Echt een babyface die ventquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In de (licht-)alternatieve scene in ieder geval bekend genoeg met zijn band.
Tja, dat die Nelly het met zo'n kop gered heeft, zegquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:35 schreef NoSigar het volgende:
Missy Elliot en dat mens van de Blackeyed Peas (vooral die, zie het topic over onflatteuse celebs) zijn ook niet moeders mooiste, om maar even te relatieveren dat je als vrouw perse knap moet zijn heden ten dage om het te maken. Nelly Furtado is trouwens ook niet echt een grote schoonheid.
Maar die stem...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:42 schreef PDOA het volgende:
[..]
[afbeelding]
David Eugene Edwards van 16 Horsepower en Woven Hand.
Ah, onze kleine drakendoder met de grote stem. De man is trouwens al 63.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ronnie James Dio: de man is een held (geweest), maar zo hemeltergend lelijk.... geen wonder dat ze 'm gevraagd hebben als stem voor de zingende kikker....
[afbeelding]
... en volgens mij issie ook gewoon stand-in voor Gollum geweest...
[afbeelding]
Nelly Furtado isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:35 schreef NoSigar het volgende:
Missy Elliot en dat mens van de Blackeyed Peas (vooral die, zie het topic over onflatteuse celebs) zijn ook niet moeders mooiste, om maar even te relativeren dat je als vrouw perse knap moet zijn heden ten dage om het te maken. Nelly Furtado is trouwens ook niet echt een grote schoonheid.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:51 schreef CLM het volgende:
Kun je nu concluderen dat wanneer je lelijk bent en toch perse de muziek in wilt je dan maar alternatieve muziek moet gaan maken.![]()
Nee hoor. Het soort elektronische muziek waarvoor je nooit de studio uithoeft werkt ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:51 schreef CLM het volgende:
Kun je nu concluderen dat wanneer je lelijk bent en toch perse de muziek in wilt je dan maar alternatieve muziek moet gaan maken.![]()
Ik vind het wel een charismatische man, maar zeker niet moeders-mooiste.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:46 schreef linebear het volgende:
wat is er lelijk aan Fish ?! Vind het een mooie man hoor
kijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Misschien heb ik ze over het hoofd gezien, maar deze waren volgens mij nog niet genoemd:
[afbeelding]
Freddy Mercury.
[afbeelding]
Prince.
It takes one to know one.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
kijk.
jij hebt verstand van lelijkerds![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |