whahahha die is goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Hilde pakt haar sigaretten.
Jeroen: We gaan hier toch geen rokershol van maken, he!?
Hilde: Wil je zo graag genomineerd worden?
Zou E10 wel onder de zonnebank gaan Hij wil toch zeker niet bruin wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef pullup het volgende:
Janine: "de zonnebank is een beetje onnodig voor mij"
Etienne (net iets te snel en hard): JAA !![]()
Volgens de zussen niet, die vonden haar dus bleek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef pullup het volgende:
Janine: "de zonnebank is een beetje onnodig voor mij"
Etienne (net iets te snel en hard): JAA !![]()
Ze hebben de tuin wel opgeknapt en gereviseerd (opnieuw ingericht)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef jellyrose het volgende:
Ik reed vanochtend weer langs de studio in Aalsmeer, maar de tuin van BB5 ziet er nog steeds vergaan en erg gesloten uit. Ik heb ook het idee dat het huis middenin een van de loodsen (studio) staat en helemaal geen in of uitgang naar iets wat op een tuin lijkt heeft.. maar we shall see.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Ik vind de zusjes geniaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens de zussen niet, die vonden haar dus bleek.
Zo dom, dat ze grappig zijn.quote:
Hm.. ik zag de dorre takken er nog steeds uitsteken hoor, en het zonnescherm heeft ook z'n beste tijd gehad geloof ik. Maar ik zal vanmiddag nog es op onderzoek uit gaan, er zitten nu toch geen bewakers meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben de tuin wel opgeknapt en gereviseerd (opnieuw ingericht)
Die is goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:11 schreef Debbus het volgende:
Ik vind haar een neiuwe Tanja, ongeveer, zoiets..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef Remzz het volgende:
Ik vind Hilde best lachen, volgensmij is ze helemaal zichzelf
Neuh, niet echt hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze hebben ruzie nu toch
Idd, ook nu weer proberen ze uit te rekenen hoeveel ze hebben geslapen enzoquote:
ik kijk ook de zusjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, ook nu weer proberen ze uit te rekenen hoeveel ze hebben geslapen enzo
Gewoon een hele dag de streams op de zusjes
Ik heb iets tegen e10quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef BigBuzzz het volgende:
E10 heeft ook al iets tegen dieren . . . . . .
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef BigBuzzz het volgende:
E10 heeft ook al iets tegen dieren . . . . . .
Als dat zo was waren er een paar mensen niet binnengekomen.quote:
Hij zei: als ik die haan in mijn handen krijg geef ik 'm een rotschop . . . . . .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ik tegen Etienne. valt me nog mee trouwens dat ik zijn naam nog goed schrijf.
Wat zei hij dan?
Nee, helaas niet . . .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Remzz het volgende:
"Jongens ligt mijn kutje niet bloot?"
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef jorienvdherik het volgende:
laat je kutje dan bloot zien
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Hij zei: als ik die haan in mijn handen krijg geef ik 'm een rotschop . . . . . .
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Remzz het volgende:
caps ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Remzz het volgende:
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:24 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben ze geen wc daar ?
Van die ongestelde MILF wil je geen caps zien. Ik maak ze iig niet.quote:
Huldequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:25 schreef frankium het volgende:
[..]
Van die ongestelde MILF wil je geen caps zien. Ik maak ze iig niet.![]()
Ik hoop dat de camera mensen dat ook hebben gehoord......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
Hilde wil niet in der BH onder de zonnenbank, Monique stelt voor dat alle bewoners dan naar het loungegedeelte gaan
hebben ze pechquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
euh ik voel aan dat er iemand moet pissen wat dan ?
daar zit denk ik de gemiddelde Fok-ker niet op te wachtenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:26 schreef frankium het volgende:
Hilde: "Moet ik nou ook in m`n ondebroek en BH gaan liggen?"
Om vervolgens bij de ontkenneng te klagen. Jawel hoor je kijkt gewoon niet naar mijn trutquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Scope het volgende:
Jongus... je ziet gewoon het touwtje van me tampon!
zwembad?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan zal dat in het zwembad moeten ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Planten genoeg...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zal dat in het zwembad moeten ofzo
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.quote:
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.![]()
Voor de dames: Dat is dus een reden om geen tattoo te nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef frankium het volgende:
[..]
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcorequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
Leuk setje, maar wel jammer hoor, dat ordinaire reetgewei.![]()
weten we ook waarom e10 op haar valt.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Scope het volgende:
[..]
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcore
![]()
[afbeelding]
Daar lijkt het verdacht veel op inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Scope het volgende:
[..]
Vind je? Als je tussen je wimpers kijkt is het net dat tovenaartje van happy hardcore
![]()
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat ze dat dan ook censureren . . . .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
Hilde wil niet in der BH onder de zonnenbank, Monique stelt voor dat alle bewoners dan naar het loungegedeelte gaan
Ze censureren Sjaan ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat dan ook censureren . . . .
Dat is wel handig dan want dat is waarschijnlijk precies de plek waar het over een aantal jaren heen gezakt zal zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef frankium het volgende:
[..]
En nog 1 uit de jaren 80 ook. Zo`n ding zit tegenwoordig direkt boven je kont. 20 cm. lager dus.
idd heel irritantquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:49 schreef Scope het volgende:
Fokking irritant. Dat geluid hapert de hele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |