een middelbare school in het noorden van de stad... Ik loop daar als LIO rond...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Waar loop je stage dan?
@S-Two: Gefeliciteerd. Hoe kun je nu deze week je P gehaald hebben bij economie? Ik dacht dat dat niet mogelijk was op dit moment van het jaar.
Wessel Gansfort?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef teigan het volgende:
[..]
een middelbare school in het noorden van de stad... Ik loop daar als LIO rond...
Dank! Ik had vorig jaar alles gehaald, had alleen een assingment van Management1 veels te laat ingeleverd. Daardoor wou die leraar het niet meer nakijken. Hij heeft dit nu gedaan, en omdat ik het tentamen al wel voldoende had, heb ik nu dus al m'n puntenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
@S-Two: Gefeliciteerd. Hoe kun je nu deze week je P gehaald hebben bij economie? Ik dacht dat dat niet mogelijk was op dit moment van het jaar.
Nee, een andere....quote:
Niemand?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:48 schreef Haushofer het volgende:
Iemand nog naar de lezing van Cees Dekker geweest in Huize Maas?
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
Op die ontslagmailtjes na niet veel dacht ik.
Vond ik ook alquote:
enormquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef DANILXL het volgende:
yo is het een beetje lache op de rug
Ik heb er ook maar 1: a.s. dinsdag.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
Als het goed is dit jaar 1 tentamen, 31 januari pas dus ik heb nog even
Het hoofdgebouw heeft niet een speciale facultaire bestemming. Maar er zijn wel collegezalen in aangrenzende gebouwen en eigenlijk wordt elke studie wel gegeven die daar een zaal wil huren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:15 schreef niksan het volgende:
Ik zie dat deze universiteit verschillende faculteiten heeft voor van alles en nog wat,
maar watvoor les wordt er in het hoofdgebouw gegeven?
Ik heb er nog 4quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:03 schreef Piepje het volgende:
Woehoe!!!!!!!!! Cultuurkunde gehaald (na 2 en half jaar...). En nu vakantie voor 2 weken
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef sanni het volgende:
Ik ben morgen op de RUG. Beetje behoorlijke mensa?
![]()
Tentamentijd, dus ik denk het niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef sanni het volgende:
Ik ben morgen op de RUG. Beetje behoorlijke mensa?
![]()
vooral als je het moet afrekenen bij tante Sidonia, die net zolang haar hand onder je neus houdt tot je betaald hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef 1603 het volgende:
De koffie @ de harmonie is nog steeds de beste!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 | Vrijdag is vastgesteld dat een groot aantal Windows-systemen van de RUG besmet is: op dit moment kan het RC niet garanderen dat alle informatie die u intoetst vertrouwelijk blijft. Er is programmatuur op PC’s aangetroffen waarmee activiteiten op toetsenborden gelogd worden. Er zijn intussen maatregelen genomen om in deze situatie verbetering aan te brengen. Omdat echter nog niet duidelijk is wat de oorzaak van dit beveiligingsprobleem is worden bij dezen alle gebruikers van aan RUGnet gekoppelde Windows-systemen dringend gewaarschuwd om terughoudend te zijn met het intoetsen van vertrouwelijke informatie, zoals username/wachtwoord gegevens van andere systemen en creditcardgegevens. Er zijn, over de gehele universiteit verspreid, tot nu toe 152 PC’s geïdentificeerd waarvan zeker is dat zij geïnfecteerd zijn met deze afluistersoftware. IT-beheerders zullen de gebruikers van deze PC’s over de situatie informeren en hun PC herstellen. Alle PC’s op het netwerk worden momenteel gecontroleerd en nieuwe beveiligingsincidenten zullen ogenblikkelijk opgelost worden. Normale werkzaamheden kunnen gewoon plaatsvinden, al is het wel verstandig om uw PC niet nodeloos aan te laten staan. U hoeft zelf geen actie te ondernemen. Zodra het RC meent dat de situatie weer normaal is, wordt u via een email hiervan op de hoogte gesteld. Namens het College van Bestuur van de RUG, Directie Rekencentrum. P.S. Gaarne geen reply geven op dit bericht, het is via een niet bestaand email adres verstuurd. ======================================================== Security problem Windows systems University of Groningen Last Friday it was determined that a large number of Windows systems of the University have been infected with malicious software: at this moment the Computing Centre cannot guarantee that the information that is typed in remains confidential. On some PC's software has been found that logs the key strokes. Measures have been taken to improve this situation. However as it is not clear what caused this security incident all users of Windows systems that are connected to the university network are warned not to type confidential information, such as username/password combinations of other computer systems and credit card data, on the key board. Up to now, over the whole University, 152 PC’s have been identified of which it is certain that they have been contaminated with this malicious software. IT support will inform the users of these systems and repair their PC. All the PC’s on the network are being monitored and new security breaches will be dealt with at once. Normal work may proceed on the PC’s, although it is advised to turn the PC off if it is not in use. You do not have to take any action for this. As soon as the situation is normal you will be informed by email. On behalf of the Board of Directors of the University, The Management of the Computing Centre. P.S. Please do not reply to this email, it has been sent through a non existent address |
Ik heb even voor je gekeken in de online tijdschriften. World Englishes is echter pas vanaf 1998 t/m nu (1 jaar delay) beschikbaar. Ik kan er dus vanaf hier niet aan komenquote:Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef hummus het volgende:
Even een kick, en nog niet eens van een student uit Groningen (wel ex-student). Ik studeer nu in Utrecht, en heb een artikel nodig wat alleen in Groningen te vinden is.
Mijn IBL-account is nogal wat gezeur mee, en aangezien ik dit artikel hard nodig heb voor m'n scriptie wil ik vragen of iemand van jullie die aan de RuG studeert kan kijken of dit artikel inderdaad te downloaden is via het netwerk van de RuG.. en het dan misschien aan mij zou kunnen mailen.
Ik wil er best wat voor betalen hoor, als ik het via IBL had gedaan was het ook ¤6, dus laat maar weten!
Het gaat om het volgende artikel:
Titel: English in Mainland Europe - A Dutch Perspective
Auteur: Arthur van Essen
In: World Englishes, Volume 16, Number 1, Maart 1997, pp. 95-103(9)
Ah crap, zul je altijd zien.quote:Op maandag 30 april 2007 13:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken in de online tijdschriften. World Englishes is echter pas vanaf 1998 t/m nu (1 jaar delay) beschikbaar. Ik kan er dus vanaf hier niet aan komen
Succesquote:Op maandag 30 april 2007 13:10 schreef hummus het volgende:
[..]
Ah crap, zul je altijd zien.
Nou, in ieder geval bedankt voor het zoeken! Ga ik op zoek naar andere bronnen over de geschiedenis van het vreemdetalenonderwijs in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |