abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 16:00:40 #276
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41586492
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:20 schreef lindaatjuh het volgende:

[..]

Ja, van jou had ik dat wel door, gezien je andere reacties haha.

Enneh, deedeetee, wat jij nu zegt is natuurlijk onzin! Je praat jezelf tegen met je uitspraken en jij bent pas kortzichtig. Eerst lees je uitspraken van haar waar je uit concludeert dat ze niet gezond is, dan zie je haar een half uurtje op tv, maakt een gezonde indruk DUS mankeert ze ineens weer niks??
Lees het hele topic maar eens door, volgens mij heb je een hoop gemist van de discussie hier. Marietje ergert zich aan mij omdat ik volgens haar beweer(de) dat ze wél gezond is immers? ( lang voor ze op tv verscheen)

[ Bericht 4% gewijzigd door deedeetee op 07-09-2006 16:20:13 (duidelijkheid) ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_41587140
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Lees het hele topic maar eens door, volgens mij heb je een hoop gemist van de discussie hier. Marietje ergert zich aan mij omdat ik volgens haar beweer(de) dat ze wél gezond is immers?
Ik heb het over je opmerkingen in het begin, ik heb ook wel begrepen dat je het daar inmiddels niet meer mee eens bent, en daarom vindt ik dus dat je jezelf tegenspreekt...
pi_41587185
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef deedeetee het volgende:
Misschien verwijt ze haar ouders ( stiekem ) dat ze haar niet hebben kunnen beschermen tegen dat wat haar overkomen is ?
Ik verwacht niet dat ze er een * redelijke * reden voor heeft, ze maakt niet echt een geestelijk gezonde indruk op mij.
bijvoorbeeld
pi_41587261
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ach ja als je duidelijk voor paal staat omdat uit je onzin hebt staan kletsen, helpt dom gedoe je er altijd weer doorheen..........

een echte stereotiepe * help wat moet ik nou * reactie is dat wat je nu post

Wat mij betreft : einde discussie aangezien je daar duidelijk niet zo goed in bent.
Lijkt mij eerder een reactie van: laat maar, ik heb er geen zin in om daar tijd in te steken...
  donderdag 7 september 2006 @ 16:29:11 #280
78780 deedeetee
pi_41587440
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef lindaatjuh het volgende:

[..]

Ik heb het over je opmerkingen in het begin, ik heb ook wel begrepen dat je het daar inmiddels niet meer mee eens bent, en daarom vindt ik dus dat je jezelf tegenspreekt...
Reageren op meer info is dus bij jou * jezelf tegen spreken * Ik vind het juist ontzettend dom om stug te blijven doorgaan, zonder je mening aan te passen als je meer info krijgt.

Merkwaardige redenatie dat je je zelf zou tegen spreken, door niet stug net te doen of je de rest van de info niet mee gekregen hebt.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:33:01 #281
78780 deedeetee
pi_41587617
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef lindaatjuh het volgende:

[..]

Lijkt mij eerder een reactie van: laat maar, ik heb er geen zin in om daar tijd in te steken...
Dat heb je nou wél goed gezien Lijkt me zinloos als iemand niet inspeelt op nieuwe zaken en stug op de eens ingeslagen weg voortgaat.
Zo'n welles-nietus discussie zie ik niet zitten, het is natuurlijk wel leuk om een ander eens lekker te jennen maar je moet daar niet te lang mee doorgaan.
pi_41587695
ik bedoel dat ik het nogal kortzichtig vind om met een klein beetje informatie wat je krijgt meteen je mening klaar te hebben (ook nog eens een heel andere mening dan eerst) en dan ook nog eens de anderen kortzichtig te noemen...
stug doorgaan en doen of je andere info niet hebt meegekregen is wel het andere uiterste he.... je hebt ook nog een tussenweg.
Anyway, ik denk dat je aan de hand van een interview nog niet echt zo goed kan bekijken of iemand wel of niet 'gezond' is, aangezien dit niet echt een spontaan inteview is, maar vaak geoefend en zwaar beladen.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:46:37 #283
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41588088
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ach ja als je duidelijk voor paal staat omdat uit je onzin hebt staan kletsen, helpt dom gedoe je er altijd weer doorheen..........

een echte stereotiepe * help wat moet ik nou * reactie is dat wat je nu post

Wat mij betreft : einde discussie aangezien je daar duidelijk niet zo goed in bent.
djeez wat een geouwehoer zeg
maar wat jij wilt, ddt

Ik kan jouw sneren (zoals dat ik gelijk met een dwangbuis klaar zou staan) alleen niet zo serieus nemen, vandaar dat ik ook niet echt de behoefte voelde om daar op in te gaan, ik kan dat nou niet echt een 'discussie' noemen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:48:48 #284
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41588156
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Lees het hele topic maar eens door, volgens mij heb je een hoop gemist van de discussie hier. Marietje ergert zich aan mij omdat ik volgens haar beweer(de) dat ze wél gezond is immers? ( lang voor ze op tv verscheen)
lieve ddt

ik erger me beslist niet aan jouw beweringen of dit meisje nou wel of niet gezond is.

Wel vind ik het een beetje dom om anderen van kortzichtigheid en weet ik veel wat te beschuldigen omdat ze jouw mening niet delen, that's all
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:59:39 #285
78780 deedeetee
pi_41588467
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:34 schreef lindaatjuh het volgende:
Anyway, ik denk dat je aan de hand van een interview nog niet echt zo goed kan bekijken of iemand wel of niet 'gezond' is, aangezien dit niet echt een spontaan inteview is, maar vaak geoefend en zwaar beladen.
Daar heb je dus gelijk in. Hoe kunnen wij nu beoordelen wat er wel of niet mis is met het meisje ? Dat kan gewoon helemaal niet. Een psycholoog heeft er ook meer tijd voor nodig en die moet haar dan wel regelmatig zien. ( en wij zijn geen psychologen )
Ik geef gewoon commentaar op wat er in het nieuws verschijnt en in hoeverre dat ook echt waar is, is nog maar de vraag. Iets anders als speculeren is dus niet mogelijk.
Lees mijn post van 11.06 nog maar eens na, ik geef gewoon commentaar op wat ik net gehoord en gezien had.
pi_41588878
Heeft dit gekibbel nog enige nieuwswaarde Is niet relevant lijkt me.
pi_41589097
Wat mij opvalt is dat mensen die dergelijke trauma's overleven vaak uitermate intelligent zijn.........Dit is ook vaak het geval bij overlevenden van de Holocaust. Ik heb bij interviews vaak de indruk dat hun IQ bovengemiddeld is....................Die indruk had ik bij Natascha ook.
pi_41589233
hmm misschien moeten we domme mensen dan maar een tijdje opsluiten, worden ze kennelijk slim van dan
pi_41589286
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef druze_eddy het volgende:
Wat mij opvalt is dat mensen die dergelijke trauma's overleven vaak uitermate intelligent zijn.........Dit is ook vaak het geval bij overlevenden van de Holocaust. Ik heb bij interviews vaak de indruk dat hun IQ bovengemiddeld is....................Die indruk had ik bij Natascha ook.
Misschien is het wel andersom en maken intelligente mensen meer kans om een trauma te overleven. Lijkt me niet eens zo'n gekke veronderstelling.
  donderdag 7 september 2006 @ 18:02:52 #290
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41590093
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef druze_eddy het volgende:
Ze kwam op mij best slim over idd.
Zeker als je bedenkt dat ze 8 jaar lang geen onderwijs heeft gehad, en geen contact met leeftijdgenoten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41590114
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Misschien is het wel andersom en maken intelligente mensen meer kans om een trauma te overleven. Lijkt me niet eens zo'n gekke veronderstelling.
Op welke basis? Ik denk dat een positieve instelling veel meer doet, en daarvoor hoef je niet noodzakelijk intelligent te zijn..
pi_41590907
Mooi om te zien dat iemand die 8 jaar lang afgeschermd is geweest, zich toch zo kan ontwikkelen tot een intelligente persoonlijkheid.
pi_41591473
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op welke basis? Ik denk dat een positieve instelling veel meer doet, en daarvoor hoef je niet noodzakelijk intelligent te zijn..
Omdat intelligente mensen eerder in staat zijn om hun situatie te begrijpen en allerter zijn. Dit geeft ze een grotere overlevingskans........................Dit lijkt mij een logische verklaring.

Zoals ik al zei zie je dat ook veel bij overlevenden van de holocaust.
pi_41591503
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het ook !!
pi_41592919
Weet iemand of dat interview nog herhaald wordt? Ik heb het gemist
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_41595615
deedeetee && Alicey wie geschoren wordt, moet stil zitten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41597432
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar heb je dus gelijk in. Hoe kunnen wij nu beoordelen wat er wel of niet mis is met het meisje ? Dat kan gewoon helemaal niet. Een psycholoog heeft er ook meer tijd voor nodig en die moet haar dan wel regelmatig zien. ( en wij zijn geen psychologen )
Ik geef gewoon commentaar op wat er in het nieuws verschijnt en in hoeverre dat ook echt waar is, is nog maar de vraag. Iets anders als speculeren is dus niet mogelijk.
Lees mijn post van 11.06 nog maar eens na, ik geef gewoon commentaar op wat ik net gehoord en gezien had.
Nou, dat doe ik nou ook. Alleen onze mening is een beetje verschillend
pi_41597686
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef JohnDope het volgende:
deedeetee && Alicey wie geschoren wordt, moet stil zitten.
Whuh? Wat bedoel je nu? Is dat weer zo'n boers gezegde ofzo?
pi_41597749
Hij zegt geloof ik dat jullie de discussie verloren hebben. Wat mij dan weer geenszins het geval lijkt, maar allez.
pi_41597771
Getver Ik reageer niet meer in dit topic. Ik lees hier meer onderling gezeik dan discussies over de persoon om wie het hier draait. *weg is*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')