Volgens mij valt dat wel mee hoor, en anders, beter toch!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:16 schreef synthesix het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er in Groningen echt veeeeeeeul meer vrouwen (van studentenleeftijd) dan mannen?
Die indruk kreeg ik op de voorlichtingsdag laatst..
Master van IB/IO?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
Doet er iemand hier toevallig de master Euroculture?
Het hoort bij de faculteit der Letteren en is toegankelijk met een o.a. BA in Europese studies/geschiedenis. Het is een interdisciplinaire master; ik weet niet of het bij IB/IO hoort. Ik neig eerder naar een combinatie van Geschiedenis/Cultuurstudies.quote:
Voor mij hetzelfde. Vanochtend een tentamen gehad, vrijdag nog één en dan ein-de-lijk vakantie.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ben ernstig toe aan vakantie, zeg. Daarna nog een semester en heb mn B.
Ik ook. Gelukkig ben ik net afgestudeerdquote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ben ernstig toe aan vakantie, zeg.
Dat lijkt me het onderwijsbureau, maar ik weet niet of ze hem voor je opsturen; denk eerder dat je em even persoonlijk moet afhalen daar als je em hebt aangevraagd. Ik moet em trouwens ook nog ophalenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:03 schreef One_conundrum het volgende:
eej Hausj.
Welk orgaan moet ik aanspreken (mailen) als ik mijn P asap opgestuurd wil hebben?
Komend collegejaar student assistent btw
Ja, maar dan poepen ze er volgens mij niet automatisch een P'tje voor je uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
aanvragen? ik heb gewoon al mijn punten gehaald...
Volgende keer dan maar 3 dagen plat tijdens de tentamens?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef men_in_red het volgende:
handig dat ze een weekend nestor platleggen... net zo aan het eind van de tentamens
preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:09 schreef men_in_red het volgende:
nou nu niet, nog velen waaronder ik hebben nog een her. Ik denk niet dat veel mensen er problemen mee hebben als het er uit ligt tussen 1 en 5 augustus
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef Ephemera het volgende:
En dan ben ik definitief student-af... wel wennen hoor!
ja daar ben ik al ingeschreven! maar schiet nog niet echt op.. kan komende zaterdag wel ergens gaan hospiteren... maar dat is s´avonds en ik weet niet of ik dat red met 8uur in totaal reizen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef RemCOW het volgende:
Al ingeschreven bij kamernet.nl ? Lastig is wel dat je bij veel huizen moet hospiteren, via via gaat veel makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |