Hmm dan weten we dus waar het aan ligt of lag.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef Puur het volgende:
Vandaag 3 binnen, met de aantekening dat ze bij de douane vast hebben gezeten.
Die termijn houdt cd-wow zelf ook al aan. In de mail waarin ze melden dat een item verstuurd is, word je verzocht contact met ze op te nemen als het item niet binnen 7 dagen geleverd is. En een nieuw exemplaar sturen doen ze dan ook niet moeilijk over.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:16 schreef sampoo het volgende:
Dingen raken soms zoek in de post. Gewoon een redelijke termijn aanhouden en die er nog niet is, een replacement vragen.
ik heb ondertussenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:15 schreef axlite het volgende:
ik weet oud topic
maar goed
ik heb besteling geplaatst bij cdwow en via ideal netjes betalld
alleen toen kwam de meldeing bestelling mislukt
geld is er wel af maar geen bestelling bij hun doorgekomen
nu heb ik al gemailed naar hun , maar geen reactie terug...
moet ik me hier zorgen om gaan maken...
dat is het probleem dus geen order geplaats......quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:30 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel een ordernr? Zo ja, dan zou alles wel opgelost moeten kunnen worden.
Een beetje geduld is een schone zaak, je bent niet hun enige klant en het zou zomaar kunnen dat zij ook wel eens vrij zijn in het weekend.quote:Op maandag 21 september 2009 12:26 schreef axlite het volgende:
[..]
dat is het probleem dus geen order geplaats......
mijn centen wel van de bank af ze zeggen dat zodra mijn geld getraceerd ze terugstorten
ik heb hun de betalingskenmerk en hele zut opgestuurd maar blijkbaar kunnen ze of willen ze er niks mee doen
precies. ik heb ooit 1 keer een order gehad waarmee iets misging. Dat ging toen echt om een flinke order. Uiteindelijk is het goed afgehandeld en kreeg ik zelfs een cd naar keuze gratis voor het ongemak. Dus ik zou me nog geen zorgen maken.quote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een beetje geduld is een schone zaak, je bent niet hun enige klant en het zou zomaar kunnen dat zij ook wel eens vrij zijn in het weekend.
ik wacht nog maar ff af dan bedankt voor jou reactiequote:Op maandag 21 september 2009 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. ik heb ooit 1 keer een order gehad waarmee iets misging. Dat ging toen echt om een flinke order. Uiteindelijk is het goed afgehandeld en kreeg ik zelfs een cd naar keuze gratis voor het ongemak. Dus ik zou me nog geen zorgen maken.
Dan vraag je dat toch in het FB topic, en niet in dit topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef emokid het volgende:
Ja, ik wil het over cd-wow hebben want ze verkopen nu ook boeken maar dat kan dus nergens en heb zelf geen zin om een topic te openen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |