo verder heb ik begrepen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding]
Lou Gramm: die was ten tijde van Foreigner al lelijk, maar tegenwoordig.....![]()
gelukkig kan ie er zelf nog om lachen![]()
![]()
Hij is iig niet te lelijk om een supermodel aan de haak te slaan en die 2x te bezwangerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
Seal. Lelijk ga ik hem niet noemen, maar die infectie heeft zijn gezicht geen goed gedaan
Simone Simons lelijk? Haal die stront uit je ogen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[afbeelding]
Simone Simons
[afbeelding]
Avril
[afbeelding]
Maria Mena
[afbeelding]
Kaiser Chiefs zanger
[afbeelding]
Paris
[afbeelding]
Ville Valo
je lijkt wel een beetje op haar...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Simone Simons lelijk? Haal die stront uit je ogen.
Ze zijn daarom dus ook allebei knapquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
je lijkt wel een beetje op haar...
![]()
Het is wel tekenend voor hem en geeft hem wel karakter. Anders was het maar een dertien-in-een-dozijn neger.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
Seal. Lelijk ga ik hem niet noemen, maar die infectie heeft zijn gezicht geen goed gedaan
Maria Mena.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[afbeelding]
Simone Simons
[afbeelding]
Avril
[afbeelding]
Maria Mena
[afbeelding]
Kaiser Chiefs zanger
[afbeelding]
Paris
[afbeelding]
Ville Valo
Inderdaadquote:
hijs niet lelijk, hij is gewoon een beetje....quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:59 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ze zijn daarom dus ook allebei knap![]()
Dacht dat dit de Penguin was!quote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Tiny Tim![]()
Mjah. Deze is ook redelijk scary:quote:Op maandag 4 september 2006 17:36 schreef tong80 het volgende:
Nu begrijp ik al die schminck bij KISS
Verder is die gozer persoonlijk wel ok, maar goed, iedereen die mij bier geeft is een vriend van mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Ezgaroth het volgende:
[afbeelding]
Die lelijke faggot van direct. (rechts)
Ik snap ovigens niet hoe maar die heb het blijkbaar ook redelijk gemaakt.
Die is erg mooi maar mama Cash is de dikke dame van Mama's and the papa's.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:10 schreef _Etter_ het volgende:
vind die rechter anders niet zo lelijk hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |