dat meen je niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik vind die gatorade cup nog belangrijker dan die uefa cup.
Tja, er zit een kleine kern van waarheid in. Het seizoen is met een onwijs grote anti-climax begonnen voor ons, dus hecht ik weinig waarde aan die cup.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:46 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
maar als we winnen sta ik vooraan op het leidse![]()
Ik hoop van wel, het is sneu dat het hem moest overkomen. Het is gewoon een klasse verdedigerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:54 schreef PyTh het volgende:
Zou Thomas Vermaelen er al weer een beetje bovenop zijn?
Denk het wel, wie anders? Ook al kan Anouar Diba het hem, in goede doen, nog best lastig maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:54 schreef PyTh het volgende:
Emanuelson zal Zondag wel niet in de basis beginnen of denken jullie van wel?
Tuurlijk wel. Op 1 slechte pot moet je niet afgeserveerd worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:54 schreef PyTh het volgende:
Ik denk het niet, even in het midden latend of ik nu vind dat hij moet spelen of niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:54 schreef PyTh het volgende:
Zo begon Van Gaal ook hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:36 schreef Nashje het volgende:
Kan zeggen wat je wil. Maar de UEFA Cup is best een leuke prijs. Zou mooi zijn als opstapje naar de CL volgend jaar.
Playoffs gaan wel aardigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef zjroentje het volgende:
Al is het voor ons misschien een stuk gunstiger, want de knock-out fase is niet ons sterkste punt.![]()
Wat een zaadclubs....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Deze is 90377, van jou is 903772.... verder weer OT?
Ajax dus tegen
NK Dinamo Zagreb (CRO)
FC Artmedia (SVK)
Iraklis FC (GRE)
IK Start (NOR)
FCS Pasching (AUT)
Tegen Feyenoord ja. In Groningen was het ook met de hakken over de sloot, zoals zo vaak eigenlijk. (Brondby, Sturm Graz).quote:
Zes jaar alweerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:04 schreef twi het volgende:
Grazer AK he, zjroentjeSturm Graz was die club die Feyenoord zo mooi uitschakelde, de laatste keer dat ze in de Cl zouden hebben kunnen komen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef VoreG het volgende:
Ga niet langs start, maar in 1x door naar de finale.
Als Ajax vs Tottenham zou worden had Ajax een zwarequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef VoreG het volgende:
Ga niet langs start, maar in 1x door naar de finale.
quote:In 2004 werd de ploeg kampioen van de eerste divisie en promoveerde Start weer naar de Elite. In het seizoen 2005 speelde de ploeg tot de laatste speeldag om het kampioenschap, maar moest uiteindelijk genoegen nemen met de tweede plaats.
Finlandquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Hierna een Zweedse ploeg en heel scandinavie hebben we gehad.
Schijnt niet bij Scandinavië te horen, leerde iemand mij van de week op FOK!quote:
klopt, wordt eerder gezien als oost-europa aangezien het 100 jaar gelede bij rusland hoordequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt niet bij Scandinavië te horen, leerde iemand mij van de week op FOK!
Dat was ik, ik ben er net geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt niet bij Scandinavië te horen, leerde iemand mij van de week op FOK!
Nee eerst uit, op 28 september is de thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
De 14e thuis dus?
Pas nou maar op met al dat optimismequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef denthemen het volgende:
0-2 uit 12-0 thuis, moet te doen zijn, ik leg de lat maar niet zo hoog
....Start thuis....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Wedstrijden op mijn verjaardag gaan niet vaak goed. Bayern uit, Arsenal thuis...
quote:
Klopt, maar pas in 2007 klaar. Check: http://nl.wikipedia.org/wiki/IK_Start_Kristiansandquote:
Nee hoor, het veld is gewoon zo glad als een biljartlaken.quote:
ja maar daarom spelen ze wel pas 1 jaar eredivisiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar 2e geworden, snuggere Henkie.
1e jaar eredivisiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar 2e geworden, snuggere Henkie.
Idd, dit is het huidige:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:58 schreef denthemen het volgende:
dat word het nieuwe stadion
quote:Dankzij de beide landskampioenschappen speelde Start in 1979 en 1981 in de oude Europacup I. In het seizoen 1979-1980 werd Start in de eerste ronde uitgeschakeld door RC Strasbourg. In het seizoen 1981-1982 was AZ in de eerste ronde te sterk.
Daarnaast werd in 1974, 1976, 1977 en 1978 UEFA-cup gespeeld. In 1974-75 verloor Start in de eerste ronde van Djurgårdens IF, In 1976-77 was Wacker Innsbruck in de eerste ronde te sterk. In 1977-78 versloeg Start in de eerste ronde Fram Reykjavik, maar sneuvelde in de tweede ronde tegen Eintracht Braunschweig. In het seizoen 1978-79 sneuvelde Start weer in de eerste ronde, nu tegen Esbjerg fB.
In 2006 begint Start in de eerste voorronde van de UEFA-cup.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd, dit is het huidige:
[afbeelding]
Tja..... weer eens wat anders dan San Siro![]()
Zullen maar 30.000 mensen zitten, maar zelfs dan hebben ze zenuwenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Leuk voor ze om eens in de Arena te spelen, hopen dat het ze NIET bevalt.
wat was je kwijt naar kopenhagen danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef Sethje het volgende:
Nou mooi kut, ik kan er niet bij zijn..Geen geld heirvoor.
Van Haaren
Naar Kristiansand S
Afstand 979 km.
Reisduur 14:05
Dat is dus echt kkver en dan moet je een dure oversteek met de boot maken.
SAS vliegt voor 250 rretour maar dan komt dan weer hotel bij en dergelijken, echt te duur.
Juist wel volgens mij....ze hebben op die foto's alleen wat extra noodtribunes neergezet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Die photo's kloppen allemaal niet, kijk maar op die supporters site...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |