ach je loopt al vanaf je eerste post te zeiken, ik snap niet dat je dit topic uberhaupt volgt aangezien mensen die dit onderwerp aangaat maar moeten janken en biddenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef oor het volgende:
ik volg dit topic niet om de geweldige relatie van jullie beide. echt ieder topic waar jullie beide komen is
je hebt me daar inderdaad duidelijk gemaakt dat ik offtopic ging.. nu ben ik het topicje weer gaan volgen omdat het een interessant onderwerp "is". nu gaat meneer zelf even offtopic.. en dat is weer jammer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach je loopt al vanaf je eerste post te zeiken, ik snap niet dat je dit topic uberhaupt volgt aangezien mensen die dit onderwerp aangaat maar moeten janken en bidden
AMENquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, hou maar even op met ruziemaken en post gewoon ontopic. Verder is het ook niet nodig dat elk topic waar MikeyMo en Zwaffel posten evolueert tot een koffiekletsje. Ga anders even fijn MSN'en of zo. En oude vetes uitvechten doe je ook maar op die manier. Zo boeiend is 't allemaal niet.
quote:Hi Mikey,
Thank you for contacting us again - and very sorry to hear you have not
received the replacement either.
Unfortunately, due to company policy, I am unable to resend the order again
and so therefore I have processed a full and immediate refund.
I can appreciate how disappointing this is. All I can suggest is that you
may consider using an alternative address if you decide to place a future
order.
In the event that the order arrives, we would be grateful if you could
return it to the following address:
PRIME Outsourcing
(CD WOW!)
Mykinon 1
6010
Larnaca
CYPRUS
Please remember to include a note stating your name, your order number
153531770, e-mail address and reason for return.
Kind regards
Mark.R
ik had een 5 euro kortingsbon gebruikt op die order, en moest even goed 15 pleuro dokken dus ze verdienden er nog opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:47 schreef FremantleDockers het volgende:
Of het is een omslachtige manier om alsnog van te goedkope (lees: link & voucher) orders af te komen.
Kan jij nog achterhalen op welk datum het verzonden is? (te zien op www.cd-wow.nl/myorders.php)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Komt net zomaar een dvd door de brievenbus gedouwd die cd-wow een paar weken geleden al had gestuurd. Nu de andere 3 nog die nog steeds spoorloos zijn...
die komt ws ook niet aan gok ik zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef PICHT het volgende:
De mijne komt van 19 augustus, en ik heb er al contact met ze over gehad. Als ik over 2 dagen nog niets heb ontvangen sturen ze een nieuwe.
Das toch mooi gratis!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ok, van de week een mail gehad dat ze me gerefund hebben, ligt er nou dik een maand na de eerste keer proberen een exemplaar in mijn brievenbus... Vraag me af of er nog een komt
Hij is op 16 augustus verstuurd...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:14 schreef wietteler het volgende:
[..]
Kan jij nog achterhalen op welk datum het verzonden is? (te zien op www.cd-wow.nl/myorders.php)
Laatste succusvolle verzenddatum is bij mij 16 Aug 2006.
Alles wat na 16 augustus is verzonden is bij mij niet aangekomen.
Als die van jou voor 16 augustus is verzonden en nu pas is aangekomen, dan heb ik geen hoop dan mijn dvd's nog aan zullen komen.
ja ik vraag me alleen af of er dus nog 1 komt, ik kon nergens een datum op het pakketje aflezenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |