Dat was z'n eerste indruk van hem maar hij zei toch dat ie 'm "zo'n" (duim omhoog stekend) gozer vond?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar wel aan Semih want die had zo'n allochtone uitstraling met dat lange haar en zo (zelf behoorlijk pinda + lang haar...heeft die gozer een identiteitscrisis of zo?)
Gewoon groepsvorming thuis, waarschijnlijk hoort hij niet anders in zn vriendengroep thuis (zag ook fotos waar hij Lonsdale aan had op die cu2 site maar laten we die discussie niet voeren). Ze lullen elkaar allemaal na en weten niet beter. Ik vraag me af of hij wel zo rasistisch is of dat het meer stoerdoennerij is tegen zn vrienden en vaderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar wel aan Semih want die had zo'n allochtone uitstraling met dat lange haar en zo (zelf behoorlijk pinda + lang haar...heeft die gozer een identiteitscrisis of zo?)
Volgensmij was dat met die duim ook puur om alles even goed te praten zodat mensen niet gaan denken dat hij een racist is. Want dat zou stemmen kosten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen Semih het huis in kwam vond hij het zo'n gozer (met zijn duik omhoog), heeft ie wel 3 keer herhaald. Maar wat Scan ook zegt, voor de zekerheid nomineert ie m toch maar![]()
Milica haalde op een gegeven moment al de drank bij haar weg. Dan kun je wel nagaan dat ze op het randje zat. Ze zat wel 'heerlijk' tussen Marcel en Jeroen in bad trouwens.quote:
3x en dan toch nomineren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat was z'n eerste indruk van hem maar hij zei toch dat ie 'm "zo'n" (duim omhoog stekend) gozer vond?![]()
Van die mensen die nog nooit in hun leven een normaal gesprek hebben gevoerd met een allochtoon. Of van het type 'alle duitsers zijn klootzakken, behalve die 2 die ik ken'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Zody het volgende:
Gewoon groepsvorming thuis, waarschijnlijk hoort hij niet anders in zn vriendengroep thuis (zag ook fotos waar hij Lonsdale aan had op die cu2 site maar laten we die discussie niet voeren). Ze lullen elkaar allemaal na en weten niet beter. Ik vraag me af of hij wel zo rasistisch is of dat het meer stoerdoennerij is tegen zn vrienden en vader
Dat is een grapje van hem man, niet zo serieusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Hummie te maken. De streams zijn van talpa/endemol.
Hummie doet alleen het tv programma.
Dat vind ik eigenlijk netzo erg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Zody het volgende:
[..]
Gewoon groepsvorming thuis, waarschijnlijk hoort hij niet anders in zn vriendengroep thuis (zag ook fotos waar hij Lonsdale aan had op die cu2 site maar laten we die discussie niet voeren). Ze lullen elkaar allemaal na en weten niet beter. Ik vraag me af of hij wel zo rasistisch is of dat het meer stoerdoennerij is tegen zn vrienden en vader
Ik blijf duimen dat ze het zich nog wel herinnert. Het was alweer een paar uur na het laatste drankje hè.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Milica haalde op een gegeven moment al de drank bij haar weg. Dan kun je wel nagaan dat ze op het randje zat. Ze zat wel 'heerlijk' tussen Marcel en Jeroen in bad trouwens.
Een keiharde racist is hij idd niet, anders had hij het niet eens kunnen uithouden in het huis. Hij zal inderdaad wel voornamelijk een naprater zijn... Iemand die zijn mening wel bijsteld zodra hij daadwerkelijk met een allochtoon moet omgaan. Neemt niet weg dat zulke types wel vrij gevaarlijk zijn en een gedachtengang in stand houden door z'n nagepraat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Zody het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is die zin reden om te zeggen dat hij geen racist is. Voor mij is deze zin juist belangrijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen Semih het huis in kwam vond hij het zo'n gozer (met zijn duim omhoog), heeft ie wel 3 keer herhaald. Maar wat Scan ook zegt, voor de zekerheid nomineert ie m toch maar![]()
ja, want anders weet alleen Marcel het en daar heb je weinig aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf duimen dat ze het zich nog wel herinnert. Het was alweer een paar uur na het laatste drankje hè.
Okee, sorry. Maar er zijn meer mensen die denken dat Hummie ook over de streams gaat. Vandaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is een grapje van hem man, niet zo serieusvond 'm wel goed
![]()
In combinatie met die site moet je toch echt die opmerking wel anders zien hoor. Iemand zónder die site zou je nog over kunnen twijfelen, maar nu niet meer. En dat hij en zijn vader wel verwacht hadden dat er een allochtoon en een homo in zouden zitten, kwam natuurlijk voort uit hun haat tegen die twee groepen. Dan zeg je idd zoiets van: "Wedden dat die er dan juist inzitten!"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef avonne het volgende:
Ik ben het er helemaal niet mee eens dat Etienne racistische uitspraken heeft gedaan vannacht
----
Zijn site is fout. True. Maar het incidentje vannacht is volkomen onschuldig.
Hier ook. Ligt dus niet aan jou.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik probeer te kijken maar mn streams slaan steeds vast en bufferen (op alle stream-server adressen overigens)
Zo zie ik het inderdaad ook, alleen verwoord jij het wat beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In combinatie met die site moet je toch echt die opmerking wel anders zien hoor. Iemand zónder die site zou je nog over kunnen twijfelen, maar nu niet meer. En dat hij en zijn vader wel verwacht hadden dat er een allochtoon en een homo in zouden zitten, kwam natuurlijk voort uit hun haat tegen die twee groepen. Dan zeg je idd zoiets van: "Wedden dat die er dan juist inzitten!"
Ik heb ze maar even uit gezet, anders ga ik me alleen maar irriteren, gelukkig ligt het niet aan mij en heeft iedereen het, dus ik neem aan dat de mensen die over de streams gaan bij Talpa de boel wel gaan nakijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat de streams het snel weer goed doen, want dit is echt heel irritant..
Ik heb ze ook even uitgezet. Er is toch geen touw aan vast te knopen op het moment.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even uit gezet, anders ga ik me alleen maar irriteren, gelukkig ligt het niet aan mij en heeft iedereen het, dus ik neem aan dat de mensen die over de streams gaan bij Talpa de boel wel gaan nakijken
Zo'n type als hij is gevaarlijk omdat hij zijn eigen mening eigenlijk niet heeft en gewoon met de rest meepraat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef intoyou het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen maar god wat heb ik allemaal gemist gisternacht zeg. Ik moet wel lachen om jullie hoor, dat je etienne 'gevaarlijk' noemt, haha. Komop nou toch. Hij is opgegroeid in de maatschappij vol 'moslim' haat en hij hij heeft er een mening aan over gehouden. Vele zullen het misschien wel met hem eens zijn. Maar tegen homo's had tie toch niets? Tenminste wat ik had gelezen en gehoord. Ik ga het allemaal nog is bekijken en kom nog wel terug. Ga nu lekker lunchen.
Ik heb ze nog aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb ze ook even uitgezet. Er is toch geen touw aan vast te knopen op het moment.
Nee inderdaad. Het is doodnormaal om de hitlergroet te brengen en op tv te zeggen dat je allochtonen haatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef intoyou het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen maar god wat heb ik allemaal gemist gisternacht zeg. Ik moet wel lachen om jullie hoor, dat je etienne 'gevaarlijk' noemt, haha. Komop nou toch. Hij is opgegroeid in de maatschappij vol 'moslim' haat en hij hij heeft er een mening aan over gehouden. Vele zullen het misschien wel met hem eens zijn. Maar tegen homo's had tie toch niets? Tenminste wat ik had gelezen en gehoord. Ik ga het allemaal nog is bekijken en kom nog wel terug. Ga nu lekker lunchen.
Het is dat ze zelf roept dat ze niet kan blowen! Maar om nu te zeggen dat ze zo helder uit haar ogen kijkt....! Niet echt, volgens mij. Ze blijft een 'duffe' oogopslag houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB25088.jpg]afbeelding][/URL]
Voor hele volksstammen in Nederland wel ja. Misschien dat mensen die hier zeggen dat het allemaal wel meevalt zelf ook zo denken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:19 schreef the_hunter het volgende:
Nee inderdaad. Het is doodnormaal om de hitlergroet te brengen en op tv te zeggen dat je allochtonen haat![]()
vond ik ook een beetje raar ja..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Over die mogelijke tuin gesproken: waarom zouden ze nu een zonnebank krijgen als straks de tuindeur opengaat. Dat gaat niet echt samen. Maar mijn gedachte zou idd ook zijn dat ze nu de deur naar de tuin openen.
Het zou inderdaad een beetje vreemd zijn.. dubbelop..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Over die mogelijke tuin gesproken: waarom zouden ze nu een zonnebank krijgen als straks de tuindeur opengaat. Dat gaat niet echt samen. Maar mijn gedachte zou idd ook zijn dat ze nu de deur naar de tuin openen.
Wat is dat nou voor flauwekul?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat hij en zijn vader wel verwacht hadden dat er een allochtoon en een homo in zouden zitten, kwam natuurlijk voort uit hun haat tegen die twee groepen.
Dat lijkt me ook idd typisch een item wat je zou doen in een live showquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze nog een tuin krijgen, dan zal dat heus wel in een live show gebeuren, anders niet..
Ze lieten wel een beeld van de tuin zien vanochtendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze nog een tuin krijgen, dan zal dat heus wel in een live show gebeuren, anders niet..
Joh, cap?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze lieten wel een beeld van de tuin zien vanochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |