abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:17:28 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41267546
Misschien verwijt ze haar ouders ( stiekem ) dat ze haar niet hebben kunnen beschermen tegen dat wat haar overkomen is ?
Ik verwacht niet dat ze er een * redelijke * reden voor heeft, ze maakt niet echt een geestelijk gezonde indruk op mij.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_41269130
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef A_L_N_F het volgende:
een zeer omsamenhangende verklaring.
van hak op de tak.

bovendien snap ik niet waarom ze haar ouders niet wil zien.
iemand daar een psychologische verklaring voor?
Eerder in dit topic zijn al vele sugesties gedaan, dus ik zou zeggen kijk daar eens naar.
pi_41274153
Ze lijkt een sterk iemand, zou me niet verbazen als zij zich toch goed weet te redden in de maatschappij.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:08:06 #104
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41274710
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Barcelona het volgende:
Ze lijkt een sterk iemand, zou me niet verbazen als zij zich toch goed weet te redden in de maatschappij.
ze heeft 8 jaar overleefd in eenzaamheid bij een psychisch niet normaal persoon. dan moet je of sterk zijn of geestelijk compleet afgestompt.

gezien haar verklaring en de positie die ze inneemt jegens haar ouders ben ik bang dat het het laatste is
ik ben lief :)
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 23:26:58 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41275501
quote:
het leven van alledag:
dhet leven van alledag:
deze vond geregeld plaats, meestal een gezamelijk ontbijt, aangezien hij meestal toch niet werkte, huiswerk/huishoudelijk werk, lesen, tv kijken, praten, koken. Dat was het, jarenlang. alles verbonden met de angst voor de eenzaamheid.

Herr H. (de vriend van priklopils, die hem kort voor zijn zelfmoord met zijn auto meegenomen heeft), dit is mijn boodschap, moet zich niet schuldig voelen. hij kan er niks aan doen. het was wolfgangs (priklopil, anm.) eigen beslissing om voor de trein te springen. met de moeder van Wolfgang hem ik medelijden. ik kan me in de huidige situatie verplaatsen en meeleven. ik en wij twee denken aan hem. Ik wil alle mensen bedanken die aan mij gedacht hebben. laat me AUB de eerste tijd met rust. Dr Friedrich zal het met deze verklaring verklaren. veel mensen bekommeren zich om mij. geef me de tijd tot ik zelf naar buiten treden kan met mijn verhaal.
. .
Ze zag dus meerere mensen begrijp ik
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:28:47 #106
151582 A_L_N_F
pi_41275573
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze zag dus meerere mensen begrijp ik
het kan ook zijn dat ze altijd voor vrienden en familie verborgen is gehouden...maar dat ze van horen praten wel wist wie familie of vriend van haar ontvoerder was...
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 23:29:59 #107
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41275626
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

het kan ook zijn dat ze altijd voor vrienden en familie verborgen is gehouden...maar dat ze van horen praten wel wist wie familie of vriend van haar ontvoerder was...
Zo komt het iig niet bij mij over..
pi_41283902
Hat gaat hier om een klein meisje wat met 10 jaar wordt opgesloten door een wereld vreemde man.
dagen , maanden , jaren.

In al die tijd gebeurt er heel erg veel. De aanvankelijke angst zal hebben geweken voor resignatie en die weer voor acceptatie.

Hier kan weer een soort vervreemding van de ouders hebben plaats gevonden.

al met al een uiterst verwarrend situatie voor een jong mens.

Dat zij nu in vrijheid lang nodig heeft om zichzelf en haar familie weer te vinden , darvoor moet je geen psychiater zijn om te begrijpen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:59:35 #109
3542 Gia
User under construction
pi_41284300
Ze schijnt het stockholm-syndroom te hebben. Zie frontpage.

Kan me wel voorstellen dat ze effe met rust gelaten wil worden. Het liefst wil ze gewoon ongemerkt haar leven oppakken, zonder media aan haar kop. Maar ja, het is toch ook wel bijzonder wat ze heeft meegemaakt.
pi_41284427
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zo komt het iig niet bij mij over..
Ze kan ook medelijden hebben met die moeder omdat die van niks wist waar haar zoon mee bezig was, en dit pas te horen kreeg toen ie net voor die trein was gesprongen...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:33:56 #111
151582 A_L_N_F
pi_41284975
ik ben toch heel erg nieuwschierig hoe ze eruit ziet na zo'n gebeurtenis. en dan vooral haar blik/ogen aangezien die de spiegels van de ziel zijn zoals gezegd word.
pi_41285216
Het lijkt me meer dan logisch om moeders ook even op te pakken.

Of misschien is ze nog ergens bang voor.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41285224
Iemand er al aangedacht dat ze een slecht geweten heeft?
Kjk dat meisje heft meekregen dat haar vader telkens weer de media opzocht om het verdwijnen van zijn dochter warm te houden.

Die vent heeft echt alles mogenlijk gedaan. In Oostenrijk kende iedereen hem.

Dat meisje mocht tv kijken en krantenlezen , dus wist ze dat hij dat allemaal voor haar deed.

na een paar jaar was ze zo zacht gekookt dat ze meeging boodschapen doen , en niemand liet weten wie ze was. Ik ben ervan overtuigd dat ze een heel erg slecht geweten. Ze is natuurlijk volledig onschuldig want dat is nu eenmaal zo , bij Stockholm-syndroom patienten, maar ze is natuurlijk niet blin den ook niet dom.
pi_41285404
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:43 schreef CANARIS het volgende:
Iemand er al aangedacht dat ze een slecht geweten heeft?
Kjk dat meisje heft meekregen dat haar vader telkens weer de media opzocht om het verdwijnen van zijn dochter warm te houden.

Die vent heeft echt alles mogenlijk gedaan. In Oostenrijk kende iedereen hem.

Dat meisje mocht tv kijken en krantenlezen , dus wist ze dat hij dat allemaal voor haar deed.

na een paar jaar was ze zo zacht gekookt dat ze meeging boodschapen doen , en niemand liet weten wie ze was. Ik ben ervan overtuigd dat ze een heel erg slecht geweten. Ze is natuurlijk volledig onschuldig want dat is nu eenmaal zo , bij Stockholm-syndroom patienten, maar ze is natuurlijk niet blin den ook niet dom.
Ik zou zeggen, lees het girl in a box verhaal zoals hier eerder is gepost, dan vind ik dit geval nog meevallen. Dat slachtoffer ging zelfs bij haar familie op zoek, zij niks, om vervolgens weer terug te keren naar gevangenschap. Vind ik dit geval zelfs nog wel meevallen, maar dat er sprake is van het Stockholmsyndroom dat lijkt me zelfs voor ons, amateurpsychologen op Fok! wel duidelijk.
pi_41285493
Tien van je beste jaren afgepakt...
pi_41285765
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:54 schreef BlaineDeMono het volgende:
Tien van je beste jaren afgepakt...
8
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:08:28 #117
78780 deedeetee
pi_41285845
Ik vraag me af waarom ze -als ze idd vaker buiten kwam- niet eerder iets heeft ondernomen
Waarom juist nu ? Had ze soms ruzie ergens over met die man ? En heeft ze op deze manier wraak willen nemn ?
pi_41285942
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

8
nog triest!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:14:42 #119
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41286004
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me af waarom ze -als ze idd vaker buiten kwam- niet eerder iets heeft ondernomen
Waarom juist nu ? Had ze soms ruzie ergens over met die man ? En heeft ze op deze manier wraak willen nemn ?
ik denk dat ze misschien wel zo gehersenspoeld was door die kerel dat ze het eerder misschien wel niet durfde...weten wij veel wat hij haar allemaal wijsgemaakt heeft.

Misschien dacht ze wel dat er sluipschutters op de loer lagen om haar neer te schieten als ze niet volgens afspraak zou handelen. Of dat haar familie iets zou worden aangedaan, ik noem maar wat.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:36:38 #120
78780 deedeetee
pi_41286624
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:14 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik denk dat ze misschien wel zo gehersenspoeld was door die kerel dat ze het eerder misschien wel niet durfde...weten wij veel wat hij haar allemaal wijsgemaakt heeft.
Da's waar.
quote:
Misschien dacht ze wel dat er sluipschutters op de loer lagen om haar neer te schieten als ze niet volgens afspraak zou handelen. Of dat haar familie iets zou worden aangedaan, ik noem maar wat.
Dat lijkt me niet waarschijnlijk.Ze toont niet echt interesse in haar familie, maaja de laatste 8 jaar heft ze niet direct iets geleerd over sociaal gedrag....
Ik denk dat er gewoon een * reden * was waarom ze juist nú de benen heeft genomen, maar wat die reden is zullen we wel nooit te weten te komen.
pi_41287011
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 15:38 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Er waren een paar duizend mensen met een witte bestelbus die allemaal ondervraagd zijn.
Uiteraard, maar als ie nou in paniek was geraakt tijdens het 'interview' en was weggerend of iets dergelijks ( ) dan was dat meisje niet 10 jaar van haar leven kwijt.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_41287053
Ze maken hun slachtoffers van alles wijs, dat soort nutcases. Iemand van die leeftijd is daar al helemaal gevoelig voor.
pi_41288366
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Barcelona het volgende:
Dat kun je helaas zo niet zeggen. Je hebt ook bijvoorbeeld vrouwen die al jarenlang thuis door hun man mishandeld worden, maar naar buiten toe sterk en zelfverzekerd overkomen. Dat is vaak alleen maar een pose voor de buitenwereld en zichzelf. Veel mensen kennen wel iemand met wie het prima leek te gaan, en die dan plotseling (zwaar) overspannen bleek te zijn.

Ze heeft in ieder geval in een bizarre en extreme situatie gezeten tijdens jaren dat dat extra diepe sporen nalaat. Als je die situatie probeert recht te praten met het argument dat je anders misschien slechte vrienden had kunnen krijgen, terwijl je nota bene als kind ontvoerd bent door een gestoorde volwassene die je gevangen hield en je misbruikte... Wat versta je dan nog onder 'slechte vrienden' hebben? Dan is er wel iets ernstig mis met je manier van denken. Wat onder de omstandigheden vrij begrijpelijk is overigens.

Voor de rest valt op dat de meest voor de hand liggende emoties bij haar schijnen te ontbreken op dit moment: verdriet en woede. Dat is niet een erg goed teken.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:41:26 #124
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41288609
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef watchers het volgende:

[..]

....
Als je die situatie probeert recht te praten met het argument dat je anders misschien slechte vrienden had kunnen krijgen, terwijl je nota bene als kind ontvoerd bent door een gestoorde volwassene die je gevangen hield en je misbruikte... Wat versta je dan nog onder 'slechte vrienden' hebben? Dan is er wel iets ernstig mis met je manier van denken. Wat onder de omstandigheden vrij begrijpelijk is overigens.
.....
Misschien waren dat wel zijn argumenten die hij gebruikte om naar haar toe goed te praten dat hij haar gevangen hield?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_41288688
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:36 schreef deedeetee het volgende:
Dat lijkt me niet waarschijnlijk.Ze toont niet echt interesse in haar familie, maaja de laatste 8 jaar heft ze niet direct iets geleerd over sociaal gedrag....
Ik denk dat er gewoon een * reden * was waarom ze juist nú de benen heeft genomen, maar wat die reden is zullen we wel nooit te weten te komen.
Het kan zijn dat hij geprobeerd heeft haar wijs te maken dat haar ouders niets meer met haar te maken wilden hebben, haar in de steek hadden gelaten, iets dergelijks. Afsnijden van andere contacten zodat de afhankelijkheid volledig wordt, is wel typerend voor dit soort manipulators. Het is ook een beproefde techniek bij veel sektes bijvoorbeeld.

Je ziet dan ook dat het lang kan duren voordat de band met familie weer hersteld wordt. Of zelfs dat dat niet meer lukt.
pi_41288825
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:41 schreef Marietje_34 het volgende:
Misschien waren dat wel zijn argumenten die hij gebruikte om naar haar toe goed te praten dat hij haar gevangen hield?
Zo klinkt het mij ook in de oren. Het klinkt -net als dat rokenargument- allemaal te gemaakt voor een 18-jarige. Het is eerder het argument dat een overmatig strenge vader zou gebruiken om een kind van de straat en onder zijn controle te houden.
pi_41289008
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:14 schreef Marietje_34 het volgende:

Moeilijk te zeggen wat hij haar precies heeft wijsgemaakt natuurlijk, maar ik las wel dat hij aan buren op een nogal agressieve toon had laten weten dat niemand het in zijn hoofd moest halen zijn terrein te betreden. Foto's lieten ook een soort fort zien, met hoge schuttingen en prikkeldraad. Handig om zowel mensen binnen als buiten te houden.
pi_41319185
quote:
Zoektocht naar geheime kelders in Kampusch-zaak

Uitgegeven: 30 augustus 2006 10:18
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2006 10:20
AMSTERDAM - De Oostenrijkse politie heeft dinsdag opnieuw onderzoek gedaan in het huis waar Natascha Kampusch acht jaar lang gevangen heeft gezeten. De politie zocht naar nog meer geheime ruimtes in het huis van Wolfgang Priklopil, de man die Kampusch acht jaar lang gevangen hield.

De politie sluit niet uit dat er meer geheime kamers zijn in het huis van Priklopil. Het huis klopt niet met de bouwplannen van Priklopils villa in Strasshof. Ook wil de politie alle mogelijke bewijsstukken verzamelen. Het onderzoek gaat waarschijnlijk nog dagen in beslag nemen.

Er zijn momenteel geen aanwijzingen dat de 44-jarige Priklopil ook nog bij andere ontvoeringszaken betrokken is geweest. Het DNA van Priklopil komt niet overeen met het materiaal dat is gevonden bij andere ontvoeringszaken.

Bezittingen

De inmiddels 18-jarige Kampusch heeft een advocaat in de arm genomen. Deze advocaat, Günter Harrich, zal haar gaan helpen een redelijk normaal leven op te bouwen. Harrich zal proberen het huis van Priklopil voor Kampusch op te eisen. Het is ook mogelijk dat andere bezittingen van de man het eigendom van Kampusch gaan worden, bijvoorbeeld zijn auto's.

Ook moet worden uitgezocht met welke financiële middelen Kampusch voorlopig vooruit kan. Volgens persbureau APA kan Kampusch als ontvoeringsslachtoffer op meer dan 600.000 euro van de staat rekenen. Harrich heeft ook een fonds voor Kampusch opgericht, zodat mensen geld kunnen storten.

Interviews

Inmiddels zijn al zo'n zeventig aanvragen voor interviews binnengestroomd. Sommige media bieden tienduizenden euro's voor een vraaggesprek of foto. Tot nu toe heeft Kampusch alle aanvragen afgewezen. Maandag vroeg ze de media haar met rust te laten en haar de tijd te geven.

Volgens haar advocaat wil Kampusch snel aan een opleiding beginnen. Ze zou zich vooral bezighouden met schrijven, lezen, schilderen en praten. Een jurist beschreef Natascha als een 'zachtaardige, vriendelijke, intelligente vrouw'.

Ouders

Met haar ouders heeft Kampusch intussen nog geen nieuw direct contact. De ouders van Natascha beklaagden zich zondag nog in een Oostenrijkse krant over het feit dat zij hun dochter na een korte ontmoeting niet meer hebben gezien. Zij weten ook niet waar hun dochter zich bevindt.

Vorige week ontsnapte Kampusch na acht jaar lang gevangen te hebben gezeten aan haar ontvoerder. Priklopil pleegde kort na de ontsnapping van Kampusch zelfmoord.
Nu.nl
pi_41321160
Jongens er is onder tussen al meer dan een miljoen euro over de rug van de meisje door de media verdiend, hoeveel van dat geld gaat er naar dat meisje?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41321345
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef JohnDope het volgende:
Jongens er is onder tussen al meer dan een miljoen euro over de rug van de meisje door de media verdiend, hoeveel van dat geld gaat er naar dat meisje?
Volgens mij is "geld" niet het belangrijkste wat ze op dit moment nodig heeft.
pi_41321528
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

je moet haar niet meteen afschrijven, het kan heus nog wel goed komen in haar verdere jaren.
Ik vind wel dat ze een (groot) startkapitaal moet krijgen, want geld maakt niet gelukkig, maar het maakt wel een hele hoop goed(je vergeet dingen sneller (tijdelijk) om dat je afgeleid bent door luxe), dus een gironummertje opengooien kan geen kwaad dunkt mij.
...

Juist een gebrek aan geld en er voor moeten werken leidt je meer af.
pi_41321612
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Volgens mij is "geld" niet het belangrijkste wat ze op dit moment nodig heeft.
NEE!!

Maar wanneer de media miljoenen verdient met dat dramatische verhaal over dat meisje, dan vind ik ook dat de media eerlijk moet zijn en haarzoveel geld moet geven dat ze de rest van haar leven alleen nog maar dingen hoeft te doen waar zij zin in heeft.

Het is te afschuwelijk voor woorden, het verhaal wordt gewoon als complete sensatie gebracht aan ons kijkbuis mensen.
Die media kan het lot van dat meisje geen ene moer schelen, als ze maar geld kunnen verdienen ten koste van alles.
pi_41321618
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef JohnDope het volgende:
In principe kan de vader van dat meisje de moeder van de dader ook op 1 of andere manier verantwoordelijk stellen, zij heeft tenlostte dat monster op de wereld gezet.
Écht. Smakeloos om hier in dit topic te baggeren.
pi_41321688
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:51 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Écht. Smakeloos om hier in dit topic te baggeren.
Het is toch gewoon de keiharde waarheid of wil jij dat soms ontkennen

Het is gewoon afschuwelijk hoe de media met haar om gaat.
pi_41321764
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

NEE!!

Maar wanneer de media miljoenen verdient met dat dramatische verhaal over dat meisje, dan vind ik ook dat de media eerlijk moet zijn en haarzoveel geld moet geven dat ze de rest van haar leven alleen nog maar dingen hoeft te doen waar zij zin in heeft.
Ja ja. Zo veel geld geven dat ze helemaal niks meer zelf hoeft te doen. Dat ze zich als een kasplantje op haar kamer opsluit omdat alles toch al voor haar geregeld wordt.

quote:
Het is te afschuwelijk voor woorden, het verhaal wordt gewoon als complete sensatie gebracht aan ons kijkbuis mensen.
Die media kan het lot van dat meisje geen ene moer schelen, als ze maar geld kunnen verdienen ten koste van alles.
Tja. Daar is weinig aan te doen.
pi_41321819
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is toch gewoon de keiharde waarheid of wil jij dat soms ontkennen
Ja.

De moeder van Hitler schijnt een hele lieve vrouw geweest te zijn.
quote:
Het is gewoon afschuwelijk hoe de media met haar om gaat.
Wat heeft dat met die andere post te maken?
pi_41321867
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Ja ja. Zo veel geld geven dat ze helemaal niks meer zelf hoeft te doen. Dat ze zich als een kasplantje op haar kamer opsluit omdat alles toch al voor haar geregeld wordt.

[..]

Tja. Daar is weinig aan te doen.
Nee ze gaat heus nite als een kasplantje leven, dat bepaalt ze zelf, maar wat ik net al zei;
Wanneer je luxe hebt dan ben je afgeleid door luxe en vergeet je vaker even je problemen
Als ze lekker wilt gaan werken 5 dagen in de week, dan gaat ze werken, wil ze relaxen gaat ze relaxen.

En misschien is daar weinig aan te doen, maar ik bedoel als je menselijk bent dan laat je haar of met rust of je maakt een bescheiden reportage en zorgt dat dat meisje er aan mee verdient.

Ik vind het gewoon onmenselijk dat er nu veel mensen rijk worden die niet rijk zouden moeten worden en het slachtoffer verdient niks en wordt enkel gestalkt.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:02:25 #138
78780 deedeetee
pi_41321915
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:48 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

...

Juist een gebrek aan geld en er voor moeten werken leidt je meer af.
Psies van een hoop geld gaat ze echt niet normaler van worden hoor, integendeel dat kon wel 'ns meer kwaad als goed doen. Ze moet haar schouders er onder zetten en niet lekker gaan luiwammesen en gekke dingen doen want * 't geld kan toch niet op en ik ben al zooooo zielig.... *

Na wat ik tot nu toe gehoord heb moet ik zeggen dat ik dan toch meer respect heb voor Sabine Dardenne
pi_41321950
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Psies van een hoop geld gaat ze echt niet normaler van worden hoor, integendeel dat kon wel 'ns meer kwaad als goed doen. Ze moet haar schouders er onder zetten en niet lekker gaan luiwammesen en gekke dingen doen want * 't geld kan toch niet op en ik ben al zooooo zielig.... *

Na wat ik tot nu toe gehoord heb moet ik zeggen dat ik dan toch meer respect heb voor Sabine Dardenne
Het gaat mij om het principe, de ratten van de media worden superrijk door dit drama en dit meisje blijft arm en gestalked achter.

En ik weet dat je door luxe je problemen sneller vergeet.
pi_41321983
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee ze gaat heus nite als een kasplantje leven, dat bepaalt ze zelf, maar wat ik net al zei;
Wanneer je luxe hebt dan ben je afgeleid door luxe en vergeet je vaker even je problemen
Als ze lekker wilt gaan werken 5 dagen in de week, dan gaat ze werken, wil ze relaxen gaat ze relaxen.
Ja. Het leven maakt dan niks meer uit. Het enige probleem waar ze zich op kan navelstaren is dan haar vroegere ontvoering. Juist door dagelijkse problemen kun je zo'n trauma beter verwerken.

Zou jij een leven willen waar je op handen gedragen werd?
quote:
En misschien is daar weinig aan te doen, maar ik bedoel als je menselijk bent dan laat je haar of met rust of je maakt een bescheiden reportage en zorgt dat dat meisje er aan mee verdient.

Ik vind het gewoon onmenselijk dat er nu veel mensen rijk worden die niet rijk zouden moeten worden en het slachtoffer verdient niks en wordt enkel gestalkt.

Ik weet precies hoe je in dit soort situaties met de media moet om gaan.
Jij hebt er nu toch ook over? Allemaal oplossingen van haar "geld geven" terwijl je het hele meisje geeneens kent.
pi_41322041
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Ja. Het leven maakt dan niks meer uit. Het enige probleem waar ze zich op kan navelstaren is dan haar vroegere ontvoering. Juist door dagelijkse problemen kun je zo'n trauma beter verwerken.

Zou jij een leven willen waar je op handen gedragen werd?
[..]

Jij hebt er nu toch ook over? Allemaal oplossingen van haar "geld geven" terwijl je het hele meisje geeneens kent.
Kom op zeg, als de beste jaren van je leven zijn afgenomen (en vraag niet op wat voor manier, dat is met geen geldbedrag goed te maken.) dan vind ik dat je de mogelijkheid moet hebben dat je de rest van je leven kan relaxen.
pi_41322056
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het gaat mij om het principe, de ratten van de media worden superrijk door dit drama en dit meisje blijft arm en gestalked achter.
Is dat ooit anders geweest dan?
quote:
En ik weet dat je door luxe je problemen sneller vergeet.
Ik niet. Ik snap niet hoe je door in een jacuzzi zitten van je trauma's afkomt.
pi_41322090
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kom op zeg, als de beste jaren van je zijn afgenomen (en vraag niet op wat voor manier) dan vind ik dat je de mogelijkheid moet hebben dat je de rest van je leven kan relaxen.
Ik niet. Juist wanneer je zo lang in een kelder hebt gezeten, vind ik dat iemand de rest van z'n leven een zo normaal mogelijk leven moet leiden.
pi_41322121
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Ik niet. Ik snap niet hoe je door in een jacuzzi zitten van je trauma's afkomt.
Omdat jij je niet kan inleven in andere personen en jacuzzi is bekrompen. je kan veel leukere dingen met geld doen natuurlijk uhuh.
pi_41322143
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:08 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Ik niet. Juist wanneer je zo lang in een kelder hebt gezeten, vind ik dat iemand de rest van z'n leven een zo normaal mogelijk leven moet leiden.
Dat zeg ik: gebrek aan inlevingsvermogen. Met jou ben ik denk ik wel klaar nu, ga jij maar bij de media werken
pi_41322161
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat jij je niet kan inleven in andere personen en jacuzzi is bekrompen. je kan veel leukere dingen met geld doen natuurlijk uhuh.

tuurlijk, meneer bush.
pi_41322188
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat zeg ik: gebrek aan inlevingsvermogen. Met jou ben ik denk ik wel klaar nu, ga jij maar bij de media werken
Ga jij maar bij Wilders of Marijnissen werken.

Met je populistische kortetermijnoplossingen.
pi_41322195
Als je na z'on escapade ook nog eens hard moet werken dan wordt je.

1. Afgeleid
2. Gestressd

Ik gok het laatste.

Maar zoals ik al eerder in dit topic poste, als ik haar was zou ik een nieuwe identiteit aannemen en een nieuw leven beginnen.
pi_41322332
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:11 schreef Scheepschroef het volgende:
Als je na z'on escapade ook nog eens hard moet werken dan wordt je.

1. Afgeleid
2. Gestressd

Ik gok het laatste.

Maar zoals ik al eerder in dit topic poste, als ik haar was zou ik een nieuwe identiteit aannemen en een nieuw leven beginnen.
Ik heb het niet over hard werken, ik heb het over "normaal" werken op de langere termijn, als doelstelling voor hulpverleners om naar toe te werken in haar verdere leven.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:25:16 #150
78780 deedeetee
pi_41322643
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kom op zeg, als de beste jaren van je leven zijn afgenomen (en vraag niet op wat voor manier, dat is met geen geldbedrag goed te maken.) dan vind ik dat je de mogelijkheid moet hebben dat je de rest van je leven kan relaxen.
Hoezo zijn dit de beste jaren van je leven ?? Dat is de grootste onzin. Als ze 80 is mag ze terug kijken op haar leven en zelf beslissen wat zij de beste jaren vond.
Het zijn gewoon 8 jaren waarin ze de noodzakelijk scholing gemist heeft. Niet is voorbereid om zichzelf te gaan redden in de maatschappij. Dat is allemaal best in te halen hoor. Maar daar moet ze wel hard aan gaan werken. Een hele hoop geld zou dat proces wel eens tegen kunnen houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')