Ik word er triest van dat jij er helemaal geen problemen mee schijnt te hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef intoyou het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen maar god wat heb ik allemaal gemist gisternacht zeg. Ik moet wel lachen om jullie hoor, dat je etienne 'gevaarlijk' noemt, haha.
En zeker niet al na een weekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef GJVH het volgende:
Die tuin krijgen ze alleen wanneer dat medisch noodzakelijk is. BB heeft zich dit seizoen erg geafficheerd met ´het huis zonder daglicht´ dus kan ik me niet voorstellen dat ze dat opeens gaan doorbreken.
wanneer heeft hij dat gezegd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het is doodnormaal om de hitlergroet te brengen en op tv te zeggen dat je allochtonen haat![]()
oudquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef frankium het volgende:
Hij mag z`n geschiedenis boekjes ook wel even goed doorlezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een vreselijk zielig mannetje! Met stip de meest gestoorde BB bewoner.En nee ik ben zelf geen homo en ook geen kleurling.Alleen ik ken wel de geschiedenis en wat voor gruwelijke dingen Hitler heeft gedaan met miljoenen mensen.En om dan die man te eren op zo'n manierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef frankium het volgende:
Hij mag z`n geschiedenis boekjes ook wel even goed doorlezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Joh, combineer zijn uitspraken nou gewoon even met de aanwezigheid van die site. Als je dan nog je kop in het zand steekt ben je idd een struisvogel.quote:
Nope, maar dat stukje staat hier nog ergens online. Ik heb alleen geen zin om het op te zoeken. Maar goed, het feit dat jij dit soort dingen niet afkeurt zegt mij al genoeg...quote:
Aardig, maar nog niet helemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef the_hunter het volgende:
Het geluid doet het weer aardig bij mij. Nu alleen het beeld nog
Goedzo. Wie de geschiedenis kent weet dat door deze instelling in NL relatief erg veel joden zijn weg gevoerd. Toen dachten ze ook dat het allemaal wel mee zou vallen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat één zo'n mening/jochie niet gevaarlijk is, maar die mening bij een heleboel verschillende mensen is wel gevaarlijk. En dat krijg je dan dus.
ik vind het maar domquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:38 schreef Kinga het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat dat shirt van Rik, helemaal geweldig is
De uitspraak "The one who doesn't remember history is bound to live through it again" vind ik dan ook niet voor niets een hele sterke.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:37 schreef frankium het volgende:
[..]
Goedzo. Wie de geschiedenis kent weet dat door deze instelling in NL relatief erg veel joden zijn weg gevoerd. Toen dachten ze ook dat het allemaal wel mee zou vallen.![]()
K vind m ook wel leuk, voor mn neefjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:38 schreef Kinga het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat dat shirt van Rik, helemaal geweldig is
En dan specifiek die van Amsterdam, waar hij zo van houdtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:33 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mooie opdracht voor die Ettiene zou zijn om binnen 1 week de gehele WO2 uit zijn kop te leren.![]()
Het gaat beter idd, maar we zijn er nog niet helemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:41 schreef frankium het volgende:
Hier doen de streams het weer redelijk
Die was geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef Marrije het volgende:
Nou, Sabrina is aan de beurt, ik ben benieuwd.
Whahahaha, Egbert vraagt iemand uit de politiek?
Tijn: ja, zij zal iemand uit de politiek bedenken!!
Er is volgens mij nog niet echt iets vasts. Moeten we even op gaan letten....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef itsme het volgende:
Vraagje:
welke groepjes hebben zich nu in het huis gevormd? dat is me nog niet helamaal duidelijk.
iemand?
die er nu onder ligtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
zij is mooi
tijn micheline semih marcia egbert marliesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef itsme het volgende:
Vraagje:
welke groepjes hebben zich nu in het huis gevormd? dat is me nog niet helamaal duidelijk.
iemand?
Niet zo'n hele frisse opmerking.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor hele volksstammen in Nederland wel ja. Misschien dat mensen die hier zeggen dat het allemaal wel meevalt zelf ook zo denken.
We zitten allemaal al vanaf donderdag te speculeren over deze halfbloed-in-de-kast-homo-nazi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, combineer zijn uitspraken nou gewoon even met de aanwezigheid van die site. Als je dan nog je kop in het zand steekt ben je idd een struisvogel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |