whahahha die is goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Hilde pakt haar sigaretten.
Jeroen: We gaan hier toch geen rokershol van maken, he!?
Hilde: Wil je zo graag genomineerd worden?
Zou E10 wel onder de zonnebank gaan Hij wil toch zeker niet bruin wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef pullup het volgende:
Janine: "de zonnebank is een beetje onnodig voor mij"
Etienne (net iets te snel en hard): JAA !![]()
Volgens de zussen niet, die vonden haar dus bleek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef pullup het volgende:
Janine: "de zonnebank is een beetje onnodig voor mij"
Etienne (net iets te snel en hard): JAA !![]()
Ze hebben de tuin wel opgeknapt en gereviseerd (opnieuw ingericht)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef jellyrose het volgende:
Ik reed vanochtend weer langs de studio in Aalsmeer, maar de tuin van BB5 ziet er nog steeds vergaan en erg gesloten uit. Ik heb ook het idee dat het huis middenin een van de loodsen (studio) staat en helemaal geen in of uitgang naar iets wat op een tuin lijkt heeft.. maar we shall see.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Ik vind de zusjes geniaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens de zussen niet, die vonden haar dus bleek.
Zo dom, dat ze grappig zijn.quote:
Hm.. ik zag de dorre takken er nog steeds uitsteken hoor, en het zonnescherm heeft ook z'n beste tijd gehad geloof ik. Maar ik zal vanmiddag nog es op onderzoek uit gaan, er zitten nu toch geen bewakers meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben de tuin wel opgeknapt en gereviseerd (opnieuw ingericht)
Die is goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Ik vind haar een neiuwe Tanja, ongeveer, zoiets..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef Remzz het volgende:
Ik vind Hilde best lachen, volgensmij is ze helemaal zichzelf
Neuh, niet echt hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze hebben ruzie nu toch
Idd, ook nu weer proberen ze uit te rekenen hoeveel ze hebben geslapen enzoquote:
ik kijk ook de zusjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, ook nu weer proberen ze uit te rekenen hoeveel ze hebben geslapen enzo
Gewoon een hele dag de streams op de zusjes
Ik heb iets tegen e10quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef BigBuzzz het volgende:
E10 heeft ook al iets tegen dieren . . . . . .
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef BigBuzzz het volgende:
E10 heeft ook al iets tegen dieren . . . . . .
Als dat zo was waren er een paar mensen niet binnengekomen.quote:
Hij zei: als ik die haan in mijn handen krijg geef ik 'm een rotschop . . . . . .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ik tegen Etienne. valt me nog mee trouwens dat ik zijn naam nog goed schrijf.
Wat zei hij dan?
Nee, helaas niet . . .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Remzz het volgende:
"Jongens ligt mijn kutje niet bloot?"
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef jorienvdherik het volgende:
laat je kutje dan bloot zien
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Hij zei: als ik die haan in mijn handen krijg geef ik 'm een rotschop . . . . . .
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Remzz het volgende:
caps ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Remzz het volgende:
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:24 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben ze geen wc daar ?
Van die ongestelde MILF wil je geen caps zien. Ik maak ze iig niet.quote:
Huldequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:25 schreef frankium het volgende:
[..]
Van die ongestelde MILF wil je geen caps zien. Ik maak ze iig niet.![]()
Ik hoop dat de camera mensen dat ook hebben gehoord......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
Hilde wil niet in der BH onder de zonnenbank, Monique stelt voor dat alle bewoners dan naar het loungegedeelte gaan
hebben ze pechquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
euh ik voel aan dat er iemand moet pissen wat dan ?
daar zit denk ik de gemiddelde Fok-ker niet op te wachtenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:26 schreef frankium het volgende:
Hilde: "Moet ik nou ook in m`n ondebroek en BH gaan liggen?"
Om vervolgens bij de ontkenneng te klagen. Jawel hoor je kijkt gewoon niet naar mijn trutquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Scope het volgende:
Jongus... je ziet gewoon het touwtje van me tampon!
zwembad?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan zal dat in het zwembad moeten ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Planten genoeg...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zal dat in het zwembad moeten ofzo
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.quote:
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.![]()
Voor de dames: Dat is dus een reden om geen tattoo te nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef frankium het volgende:
[..]
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcorequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.![]()
weten we ook waarom e10 op haar valt.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Scope het volgende:
[..]
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcore
![]()
[afbeelding]
Daar lijkt het verdacht veel op inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Scope het volgende:
[..]
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcore
![]()
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat ze dat dan ook censureren . . . .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
Hilde wil niet in der BH onder de zonnenbank, Monique stelt voor dat alle bewoners dan naar het loungegedeelte gaan
Ze censureren Sjaan ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat dan ook censureren . . . .
Dat is wel handig dan want dat is waarschijnlijk precies de plek waar het over een aantal jaren heen gezakt zal zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef frankium het volgende:
[..]
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.
idd heel irritantquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:49 schreef Scope het volgende:
Fokking irritant. Dat geluid hapert de hele tijd
Toch nog iets goed van XP!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:50 schreef frankium het volgende:
Gaat hilde zich uitkleden, gaat m`n stream op in buffer opslaan
![]()
HAHAH...vond het ook wel leuk van de bewoners dat ze dan de lounge zouden verlaten....gelukkig kijken er niet zoveel mensen naar de streams Hilde...Lekker domquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:50 schreef frankium het volgende:
Gaat hilde zich uitkleden, gaat m`n stream op in buffer opslaan
![]()
Ja, dat gevoel kreeg ik ook toen ik aan het nalezen was. En ik vannacht Etienne nog een beetje verdedigen en dan bewijst hij gewoon het tegendeel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wat gemist begrijp ik vannacht. (was net naar bed).
Zonde
En nu zie ik een zonnebank
Een soort badminton pluimje, maar dan groter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef the_hunter het volgende:
Wat ik me nou nog steeds afvraag; Waar voetballen ze mee?
Ja dat kanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel kreeg ik ook toen ik aan het nalezen was. En ik vannacht Etienne nog een beetje verdedigen en dan bewijst hij gewoon het tegendeel.Jij had gelijk, scanman.
Zonnebank, fijn! Kan je trouwens vitamine D aanmaken onder een zonnebank? Ik weet het niet eens...dacht het niet.
Inderdaad erg jammer..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:42 schreef frankium het volgende:
Dit kan dus echt niet hè.
[afbeelding]
Ik heb het filmpje inmiddels ook gezien... Het is duidelijk dat hij zich nog wel wat inhoudt. Eerst zijn alle allochtonen erg, maar dat trekt hij dan meteen terug. En Pa blijkt al net zo te zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel kreeg ik ook toen ik aan het nalezen was. En ik vannacht Etienne nog een beetje verdedigen en dan bewijst hij gewoon het tegendeel.Jij had gelijk, scanman.
Nou, dsat scheelt dan weer en is waarschijnlijk de reden van BB om een zonnebank in het huis te zettenquote:
Je mist niet echt veel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef Remzz het volgende:
Ja hier ook al ik heb ze ff uitgezet
Yep, pa staat er maar wat bij te grinniken en Etiene houdt zich in omdat Hilde zei dat ze allochtonen helemaal niet erg vindt. Ik kreeg het gevoel bij dat filmpje dat Etiene en Marcel niet door hadden dat ook dit door honderden mensen wordt bekeken en verspreid en Hilde keek een beetje alsof ze dat wél door had.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het filmpje inmiddels ook gezien... Het is duidelijk dat hij zich nog wel wat inhoudt. Eerst zijn alle allochtonen erg, maar dat trekt hij dan meteen terug. En Pa blijkt al net zo te zijn volgens mij.
Drank hè. Dan verlul je je wel eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, pa staat er maar wat bij te grinniken en Etiene houdt zich in omdat Hilde zei dat ze allochtonen helemaal niet erg vindt. Ik kreeg het gevoel bij dat filmpje dat Etiene en Marcel niet door hadden dat ook dit door honderden mensen wordt bekeken en verspreid en Hilde keek een beetje alsof ze dat wél door had.
nu alleen nog afwachten wanneer hij dit daadwerkelijk tegen de allochtonen en de homo in het huis zal vertellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje inmiddels ook gezien... Het is duidelijk dat hij zich nog wel wat inhoudt. Eerst zijn alle allochtonen erg, maar dat trekt hij dan meteen terug. En Pa blijkt al net zo te zijn volgens mij.
Ja en niks zeggen, alleen (wijzend op de slaapkamer) dat alles te horen wasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, pa staat er maar wat bij te grinniken en Etiene houdt zich in omdat Hilde zei dat ze allochtonen helemaal niet erg vindt. Ik kreeg het gevoel bij dat filmpje dat Etiene en Marcel niet door hadden dat ook dit door honderden mensen wordt bekeken en verspreid en Hilde keek een beetje alsof ze dat wél door had.
Zelf durft hij dat waarschijnlijk niet. Ik hoop dat Hilde haar mond niet kan houdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:58 schreef kukeleku het volgende:
[..]
nu alleen nog afwachten wanneer hij dit daadwerkelijk tegen de allochtonen en de homo in het huis zal vertellen.
Voetballen met allochtonen mag kennelijk wel...E10 toch ....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:58 schreef kukeleku het volgende:
[..]
nu alleen nog afwachten wanneer hij dit daadwerkelijk tegen de allochtonen en de homo in het huis zal vertellen.
Inderdaad. Hij had dat pas later door en begon toen zijn woorden een beetje terug te draaien zodat het niet al te.. racistisch overkwam. Ben benieuwd of ze het gaan uitzenden, aangezien ze de streams ook wegdraaiden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, ik zei al dat we zijn ware aard snel genoeg zouden zien, maar had niet verwacht dat dat al binnen een paar uur nadat ik naar bed was gegaan zou zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Drank hè. Dan verlul je je wel eens.
Zal me niet verbazen als Hilde bijna niets meer weet van vannacht. Ze was ook redelijk ver heen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben benieuwd of Hilde het gebeuren gaat delen in een onderonsje met andere bewoners (zoals Semih of Rik).
Dat zou heel spijtig zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Zal me niet verbazen als Hilde bijna niets meer weet van vannacht. Ze was ook redelijk ver heen.
Ik heb ze weer uitgezet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Hoelang zijn de streams alzo? Er is niets meer te volgen nu.
Hij heeft ook geen hekel aan alle allochtonenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef BBoon het volgende:
[..]
Voetballen met allochtonen mag kennelijk wel...E10 toch ....![]()
![]()
Maar voor de zekerheid nomineert hij hem toch maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen hekel aan alle allochtonen![]()
Ja, maar wel aan Semih want die had zo'n allochtone uitstraling met dat lange haar en zo (zelf behoorlijk pinda + lang haar...heeft die gozer een identiteitscrisis of zo?)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Marrije het volgende:
Hij heeft ook geen hekel aan alle allochtonen![]()
Dit heeft niets met Hummie te maken. De streams zijn van talpa/endemol.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Zody het volgende:
Hummie is even dr fanmail aant binnenhalen denk ik, zal zo wel over zijn
Toen Semih het huis in kwam vond hij het zo'n gozer (met zijn duim omhoog), heeft ie wel 3 keer herhaald. Maar wat Scan ook zegt, voor de zekerheid nomineert ie m toch maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar wel aan Semih want die had zo'n allochtone uitstraling met dat lange haar en zo (zelf behoorlijk pinda + lang haar...heeft die gozer een identiteitscrisis of zo?)
Dat is inderdaad nogal krom en tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar wel aan Semih want die had zo'n allochtone uitstraling met dat lange haar en zo (zelf behoorlijk pinda + lang haar...heeft die gozer een identiteitscrisis of zo?)
Dat was z'n eerste indruk van hem maar hij zei toch dat ie 'm "zo'n" (duim omhoog stekend) gozer vond?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon groepsvorming thuis, waarschijnlijk hoort hij niet anders in zn vriendengroep thuis (zag ook fotos waar hij Lonsdale aan had op die cu2 site maar laten we die discussie niet voeren). Ze lullen elkaar allemaal na en weten niet beter. Ik vraag me af of hij wel zo rasistisch is of dat het meer stoerdoennerij is tegen zn vrienden en vaderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgensmij was dat met die duim ook puur om alles even goed te praten zodat mensen niet gaan denken dat hij een racist is. Want dat zou stemmen kosten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen Semih het huis in kwam vond hij het zo'n gozer (met zijn duik omhoog), heeft ie wel 3 keer herhaald. Maar wat Scan ook zegt, voor de zekerheid nomineert ie m toch maar![]()
Milica haalde op een gegeven moment al de drank bij haar weg. Dan kun je wel nagaan dat ze op het randje zat. Ze zat wel 'heerlijk' tussen Marcel en Jeroen in bad trouwens.quote:
3x en dan toch nomineren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat was z'n eerste indruk van hem maar hij zei toch dat ie 'm "zo'n" (duim omhoog stekend) gozer vond?![]()
Van die mensen die nog nooit in hun leven een normaal gesprek hebben gevoerd met een allochtoon. Of van het type 'alle duitsers zijn klootzakken, behalve die 2 die ik ken'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Zody het volgende:
Gewoon groepsvorming thuis, waarschijnlijk hoort hij niet anders in zn vriendengroep thuis (zag ook fotos waar hij Lonsdale aan had op die cu2 site maar laten we die discussie niet voeren). Ze lullen elkaar allemaal na en weten niet beter. Ik vraag me af of hij wel zo rasistisch is of dat het meer stoerdoennerij is tegen zn vrienden en vader
Dat is een grapje van hem man, niet zo serieusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Hummie te maken. De streams zijn van talpa/endemol.
Hummie doet alleen het tv programma.
Dat vind ik eigenlijk netzo erg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Zody het volgende:
[..]
Gewoon groepsvorming thuis, waarschijnlijk hoort hij niet anders in zn vriendengroep thuis (zag ook fotos waar hij Lonsdale aan had op die cu2 site maar laten we die discussie niet voeren). Ze lullen elkaar allemaal na en weten niet beter. Ik vraag me af of hij wel zo rasistisch is of dat het meer stoerdoennerij is tegen zn vrienden en vader
Ik blijf duimen dat ze het zich nog wel herinnert. Het was alweer een paar uur na het laatste drankje hè.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Milica haalde op een gegeven moment al de drank bij haar weg. Dan kun je wel nagaan dat ze op het randje zat. Ze zat wel 'heerlijk' tussen Marcel en Jeroen in bad trouwens.
Een keiharde racist is hij idd niet, anders had hij het niet eens kunnen uithouden in het huis. Hij zal inderdaad wel voornamelijk een naprater zijn... Iemand die zijn mening wel bijsteld zodra hij daadwerkelijk met een allochtoon moet omgaan. Neemt niet weg dat zulke types wel vrij gevaarlijk zijn en een gedachtengang in stand houden door z'n nagepraat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Zody het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is die zin reden om te zeggen dat hij geen racist is. Voor mij is deze zin juist belangrijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen Semih het huis in kwam vond hij het zo'n gozer (met zijn duim omhoog), heeft ie wel 3 keer herhaald. Maar wat Scan ook zegt, voor de zekerheid nomineert ie m toch maar![]()
ja, want anders weet alleen Marcel het en daar heb je weinig aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf duimen dat ze het zich nog wel herinnert. Het was alweer een paar uur na het laatste drankje hè.
Okee, sorry. Maar er zijn meer mensen die denken dat Hummie ook over de streams gaat. Vandaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is een grapje van hem man, niet zo serieusvond 'm wel goed
![]()
In combinatie met die site moet je toch echt die opmerking wel anders zien hoor. Iemand zónder die site zou je nog over kunnen twijfelen, maar nu niet meer. En dat hij en zijn vader wel verwacht hadden dat er een allochtoon en een homo in zouden zitten, kwam natuurlijk voort uit hun haat tegen die twee groepen. Dan zeg je idd zoiets van: "Wedden dat die er dan juist inzitten!"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef avonne het volgende:
Ik ben het er helemaal niet mee eens dat Etienne racistische uitspraken heeft gedaan vannacht
----
Zijn site is fout. True. Maar het incidentje vannacht is volkomen onschuldig.
Hier ook. Ligt dus niet aan jou.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik probeer te kijken maar mn streams slaan steeds vast en bufferen (op alle stream-server adressen overigens)
Zo zie ik het inderdaad ook, alleen verwoord jij het wat beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In combinatie met die site moet je toch echt die opmerking wel anders zien hoor. Iemand zónder die site zou je nog over kunnen twijfelen, maar nu niet meer. En dat hij en zijn vader wel verwacht hadden dat er een allochtoon en een homo in zouden zitten, kwam natuurlijk voort uit hun haat tegen die twee groepen. Dan zeg je idd zoiets van: "Wedden dat die er dan juist inzitten!"
Ik heb ze maar even uit gezet, anders ga ik me alleen maar irriteren, gelukkig ligt het niet aan mij en heeft iedereen het, dus ik neem aan dat de mensen die over de streams gaan bij Talpa de boel wel gaan nakijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat de streams het snel weer goed doen, want dit is echt heel irritant..
Ik heb ze ook even uitgezet. Er is toch geen touw aan vast te knopen op het moment.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even uit gezet, anders ga ik me alleen maar irriteren, gelukkig ligt het niet aan mij en heeft iedereen het, dus ik neem aan dat de mensen die over de streams gaan bij Talpa de boel wel gaan nakijken
Zo'n type als hij is gevaarlijk omdat hij zijn eigen mening eigenlijk niet heeft en gewoon met de rest meepraat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef intoyou het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen maar god wat heb ik allemaal gemist gisternacht zeg. Ik moet wel lachen om jullie hoor, dat je etienne 'gevaarlijk' noemt, haha. Komop nou toch. Hij is opgegroeid in de maatschappij vol 'moslim' haat en hij hij heeft er een mening aan over gehouden. Vele zullen het misschien wel met hem eens zijn. Maar tegen homo's had tie toch niets? Tenminste wat ik had gelezen en gehoord. Ik ga het allemaal nog is bekijken en kom nog wel terug. Ga nu lekker lunchen.
Ik heb ze nog aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb ze ook even uitgezet. Er is toch geen touw aan vast te knopen op het moment.
Nee inderdaad. Het is doodnormaal om de hitlergroet te brengen en op tv te zeggen dat je allochtonen haatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef intoyou het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen maar god wat heb ik allemaal gemist gisternacht zeg. Ik moet wel lachen om jullie hoor, dat je etienne 'gevaarlijk' noemt, haha. Komop nou toch. Hij is opgegroeid in de maatschappij vol 'moslim' haat en hij hij heeft er een mening aan over gehouden. Vele zullen het misschien wel met hem eens zijn. Maar tegen homo's had tie toch niets? Tenminste wat ik had gelezen en gehoord. Ik ga het allemaal nog is bekijken en kom nog wel terug. Ga nu lekker lunchen.
Het is dat ze zelf roept dat ze niet kan blowen! Maar om nu te zeggen dat ze zo helder uit haar ogen kijkt....! Niet echt, volgens mij. Ze blijft een 'duffe' oogopslag houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB25088.jpg]afbeelding][/URL]
Voor hele volksstammen in Nederland wel ja. Misschien dat mensen die hier zeggen dat het allemaal wel meevalt zelf ook zo denken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:19 schreef the_hunter het volgende:
Nee inderdaad. Het is doodnormaal om de hitlergroet te brengen en op tv te zeggen dat je allochtonen haat![]()
vond ik ook een beetje raar ja..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Over die mogelijke tuin gesproken: waarom zouden ze nu een zonnebank krijgen als straks de tuindeur opengaat. Dat gaat niet echt samen. Maar mijn gedachte zou idd ook zijn dat ze nu de deur naar de tuin openen.
Het zou inderdaad een beetje vreemd zijn.. dubbelop..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Over die mogelijke tuin gesproken: waarom zouden ze nu een zonnebank krijgen als straks de tuindeur opengaat. Dat gaat niet echt samen. Maar mijn gedachte zou idd ook zijn dat ze nu de deur naar de tuin openen.
Wat is dat nou voor flauwekul?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat hij en zijn vader wel verwacht hadden dat er een allochtoon en een homo in zouden zitten, kwam natuurlijk voort uit hun haat tegen die twee groepen.
Dat lijkt me ook idd typisch een item wat je zou doen in een live showquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze nog een tuin krijgen, dan zal dat heus wel in een live show gebeuren, anders niet..
Ze lieten wel een beeld van de tuin zien vanochtendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze nog een tuin krijgen, dan zal dat heus wel in een live show gebeuren, anders niet..
Joh, cap?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze lieten wel een beeld van de tuin zien vanochtend
Ik word er triest van dat jij er helemaal geen problemen mee schijnt te hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef intoyou het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen maar god wat heb ik allemaal gemist gisternacht zeg. Ik moet wel lachen om jullie hoor, dat je etienne 'gevaarlijk' noemt, haha.
En zeker niet al na een weekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef GJVH het volgende:
Die tuin krijgen ze alleen wanneer dat medisch noodzakelijk is. BB heeft zich dit seizoen erg geafficheerd met ´het huis zonder daglicht´ dus kan ik me niet voorstellen dat ze dat opeens gaan doorbreken.
wanneer heeft hij dat gezegd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het is doodnormaal om de hitlergroet te brengen en op tv te zeggen dat je allochtonen haat![]()
oudquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef frankium het volgende:
Hij mag z`n geschiedenis boekjes ook wel even goed doorlezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een vreselijk zielig mannetje! Met stip de meest gestoorde BB bewoner.En nee ik ben zelf geen homo en ook geen kleurling.Alleen ik ken wel de geschiedenis en wat voor gruwelijke dingen Hitler heeft gedaan met miljoenen mensen.En om dan die man te eren op zo'n manierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef frankium het volgende:
Hij mag z`n geschiedenis boekjes ook wel even goed doorlezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Joh, combineer zijn uitspraken nou gewoon even met de aanwezigheid van die site. Als je dan nog je kop in het zand steekt ben je idd een struisvogel.quote:
Nope, maar dat stukje staat hier nog ergens online. Ik heb alleen geen zin om het op te zoeken. Maar goed, het feit dat jij dit soort dingen niet afkeurt zegt mij al genoeg...quote:
Aardig, maar nog niet helemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef the_hunter het volgende:
Het geluid doet het weer aardig bij mij. Nu alleen het beeld nog
Goedzo. Wie de geschiedenis kent weet dat door deze instelling in NL relatief erg veel joden zijn weg gevoerd. Toen dachten ze ook dat het allemaal wel mee zou vallen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat één zo'n mening/jochie niet gevaarlijk is, maar die mening bij een heleboel verschillende mensen is wel gevaarlijk. En dat krijg je dan dus.
ik vind het maar domquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:38 schreef Kinga het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat dat shirt van Rik, helemaal geweldig is
De uitspraak "The one who doesn't remember history is bound to live through it again" vind ik dan ook niet voor niets een hele sterke.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:37 schreef frankium het volgende:
[..]
Goedzo. Wie de geschiedenis kent weet dat door deze instelling in NL relatief erg veel joden zijn weg gevoerd. Toen dachten ze ook dat het allemaal wel mee zou vallen.![]()
K vind m ook wel leuk, voor mn neefjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:38 schreef Kinga het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat dat shirt van Rik, helemaal geweldig is
En dan specifiek die van Amsterdam, waar hij zo van houdtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:33 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mooie opdracht voor die Ettiene zou zijn om binnen 1 week de gehele WO2 uit zijn kop te leren.![]()
Het gaat beter idd, maar we zijn er nog niet helemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:41 schreef frankium het volgende:
Hier doen de streams het weer redelijk
Die was geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef Marrije het volgende:
Nou, Sabrina is aan de beurt, ik ben benieuwd.
Whahahaha, Egbert vraagt iemand uit de politiek?
Tijn: ja, zij zal iemand uit de politiek bedenken!!
Er is volgens mij nog niet echt iets vasts. Moeten we even op gaan letten....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef itsme het volgende:
Vraagje:
welke groepjes hebben zich nu in het huis gevormd? dat is me nog niet helamaal duidelijk.
iemand?
die er nu onder ligtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
zij is mooi
tijn micheline semih marcia egbert marliesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef itsme het volgende:
Vraagje:
welke groepjes hebben zich nu in het huis gevormd? dat is me nog niet helamaal duidelijk.
iemand?
Niet zo'n hele frisse opmerking.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor hele volksstammen in Nederland wel ja. Misschien dat mensen die hier zeggen dat het allemaal wel meevalt zelf ook zo denken.
We zitten allemaal al vanaf donderdag te speculeren over deze halfbloed-in-de-kast-homo-nazi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, combineer zijn uitspraken nou gewoon even met de aanwezigheid van die site. Als je dan nog je kop in het zand steekt ben je idd een struisvogel.
het feit dat jij niet de moeite neemt om de feiten te controleren zegt mij al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nope, maar dat stukje staat hier nog ergens online. Ik heb alleen geen zin om het op te zoeken. Maar goed, het feit dat jij dit soort dingen niet afkeurt zegt mij al genoeg...
Yup, stel je voor dat je niet op de groep meer zou horen ofzo.... politiek correct .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind gewoon DAT ER WEER VEEL TE VEEL MET MEKAAR WORDT MEEGELULD EN NAGELULD
hier op Fok.
Lopen ze bij jou nog steeds vast? Hier doen ze het weer prima.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:51 schreef Kinga het volgende:
Scan, die caps komen goed overeen met de plaatsen waar de streams bij mij steeds vasthangen
En jij vind dit erg omdat? Ik denk dat er best wat verschillende geluiden zijn geweest over dit voorval, zelf heb ik het ook proberen te nuanceren maar heb je er ook al over nagedacht dat er misschien meer mensen zijn met de zelfde mening, in dit geval gaat het over racisme en dan krijg je al gauw dat mensen dezelfde mening hebben, namelijk de anti-racisme meningquote:
Hier ook weer 100% in ordequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Lopen ze bij jou nog steeds vast? Hier doen ze het weer prima.
Haat? Heeft hij dat zo gezegd? NEE, dus je kan nog niet met je vooroordeel komen dat hij ze haat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk he? Das ook zo'n leuk woord, je weet het niet maar je denkt dat hij zo in elkaar zit. Je kan niet weten f hij een eigen mening heeft of niet, daar heeft hij veelste weinig voor gezegd en wie zegt dat zijn vrienden ook zo zijn, ken je ze?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n type als hij is gevaarlijk omdat hij zijn eigen mening eigenlijk niet heeft en gewoon met de rest meepraat.Hij schopt tegen alles wat anders is, omdat zijn vrienden waarschijnlijk ook zo zijn.
Tegen homo's had ie ook wel wat geloof ik, anders had ie sommige dingen niet gezegd.
Maar in scanmans post staat eigenlijk wel wat ik bedoel.![]()
Was je erbij toen de foto werd gemaakt? Je weet niet of het een hitler groet is.. kan ook in een dronke bui zijn geweest en dat tie dan zo z'n hand omhoog steekt. Niets duid erop dat hij extreem rechts is. En ook al zou hij dat zijn, zit je daarmee? Laat lekker gaan ieder z'n eigen ding.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:28 schreef charlysilva het volgende:
Iemand die een Hitler groet maakt en dan ook nog op zijn site zet is dus extreem rechts.Valt niets aan af te dingen.Walchelijk gewoon![]()
Ik vind het heel jammer dat je daar triest van word, is helemaal niet mijn bedoeling, sorry.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er triest van dat jij er helemaal geen problemen mee schijnt te hebben.
Laten we vooral allemaal gaan roepen dat zulke meningen (al of niet opgedrongen) helemaal niet gevaarlijk zijn.
Ik ben het er wel mee eens dat één zo'n mening/jochie niet gevaarlijk is, maar die mening bij een heleboel verschillende mensen is wel gevaarlijk. En dat krijg je dan dus.
Moet hij het dan letterlijk zeggen? Die site + wat hij vannacht zei, is voor mij duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef intoyou het volgende:
[..]
Haat? Heeft hij dat zo gezegd? NEE, dus je kan nog niet met je vooroordeel komen dat hij ze haat.
KUNNEN JULLIE NIET EEN APART TOPIC BEGINNENquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef intoyou het volgende:
[..]
Haat? Heeft hij dat zo gezegd? NEE, dus je kan nog niet met je vooroordeel komen dat hij ze haat.
[..]
Waarschijnlijk he? Das ook zo'n leuk woord, je weet het niet maar je denkt dat hij zo in elkaar zit. Je kan niet weten f hij een eigen mening heeft of niet, daar heeft hij veelste weinig voor gezegd en wie zegt dat zijn vrienden ook zo zijn, ken je ze?
[..]
Was je erbij toen de foto werd gemaakt? Je weet niet of het een hitler groet is.. kan ook in een dronke bui zijn geweest en dat tie dan zo z'n hand omhoog steekt. Niets duid erop dat hij extreem rechts is. En ook al zou hij dat zijn, zit je daarmee? Laat lekker gaan ieder z'n eigen ding.
[..]
Ik vind het heel jammer dat je daar triest van word, is helemaal niet mijn bedoeling, sorry.
Hij heeft helemaal niets verkeerds gezegd in mijn ogen en het wordt hier dan ook zwaar opgeblazen.Dus daarom zie ik er ook niets gevaarlijks in.
Jongens die gast heeft geen fuk gezegd en je kan hem tot nu toe niet betrappen op racisme.
Inderdaad. Ik hou er nu ook over opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
KUNNEN JULLIE NIET EEN APART TOPIC BEGINNEN
Ik heb geen zin meer in dat E10 gedoe.....pffffffffffffff
De bewoners: Etiënne #1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
Je was me nét voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef CartWOman het volgende:
Mag de Etienne-discussie aub hier: De bewoners: Etiënne #1
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
Nou voor mij nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Moet hij het dan letterlijk zeggen? Die site + wat hij vannacht zei, is voor mij duidelijk genoeg.
Yup, zolang er niets meer hierover wordt gezegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef BBoon het volgende:
[..]
Etienne: Nee, vraag maar aan papa (2x), ik zeg het op een tactische manier, probeer ik het te zeggen. Nou, wij hadden allebei zoiets van eh, toen we het huis in kwamen, let maar op, er komt een homo in het huis en een allochtoon in het huis. Nou Semih. De eerste die binnenkwam. . . was een allochtoon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef avonne het volgende:
Ik heb zelf gepost over zijn opmerkingen over allochtone meisjes die hij heeft gehad, en over de gastvrijheid van Turken in Turkije, en over "Semih, is zie jou niet als Turk, etcetera"
Ik vind gewoon DAT ER WEER VEEL TE VEEL MET MEKAAR WORDT MEEGELULD EN NAGELULD
hier op Fok.
hij vind van welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:03 schreef BBoon het volgende:
is aladin stoer???????
Ik heb nu ook nog eens non stop storing bij @home.. erg prettig allemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:51 schreef Kinga het volgende:
Scan, die caps komen goed overeen met de plaatsen waar de streams bij mij steeds vasthangen
het was Alladinquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:04 schreef rubstar het volgende:
hij was iemand uit alladin ofzo?
Hij was aladin zelfquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:04 schreef rubstar het volgende:
hij was iemand uit alladin ofzo?
Egbert: dat je zei dat hij ook Nederlands sprak bracht me in verwarringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |