wat wil je dan lezen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:25 schreef Jajong het volgende:
Het artikel in de telegraaf ( Enige wat je kon krijgen daar)
dood moeten ze.. stelletje foqqersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Het kwam gewoon allemaal door dat kut-Toppertje voor de wedstrijd....![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je het gek dat de spelers van slag zijn?
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat wil je dan lezen?
het parool?de krant zonder nieuws?
ow. Ik wist niet dat jij jezelf tot de verhevenen beschouwde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.
het parool gericht op shownieuws publiek?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iets wat niet gericht is op mensen die naar het SBS Shownieuws kijken, graag.
De wedstrijd was ook goed, tot de 0-1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef Sethje het volgende:
ja de sfeer was goed maar daar is ook alles mee gezegd
ghahah ja me tante had me ook al gezien zei ze was wel 3 x voorbij gekomen ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
Pier, me ma kwam net:
ik zag gister toch een gast op at5, die ging helemaal nadoen hehe
Lache joh
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enzquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:00 schreef Jasza het volgende:
En ook az raakt nu een verdediger kwijt, leuke ontwikkelingen terwijl Ajax gewoon compleet blijft.
Wie denk je dat er bij ons allemaal zijn weggegaan? Sterker nog, gratis zelfs.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:02 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enz
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:02 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal zijn wij altijd de lul, aankomende seizoenen zal het ook wel weer zo zijn met spelers als Huntelaar, Babel, Emanuelson enz enz
Yup. Alleen Grygera loopt nog volgend jaar af, geloof ik. Maar we kregen een dag voor het sluiten van de markt ook 15 miljoen voor Zlatan. Fijn, 15 miljoen en geen spits...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?
Jep, al zullen er dit seizoen ook weer wat gesprekken moeten plaatsvinden.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De clubs die dat gaan bewerkstelligen mogen dan flink de knip trekken; die spelers staan toch nog tot ver in de toekomst onder contract?
Wat wil je zeggen tegen Stam? Je krijgt een extra stok en een gratis rollator? Die dient hier gewoon zijn contract uit en stopt er daarna mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jep, al zullen er dit seizoen ook weer wat gesprekken moeten plaatsvinden.....
Jaap Stam 30-6-2008
Vooral de 1e helft was hij ijzersterkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:26 schreef VoreG het volgende:
Gabri speelde trouwens weer geweldig, jammer dat die kansen er niet ingingen, maar wat een inzet. Zo hoort het
Heb alle spelers even aangegeven van wie het contract verloopt in 2008 en die dus of moet verlengen voor komende zomer of liefst worden verkocht volgens de nieuwe werkwijze van Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen tegen Stam? Je krijgt een extra stok en een gratis rollator? Die dient hier gewoon zijn contract uit en stopt er daarna mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |