abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 19:18:26 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_38341620
quote:
Angelina Jolie en Brad Pitt zijn niet de enigen in de showbusiness die hun kind een opvallende naam hebben gegeven. De naam van hun zaterdag geboren dochtertje Shiloh valt niet op tussen de namen die andere beroemdheden hun kinderen hebben meegegeven. Een recent voorbeeld is Bluebell Madonna, het dochtertje van ex-Spice Girl Geri Halliwell.

Gwyneth Paltrow en Chris Martin noemden hun in april geboren zoon Moses en zijn zusje heet Apple. Ook Bob Geldof zat in de fruitsferen toen hij zijn dochter Peaches Honneyblossom noemde. Haar zusjes heten Fifi Trixibelle en Pixie. Zangeres Toni Braxton had geen fruit, maar spijkerbroeken in haar hoofd toen ze de namen van haar zonen bedacht. De jongens gaan door het leven als Denim en Diezel.

Dubbele namen zijn populair in Hollywood. De dochter van rapper Vanilla Ice heet Dusty Rain, de zoon van acteur Jason Lee luistert naar de naam Pilot Inspektor en de dochter van komiek Penn Jilette is Moxie CrimeFighter genoemd. Frank Zappa noemde zijn kinderen Moon Unit, Ahmet Emuukha Rodan, Dweezil en Diva Muffin.

Ook Michael Jackson houdt van vreemde namen, het liefst met een verwijzing naar zichzelf. Zijn zonen heten Prince Michael en Prince Michael II, zijn dochter is Paris Michael gedoopt. Broer Jermaine Jackson maakt het nog bonter door een van zijn zonen als Jermajesty door het leven te laten gaan.

De kinderen kunnen later altijd nog hun naam veranderen, als ze liever met een minder opvallende naam door het leven willen gaan. Enkele beroemde spruiten gingen hen daarin voor. Dandelion, de dochter van Keith Richards, heet tegenwoordig Angela. Ook Zowie Bowie, de zoon van David, veranderde zijn naam: hij veranderde zijn naam in het meer traditionele Duncan.
Hoe kóm je erop. Arme kinderen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 29 mei 2006 @ 19:33:51 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38342235
Ik ben het helemaal met je eens.
Maar niet alleen celebrities doen dat. Ook sommige bevolkingsgroepen in NL doen daar aan mee.
Zo hoorde ik laatst de naam 'romantica'
pi_38342314
Hoe sjieker de naam hoe groter het schorum zegmaar. In Nederland iig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:38:26 #4
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38342386
Pilot Inspektor
Zelmoordwaardige naam.
Als ik zo zou heten dan zou ik zodra ik enig besef had mijn naam laten veranderen.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:46:51 #5
124789 superhero87
Playin my game
pi_38342682
Jermajesty is echt te erg
  maandag 29 mei 2006 @ 20:34:01 #6
88233 Steve
Still the best.
pi_38344091
Mên, die namen. !
Ze willen toch wat om hip te zijn en op te vallen. Het moet steeds gekker worden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:12:36 #7
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38383734
de baby van gwen en gavin had wel een normale naam.

nouja 4 normale namen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:13:27 #8
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38383781
quote:
Gwen Stefani and Gavin Rossdale gave birth to their first child together last Friday at Cedars-Sinai in Los Angeles, naming him Kingston James McGregor Rossdale. Her rep said over the weekend: "Gwen's doing great! She looks amazing and she's doing real good."

After other celebrities have gone with Zolten, Bluebell Madonna, and Shiloh, Kingston James McGregor Rossdale actually sounds like a really solid name. Although it's a shame they didn't keep up the tradition of celebrity baby naming and call him something like Hagar the Horrible.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38386244
Ik vind Apple en Dandelion wel mooie meisjesnamen anders...waarom zouden dat rare namen zijn en andere fruit-, en bloemennamen niet.
pi_38391379
Apple vind ik echt zooo'n lieve naam!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_38391494
De dochter van Gillian Anderson (Scully uit X-files) heet Piper. Eén van de drie Charmed-zusjes heet ook zo, dus wellicht is het een redelijk gangbare naam aan de andere kant van de plas. Maar ik blijf het een vreemde naam vinden. Misschien associeer ik het teveel met Pijper
pi_38391841
Ik ben juist dol op extreme/aparte namen, en het hangt er vanaf wat je onder extreem verstaat.
Namen als Pilot Inspektor en Audio Science vind ik belachelijk, maar Apple en Piper en dergelijke namen vind ik wel ok.
Een meisjesnaam waar ik dol op ben is Fairuza (Fairuza Balk, uit o.a. The Craft) en voor een jongen ben ik gek op Brennan.
Ik hou gewoon van namen die je niet al te vaak tegenkomt.
pi_38394265
Zowie Bowie is toch gaaf, ik zou zo'n naam nooit laten veranderen
  woensdag 31 mei 2006 @ 06:08:11 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_38397850
Zowel Shiloh als Suri vind ik erg mooie namen hoor.... Het kan idd veel extravaganter met dingen als Hope, Sun en Pilot Inspektor, idd...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_38397858
En ik heet Egil, en mn zus heeft ook een aparte naam (voor NL dan), zijn mijn ouders celebrities??? Nope...
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_38485674
De zoon van Shannyn Sossamon (die uit A knight's tale) heet Audio Science Clayton... tja :S
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juni 2006 @ 21:40:25 #17
862 Arcee
Look closer
pi_38487862
Pixie.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38487980
De meeste celebrities zijn sowieso gewoon raar.
pi_38490355
Jermajesty .. !
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  maandag 5 juni 2006 @ 12:06:38 #21
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_38554721
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 06:08 schreef Andromache het volgende:
Zowel Shiloh als Suri vind ik erg mooie namen hoor.... Het kan idd veel extravaganter met dingen als Hope, Sun en Pilot Inspektor, idd...
Ik ben het met je eens. Hoe komen die mensen erop!?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_38555408
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:06 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Hoe komen die mensen erop!?
Hmm, namen als Hope (en/of Faith) vind ik dan weer doodgewoon.
pi_38815743
Gisteren iets hierover op MTV.

Kind van Sean Penn en Robin Wright: Hopper Jack. (Nee, geen kikker, maar een zoon.)
Kinderen van Julia Roberts: Phinnaeus en Hazel
Kinderen van Anna Ryder Richardson (Interieur ontwerpster): Dixie Dot en Bibi Belle
Kinderen van Ginuwine: Story en Dream
Kinderen van L'il Mo (rapfiguur ofzo): God'Iss Love en Heaven
Kinderen van Robert Rodriguez: Rocket, Racer en Rebel
Kinderen van Erykah Badu: Puma en Seven
Kinderen van Forest Whitaker: True Isabelle Summer en Ocean
Kinderen van Jamie Oliver: Poppy Honey en Daisy Boo

En ik weet niet meer van wie het was, maar er is ook een kind Banjo genoemd.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38815919
Moxie Crimefighter.

*stilletjes huilt voor het kind*
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:25:01 #25
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_38816187
Jezus, wat een geheugen, MUUS.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')