quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef Haushofer het volgende:
Mijn levensdoel is vervuld. Ik sta in de UK.
Ja. Hoeveel bied je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef FlyingFox het volgende:
Heeft er nog iemand een kamer voor mij vrij in Groningen toevallig? [afbeelding]
Blablabla.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Haushofer het volgende:
Trouwens, er is geen faculteit voor wis- en natuurwetenschappen in haren, en het gebouw van de wis- en natuurwetenschappen klopt niet; daar wordt wiskunde en informatica gegeven. Er is wel een natuurkunde en scheikunde faculteit.
'tis mie watquote:
KEI-UK? Of die over 1,5 week uitkomt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef Haushofer het volgende:
Mijn levensdoel is vervuld. Ik sta in de UK.
Word het nog wat? Ik begin dinsdagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:23 schreef S-Two het volgende:
Net mijn aanmelding psychologie op de bus gedaan, we zullen zien wat het wordt.
Die KEI-Uk inderdaadquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef FLR het volgende:
[..]
KEI-UK? Of die over 1,5 week uitkomt...
Nog niets weer gehoord. Vanaf het begin gaat sowieso niet lukken denk ik. Maar misschien dat ik halverwege in kan stappen ofso. We zien het welquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Word het nog wat? Ik begin dinsdag![]()
Ja kort introductie college en boeken ophalenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nog niets weer gehoord. Vanaf het begin gaat sowieso niet lukken denk ik. Maar misschien dat ik halverwege in kan stappen ofso. We zien het wel.
edit: Komende dinsdag al?
De faculteit letteren geeft veel college in het gebouw. Ook andere faculteiten zijn actief in het gebouw, maar welke nog meer weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:15 schreef niksan het volgende:
Ik zie dat deze universiteit verschillende faculteiten heeft voor van alles en nog wat,
maar watvoor les wordt er in het hoofdgebouw gegeven?
Welk tentamen had je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef Tabu het volgende:
me tentamen verneukt vannochtend, bouwen ze trouwens een extra examenhal op zernike?
Jawel, in dat gebouw zit Biologie... Dit valt onder Wis- en Natuurwetenschappen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Haushofer het volgende:
Trouwens, er is geen faculteit voor wis- en natuurwetenschappen in haren, en het gebouw van de wis- en natuurwetenschappen klopt niet; daar wordt wiskunde en informatica gegeven. Er is wel een natuurkunde en scheikunde faculteit.
Ohw, dat wist ik nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jawel, in dat gebouw zit Biologie... Dit valt onder Wis- en Natuurwetenschappen...
Je kunt o.a. mij tegenkomen daarquote:
Ben ik even blij dat ik het vak management 2 nog in de oude stijl heb gevolgdquote:Op maandag 18 september 2006 19:40 schreef S-Two het volgende:
Ik heb inmiddels weer een aantal brieven gehad van de RUG maar als ik nu inlog op progress dan staan ze er nu allebei bij. Het lijkt me dat het nu dus goed is. Ik moet zeggen dat het wel redelijk druk is nu. Voor het van Management2 veel doen (strategic game, presentaties e.d.) en komende vrijdag voor Psychologie ook al weer een tentamen over 225 blz..
We shall see..
Haha, dat scheelt inderdaad wel behoorlijk. Ben in het eerste jaar terecht gekomen (dit jaar voor het eerst dus ook logisch). Hoop wel dat ik vrijstelling kan krijgen voor Statistiek.quote:Op maandag 18 september 2006 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik het vak management 2 nog in de oude stijl heb gevolgdAlleen maar een multiple choice tentamen over het boek en dan nog een case met open vragen. Hoefde je niet te veel voor te doen
Zit je nu in het eerste jaar van psychologie of ben je gelijk in het 2e jaar terechtgekomen?
Hmmsz.. dat zou inderdaad dan wel niet lukken. We kunnen het altijd proberen en dan zien we wel.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Denk niet dat dat zal lukken, omdat je bij economie de GR mag gebruiken en bij Psychologie niet. Het betreft overigens bijna dezelfde stof, maar toch mag het niet.
een middelbare school in het noorden van de stad... Ik loop daar als LIO rond...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Waar loop je stage dan?
@S-Two: Gefeliciteerd. Hoe kun je nu deze week je P gehaald hebben bij economie? Ik dacht dat dat niet mogelijk was op dit moment van het jaar.
Wessel Gansfort?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef teigan het volgende:
[..]
een middelbare school in het noorden van de stad... Ik loop daar als LIO rond...
Dank! Ik had vorig jaar alles gehaald, had alleen een assingment van Management1 veels te laat ingeleverd. Daardoor wou die leraar het niet meer nakijken. Hij heeft dit nu gedaan, en omdat ik het tentamen al wel voldoende had, heb ik nu dus al m'n puntenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
@S-Two: Gefeliciteerd. Hoe kun je nu deze week je P gehaald hebben bij economie? Ik dacht dat dat niet mogelijk was op dit moment van het jaar.
Nee, een andere....quote:
Niemand?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:48 schreef Haushofer het volgende:
Iemand nog naar de lezing van Cees Dekker geweest in Huize Maas?
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
Op die ontslagmailtjes na niet veel dacht ik.
Vond ik ook alquote:
enormquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef DANILXL het volgende:
yo is het een beetje lache op de rug
Ik heb er ook maar 1: a.s. dinsdag.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
Als het goed is dit jaar 1 tentamen, 31 januari pas dus ik heb nog even
Het hoofdgebouw heeft niet een speciale facultaire bestemming. Maar er zijn wel collegezalen in aangrenzende gebouwen en eigenlijk wordt elke studie wel gegeven die daar een zaal wil huren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:15 schreef niksan het volgende:
Ik zie dat deze universiteit verschillende faculteiten heeft voor van alles en nog wat,
maar watvoor les wordt er in het hoofdgebouw gegeven?
Ik heb er nog 4quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:03 schreef Piepje het volgende:
Woehoe!!!!!!!!! Cultuurkunde gehaald (na 2 en half jaar...). En nu vakantie voor 2 weken
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef sanni het volgende:
Ik ben morgen op de RUG. Beetje behoorlijke mensa?
![]()
Tentamentijd, dus ik denk het niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef sanni het volgende:
Ik ben morgen op de RUG. Beetje behoorlijke mensa?
![]()
vooral als je het moet afrekenen bij tante Sidonia, die net zolang haar hand onder je neus houdt tot je betaald hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef 1603 het volgende:
De koffie @ de harmonie is nog steeds de beste!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 | Vrijdag is vastgesteld dat een groot aantal Windows-systemen van de RUG besmet is: op dit moment kan het RC niet garanderen dat alle informatie die u intoetst vertrouwelijk blijft. Er is programmatuur op PC’s aangetroffen waarmee activiteiten op toetsenborden gelogd worden. Er zijn intussen maatregelen genomen om in deze situatie verbetering aan te brengen. Omdat echter nog niet duidelijk is wat de oorzaak van dit beveiligingsprobleem is worden bij dezen alle gebruikers van aan RUGnet gekoppelde Windows-systemen dringend gewaarschuwd om terughoudend te zijn met het intoetsen van vertrouwelijke informatie, zoals username/wachtwoord gegevens van andere systemen en creditcardgegevens. Er zijn, over de gehele universiteit verspreid, tot nu toe 152 PC’s geïdentificeerd waarvan zeker is dat zij geïnfecteerd zijn met deze afluistersoftware. IT-beheerders zullen de gebruikers van deze PC’s over de situatie informeren en hun PC herstellen. Alle PC’s op het netwerk worden momenteel gecontroleerd en nieuwe beveiligingsincidenten zullen ogenblikkelijk opgelost worden. Normale werkzaamheden kunnen gewoon plaatsvinden, al is het wel verstandig om uw PC niet nodeloos aan te laten staan. U hoeft zelf geen actie te ondernemen. Zodra het RC meent dat de situatie weer normaal is, wordt u via een email hiervan op de hoogte gesteld. Namens het College van Bestuur van de RUG, Directie Rekencentrum. P.S. Gaarne geen reply geven op dit bericht, het is via een niet bestaand email adres verstuurd. ======================================================== Security problem Windows systems University of Groningen Last Friday it was determined that a large number of Windows systems of the University have been infected with malicious software: at this moment the Computing Centre cannot guarantee that the information that is typed in remains confidential. On some PC's software has been found that logs the key strokes. Measures have been taken to improve this situation. However as it is not clear what caused this security incident all users of Windows systems that are connected to the university network are warned not to type confidential information, such as username/password combinations of other computer systems and credit card data, on the key board. Up to now, over the whole University, 152 PC’s have been identified of which it is certain that they have been contaminated with this malicious software. IT support will inform the users of these systems and repair their PC. All the PC’s on the network are being monitored and new security breaches will be dealt with at once. Normal work may proceed on the PC’s, although it is advised to turn the PC off if it is not in use. You do not have to take any action for this. As soon as the situation is normal you will be informed by email. On behalf of the Board of Directors of the University, The Management of the Computing Centre. P.S. Please do not reply to this email, it has been sent through a non existent address |
Ik heb even voor je gekeken in de online tijdschriften. World Englishes is echter pas vanaf 1998 t/m nu (1 jaar delay) beschikbaar. Ik kan er dus vanaf hier niet aan komenquote:Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef hummus het volgende:
Even een kick, en nog niet eens van een student uit Groningen (wel ex-student). Ik studeer nu in Utrecht, en heb een artikel nodig wat alleen in Groningen te vinden is.
Mijn IBL-account is nogal wat gezeur mee, en aangezien ik dit artikel hard nodig heb voor m'n scriptie wil ik vragen of iemand van jullie die aan de RuG studeert kan kijken of dit artikel inderdaad te downloaden is via het netwerk van de RuG.. en het dan misschien aan mij zou kunnen mailen.
Ik wil er best wat voor betalen hoor, als ik het via IBL had gedaan was het ook ¤6, dus laat maar weten!
Het gaat om het volgende artikel:
Titel: English in Mainland Europe - A Dutch Perspective
Auteur: Arthur van Essen
In: World Englishes, Volume 16, Number 1, Maart 1997, pp. 95-103(9)
Ah crap, zul je altijd zien.quote:Op maandag 30 april 2007 13:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken in de online tijdschriften. World Englishes is echter pas vanaf 1998 t/m nu (1 jaar delay) beschikbaar. Ik kan er dus vanaf hier niet aan komen
Succesquote:Op maandag 30 april 2007 13:10 schreef hummus het volgende:
[..]
Ah crap, zul je altijd zien.
Nou, in ieder geval bedankt voor het zoeken! Ga ik op zoek naar andere bronnen over de geschiedenis van het vreemdetalenonderwijs in Nederland.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie het. het is niet meer dan het schrappen van de afkorting uit het logo
quote:Zeer geachte mevrouw, mijnheer,
De RUG krijgt een nieuwe huisstijl! De herkenbaarheid en eenduidigheid van
de huidige, vijftien jaar oude huisstijl laat sterk te wensen over. Daarom
besloten we vorig jaar een huisstijlproject te starten. Met plezier bieden
we u een kijkje aan in de ontwerpkeuken van G2K designers, het bureau dat de
nieuwe RUG-huisstijl ontwerpt. Indien u de link onderaan deze mail aanklikt,
kunt u het nieuwe woord- en beeldmerk zien, een aantal andere basiselementen
van de nieuwe huisstijl en een aantal voorbeelden van toepassingen.
Bij de opening van het academische jaar in september zullen we de nieuwe
huisstijl presenteren aan de buitenwacht. Dat is ook het moment dat de
huisstijl in gebruik wordt genomen.
Met de nieuwe huisstijl krijgt de RUG niet alleen een nieuw gezicht, ook de
richtlijnen voor het gebruik van de RUG-huisstijl veranderen. Om de RUG
herkenbaar te maken, zal meer dan voorheen gewerkt worden met richtlijnen of
kant en klare toegepaste ontwerpen voor de toepassing van de huisstijl. Ook
zijn er regels om te bepalen op welke manier personen of
organisatieonderdelen de huisstijl mogen of moeten toepassen.
Mocht u in uw studie of bij uw nevenactiviteiten te maken hebben met de
RUG-huisstijl, en heeft u vragen over de toepassing, dan kunt u terecht bij
de huisstijlcoördinator van uw faculteit (zie bijlage) of bij het
projectbureau huisstijl (huisstijlprojectRUG@rug.nl, 5524).
mms://wmvideo.service.rug.nl/bureau/intro_huisstijl.wmv
Met vriendelijke groeten,
Het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen,
dr. S.K. Kuipers, voorzitter
Wat meer eenheid in delogo's kan geen kwaad volgens mij. En ja dat kost geld maar ik las in de UK dat ze veel geld overhadden afgelopen jaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:34 schreef 1603 het volgende:
moeten we hier blij mee zijn? wat gaat dit trouwens allemaal wel niet kosten?
Klopt, mij ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:30 schreef men_in_red het volgende:
wat een lelijke huisstijl trouwens, die kleur doet me erg denken aan t-mobile
Vooral die tweede? Poeh, nou, als er een AVV is die makkelijker dan jouw eerstgenoemde... Want ik heb ook de Toetanchamon-AVV gedaan, met een 9 gehaald, en die was echt extreem makkelijk, 10 kleine korte vraagjes op t tentamen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:25 schreef teigan het volgende:
Ik heb Toetanchamon, Cultuur van het Oude Egypte gedaan, en Geschiedenis van de Navigatie..
vooral die tweede was best simpel, formuletjes invullen enzo als opdrachten, ik had een 9![]()
Ik ben zo goed als klaar met biologiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:36 schreef Juzme het volgende:
Wie hier begint aankomend jaar ook aan Biologie?
Marketing schijnt saai en nogal warrig te zijn. Wel wordt daar dacht ik de groepsindeling bekendgemaakt voor de vele opdrachten. Als je niet naar een van de hoorcolleges gaat, dan zou ik de docent van te voren wel even mailen dat je er niet bent, omdat mensen die er niet zijn nog wel eens uit de cursus gegooid kunnen worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:25 schreef S-Two het volgende:
Ik heb dinsdags tegelijk HC van SC Marketing en SC Innovation & Strategy, iemand die mij aan kan raden naar welke te gaan?
Ah ok, volgens mij is Marketing ook maar 2 week. Dan zal ik daar eerst wel heen gaan en de docent van S&I ff op de hoogte stellen. Bedanktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Marketing schijnt saai en nogal warrig te zijn. Wel wordt daar dacht ik de groepsindeling bekendgemaakt voor de vele opdrachten. Als je niet naar een van de hoorcolleges gaat, dan zou ik de docent van te voren wel even mailen dat je er niet bent, omdat mensen die er niet zijn nog wel eens uit de cursus gegooid kunnen worden.
Nogmaals Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 november 2007 12:34 schreef teigan het volgende:
Ik ben afgestudeerd
31 oktober is mijn bul gedateerd, en ik blijf hier nog hangen tot half februari, als onderwijskundig medewerker
Alleen voor het aanvragen van tussentijdse diploma's en voor dat je daar iets van hoort, kan het lang duren. Ik denk dat overige zaken wel sneller gaan en dat ze af en toe ook behulpzaam kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
Wie heeft er ervaring met corresponderen/mailen met de examencomissie?
Ik heb er brutto 8 jaar en 2 maanden over gedaan(netto 7 jaar en 2 maanden), ik ben net 26, ben nu eerstegraads docent scheikunde.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
hoe lang was je bezig, hoe oud ben je ...
Dank je, zal het daar even posten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Met Google ben ik tot de volgende resultaten gekomen: Het DE-cafe is/was gevestigd in de Hanze. Je moet in het ABC of D gebouw zijn. In het hanzetopic in SES kunnen ze je denk ik verder helpen.
Helaas kom ik daar niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef vw_caddy het volgende:
Moest vanmiddag wat ICT-dingetjes uitvoeren bij de FMW (ben sinds kort werkzaam als IT'er bij sector F), en daar was toch een klere herrie door een sirene op de begane grond in gebouw 3212. Iemand per ongeluk op een alarmknop in de lift gedrukt?
Kom tegenwoordig nog maar een tot twee maal per week richting het WSN/Zernike gebouw voor een college en voor de rest boeit me het zerniketerrein niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:17 schreef RemCOW het volgende:
Toevallig mensen die af en toe door het Zernike wandelen op de RuG?
Ik vind het erg mooi werk om te doen, en het verdient erg goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:54 schreef JimmyJames het volgende:
Dat trekt me niet echt. Bibliotheeksurveillant daarentegen, maar dat is vast erg in trek.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vind het erg mooi werk om te doen, en het verdient erg goed
(Jawel hoor dat is het biologisch centrum, waar de oude studie biologie en de nieuwe studie levenswetenschappen worden gegeven wat weldegelijk uitmaakt van de faculteit FWN (wis- en natuurwetenschappen)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Haushofer het volgende:
Als je naar het buitenland gaat moet je vaak een uitdraai van je cijferlijst gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef One_conundrum het volgende:
En wat de neuk maken de cijfers op progress uit. Als op je eindlijstje, maar 10en staan, toch?
Volgens mij valt dat wel mee hoor, en anders, beter toch!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:16 schreef synthesix het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er in Groningen echt veeeeeeeul meer vrouwen (van studentenleeftijd) dan mannen?
Die indruk kreeg ik op de voorlichtingsdag laatst..
Master van IB/IO?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
Doet er iemand hier toevallig de master Euroculture?
Het hoort bij de faculteit der Letteren en is toegankelijk met een o.a. BA in Europese studies/geschiedenis. Het is een interdisciplinaire master; ik weet niet of het bij IB/IO hoort. Ik neig eerder naar een combinatie van Geschiedenis/Cultuurstudies.quote:
Voor mij hetzelfde. Vanochtend een tentamen gehad, vrijdag nog één en dan ein-de-lijk vakantie.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ben ernstig toe aan vakantie, zeg. Daarna nog een semester en heb mn B.
Ik ook. Gelukkig ben ik net afgestudeerdquote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ben ernstig toe aan vakantie, zeg.
Dat lijkt me het onderwijsbureau, maar ik weet niet of ze hem voor je opsturen; denk eerder dat je em even persoonlijk moet afhalen daar als je em hebt aangevraagd. Ik moet em trouwens ook nog ophalenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:03 schreef One_conundrum het volgende:
eej Hausj.
Welk orgaan moet ik aanspreken (mailen) als ik mijn P asap opgestuurd wil hebben?
Komend collegejaar student assistent btw
Ja, maar dan poepen ze er volgens mij niet automatisch een P'tje voor je uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
aanvragen? ik heb gewoon al mijn punten gehaald...
Volgende keer dan maar 3 dagen plat tijdens de tentamens?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef men_in_red het volgende:
handig dat ze een weekend nestor platleggen... net zo aan het eind van de tentamens
preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:09 schreef men_in_red het volgende:
nou nu niet, nog velen waaronder ik hebben nog een her. Ik denk niet dat veel mensen er problemen mee hebben als het er uit ligt tussen 1 en 5 augustus
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef Ephemera het volgende:
En dan ben ik definitief student-af... wel wennen hoor!
ja daar ben ik al ingeschreven! maar schiet nog niet echt op.. kan komende zaterdag wel ergens gaan hospiteren... maar dat is s´avonds en ik weet niet of ik dat red met 8uur in totaal reizen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef RemCOW het volgende:
Al ingeschreven bij kamernet.nl ? Lastig is wel dat je bij veel huizen moet hospiteren, via via gaat veel makkelijker
Nadat ze je cijfer met een factor 4 hebben vermenigvuldigd bedoel jequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:56 schreef One_conundrum het volgende:
ja, dat kan. Met je hbo P. Had ik ook, maar moest wel een toelatingstoets wiskunde doen. Was een schijntje
Kan er serieus worden gereageerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nadat ze je cijfer met een factor 4 hebben vermenigvuldigd bedoel je
Het duurde idd even voordat ik me had aangepast...quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
Met je P van het HBO naar de Uni gaan, is in mijn ogen niet aan te raden. Het kan, maar de meesten die dit doen, komen zichzelf al snel tegen.
Een factor 3 dan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Kan er serieus worden gereageerd?![]()
Jij maakt daar schoon?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
WSN gebouw is het hoge oostblok gebouw aan de vijfer op Zernike. Zaal 31 zit in de zijvleugel van het gebouw, waar de onderwijsruimtes zijn. Al die ruimtes bevinden zich op de begane grond.
De vakken vinden is het probleem niet. De rooster vinden die er bij horen, dat is het lastigste.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef JimmyJames het volgende:
Hoi,
http://www.rug.nl/ocasys/avv/main/browseByFaculty
Verder weet ik vrij zeker dat alle filosofie avv-vakken in de avond worden gegeven (maar die vond ik zelf uber kut).
En is nognieteens compleet ook. Een doos van pandora is ook een AVV van letteren. staat er niet bij.(heb ik al gedaan)quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:45 schreef JimmyJames het volgende:
Per faculteit bekijken helaas (lekker overzichtelijk ook).
Letteren: http://www.rug.nl/let/voo(...)Roosters/0809sem2_nl
Rechten: http://www.rug.nl/rechten/onderwijs/basisinfoOnderwijs
De rest mag je zelf uitvogelen.
Oh god, dat wordt nog wat. Ik kan maar niet wennen aan dat BAMA gebeuren...quote:Op woensdag 31 december 2008 10:00 schreef Tangarine het volgende:
Het is wel compleet, een doos van Pandora is namelijk geen avv meer maar onderdeel van een minor
Wrom niet maandag?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef SuperWeber het volgende:
Sjeus, dit topic gaat wel erg langzaam, ik ben inmiddels al bijna een jaar afgestudeerd...
Owja, kless, zie je dinsdag...
Omdat ik er dan niet ben zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebtquote:
welk jaar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Tvp. Ik ben farmaciestudent.
idd...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:20 schreef Flashy het volgende:
Wat is het hier stilllllllllllllllllllllllll
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Tvp. Ik ben farmaciestudent.
quote:
Tuurlijk kan dat. Zolang je er geld voor hebt.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:00 schreef Youknowit het volgende:
daag RUG-menschen!
vraagje. enig idee of het mogelijk is een jaar aan de RUG te studeren, vervolgens op eigen houtje in het buitenland studeren en dan een jaar later weer de studie-draad op te pakken? does anyone know?
of misschien een telefoonnummer/persoon die ik kan benaderen.
jaa, dat uitwisselingsnetwerk via de rug zuiggtt. ik kom dr iig niet verder mee, en yes het geld ed regel ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:42 schreef kless het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Zolang je er geld voor hebt.
Via de rug zijn uitwisselings netwerk is ergens anders studeren is waarschijnlijk goedkoper.
Gehaalde punten blijven minstens 5 jaar staan en waarschijnlijk langer.
De studie adviseur van de studie die je wil doen zou hier alle informatie over moeten hebben.
Ik!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Noodly het volgende:
Is hier ook iemand die Engelse taal & cultuur studeert?
Ik zit bij Engels in het tweede jaarquote:
Mag ik je wat vragen stellen per PM?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zit bij Engels in het tweede jaar
Die "loopclinic" heb ik echt nodig.quote:Het college van bestuur van de RUG heeft dinsdag bekend gemaakt welke activiteiten er plaatsvinden in het kader van het 79ste lustrum van de universiteit.
Het lustrum opent op donderdag 26 en vrijdag 27 maart met 'Desert Highway' een speciaal voor de gelegenheid gemaakt dans-, muziek- en multimediaspektakel in Cultuurcentrum de Oosterpoort. Op vrijdag 27 maart geven de studentenkoren en -orkesten van Bragi, Mira en Gica hier bovendien een gezamenlijke uitvoering van de Carmina Burana van Carl Orff, een muziekstuk dat gebaseerd is op middeleeuwse vaganten- en studentenliederen. Naast veel slagwerk doet er ook een fors kinderkoor aan mee, zodat er zich zo'n 250 mensen op en rond het podium zullen bevinden.
Verder bevat het lustrumprogramma. dat tot de tentamentijd in juni duurt, veel onderdelen die te maken hebben met het thema 'Art meets science', zoals een symposium en diverse (dubbel)lezingen van bekende wetenschappers en kunstenaars. Ook aan sport is gedacht, met loopclinics en fietstochten. In een pubquiz over meerdere ronden meten studenten, geleerden, universiteitsbestuurders en stadjers zich met elkaar op kennis. Donderdag 4 juni is er een gala in het Academiegebouw, een dag later worden de eredoctoraten uitgereikt in de Martinikerk. De laatste activiteit in het kader van het lustrum is de alumnidag op 13 juni, die gevolgd wordt door het slotfeest oftewel de Nacht van Kunst en Wetenschap.
Te druk met studeren.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:49 schreef Bradley33 het volgende:
De OP is uit 2006!
Jullie moeten meer fokken!
Erratum.quote:Op maandag 6 april 2009 16:35 schreef MaxC het volgende:
In Maart is toch 3e termijn afgeschreven? Dus dan lijkt me in Mei pas weer de 4e
Collegegeld Rijksuniversiteit Groningenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:01 schreef Piepje het volgende:
Ik heb toch echt een e-mail gehad waarin stond dat de inning in april zou plaatsvinden, in plaats van in mei. Met vetgedrukte letters werd er op gewezen...
Das lekker innen voor je huisbaas.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef Miasan het volgende:
-
Hoezo?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef One_conundrum het volgende:
dude, je bent mijn achterbuurman
edit: en een oplichter![]()
Waar baseer je dat op? Ben je hier wel eens binnen geweest? Weet jij wat dit huis kost? Wat de staat van dit huis is? Wat de vaste lasten zijn? etc.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
haha, oplichter is een groot woord, maar goedkoop ben je niet
Als je van ver fietsen houdtquote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Miasan het volgende:
Bejium ja. Ik vind het verbazingwekkend genoeg een heel relaxte plek om te wonen.![]()
Zonder dollen, het is heel rustig hier. Het huis staat aan de rand v.d. wijk nl.
Ik wist niet dat the middle of nowhere een rand had.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Miasan het volgende:
Het huis staat aan de rand v.d. wijk nl.
Dan wordt Beijum nog gezelliger!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Miasan het volgende:
Gelukkig waren er nog geïnteresseerden in the middle of nowhere en we hebben nu dus een huisgenoot gevonden.
Woningcorporatie IN heeft in enkele gebouwen zelfstandige kamers en er zijn huisbazen die zelfstandige kamers in huizen verhuren. Dan heb je wel huisgenoten, maar toch een eigen keuken en misschien zelfs wc en douche.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:25 schreef Knuffleheinz het volgende:
Komend jaar ga ik ook in Groningen studeren. Omdat het niet mijn eerste studie is wil ik eigenlijk niet meer in een studentenhuis maar een "zelfstandige kamer". Iemand suggesties waar ik daarvoor het beste kan kijken?
De IN nu lefier (quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:25 schreef Knuffleheinz het volgende:
Komend jaar ga ik ook in Groningen studeren. Omdat het niet mijn eerste studie is wil ik eigenlijk niet meer in een studentenhuis maar een "zelfstandige kamer". Iemand suggesties waar ik daarvoor het beste kan kijken?
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Noodly het volgende:
Is hier ook iemand die Engelse taal & cultuur studeert?
Me tooo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |