Wat een zaadclubs....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Deze is 90377, van jou is 903772.... verder weer OT?
Ajax dus tegen
NK Dinamo Zagreb (CRO)
FC Artmedia (SVK)
Iraklis FC (GRE)
IK Start (NOR)
FCS Pasching (AUT)
Tegen Feyenoord ja. In Groningen was het ook met de hakken over de sloot, zoals zo vaak eigenlijk. (Brondby, Sturm Graz).quote:
Zes jaar alweerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:04 schreef twi het volgende:
Grazer AK he, zjroentjeSturm Graz was die club die Feyenoord zo mooi uitschakelde, de laatste keer dat ze in de Cl zouden hebben kunnen komen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef VoreG het volgende:
Ga niet langs start, maar in 1x door naar de finale.
Als Ajax vs Tottenham zou worden had Ajax een zwarequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef VoreG het volgende:
Ga niet langs start, maar in 1x door naar de finale.
quote:In 2004 werd de ploeg kampioen van de eerste divisie en promoveerde Start weer naar de Elite. In het seizoen 2005 speelde de ploeg tot de laatste speeldag om het kampioenschap, maar moest uiteindelijk genoegen nemen met de tweede plaats.
Finlandquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Hierna een Zweedse ploeg en heel scandinavie hebben we gehad.
Schijnt niet bij Scandinavië te horen, leerde iemand mij van de week op FOK!quote:
klopt, wordt eerder gezien als oost-europa aangezien het 100 jaar gelede bij rusland hoordequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt niet bij Scandinavië te horen, leerde iemand mij van de week op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |