Ik had laatst eens een keer een foto van Sinead O 'Conner met lang haar gezien. Wat een wereld van verschil!! Ik vond het zelfs nog een mooie vrouwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:28 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn post nog snel even aan het editten, lees het dus hierboven nog eens...![]()
Maar verder: Sinead O'Connor, Suzanne Vega etc. etc., die hebben het toch allemaal wél gemaakt, zonder een "sexsymbool" te moeten zijn.
Voor hem was die stem een zegen jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar...
Die stem van Geoff Tate. Ik zou er een moord voor doen.
Maar wie zijn nu de "lelijkste" muzikanten in dit topic? Dat zijn meestal mannelijke muzikanten die 15 of soms zelfs 30 jaar geleden hot waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan heb je het over artiesten die een jaar of 15 jaar geleden hot waren.
Mick Jagger heeft er nooit goed uitgezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Maar wie zijn nu de "lelijkste" muzikanten in dit topic? Dat zijn meestal mannelijke muzikanten die 15 of soms zelfs 30 jaar geleden hot waren.
Dus al die "knappe" babes van nu zien er over 30 jaar net zo uit als Mick Jagger nu.![]()
Ok, 't is geen Britney (in haar goede tijden), maar lelijk vind ik ze ook niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mick Jagger heeft er nooit goed uitgezien.
En over vrouwen: De zangeressen die Therion op het podium neerzet zijn nou ook niet echt schoonheden te noemen:
[afbeelding]
Een dijk van een stem, dat wel.
Het is een slecht voorbeeld wat dat betreft, maar ik kon zo snel geen betere vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ok, 't is geen Britney (in haar goede tijden), maar lelijk vind ik ze ook niet.
Ik ken m vooral als de man die Kate Moss aan de drugs verslaafd maaktequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
In de (licht-)alternatieve scene in ieder geval bekend genoeg met zijn band.
Dat is Fatboy Slim, slome.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
The Housemartins, die vent daar op de achtergrond lijkt wel wat op Fatboy Slim.
Slome nr. 2 die haptquote:
ho ho Dave Mustaine is gaaf! En vroegah zag hij er best leuk uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ulrich en Mustaine, ooit samen in een band, nu hebben ze niks meer gemeen, behalve hun lelijkheid.
Nog even een hele erge van Dave Mustaine:
[afbeelding]
En van Lars Ulrich:
[afbeelding]
Alsof Kate niet al eerder aan de drugs was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken m vooral als de man die Kate Moss aan de drugs verslaafd maakte
Getrouwd geweest met Julia Robertsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiew had je me niet kunnen waarschuwen
![]()
Is dat Skin?... Ik vind dat anders best een mooie vrouw hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef AlohaXa het volgende:
Samenvatting van dit topic. Bijna geen enkele in de mainstream
Die is toch niet lelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:16 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Veel mainstreamer krijg je het tegenwoordig niet, hoor...
Wtf som je hier nou op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:20 schreef Laurens. het volgende:
[afbeelding]
Jimi Hendrix
[afbeelding]
John Lennon
Echt een babyface die ventquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:20 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In de (licht-)alternatieve scene in ieder geval bekend genoeg met zijn band.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |