Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie het. het is niet meer dan het schrappen van de afkorting uit het logo
quote:Zeer geachte mevrouw, mijnheer,
De RUG krijgt een nieuwe huisstijl! De herkenbaarheid en eenduidigheid van
de huidige, vijftien jaar oude huisstijl laat sterk te wensen over. Daarom
besloten we vorig jaar een huisstijlproject te starten. Met plezier bieden
we u een kijkje aan in de ontwerpkeuken van G2K designers, het bureau dat de
nieuwe RUG-huisstijl ontwerpt. Indien u de link onderaan deze mail aanklikt,
kunt u het nieuwe woord- en beeldmerk zien, een aantal andere basiselementen
van de nieuwe huisstijl en een aantal voorbeelden van toepassingen.
Bij de opening van het academische jaar in september zullen we de nieuwe
huisstijl presenteren aan de buitenwacht. Dat is ook het moment dat de
huisstijl in gebruik wordt genomen.
Met de nieuwe huisstijl krijgt de RUG niet alleen een nieuw gezicht, ook de
richtlijnen voor het gebruik van de RUG-huisstijl veranderen. Om de RUG
herkenbaar te maken, zal meer dan voorheen gewerkt worden met richtlijnen of
kant en klare toegepaste ontwerpen voor de toepassing van de huisstijl. Ook
zijn er regels om te bepalen op welke manier personen of
organisatieonderdelen de huisstijl mogen of moeten toepassen.
Mocht u in uw studie of bij uw nevenactiviteiten te maken hebben met de
RUG-huisstijl, en heeft u vragen over de toepassing, dan kunt u terecht bij
de huisstijlcoördinator van uw faculteit (zie bijlage) of bij het
projectbureau huisstijl (huisstijlprojectRUG@rug.nl, 5524).
mms://wmvideo.service.rug.nl/bureau/intro_huisstijl.wmv
Met vriendelijke groeten,
Het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen,
dr. S.K. Kuipers, voorzitter
Wat meer eenheid in delogo's kan geen kwaad volgens mij. En ja dat kost geld maar ik las in de UK dat ze veel geld overhadden afgelopen jaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:34 schreef 1603 het volgende:
moeten we hier blij mee zijn? wat gaat dit trouwens allemaal wel niet kosten?
Klopt, mij ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:30 schreef men_in_red het volgende:
wat een lelijke huisstijl trouwens, die kleur doet me erg denken aan t-mobile
Vooral die tweede? Poeh, nou, als er een AVV is die makkelijker dan jouw eerstgenoemde... Want ik heb ook de Toetanchamon-AVV gedaan, met een 9 gehaald, en die was echt extreem makkelijk, 10 kleine korte vraagjes op t tentamen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:25 schreef teigan het volgende:
Ik heb Toetanchamon, Cultuur van het Oude Egypte gedaan, en Geschiedenis van de Navigatie..
vooral die tweede was best simpel, formuletjes invullen enzo als opdrachten, ik had een 9![]()
Ik ben zo goed als klaar met biologiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:36 schreef Juzme het volgende:
Wie hier begint aankomend jaar ook aan Biologie?
Marketing schijnt saai en nogal warrig te zijn. Wel wordt daar dacht ik de groepsindeling bekendgemaakt voor de vele opdrachten. Als je niet naar een van de hoorcolleges gaat, dan zou ik de docent van te voren wel even mailen dat je er niet bent, omdat mensen die er niet zijn nog wel eens uit de cursus gegooid kunnen worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:25 schreef S-Two het volgende:
Ik heb dinsdags tegelijk HC van SC Marketing en SC Innovation & Strategy, iemand die mij aan kan raden naar welke te gaan?
Ah ok, volgens mij is Marketing ook maar 2 week. Dan zal ik daar eerst wel heen gaan en de docent van S&I ff op de hoogte stellen. Bedanktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Marketing schijnt saai en nogal warrig te zijn. Wel wordt daar dacht ik de groepsindeling bekendgemaakt voor de vele opdrachten. Als je niet naar een van de hoorcolleges gaat, dan zou ik de docent van te voren wel even mailen dat je er niet bent, omdat mensen die er niet zijn nog wel eens uit de cursus gegooid kunnen worden.
Nogmaals Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 november 2007 12:34 schreef teigan het volgende:
Ik ben afgestudeerd
31 oktober is mijn bul gedateerd, en ik blijf hier nog hangen tot half februari, als onderwijskundig medewerker
Alleen voor het aanvragen van tussentijdse diploma's en voor dat je daar iets van hoort, kan het lang duren. Ik denk dat overige zaken wel sneller gaan en dat ze af en toe ook behulpzaam kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
Wie heeft er ervaring met corresponderen/mailen met de examencomissie?
Ik heb er brutto 8 jaar en 2 maanden over gedaan(netto 7 jaar en 2 maanden), ik ben net 26, ben nu eerstegraads docent scheikunde.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
hoe lang was je bezig, hoe oud ben je ...
Dank je, zal het daar even posten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Met Google ben ik tot de volgende resultaten gekomen: Het DE-cafe is/was gevestigd in de Hanze. Je moet in het ABC of D gebouw zijn. In het hanzetopic in SES kunnen ze je denk ik verder helpen.
Helaas kom ik daar niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef vw_caddy het volgende:
Moest vanmiddag wat ICT-dingetjes uitvoeren bij de FMW (ben sinds kort werkzaam als IT'er bij sector F), en daar was toch een klere herrie door een sirene op de begane grond in gebouw 3212. Iemand per ongeluk op een alarmknop in de lift gedrukt?
Kom tegenwoordig nog maar een tot twee maal per week richting het WSN/Zernike gebouw voor een college en voor de rest boeit me het zerniketerrein niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:17 schreef RemCOW het volgende:
Toevallig mensen die af en toe door het Zernike wandelen op de RuG?
Ik vind het erg mooi werk om te doen, en het verdient erg goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:54 schreef JimmyJames het volgende:
Dat trekt me niet echt. Bibliotheeksurveillant daarentegen, maar dat is vast erg in trek.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vind het erg mooi werk om te doen, en het verdient erg goed
(Jawel hoor dat is het biologisch centrum, waar de oude studie biologie en de nieuwe studie levenswetenschappen worden gegeven wat weldegelijk uitmaakt van de faculteit FWN (wis- en natuurwetenschappen)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:03 schreef Haushofer het volgende:
Trouwens, er is geen faculteit voor wis- en natuurwetenschappen in haren, en het gebouw van de wis- en natuurwetenschappen klopt niet; daar wordt wiskunde en informatica gegeven. Er is wel een natuurkunde en scheikunde faculteit.
Als je naar het buitenland gaat moet je vaak een uitdraai van je cijferlijst gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef One_conundrum het volgende:
En wat de neuk maken de cijfers op progress uit. Als op je eindlijstje, maar 10en staan, toch?
Volgens mij valt dat wel mee hoor, en anders, beter toch!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:16 schreef synthesix het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er in Groningen echt veeeeeeeul meer vrouwen (van studentenleeftijd) dan mannen?
Die indruk kreeg ik op de voorlichtingsdag laatst..
Master van IB/IO?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
Doet er iemand hier toevallig de master Euroculture?
Het hoort bij de faculteit der Letteren en is toegankelijk met een o.a. BA in Europese studies/geschiedenis. Het is een interdisciplinaire master; ik weet niet of het bij IB/IO hoort. Ik neig eerder naar een combinatie van Geschiedenis/Cultuurstudies.quote:
Voor mij hetzelfde. Vanochtend een tentamen gehad, vrijdag nog één en dan ein-de-lijk vakantie.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ben ernstig toe aan vakantie, zeg. Daarna nog een semester en heb mn B.
Ik ook. Gelukkig ben ik net afgestudeerdquote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ben ernstig toe aan vakantie, zeg.
Dat lijkt me het onderwijsbureau, maar ik weet niet of ze hem voor je opsturen; denk eerder dat je em even persoonlijk moet afhalen daar als je em hebt aangevraagd. Ik moet em trouwens ook nog ophalenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:03 schreef One_conundrum het volgende:
eej Hausj.
Welk orgaan moet ik aanspreken (mailen) als ik mijn P asap opgestuurd wil hebben?
Komend collegejaar student assistent btw
Ja, maar dan poepen ze er volgens mij niet automatisch een P'tje voor je uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
aanvragen? ik heb gewoon al mijn punten gehaald...
Volgende keer dan maar 3 dagen plat tijdens de tentamens?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef men_in_red het volgende:
handig dat ze een weekend nestor platleggen... net zo aan het eind van de tentamens
preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:09 schreef men_in_red het volgende:
nou nu niet, nog velen waaronder ik hebben nog een her. Ik denk niet dat veel mensen er problemen mee hebben als het er uit ligt tussen 1 en 5 augustus
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef Ephemera het volgende:
En dan ben ik definitief student-af... wel wennen hoor!
ja daar ben ik al ingeschreven! maar schiet nog niet echt op.. kan komende zaterdag wel ergens gaan hospiteren... maar dat is s´avonds en ik weet niet of ik dat red met 8uur in totaal reizen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef RemCOW het volgende:
Al ingeschreven bij kamernet.nl ? Lastig is wel dat je bij veel huizen moet hospiteren, via via gaat veel makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |