Zit ingebouwd. Met CTRL-X open je een text invoerbalkje in de top van je scherm. Hier tik je "weaknesspays", vervolgens selecteer je het woord met SHIFT en pijltje naar links. Als je het geselecteerd hebt doe je CTRL-C (copy). Hou nu CTRL ingedrukt met je pink ofzo, en doe om en om V en ENTER waardoor je er steeds 1000 bij krijgt.quote:Op zondag 31 december 2006 18:42 schreef Backhander het volgende:
Iemand die een money trainer heeft?
High-Tech vervuild helaas wel degelijk. Ok, het is miniem maar toch.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:43 schreef Atreidez het volgende:
Zoiezo moet er vraag zijn naar High Tec industrie, als die vraag er niet is zullen ze ook niet vestigen (Kan je zien door op die 3 balkjes (blauw, groen, geel) te klikken bij je major rating). Verder wil High Tec graag in een schoon gebied waar geen watervervuiling is, en zo min mogelijk luchtvervuiling. In mijn stadje zit bijvoorbeeld dirty industry in het noorden, en nu de high tec op komt laat ik die vestigen in het zuiden, in het schone gedeelte dus.. High Tec kan makkelijk in woonwijken namelijk, omdat het zelf niet vervuilend is
Het is ook wel handig om heel af en toe een parkje te plaatsen bij High-Tech. Verhoogd de landwaarde weer wat.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef Nuna het volgende:
Oh, oke! Dat is het probleem. Er is namelijk wel vraag naar High Tec, maar heb alle industrie bij elkaar gezet ver van de woonwijken. Daar is ook redelijk wat luchtvervuiling.
Dat ga ik eens proberen. Dankje.
Die geplaveide hellingen zijn zo fraaiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:02 schreef ElmarO het volgende:
Even een schopje. Ben weer eens een keer verder gegaan met mijn stad.
[[url=http://img161.imagevenue.com/loc542/th_33943_sc394Cahors_122_542lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img37.imagevenue.com/loc379/th_33989_sc395Cahors_122_379lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img162.imagevenue.com/loc557/th_34038_sc396Cahors_122_557lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img124.imagevenue.com/loc554/th_34114_sc397Cahors_122_554lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img126.imagevenue.com/loc347/th_34185_sc398Cahors_122_347lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img16.imagevenue.com/loc379/th_34283_sc399Cahors_122_379lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img133.imagevenue.com/loc344/th_34354_sc400Cahors_122_344lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img12.imagevenue.com/loc539/th_34415_sc401Cahors_122_539lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc501/th_34466_sc402Cahors_122_501lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb goed op de pollution kaarten gekeken maar er is toch 0 watervervuiling daar, en ook de lucht is er niet verontreinigd, alleen een beetje op de straten vanwege het verkeerquote:Op maandag 1 januari 2007 16:39 schreef ElmarO het volgende:
High-Tech vervuild helaas wel degelijk. Ok, het is miniem maar toch.![]()
Helaaschquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef trancethrust het volgende:
Vet topic! Krijg spontaan zin om te kijken of SC2000 werkt op linux![]()
Helemaal waar. Wikiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:20 schreef Atreidez het volgende:
Simcity 3000 is er wel voor Linux, schijnt...
Heb me hier vooral geconcentreerd op het gebied in de rode cirkel. En daar heb ik toch echt last van een minimale vervuiling.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb goed op de pollution kaarten gekeken maar er is toch 0 watervervuiling daar, en ook de lucht is er niet verontreinigd, alleen een beetje op de straten vanwege het verkeerIk heb wel een zuiveringsinstallatie in de stad staan natuurlijk..
Simtropolis is op het moment even offline. Maar je zou ze moeten vinden als je op jeronij zoekt. En dan kijken naar Rural Walls.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die geplaveide hellingen zijn zo fraaiMet welke mod maak je die?
Dan zouden ze in je Parks Menu moeten staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:31 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb die Walls gevonden, maar hoe krijg ik ze in de game? Ik heb ze gedownload en in de plugin folder gepleurd, wat dan?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem.![]()
[..]
als ik de lade open en dicht doe kan ik weer gewoon spelen. anders krijg ik een onverwachte fout nog voordat het spel echt gaat opstarten.![]()
ik heb nog geen mods erin zitten.![]()
Ik heb ook een pic gemaakt van de vervuiling en op mijn kaartje zie je duidelijk dat t alleen de straten zijn. In het rechterbovenhoekje zie je een deel hightec op elkaar. Het is ook op de kleinste map waardoor het detail natuurlijk groter wordtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:27 schreef ElmarO het volgende:
Heb me hier vooral geconcentreerd op het gebied in de rode cirkel. En daar heb ik toch echt last van een minimale vervuiling.
Dus ik denk dat als je High-Tech in grote groepen neerzet je last krijgt van vervuiling. Datzelfde effect zie je ook bij de gascentrale. In zijn eentje zie je ook niks op de vervuilingskaart, maar zodra je er drie op een rij zet zie je ze wel terug.
Zit metro al in.. En ik wou juist kijken hoeveel man ik op t kleinste kaartje kon krijgen zonder neighbours, maar dat is voor SC nogal onbegrijpelijk. Die zit me de hele tijd lastig te vallen over dat ik moet expandenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef Kleibintje het volgende:
Waarom trouwens geen neighbour connections? En je kunt toch ook nog wat ruimte besparen door metro aan te leggen? Scheelt dat treintje
Heb ik al gedownload, dus dat verbetert de path finding?!??quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:27 schreef Atreidez het volgende:
Die heet NAM (network addon mod), is de no1. download op Simtropolis (die overigens weer up is). Succes Frollo!
maar het kan ook in hetr landscaping menu van de stad alleen kost dat bergen met geld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef Atreidez het volgende:
Ehhh, in een bestaande stad?Wat bedoel je met gelijktrekken eik, alles zelfde hoogte neem ik aan? Daar neem ik altijd de ingebouwde god mode voor.
Die bedoelde ik ook, en dat kan dus ook gratisquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar het kan ook in hetr landscaping menu van de stad alleen kost dat bergen met geld.
Met of zonder NAM? Ik heb dus juist t idee dat de NAM de mensen bij mij van het OV de auto in heeft gejaagd..quote:en ik heb daar ook last van overal metro/monorail maar toch blijven ze met de auto gaan.
zonder nam.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook, en dat kan dus ook gratis
Reactivate God mode:
To reenter God mode after you have created your City, press and hold CTRL + ALT + SHIFT and click the GOD MODE button. The tools will not be the post-establishment tools, but will revert back to pre-city tools. They will remain that way as long as you stay in God mode, otherwise they go back to normal.
Ook leuk om heel veel bomen te plaatsen zonder dat je hoeft te wachten tot ze volgroeid zijn
[..]
Met of zonder NAM? Ik heb dus juist t idee dat de NAM de mensen bij mij van het OV de auto in heeft gejaagd..
Hmm, dit staat trouwens ook op inet"High Net Worth Sims:
Another thing to note is that high-wealth sims rarely take mass transportation, and like to stay in their luxury cars, and mid-wealth sims tend to take trains and subways if it's practical, but rarely busses, and low wealth sims tend to take the bus a lot."
Zal vanavond even voor je gaan zoeken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:43 schreef JimmyJames het volgende:
ElmarO welke mod gebruik je om het terrein zo mooi te krijgen en voor de kustlijn?
Klopt inderdaad. Bij mijn High-Wealth wordt er relatief veel gebruik gemaakt van de auto. Al valt dat op het totale gebruik nog behoorlijk mee. Was dacht ik ook zo dat Sims maar bereid zijn om 10 vakjes te lopen naar een station/halte. Al werd dat ik dacht ik met de NAM wel meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef Atreidez het volgende:
Hmm, dit staat trouwens ook op inet"High Net Worth Sims:
Another thing to note is that high-wealth sims rarely take mass transportation, and like to stay in their luxury cars, and mid-wealth sims tend to take trains and subways if it's practical, but rarely busses, and low wealth sims tend to take the bus a lot."
Al geprobeerd om tol te heffen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar het kan ook in hetr landscaping menu van de stad alleen kost dat bergen met geld.
en ik heb daar ook last van overal metro/monorail maar toch blijven ze met de auto gaan.
ja maar ook dat werkt niet echt geweldig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal vanavond even voor je gaan zoeken.
[..]
Klopt inderdaad. Bij mijn High-Wealth wordt er relatief veel gebruik gemaakt van de auto. Al valt dat op het totale gebruik nog behoorlijk mee. Was dacht ik ook zo dat Sims maar bereid zijn om 10 vakjes te lopen naar een station/halte. Al werd dat ik dacht ik met de NAM wel meer.
[..]
Al geprobeerd om tol te heffen?
Ah, dank hiervoorquote:
Heh, ik heb nu een stad waar een een lapje HT aanlegde. Eerst liep dat dus gewoon vol maar ineens was het helemaal zwart...Ik begreep er niks van totdat me opviel dat er een paar dezelfde gebouwen nog wel ik gebruik waren. Hadden de Electron Inc's in één klap alle HT jobs opgesloktquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, dank hiervoor
Had ik op de kleinst mogelijke kaart een industriestad gemaakt (met alleen maar industrie, voor mijn hoofdstad met ondertussen 600.000 man), komt de hightec industrie, ga ik gewoon failliet![]()
Een beetje vieze fabriek heeft al snel een paar 100 man aan het werk, de standaard HT opbjecten in de game maar 80 ongeveer. Toen miste ik ineens inkomsten.
Nu ga ik het nog eens proberen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:59 schreef Kleibintje het volgende:
[..]
Heh, ik heb nu een stad waar een een lapje HT aanlegde. Eerst liep dat dus gewoon vol maar ineens was het helemaal zwart...Ik begreep er niks van totdat me opviel dat er een paar dezelfde gebouwen nog wel ik gebruik waren. Hadden de Electron Inc's in één klap alle HT jobs opgeslokt![]()
Dat trok natuurlijk wel weer bij, maar het heeft wel een tijd geduurd...
Ik zag dat ik het installatiebestand voor de Terrain Mod nog op mijn harde schijf had staan, dus ik bied het zelf maar ten download aan aangezien Simtropolis nog offline is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:43 schreef JimmyJames het volgende:
ElmarO welke mod gebruik je om het terrein zo mooi te krijgen en voor de kustlijn?
Heb nog wel een paar handige plugins voor je. Zitten samen in dat mapje waar ook de Terrain Mod in zit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:41 schreef Frollo het volgende:
Ik kom me ook weer even melden. Destijds in 2003 was ik een trouw bezoeker van deze reeks, al had ik toen een niet geheel legale versie van het speldie op een gegeven moment ook nog ophield met functioneren...
Maar sedert deze kerstvakantie ben ik de eerlijke bezitter van de Deluxe Edition en kan ik eindelijk legaal stadjes bouwen en de (voor mij) nieuwe mogelijkheden van Rush Hour uitproberen!
Zijn er nog mods die ik ab-so-luut moet hebben? Ik las bij Atreidez iets over de pathfinding mod, dat klinkt goed, want mijn grootste probleem was altijd al dat mensen geen werk konden vinden terwijl er banen zat waren, wat volgens mij kwam doordat ze gewoon moeilijk deden over een stukje forenzen.
Ok,quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
![]()
Ok, ik ben benieuwd
Al probeer ik door de weeks deze game niet te spelen, volgende keer dat ik op de klok kijk, is het 2 uur
Mja, zoiets zoek ik dus inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef Atreidez het volgende:
Ik drukte laatst per ongeluk op een combinatie van CTRL iets waardoor alle gebouwen weg waren, je zag alleen nog waar ze stondenDus t kan wel, maar ik weet niet hoe ..
Moet je zoneview aanzetten. Dat helpt wat dat betreft het best.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Porcupine002 het volgende:
Ik heb dit spel ook maar weer eens boven gehaald, en vroeg me af of 't mogelijk is om een view aan te zetten waarmee je door gebouwen kan kijken? Nu is 't zo dat als m'n gebouwen de hoogte in gaan het moeilijk wordt om daar achter nog dingen te veranderen. (Ja, ik weet dat je de camera kan draaien, maar dat is nog steeds wat onhandiger en trager dan een snelle shortcut voor zoiets)
Ja, die side-missies negerenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:03 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb Simcity 4 deluxe version. Maa als ik een side missie wil doen (dief aanhouden oid.), begint heel het spel te haperen en dan weer versneld af te spelen. Aan m'n pc kan het niet liggen... Iemand die een oplossing weet?
SC is niet zozeer slecht geprogrammeerd maar tis gewoon relatief een enorm zwaar systeem... (er worden zoveel verschillende factoren berekend..)quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, die side-missies negerenDaar gaat het toch niet om. (Zitten er dat soort missies in dan? Zaten toch in SC3K?)
En ligt niet zo zeer aan je PC als aan de game. Het is nu eenmaal niet perfect geprogrammeerd, ik heb een monsterbak, een daar is SC ook welis traag.
Ik zeg ook niet slecht, ik zeg niet perfectquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
SC is niet zozeer slecht geprogrammeerd maar tis gewoon relatief een enorm zwaar systeem... (er worden zoveel verschillende factoren berekend..)
Heb ik ook wel eens. Ik krijg het laadscherm, met die brug, als ik op het icoontje dubbelklik, maar verder gebeurt er helemaal niets. Als ik naar de cd ga en SC vanuit de autorun start, hetzelfde verhaal: wel het laadscherm maar verder niks.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef Ricy het volgende:
ik heb ff een vraagje want, simcity doet het niet meer. Voor de keer dat die het niet meer deed werkte hij nog prima en de cd is er daarna niet meer uitgeweest en er is ook niets van de computer verwijderd ofzo weet iemand misschien wat het probleem is ???
no cd crack downloaden of in je system tray kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik krijg het laadscherm, met die brug, als ik op het icoontje dubbelklik, maar verder gebeurt er helemaal niets. Als ik naar de cd ga en SC vanuit de autorun start, hetzelfde verhaal: wel het laadscherm maar verder niks.
Als ik m'n pc vers reboot en dan meteen naar SC ga, dan wil het nog wel eens lukken. Maar als ik na het rebooten eerst iets anders ga doen, al is het maar Mijnenveger of zo, dan werkt SC dus mooi niet.
Erg vervelend dus. En het leidt ertoe dat ik haast nooit SC meer speel, want ik heb geen zin om elke keer te wachten op het rebooten.
Dat eerste snap ik, maar wat valt er te zien in mijn system tray dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
no cd crack downloaden of in je system tray kijken
ik heb nog wel eens dat hij al aan het draaien is en zich niet goed heeft afgeslotenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik, maar wat valt er te zien in mijn system tray dan?
Aha, de task manager dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb nog wel eens dat hij al aan het draaien is en zich niet goed heeft afgesloten
same herequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik krijg het laadscherm, met die brug, als ik op het icoontje dubbelklik, maar verder gebeurt er helemaal niets. Als ik naar de cd ga en SC vanuit de autorun start, hetzelfde verhaal: wel het laadscherm maar verder niks.
Als ik m'n pc vers reboot en dan meteen naar SC ga, dan wil het nog wel eens lukken. Maar als ik na het rebooten eerst iets anders ga doen, al is het maar Mijnenveger of zo, dan werkt SC dus mooi niet.
Erg vervelend dus. En het leidt ertoe dat ik haast nooit SC meer speel, want ik heb geen zin om elke keer te wachten op het rebooten.
Helaas, dat werkt bij mij niet. Zelfs de cd in een andere drive stoppen heeft geen nut.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
same here
alleen was het zo als ik hier de cd lade open en weer dicht deed dattie weer startte
hmm meestal zijn ze wel goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Helaas, dat werkt bij mij niet. Zelfs de cd in een andere drive stoppen heeft geen nut.
No cd cracks vind ik maar griezelig, wie weet wat daar allemaal voor malware in zit (of ben ik nu te wantrouwend?).
Ik zal eens kijken of ik er een mooie image van kan maken en die met daemon tools mounten.
woops! moest naturlijk van mij zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef Esto het volgende:
ik weet niet wat er is gebeurd maar opeens doet simcity het alweer twee dagen![]()
![]()
alleen laadt het spel wel een stuk langer aan het begin
![]()
Iets met een snelcode. Ctrl+Alt+T? of F?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:58 schreef Falco het volgende:
Via Simtropolis kun je allerlei toffe regio's downloaden, maar hoe laad je ze ook alweer in het spel zelf eigenlijk?
CTRL - ALT - SHIFT - Rquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef X-fi het volgende:
[..]
Iets met een snelcode. Ctrl+Alt+T? of F?
Klopt, maar als ik een keuze heb tussen een crack die de .exe aanpast, of iets wat dat ongemoeid laat, weet ik het wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef Atreidez het volgende:
Er staat ook een no cd patch op gamecopyworld, hoef je ook geen miniimage te laden.. Gewoon exe vervangen en gamen maar
Probeer die mini image (of anders de NOCD crack) eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg bij het opstarten altijd een vage fout. Iets met de in-build iets
Maar dan klik ik op OK en dan kan ik het vervolgens zonder problemen spelen
Ik heb al een nocd crack, dus het ligt niet aan de cd-rom.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Probeer die mini image (of anders de NOCD crack) eens.
Veel problemen worden veroorzaakt doordat je CDROM niet op tijd opspint oid.
En het is ook nog luxe, je CDROM slijt niet zo snel, omdat je die steeds in je comp moet doen.
thnx. Wordt dus ff een keertje opneuw installerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:42 schreef mschol het volgende:
http://forumz.tomshardwar(...)ge-ftopict24678.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |