Mja, zoiets zoek ik dus inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef Atreidez het volgende:
Ik drukte laatst per ongeluk op een combinatie van CTRL iets waardoor alle gebouwen weg waren, je zag alleen nog waar ze stondenDus t kan wel, maar ik weet niet hoe ..
Moet je zoneview aanzetten. Dat helpt wat dat betreft het best.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Porcupine002 het volgende:
Ik heb dit spel ook maar weer eens boven gehaald, en vroeg me af of 't mogelijk is om een view aan te zetten waarmee je door gebouwen kan kijken? Nu is 't zo dat als m'n gebouwen de hoogte in gaan het moeilijk wordt om daar achter nog dingen te veranderen. (Ja, ik weet dat je de camera kan draaien, maar dat is nog steeds wat onhandiger en trager dan een snelle shortcut voor zoiets)
Ja, die side-missies negerenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:03 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb Simcity 4 deluxe version. Maa als ik een side missie wil doen (dief aanhouden oid.), begint heel het spel te haperen en dan weer versneld af te spelen. Aan m'n pc kan het niet liggen... Iemand die een oplossing weet?
SC is niet zozeer slecht geprogrammeerd maar tis gewoon relatief een enorm zwaar systeem... (er worden zoveel verschillende factoren berekend..)quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, die side-missies negerenDaar gaat het toch niet om. (Zitten er dat soort missies in dan? Zaten toch in SC3K?)
En ligt niet zo zeer aan je PC als aan de game. Het is nu eenmaal niet perfect geprogrammeerd, ik heb een monsterbak, een daar is SC ook welis traag.
Ik zeg ook niet slecht, ik zeg niet perfectquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
SC is niet zozeer slecht geprogrammeerd maar tis gewoon relatief een enorm zwaar systeem... (er worden zoveel verschillende factoren berekend..)
Heb ik ook wel eens. Ik krijg het laadscherm, met die brug, als ik op het icoontje dubbelklik, maar verder gebeurt er helemaal niets. Als ik naar de cd ga en SC vanuit de autorun start, hetzelfde verhaal: wel het laadscherm maar verder niks.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef Ricy het volgende:
ik heb ff een vraagje want, simcity doet het niet meer. Voor de keer dat die het niet meer deed werkte hij nog prima en de cd is er daarna niet meer uitgeweest en er is ook niets van de computer verwijderd ofzo weet iemand misschien wat het probleem is ???
no cd crack downloaden of in je system tray kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik krijg het laadscherm, met die brug, als ik op het icoontje dubbelklik, maar verder gebeurt er helemaal niets. Als ik naar de cd ga en SC vanuit de autorun start, hetzelfde verhaal: wel het laadscherm maar verder niks.
Als ik m'n pc vers reboot en dan meteen naar SC ga, dan wil het nog wel eens lukken. Maar als ik na het rebooten eerst iets anders ga doen, al is het maar Mijnenveger of zo, dan werkt SC dus mooi niet.
Erg vervelend dus. En het leidt ertoe dat ik haast nooit SC meer speel, want ik heb geen zin om elke keer te wachten op het rebooten.
Dat eerste snap ik, maar wat valt er te zien in mijn system tray dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
no cd crack downloaden of in je system tray kijken
ik heb nog wel eens dat hij al aan het draaien is en zich niet goed heeft afgeslotenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik, maar wat valt er te zien in mijn system tray dan?
Aha, de task manager dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb nog wel eens dat hij al aan het draaien is en zich niet goed heeft afgesloten
same herequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik krijg het laadscherm, met die brug, als ik op het icoontje dubbelklik, maar verder gebeurt er helemaal niets. Als ik naar de cd ga en SC vanuit de autorun start, hetzelfde verhaal: wel het laadscherm maar verder niks.
Als ik m'n pc vers reboot en dan meteen naar SC ga, dan wil het nog wel eens lukken. Maar als ik na het rebooten eerst iets anders ga doen, al is het maar Mijnenveger of zo, dan werkt SC dus mooi niet.
Erg vervelend dus. En het leidt ertoe dat ik haast nooit SC meer speel, want ik heb geen zin om elke keer te wachten op het rebooten.
Helaas, dat werkt bij mij niet. Zelfs de cd in een andere drive stoppen heeft geen nut.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
same here
alleen was het zo als ik hier de cd lade open en weer dicht deed dattie weer startte
hmm meestal zijn ze wel goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Helaas, dat werkt bij mij niet. Zelfs de cd in een andere drive stoppen heeft geen nut.
No cd cracks vind ik maar griezelig, wie weet wat daar allemaal voor malware in zit (of ben ik nu te wantrouwend?).
Ik zal eens kijken of ik er een mooie image van kan maken en die met daemon tools mounten.
woops! moest naturlijk van mij zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef Esto het volgende:
ik weet niet wat er is gebeurd maar opeens doet simcity het alweer twee dagen![]()
![]()
alleen laadt het spel wel een stuk langer aan het begin
![]()
Iets met een snelcode. Ctrl+Alt+T? of F?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:58 schreef Falco het volgende:
Via Simtropolis kun je allerlei toffe regio's downloaden, maar hoe laad je ze ook alweer in het spel zelf eigenlijk?
CTRL - ALT - SHIFT - Rquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef X-fi het volgende:
[..]
Iets met een snelcode. Ctrl+Alt+T? of F?
Klopt, maar als ik een keuze heb tussen een crack die de .exe aanpast, of iets wat dat ongemoeid laat, weet ik het wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef Atreidez het volgende:
Er staat ook een no cd patch op gamecopyworld, hoef je ook geen miniimage te laden.. Gewoon exe vervangen en gamen maar
Probeer die mini image (of anders de NOCD crack) eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg bij het opstarten altijd een vage fout. Iets met de in-build iets
Maar dan klik ik op OK en dan kan ik het vervolgens zonder problemen spelen
Ik heb al een nocd crack, dus het ligt niet aan de cd-rom.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Probeer die mini image (of anders de NOCD crack) eens.
Veel problemen worden veroorzaakt doordat je CDROM niet op tijd opspint oid.
En het is ook nog luxe, je CDROM slijt niet zo snel, omdat je die steeds in je comp moet doen.
thnx. Wordt dus ff een keertje opneuw installerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:42 schreef mschol het volgende:
http://forumz.tomshardwar(...)ge-ftopict24678.html
Alles is weg.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef SpeedyRich het volgende:
[Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic
weet iemand waar ik die nog kan downloaden
hij is nu weg bij simtropolis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |