Lees het hele topic maar eens door, volgens mij heb je een hoop gemist van de discussie hier. Marietje ergert zich aan mij omdat ik volgens haar beweer(de) dat ze wél gezond is immers? ( lang voor ze op tv verscheen)quote:Op donderdag 7 september 2006 15:20 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja, van jou had ik dat wel door, gezien je andere reacties haha.
Enneh, deedeetee, wat jij nu zegt is natuurlijk onzin! Je praat jezelf tegen met je uitspraken en jij bent pas kortzichtig. Eerst lees je uitspraken van haar waar je uit concludeert dat ze niet gezond is, dan zie je haar een half uurtje op tv, maakt een gezonde indruk DUS mankeert ze ineens weer niks??![]()
Ik heb het over je opmerkingen in het begin, ik heb ook wel begrepen dat je het daar inmiddels niet meer mee eens bent, en daarom vindt ik dus dat je jezelf tegenspreekt...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lees het hele topic maar eens door, volgens mij heb je een hoop gemist van de discussie hier. Marietje ergert zich aan mij omdat ik volgens haar beweer(de) dat ze wél gezond is immers?
bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef deedeetee het volgende:
Misschien verwijt ze haar ouders ( stiekem ) dat ze haar niet hebben kunnen beschermen tegen dat wat haar overkomen is ?
Ik verwacht niet dat ze er een * redelijke * reden voor heeft, ze maakt niet echt een geestelijk gezonde indruk op mij.
Lijkt mij eerder een reactie van: laat maar, ik heb er geen zin in om daar tijd in te steken...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ach ja als je duidelijk voor paal staat omdat uit je onzin hebt staan kletsen, helpt dom gedoe je er altijd weer doorheen..........![]()
een echte stereotiepe * help wat moet ik nou * reactie is dat wat je nu post
![]()
Wat mij betreft : einde discussie aangezien je daar duidelijk niet zo goed in bent.![]()
Reageren op meer info is dus bij jou * jezelf tegen spreken *quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ik heb het over je opmerkingen in het begin, ik heb ook wel begrepen dat je het daar inmiddels niet meer mee eens bent, en daarom vindt ik dus dat je jezelf tegenspreekt...
Dat heb je nou wél goed gezienquote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder een reactie van: laat maar, ik heb er geen zin in om daar tijd in te steken...
djeez wat een geouwehoer zegquote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ach ja als je duidelijk voor paal staat omdat uit je onzin hebt staan kletsen, helpt dom gedoe je er altijd weer doorheen..........![]()
een echte stereotiepe * help wat moet ik nou * reactie is dat wat je nu post
![]()
Wat mij betreft : einde discussie aangezien je daar duidelijk niet zo goed in bent.![]()
lieve ddtquote:Op donderdag 7 september 2006 16:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lees het hele topic maar eens door, volgens mij heb je een hoop gemist van de discussie hier. Marietje ergert zich aan mij omdat ik volgens haar beweer(de) dat ze wél gezond is immers? ( lang voor ze op tv verscheen)
Daar heb je dus gelijk in. Hoe kunnen wij nu beoordelen wat er wel of niet mis is met het meisje ? Dat kan gewoon helemaal niet. Een psycholoog heeft er ook meer tijd voor nodig en die moet haar dan wel regelmatig zien. ( en wij zijn geen psychologen )quote:Op donderdag 7 september 2006 16:34 schreef lindaatjuh het volgende:
Anyway, ik denk dat je aan de hand van een interview nog niet echt zo goed kan bekijken of iemand wel of niet 'gezond' is, aangezien dit niet echt een spontaan inteview is, maar vaak geoefend en zwaar beladen.
Misschien is het wel andersom en maken intelligente mensen meer kans om een trauma te overleven.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef druze_eddy het volgende:
Wat mij opvalt is dat mensen die dergelijke trauma's overleven vaak uitermate intelligent zijn.........Dit is ook vaak het geval bij overlevenden van de Holocaust. Ik heb bij interviews vaak de indruk dat hun IQ bovengemiddeld is....................Die indruk had ik bij Natascha ook.
Ze kwam op mij best slim over idd.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef druze_eddy het volgende:
Wat mij opvalt is dat mensen die dergelijke trauma's overleven vaak uitermate intelligent zijn.........Dit is ook vaak het geval bij overlevenden van de Holocaust. Ik heb bij interviews vaak de indruk dat hun IQ bovengemiddeld is....................Die indruk had ik bij Natascha ook.
Op welke basis? Ik denk dat een positieve instelling veel meer doet, en daarvoor hoef je niet noodzakelijk intelligent te zijn..quote:Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien is het wel andersom en maken intelligente mensen meer kans om een trauma te overleven.Lijkt me niet eens zo'n gekke veronderstelling.
Omdat intelligente mensen eerder in staat zijn om hun situatie te begrijpen en allerter zijn. Dit geeft ze een grotere overlevingskans........................Dit lijkt mij een logische verklaring.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke basis? Ik denk dat een positieve instelling veel meer doet, en daarvoor hoef je niet noodzakelijk intelligent te zijn..
Zo bedoelde ik het ook !!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien is het wel andersom en maken intelligente mensen meer kans om een trauma te overleven.Lijkt me niet eens zo'n gekke veronderstelling.
Nou, dat doe ik nou ook. Alleen onze mening is een beetje verschillendquote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar heb je dus gelijk in. Hoe kunnen wij nu beoordelen wat er wel of niet mis is met het meisje ? Dat kan gewoon helemaal niet. Een psycholoog heeft er ook meer tijd voor nodig en die moet haar dan wel regelmatig zien. ( en wij zijn geen psychologen )![]()
Ik geef gewoon commentaar op wat er in het nieuws verschijnt en in hoeverre dat ook echt waar is, is nog maar de vraag. Iets anders als speculeren is dus niet mogelijk.
Lees mijn post van 11.06 nog maar eens na, ik geef gewoon commentaar op wat ik net gehoord en gezien had.
Whuh? Wat bedoel je nu? Is dat weer zo'n boers gezegde ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef JohnDope het volgende:
deedeetee && Alicey wie geschoren wordt, moet stil zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |