met beiden al druk bezigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:51 schreef oor het volgende:
ga maar huilen, en bidden
welke dief steelt er nou een en laat de ander er uithangen, dan neem je ze allebei meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef Zwaffel het volgende:
mja,zoals ik je al via de e-mail ook heb gezegd.. mail cd wow nog even,en vraag met nadruk of er bij hun niet iets mis is.
Ik zie namelijk dat die vorige critters,en knowing me knowing you,op de zelfde dag zijn geplaatst en idd verscheept.
Ik heb eigenlijk zoals ik je al vertelde wel een vermoeden wat er met critters 1 gebeurt isaangezien je knowing me knowing you ook praktisch half uit die brievenbus hing toen ik terug kwam.
Maar waarom komt 2 dan idd niet aan.
true,true. Maar tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welke dief steelt er nou een en laat de ander er uithangen, dan neem je ze allebei mee
inderdaad, in je mailtjes staat ook dat als het langer dan 7 dagen duurt dat je ze moet gaan mailen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:17 schreef Shogo het volgende:
Het is lastig om de pakjes van cdwow te traceren. Ik zou nog even afwachten of die DVD misschien in het weekend nog aankomt en anders maar weer mailen hoe frustrerend het ook is.
oke dit topicje kan dus op slot.. we hebben hier met fakers te maken... als je er nog een wilt betaal je er maar lekker voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:33 schreef Zwaffel het volgende:
ik vraag me af of cdwow zo gek is om hem bv nog eens op te sturen![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef oor het volgende:
[..]
oke dit topicje kan dus op slot.. we hebben hier met fakers te maken... als je er nog een wilt betaal je er maar lekker voor
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef oor het volgende:
[..]
oke dit topicje kan dus op slot.. we hebben hier met fakers te maken... als je er nog een wilt betaal je er maar lekker voor
donder eens op kutnewbie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef oor het volgende:
[..]
vraag is verscheept tpg ze wel? Want dan zou het opzich toch mogelijk moeten zijn om met tpg te bellen en te vragen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor. komt redelijk vaak voor dat dvd`s niet aankomen, met die TPG
ach moet je eens kijken naar zijn reacties in dit topic. Het beste is dit "heerschap" (of beter gezegd "knaapschap") te negeren...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor. komt redelijk vaak voor dat dvd`s niet aankomen, met die TPG
had al even gekeken. Tpg is nu tnt. En je kan ze niet bellen,enkel mailen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach moet je eens kijken naar zijn reacties in dit topic. Het beste is dit "heerschap" (of beter gezegd "knaapschap") te negeren...
Ik heb zo'n voorgevoel dat die box (het gaat om 4 dvd's in een) niet door de brievenbus past oid... maar dat zou niet moeten uitmaken... dan bellen ze aan of laten ze eem briefje achter...
is het mogelijk om TPG eens te laten achterhalen wat er allemaal bezorgd bij me had moeten zijn...
same here... zouden ze failliet gaan omdat iedereen gratis DVD's bestelt oidquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:19 schreef Puur het volgende:
Ik heb op dit moment 5 cd's overdue bij CDWOW. Dat wil zeggen dat ze niet binnen 7 dagen geleverd zijn. Normaal had ik nooit problemen, maar dit voelt niet echt goed.
Dat kan niet (tenzij aangetekend)quote:is het mogelijk om TPG eens te laten achterhalen wat er allemaal bezorgd bij me had moeten zijn...
Dat is idd vreemd, maar ik zou nog even afwachten meerdere zoals ik zitten nu ook nog op de bestelling te wachten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:10 schreef Zwaffel het volgende:
maar het is idd zo raar dat de dvd knowing me knowing you,die op dezelfde dag als critters besteld, en volgens cd-wow verstuurd is wel aan komt. En critters niet.
zal ik schiphol es bellen en vragen of ze daar dat nr voor me hebben?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:02 schreef MikeyMo het volgende:
ik had ooit een nummer van de douane waar je naartoe kon bellen om het na te vragen. Hare had dit nummer...
*beltquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef MikeyMo het volgende:
dit is het nummer van de douane:
0800 - 0143
3 dagen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:02 schreef Zwaffel het volgende:
hoelang als ik mag vragen?
nou, op Jersey dacht ik, maar het admin.kantoor zit in Engeland.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:14 schreef Zwaffel het volgende:
en play zit wel gewoon in de EU? (ik heb er geen verstand van)
Bij cd-wow is dat niet zo vreemd hoor. Ze hebben nogal wat vestigingen. Als de ene dvd nog in een magazijn in Zweden lag en daar vandaan verstuurd is, maar de andere alleen voorradig was in Hong-Kong, kan het best zijn dat ze niet tegelijk aankomen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
Vreemde is en blijft dat een andere bestelling, verstuurd op dezelfde dag gewoon is aangekomen
AHA!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef Zwaffel het volgende:
@ milagro : http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=61727&highlight=cdwow
ophoeren trut. Of een nuttige reactie postenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef Patries86 het volgende:
koop je dvd's gewoon in de winkel.... bang om te veel te betalen ofzo![]()
![]()
oke,stel dat is het geval. Maar dan iets meer dan 2 weken erover doen om vanuit bv hongkng te komen? Overigens zijn alle dvd's die hier ooit bij cd-wow besteld zijn (en dat zijn er veelquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij cd-wow is dat niet zo vreemd hoor. Ze hebben nogal wat vestigingen. Als de ene dvd nog in een magazijn in Zweden lag en daar vandaan verstuurd is, maar de andere alleen voorradig was in Hong-Kong, kan het best zijn dat ze niet tegelijk aankomen.
Volgens dat forum lopen ze echt helemaal te kotsen op play en selectvracht. Ik las zelfs een topic dat tpg regelmatig dingen "kwijt" maaktquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:38 schreef milagro het volgende:
[..]
AHA!![]()
ik denk ook dat er ergens iemand een leuk handeltje begonnen is, de pakketjes zijn makkelijk herkenbaar, makkelijk te openen en weer dicht te plakken als de inhoud niet bevalt, en dan dus alsnog te bezorgen zonder enige argwaan te wekken.
Play moet echt schandalige winsten maken, ondanks hun meer dan schappelijke prijzen, want zo onverschillig als die man was aan de foon, echt, gewoon blijven versturen van 1 en dezelfde dvd tot dat het goed gaat
, het boeit ze kennelijk geen reet.
en Patries , wieberen jij
nou. ik denk dat Play geen blaam treft, ze zijn bovendien bereid, ook na 3 keer niet aangekomen, weer een exemplaar te sturen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Volgens dat forum lopen ze echt helemaal te kotsen op play en selectvracht. Ik las zelfs een topic dat tpg regelmatig dingen "kwijt" maaktof dat ze aanbellen,er niemand thuis is en ze het doodleuk op de stoep leggen
.
ik ga tpg nog eens mailen,en anders moet TS zelf vanaaf maar even CD-wow mailen.
kortom : iedereen beweert van zichzelf dat zij er niks aan kunnen doen,en wordt het dus niet opgelost waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nou. ik denk dat Play geen blaam treft, ze zijn bovendien bereid, ook na 3 keer niet aangekomen, weer een exemplaar te sturen.
het kan Selektvracht wel zijn, er is idd natuurlijk weinig tot geen controle daar.
aan de andere kant beweerde de man die ik aan de lijn kreeg dus dat hij meldingen van te verwachten pakketjes zou moeten hebben, en dat er in zijn lijst geen enkele van Play stond.
het enige wat ik zou kunnen proberen het naar een ander adres te laten sturen, opdat je dan dus ook ws een andere bezorger hebt, maar ja, blijkbaar zit het probleem niet enkel in mijn regio, wat je dus weer doet vermoeden dat de douane het probleem is, en dat daar iemand zit die de boel tegenhoudt of zelf houdt.
boeken van Play komen wel gewoon aan overigens, het zijn echt alleen de DVD's die zoek raken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
maar als zowel play als cd-wow nu in en zomaar spontaan sinds de afgelopen 2 maanden problemen hebben met leveren dan is er iets very vreemds aan de hand
Mijn cd's van cd-wow komen inderdaad ook altijd netjes aan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:58 schreef milagro het volgende:
[..]
boeken van Play komen wel gewoon aan overigens, het zijn echt alleen de DVD's die zoek raken.
dan kan het fucking niet anders dan dat (en dan vermoed ik toch echt de douane) ze tegen houdt. lijkt me sterk dat selektvracht,en de tpg alle dvd's eruit jatquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:58 schreef milagro het volgende:
[..]
boeken van Play komen wel gewoon aan overigens, het zijn echt alleen de DVD's die zoek raken.
waarom niet? het is zo te zien wat het pakketje bevat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan kan het fucking niet anders dan dat (en dan vermoed ik toch echt de douane) ze tegen houdt. lijkt me sterk dat selektvracht,en de tpg alle dvd's eruit jat
Omdat ik het vreemd vindt,dat zowel tpg,als selektvracht dan "opeens" post kwijt is. Dan zouden er dus bij beide bedrijven mensen moeten zitten die dat opeens (aangezien alle andere dvd's wel aankomen) doen. Don't get me wrong,het is best goed mogelijk hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom niet? het is zo te zien wat het pakketje bevat.
niet iedereen leest en niet iedereen leest in het Engels en niet iedereen leest de boeken die ik kies, en boeken leveren minder op.
DVD's zijn populair, zeker de recente titels, hebben ondertiteling en zijn makkelijk te slijten voor een leuke (lucratieve) prijs.
ik doel dan ook op iemand bij de douane die een en ander achterhoudt ms. en die pakketje opent (datmogen ze immers) en als de titel bevalt ze houdt en anders doorstuurt, zoiets.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Omdat ik het vreemd vindt,dat zowel tpg,als selektvracht dan "opeens" post kwijt is. Dan zouden er dus bij beide bedrijven mensen moeten zitten die dat opeens (aangezien alle andere dvd's wel aankomen) doen. Don't get me wrong,het is best goed mogelijk hoor.
Maar ik zou het logischer vinden als ze het bij de douane hebben![]()
*tpg heeft gemailt
mag jij mij hier een winkel aantonen die de Critters Boxset heeft... dat kreng is niet eens in Nederland uitgebrachtquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef Patries86 het volgende:
koop je dvd's gewoon in de winkel.... bang om te veel te betalen ofzo![]()
![]()
is je kast inmiddels niet volquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mag jij mij hier een winkel aantonen die de Critters Boxset heeft... dat kreng is niet eens in Nederland uitgebracht
nee,en tief je nou op ofniet? Als je wilt trollen open je maar een ander apart topic. Mind your own fucking business bitch.quote:
er staat een 2e naastquote:
je mag binnenkort aan kast 3 beginnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er staat een 2e naastFoto's staan op mijn site
pretty much vooralsnogquote:
Hoi, doei,quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:24 schreef oor het volgende:
Cut the fucking crap en dwaal gewoon niet af. je eigen topic maak je nog een theekransje van
ach je loopt al vanaf je eerste post te zeiken, ik snap niet dat je dit topic uberhaupt volgt aangezien mensen die dit onderwerp aangaat maar moeten janken en biddenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef oor het volgende:
ik volg dit topic niet om de geweldige relatie van jullie beide. echt ieder topic waar jullie beide komen is
je hebt me daar inderdaad duidelijk gemaakt dat ik offtopic ging.. nu ben ik het topicje weer gaan volgen omdat het een interessant onderwerp "is". nu gaat meneer zelf even offtopic.. en dat is weer jammer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach je loopt al vanaf je eerste post te zeiken, ik snap niet dat je dit topic uberhaupt volgt aangezien mensen die dit onderwerp aangaat maar moeten janken en bidden
AMENquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, hou maar even op met ruziemaken en post gewoon ontopic. Verder is het ook niet nodig dat elk topic waar MikeyMo en Zwaffel posten evolueert tot een koffiekletsje. Ga anders even fijn MSN'en of zo. En oude vetes uitvechten doe je ook maar op die manier. Zo boeiend is 't allemaal niet.
quote:Hi Mikey,
Thank you for contacting us again - and very sorry to hear you have not
received the replacement either.
Unfortunately, due to company policy, I am unable to resend the order again
and so therefore I have processed a full and immediate refund.
I can appreciate how disappointing this is. All I can suggest is that you
may consider using an alternative address if you decide to place a future
order.
In the event that the order arrives, we would be grateful if you could
return it to the following address:
PRIME Outsourcing
(CD WOW!)
Mykinon 1
6010
Larnaca
CYPRUS
Please remember to include a note stating your name, your order number
153531770, e-mail address and reason for return.
Kind regards
Mark.R
ik had een 5 euro kortingsbon gebruikt op die order, en moest even goed 15 pleuro dokken dus ze verdienden er nog opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:47 schreef FremantleDockers het volgende:
Of het is een omslachtige manier om alsnog van te goedkope (lees: link & voucher) orders af te komen.
Kan jij nog achterhalen op welk datum het verzonden is? (te zien op www.cd-wow.nl/myorders.php)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Komt net zomaar een dvd door de brievenbus gedouwd die cd-wow een paar weken geleden al had gestuurd. Nu de andere 3 nog die nog steeds spoorloos zijn...
die komt ws ook niet aan gok ik zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef PICHT het volgende:
De mijne komt van 19 augustus, en ik heb er al contact met ze over gehad. Als ik over 2 dagen nog niets heb ontvangen sturen ze een nieuwe.
Das toch mooi gratis!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ok, van de week een mail gehad dat ze me gerefund hebben, ligt er nou dik een maand na de eerste keer proberen een exemplaar in mijn brievenbus... Vraag me af of er nog een komt
Hij is op 16 augustus verstuurd...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:14 schreef wietteler het volgende:
[..]
Kan jij nog achterhalen op welk datum het verzonden is? (te zien op www.cd-wow.nl/myorders.php)
Laatste succusvolle verzenddatum is bij mij 16 Aug 2006.
Alles wat na 16 augustus is verzonden is bij mij niet aangekomen.
Als die van jou voor 16 augustus is verzonden en nu pas is aangekomen, dan heb ik geen hoop dan mijn dvd's nog aan zullen komen.
ja ik vraag me alleen af of er dus nog 1 komt, ik kon nergens een datum op het pakketje aflezenquote:
Hmm dan weten we dus waar het aan ligt of lag.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef Puur het volgende:
Vandaag 3 binnen, met de aantekening dat ze bij de douane vast hebben gezeten.
Die termijn houdt cd-wow zelf ook al aan. In de mail waarin ze melden dat een item verstuurd is, word je verzocht contact met ze op te nemen als het item niet binnen 7 dagen geleverd is. En een nieuw exemplaar sturen doen ze dan ook niet moeilijk over.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:16 schreef sampoo het volgende:
Dingen raken soms zoek in de post. Gewoon een redelijke termijn aanhouden en die er nog niet is, een replacement vragen.
ik heb ondertussenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:15 schreef axlite het volgende:
ik weet oud topic
maar goed
ik heb besteling geplaatst bij cdwow en via ideal netjes betalld
alleen toen kwam de meldeing bestelling mislukt
geld is er wel af maar geen bestelling bij hun doorgekomen
nu heb ik al gemailed naar hun , maar geen reactie terug...
moet ik me hier zorgen om gaan maken...
dat is het probleem dus geen order geplaats......quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:30 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel een ordernr? Zo ja, dan zou alles wel opgelost moeten kunnen worden.
Een beetje geduld is een schone zaak, je bent niet hun enige klant en het zou zomaar kunnen dat zij ook wel eens vrij zijn in het weekend.quote:Op maandag 21 september 2009 12:26 schreef axlite het volgende:
[..]
dat is het probleem dus geen order geplaats......
mijn centen wel van de bank af ze zeggen dat zodra mijn geld getraceerd ze terugstorten
ik heb hun de betalingskenmerk en hele zut opgestuurd maar blijkbaar kunnen ze of willen ze er niks mee doen
precies. ik heb ooit 1 keer een order gehad waarmee iets misging. Dat ging toen echt om een flinke order. Uiteindelijk is het goed afgehandeld en kreeg ik zelfs een cd naar keuze gratis voor het ongemak. Dus ik zou me nog geen zorgen maken.quote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een beetje geduld is een schone zaak, je bent niet hun enige klant en het zou zomaar kunnen dat zij ook wel eens vrij zijn in het weekend.
ik wacht nog maar ff af dan bedankt voor jou reactiequote:Op maandag 21 september 2009 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. ik heb ooit 1 keer een order gehad waarmee iets misging. Dat ging toen echt om een flinke order. Uiteindelijk is het goed afgehandeld en kreeg ik zelfs een cd naar keuze gratis voor het ongemak. Dus ik zou me nog geen zorgen maken.
Dan vraag je dat toch in het FB topic, en niet in dit topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef emokid het volgende:
Ja, ik wil het over cd-wow hebben want ze verkopen nu ook boeken maar dat kan dus nergens en heb zelf geen zin om een topic te openen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef emokid het volgende:
Wat is je probleem? Ben je ongesteld? Ik vraag het toch netjes, dom wicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |