quote:Idols-winnares Raffaëla is vanmorgen bevallen van een dochter, zo meldt een persoonlijke kennis via de nieuwssubmit. De naam van het kind van de zangeres en haar vriend Paul is Beautiful.
Eind januari meldde de 23-jarige Raffaëla midden in de race om het platencontract dat ze zwanger was. Zij kende haar vriend Paul toen pas vier maanden. De zangeres kreeg door de aankondiging veel kritiek. Uiteindelijk won zij toch de talentenjacht.
zwansen ruikt zijn kansenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Het zou maar een gigantisch lelijk wijf zijn later...
Zoiets ofzo, [afbeelding]
Bron?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef BVO het volgende:
Het schijnt niet de roepnaam te zijn. Neem ik aan.
Nee, dat wordt dan zoiets als "Bjoetiefol, kommie vreteh. Neej, NU eteh zegt ik .quote:
Dat inderdaad. Godallemachtig, wat doe je zo'n kind aan met zo'n naamquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef laffer het volgende:
amper geboren en het kind is nu al kansloos![]()
*proest haar beeldscherm op het werk vol ijsthee*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb nu al medelijden met het tweede kind, dat er altijd aan herinnerd zal worden dat haar oudere zus Beautiful is en zij niet. "Hoi, ik ben Beautiful. En dit is mijn zus Agnes".
Of verplicht steltquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik stem voor een wet die dergelijke namen verbied
Als het een grap is is het wel een hele matige. Een goed gevoel voor humor viel bij haar nooit te bespeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop dat die naam een grapje van ze is, maar dat zal wel niet zijn..
Mooie kikker.quote:
Fixed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb nu al medelijden met het tweede kind, dat er altijd aan herinnerd zal worden dat haar oudere zus Beautiful is en zij niet. "Hoi, ik ben Beautiful. En dit is mijn zus Agnes Bold".
als dat de vader is kan z`n kind nooit beautiful wordenquote:
Die vriend van haar is nog vele malen erger hoor:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef laffer het volgende:
[..]
als dat de vader is kan z`n kind nooit beautiful worden![]()
the horrorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Botanic het volgende:
[..]
Die vriend van haar is nog vele malen erger hoor:
[afbeelding]
Zou ie geen homo zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Botanic het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Raffaëla bealt van dochter
Ze heeft het al bevestigdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
PROEST!! WHAHAHAHAHA
Zou me niks verbazen hoor, als dit een grap is!
Alhoewel Beau als in Bo wel leuk is! Niet Beau als in Bjoe
Is het ook maar ik heb er wel een mening overquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:11 schreef Jenny_ het volgende:
Is toch lekker hun keus hoe ze hun kind noemen!![]()
Is ook zo, maar vind het zo lomp om een kind een naam te geven die zo raar is. Je vraagt er gewoon om dat dat kind gepest wordt ermee, en daar denken ouders tegenwoordig niet meer zo vaak aan. Dat vind ik gewoon sneu...een naam hou je voor het leven, daar mag dan ook wel een beetje over worden nagedacht. Zeker als je toch een aparte naam wil geven aan je kindje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:11 schreef Jenny_ het volgende:
Kutkneusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:07 schreef TheThirdMark het volgende:
God heeft die hoer zich voort geplant?
Dat dat nog mag tegenwoordig, dacht dat zwakzinnigen altijd een spuit daartegen kregen?
Ja, dat is zo. Zij mogen kiezen, het arme kind moet er mee leven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:11 schreef Jenny_ het volgende:
Maar het kind moet er wel haar hele leven mee gaan lopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:11 schreef Jenny_ het volgende:
Hoe ze die babygeluidjes deed was wel legendarischquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:00 schreef Botanic het volgende:
Maar wel leuk voor Raffaëla dat ze eindelijk iemand heeft met wie ze op niveau kan communiceren.
Hij is toevallig een erg leuke jongen, vind ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Botanic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind die vriend ook niet lelijk hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij is toevallig een erg leuke jongen, vind ik.
Gefeliciteerd Raf! maar bedenk aub een betere naam
Welnee, Over zo'n trieste naam kan nooit genoeg geluld worden. Zoiets dóe je toch niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:49 schreef KRS het volgende:
Genoeg geluld over de naam.
Ik heb haar iig niet gemist de laatste maanden.quote:Maar hebben we überhaupt ooit foto's gezien van een hoogzwangere 'Raf'?? Met een echte dikke buik? Of is ze met haar bekkeninstabiliteit noooit meer de straat op geweest??
Zoiets hebben ze idd niet gedaan, aangezien de vader heeft aangegeven dat de naam er op lijkt, maar het niet de juiste naam isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, Over zo'n trieste naam kan nooit genoeg geluld worden. Zoiets dóe je toch niet?
Beau Tyfoon, wellicht. Het klinkt bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze idd niet gedaan, aangezien de vader heeft aangegeven dat de naam er op lijkt, maar het niet de juiste naam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |